abonnement bol.com Unibet Coolblue
  woensdag 7 oktober 2020 @ 17:43:08 #126
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_195489595
quote:
7s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 17:29 schreef PatriQue89 het volgende:
Al 25 pakketten aangeboden zie ik *G* ~:)

Hoe is de verhouding pakketten/ontvangers inmiddels @:KapiteinIglo @:superkimmi? Trekt dit al wat gelijk?
Cijfertjes staan in reactie 102 *O*
Met de disclaimer dat dit toch wel weer een paar uur geleden is en daarmee de wereld er al weer anders uitziet haha.

Maar nog altijd pakketten over!
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_195489661
quote:
1s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 17:43 schreef superkimmi het volgende:

[..]

Cijfertjes staan in reactie 102 *O*
Met de disclaimer dat dit toch wel weer een paar uur geleden is en daarmee de wereld er al weer anders uitziet haha.

Maar nog altijd pakketten over!
Oops, had ik wel gelezen eigenlijk :7 Hopelijk komen er nog heel wat ontvangers bij (en ook wat gevers dan :Y )
  Moderator woensdag 7 oktober 2020 @ 17:50:48 #128
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_195489721
quote:
7s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 17:24 schreef PatriQue89 het volgende:

[..]

Denk dat jij gewoon kan mailen hoor. Als je aangeeft dat ik de shopper ben dan weten @:KapiteinIglo en @:superkimmi wel wat mijn antwoorden zijn (ik heb me al ingeschreven als gever én shopper).

Kan dit zo @:KapiteinIglo of @:superkimmi?
Ah ok, dan ga ik mailen!
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
pi_195492458
opgegeven als sponsor
  woensdag 7 oktober 2020 @ 21:43:39 #130
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_195494951
quote:
89s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 20:04 schreef devzero het volgende:
opgegeven als sponsor
*O* *O*
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
  woensdag 7 oktober 2020 @ 23:48:21 #131
131278 moemoe
#teampanda
pi_195497784
quote:
0s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 17:37 schreef jerney het volgende:

[..]

moemoe! :W Geen schroom hebben! Kerst is leuk we delen met liefde. *; Spulletjes bij elkaar sprokkelen is ook gewoon iets dat ik graag doe. ;)
Thanks hon :@ O+.

Mail verstuurd om me aan te melden!

quote:
89s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 20:04 schreef devzero het volgende:
opgegeven als sponsor
:B.
pi_195497802
quote:
14s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 23:48 schreef moemoe het volgende:

[..]

Thanks hon :@ O+.

Mail verstuurd om me aan te melden!
[..]

:B.
Jouw "schuld" ja O+
  donderdag 8 oktober 2020 @ 00:13:51 #133
11170 jerney
catlady 4life
pi_195497950
quote:
89s.gif Op woensdag 7 oktober 2020 20:04 schreef devzero het volgende:
opgegeven als sponsor
*;!!!
  donderdag 8 oktober 2020 @ 09:22:27 #134
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_195500951
We willen graag even jullie ongezouten mening:

Vorig jaar is er bij mijn weten een uitzondering gemaakt voor 1 moeder van een FOK!er die dus als niet lid een kerstpakket kreeg. Dit jaar beginnen er echter best wat aanmeldingen voor niet FOK!ers binnen te stromen en daarnaast hebben we ook een aanmelding van een meelezer die geen account heeft. Dat kon tot vorig jaar natuurlijk sowieso niet, gezien het toen via dm ging.

Vinden jullie dat we strikter moeten worden, of dat dit wel kan? En stel bij de laatste dat we hierdoor te weinig gevers gaan hebben (nu nog niet aan de orde), in welke volgorde stellen we dan teleur?
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  donderdag 8 oktober 2020 @ 09:24:57 #135
11170 jerney
catlady 4life
pi_195500994
quote:
1s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 09:22 schreef superkimmi het volgende:
We willen graag even jullie ongezouten mening:

Vorig jaar is er bij mijn weten een uitzondering gemaakt voor 1 moeder van een FOK!er die dus als niet lid een kerstpakket kreeg. Dit jaar beginnen er echter best wat aanmeldingen voor niet FOK!ers binnen te stromen en daarnaast hebben we ook een aanmelding van een meelezer die geen account heeft. Dat kon tot vorig jaar natuurlijk sowieso niet, gezien het toen via dm ging.

Vinden jullie dat we strikter moeten worden, of dat dit wel kan? En stel bij de laatste dat we hierdoor te weinig gevers gaan hebben (nu nog niet aan de orde), in welke volgorde stellen we dan teleur?
Zolang er genoeg gevers zijn, vind ik dat sowieso helemaal ok!

