Het zou me niks verbazen als ze stopt met die baan voordat de serie over is.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 09:41 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Nee mij ook niet. Die Marco herhaalt vaak wat Joke zegt. Als je alleen al dat huis ziet. Zoveel knuffels, kattenbak op de kinderkamer, 7!! katten.
Vraag me ook af waarom ze ineens zo op zoek ging naar een baan, daarvoor was het nog elke keer dat ze niks van de kinderen wil missen. Vond het opvallend, misschien hoopte ze op meer kans om dan in de schuldsanering te komen?
3000 euro in drie jaar is wel heel weinig aflossing, dat dat kan , maar ze neemt ook maar een baantje aan van maar 8 uur in de week , ze zou verplicht moeten worden tot 40 uurquote:Op donderdag 22 oktober 2020 20:53 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Dat heb je toch door? En als van de ene rekening 1000 euro wordt afgeschreven, blijft het op de andere rekening staan toch? Of hadden ze gewoon echt niet door dat ze veel te veel geld (en aan het uitgeven waren). Ik vind het nogal een slap excuus. Je moet het bankrekeningnummer waar het geld vanaf geschreven wordt toch zelf aan de hypotheekverstrekker doorgeven?
En de bewindvoerder maakt er nog een groter potje van? Tuurlijk.
Edit: En dus ook nog een boel andere schuldeisers, en boetes ben je toch echt zelf verantwoordelijk voor.
Maar 3 jaar schuldhulpverlening lijkt me ook echt verrot trouwens, dat zal een behoorljike mentale impact hebben. Maar 3000 afbetalen en 94.000 kwijtgescholden krijgen is het het wel waard hopelijk.
Inderdaad, nu werkt ze niet omdat elke euro naar de schuldeisers gaat. Dus daarmee naait ze de schuldeisers eigenlijk, ze heeft geen zin om moeite te doen om meer dan nodig terug te betalen. Misschien niet 40 uur, maar ze zou wel verplicht moeten te zoeken en solliciteren en minimaal iets van 20 uur te accepteren. Doe dat 3 jaar, dan bouw je toch ook weer iets extra's voor pensioen op, en verdien je waarschijnlijk net wat meer als je uit de schuldsanering komt, dan wanneer je dan pas begint met werken.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 18:31 schreef ikmoetdrieten het volgende:
[..]
3000 euro in drie jaar is wel heel weinig aflossing, dat dat kan , maar ze neemt ook maar een baantje aan van maar 8 uur