Zo niet, misschien voorrang aan fokkers met een account en dan beoordelen adhv de beschreven situatie?
  donderdag 8 oktober 2020 @ 09:46:17 #136
450148 KapiteinIglo
Als dat geen neuken wordt...
pi_195501317
quote:
1s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 09:22 schreef superkimmi het volgende:
We willen graag even jullie ongezouten mening:

Vorig jaar is er bij mijn weten een uitzondering gemaakt voor 1 moeder van een FOK!er die dus als niet lid een kerstpakket kreeg. Dit jaar beginnen er echter best wat aanmeldingen voor niet FOK!ers binnen te stromen en daarnaast hebben we ook een aanmelding van een meelezer die geen account heeft. Dat kon tot vorig jaar natuurlijk sowieso niet, gezien het toen via dm ging.

Vinden jullie dat we strikter moeten worden, of dat dit wel kan? En stel bij de laatste dat we hierdoor te weinig gevers gaan hebben (nu nog niet aan de orde), in welke volgorde stellen we dan teleur?
Ik ben er niet zo een fan van omdat het oncontroleerbaar is, ook groeit de actie dan misschien wel uit z'n voegen. Plus het is een Fok! actie en niet een actie voor iedereen die graag een pakket wil die op internet zit.
Plus ik vind dat je gevers dan de vraag moet stellen of ze het erg vinden een niet fokker te geven?

Maar dat is dan mijn mening.

Voorrang voor fokkers lijkt me sowieso aan de orde.

[ Bericht 0% gewijzigd door KapiteinIglo op 08-10-2020 09:59:24 ]
Ik moest de groeten doen van Kapitein Ortega.
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 donderdag 8 oktober 2020 @ 10:06:43 #137
269689 crew  Viv
pi_195501668
Lastige kwestie inderdaad. Voor zover ik weet hebben FOK!kers altijd voorrang gehad boven niet-FOK!kers. Het stond immers in het FHF-subforum, FOK!kers helpen FOK!kers. Dus dit soort pakketten waren alleen mogelijk als er meer gevers dan FOK!-ontvangers waren.

Ik zou overigens wel mensen die nu speciaal voor deze actie een FOK!-account zouden aanmaken, gedurende 2020 nog blijven rekenen tot de niet-FOK!kers.

Zo kan de actie niet echt "viral" gaan en uit zijn voegen barsten. :Y)

Qua volgorde van teleurstellen, als er meer aanmeldingen voor niet-FOK!kers zijn dan er pakketten voor niet-FOK!kers beschikbaar zijn: ik zou ze op volgorde van aanmelding koppelen aan een gever. Of lootjes trekken. Anders kom je al snel in een lastig parket terecht van "Wie verdient het meer?". :X

[ Bericht 13% gewijzigd door Viv op 08-10-2020 10:15:10 ]
pi_195502153
quote:
1s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 09:22 schreef superkimmi het volgende:
We willen graag even jullie ongezouten mening:

Vorig jaar is er bij mijn weten een uitzondering gemaakt voor 1 moeder van een FOK!er die dus als niet lid een kerstpakket kreeg. Dit jaar beginnen er echter best wat aanmeldingen voor niet FOK!ers binnen te stromen en daarnaast hebben we ook een aanmelding van een meelezer die geen account heeft. Dat kon tot vorig jaar natuurlijk sowieso niet, gezien het toen via dm ging.

Vinden jullie dat we strikter moeten worden, of dat dit wel kan? En stel bij de laatste dat we hierdoor te weinig gevers gaan hebben (nu nog niet aan de orde), in welke volgorde stellen we dan teleur?
Laat ze lekker een account aanmaken, heeft Danny er ook nog iets aan.
pi_195502415
Op die manier lijkt mij de hele charme van de actie wel weg.

Als je dat toe gaat staan, dus.
pi_195502701
quote:
1s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 09:22 schreef superkimmi het volgende:
We willen graag even jullie ongezouten mening:

Vorig jaar is er bij mijn weten een uitzondering gemaakt voor 1 moeder van een FOK!er die dus als niet lid een kerstpakket kreeg. Dit jaar beginnen er echter best wat aanmeldingen voor niet FOK!ers binnen te stromen en daarnaast hebben we ook een aanmelding van een meelezer die geen account heeft. Dat kon tot vorig jaar natuurlijk sowieso niet, gezien het toen via dm ging.

Vinden jullie dat we strikter moeten worden, of dat dit wel kan? En stel bij de laatste dat we hierdoor te weinig gevers gaan hebben (nu nog niet aan de orde), in welke volgorde stellen we dan teleur?
Het is een Fokkers helpen Fokkers actie, dus ik zou het op fok! Houden anders is het einde zoek vrees ik...
S. 2014
J. 2016
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 donderdag 8 oktober 2020 @ 11:10:42 #141
269689 crew  Viv
pi_195502764
quote:
1s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 11:07 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Het is een Fokkers helpen Fokkers actie, dus ik zou het op fok! Houden anders is het einde zoek vrees ik...
Maar een naaste van een FOK!ker kan eventueel wel, toch? ;) (Indien pakketten beschikbaar.)

Liever dat, dan een compleet vreemde die via gratiz.nl komt aanwaaien of zo. :X :')
  Moderator donderdag 8 oktober 2020 @ 11:18:35 #142
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_195502929
quote:
1s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 09:22 schreef superkimmi het volgende:
We willen graag even jullie ongezouten mening:

Vorig jaar is er bij mijn weten een uitzondering gemaakt voor 1 moeder van een FOK!er die dus als niet lid een kerstpakket kreeg. Dit jaar beginnen er echter best wat aanmeldingen voor niet FOK!ers binnen te stromen en daarnaast hebben we ook een aanmelding van een meelezer die geen account heeft. Dat kon tot vorig jaar natuurlijk sowieso niet, gezien het toen via dm ging.

Vinden jullie dat we strikter moeten worden, of dat dit wel kan? En stel bij de laatste dat we hierdoor te weinig gevers gaan hebben (nu nog niet aan de orde), in welke volgorde stellen we dan teleur?
Ik voel me aangesproken omdat ik dus iemand buiten fok heb opgegeven :@ Vorig jaar had ik dus die ene moeder van een fokker dus ik dacht dat dit gewoon gebruikelijk was. In combinatie met het feit dat er te weinig aanmeldingen waren heb ik een mailtje gestuurd. Het is absoluut niet mijn bedoeling om scheve gezichten te krijgen dus beschouw mijn mail dan maar als nooit verzonden :)
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  Moderator donderdag 8 oktober 2020 @ 11:19:47 #143
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_195502950


[ Bericht 100% gewijzigd door MaJo op 08-10-2020 12:40:33 (Niet relevant ) ]
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  donderdag 8 oktober 2020 @ 11:23:18 #144
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_195503001
quote:
1s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 11:18 schreef MaJo het volgende:

[..]

Ik voel me aangesproken omdat ik dus iemand buiten fok heb opgegeven :@ Vorig jaar had ik dus die ene moeder van een fokker dus ik dacht dat dit gewoon gebruikelijk was. In combinatie met het feit dat er te weinig aanmeldingen waren heb ik een mailtje gestuurd. Het is absoluut niet mijn bedoeling om scheve gezichten te krijgen dus beschouw mijn mail dan maar als nooit verzonden :)
De vraag is naar niemand persoonlijk hoor! Alleen viel het ons op dat het dit jaar snel oploopt. Dus leek het ons handig dit vroeg op tafel te leggen.

Overigens vind ik meelezers zelf niet kunnen. Anders kan idd heel NL zich wel aanmelden.

Naasten van FOK!kers vind ik misschien nog wel wat anders. Al ben ik wel van mening als je zelf de middelen hebt, dat je ook zelf wat zou kunnen doen misschien. Zo heeft mijn moeder het al haar hele leven niet breed en vrij zwaar. Dus maken mijn broer en ik zelf jaarlijks een kerstpakket voor haar.
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
pi_195503013
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 11:19 schreef MaJo het volgende:

[..]

Uhm, jij bent juist degene die je moeder had opgegeven :@ Daar gaat het nu om.
Nee hoor, dat was ik. :) Enkel wanneer er genoeg pakketten over waren voor de FOK!kers an sich. Heb ook aangegeven de aanmelding terug te trekken als het problematisch wordt. No hard feelings! :Y) O+
Protège moi de mes désirs.
pi_195503229
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 10:51 schreef Myraela het volgende:
Op die manier lijkt mij de hele charme van de actie wel weg.

Als je dat toe gaat staan, dus.
Eens.
En als je het ene toestaat en het andere niet, krijg je misschien scheve gezichten.

Ik heb zin om te shoppen! Erg benieuwd voor wie ik dat mag gaan doen 🙂
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_195503283
Jingle bell Jingle bell, pakketjes maken kunnen jullie wel!

[ Bericht 91% gewijzigd door gewoonmezelf87 op 08-10-2020 18:47:38 ]
S. 2014
J. 2016
  donderdag 8 oktober 2020 @ 11:48:41 #148
393148 superkimmi
Hakuna Matata
pi_195503412
Mijn voorstel:

- Mensen zonder account die zichzelf opgeven: sowieso niet.
- Mensen die anderen opgeven binnen het eigen huishouden mag wmb wel (dus dat je er echt mee samenwoont), want dan ben je zelf mede ontvanger.
- Mensen verder weg dan eerstegraads: sowieso niet.
- ouders, broers, zussen die het écht goed kunnen gebruiken maar waarmee je als FOK!ker niet in een huis woont: reservelijst. En met reservelijst bedoel ik als we echt structureel meer gevers dan ontvangers hebben. Het is dan wel aan de gevers of ze hiermee akkoord gaan.

Is dit een eerlijke optie gezien alle meningen?
life is what happens to you, while you're busy making other plans.
  Moderator donderdag 8 oktober 2020 @ 12:07:49 #149
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_195503701
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 11:24 schreef D.U.M.A.N. het volgende:

[..]

Nee hoor, dat was ik. :) Enkel wanneer er genoeg pakketten over waren voor de FOK!kers an sich. Heb ook aangegeven de aanmelding terug te trekken als het problematisch wordt. No hard feelings! :Y) O+
Blijkbaar waren er dus meer dan 1 ;)
quote:
1s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 11:39 schreef gewoonmezelf87 het volgende:

[..]

Die snapte ik wel maar dan nog vind ik de situatie anders, jij kent mij en wij samen zijn al vele jaren fokker! Overigens waren er meer "buitenfok" pakketjes.

Maar ik vind het een ander verhaal worden als we een vriendin van een vriendin en daar de broer van gaan opgeven, dan heb ik ook nog wel een lijstje met mensen die het in mijn ogen kunnen gebruiken...

Maar goed ik moet me er ook eigenlijk niet tegenaan bemoeien
Hoe kom je bij de vriendin van etc? Ik heb ook mijn ouders opgegeven. Ik neem aan dat als hier aanmeldingen worden gedaan voor anderen dat dit altijd mensen zijn die dichtbij je staan :)
quote:
1s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 11:48 schreef superkimmi het volgende:
Mijn voorstel:

- Mensen zonder account die zichzelf opgeven: sowieso niet.
- Mensen die anderen opgeven binnen het eigen huishouden mag wmb wel (dus dat je er echt mee samenwoont), want dan ben je zelf mede ontvanger.
- Mensen verder weg dan eerstegraads: sowieso niet.
- ouders, broers, zussen die het écht goed kunnen gebruiken maar waarmee je als FOK!ker niet in een huis woont: reservelijst. En met reservelijst bedoel ik als we echt structureel meer gevers dan ontvangers hebben. Het is dan wel aan de gevers of ze hiermee akkoord gaan.

Is dit een eerlijke optie gezien alle meningen?
Dit lijkt mij een prima oplossing ^O^
30 maart - We are Scientists | 26 mei - Froukje | 12 juni - Calexico | 27 augustus - Wilco
  Manager PR/Moderator/Beste crewlid 2022 donderdag 8 oktober 2020 @ 12:15:02 #150
269689 crew  Viv
pi_195503804
quote:
1s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 11:48 schreef superkimmi het volgende:
Mijn voorstel:

- Mensen zonder account die zichzelf opgeven: sowieso niet.
Eens, met deze aanvulling:
quote:
0s.gif Op donderdag 8 oktober 2020 10:06 schreef Viv het volgende:
Ik zou overigens wel mensen die nu speciaal voor deze actie een FOK!-account zouden aanmaken, gedurende 2020 nog blijven rekenen tot de niet-FOK!kers.
quote:
- Mensen die anderen opgeven binnen het eigen huishouden mag wmb wel (dus dat je er echt mee samenwoont), want dan ben je zelf mede ontvanger.
- Mensen verder weg dan eerstegraads: sowieso niet.
- ouders, broers, zussen die het écht goed kunnen gebruiken maar waarmee je als FOK!ker niet in een huis woont: reservelijst. En met reservelijst bedoel ik als we echt structureel meer gevers dan ontvangers hebben. Het is dan wel aan de gevers of ze hiermee akkoord gaan.

Is dit een eerlijke optie gezien alle meningen?
Ja, goed samengevat! :Y
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')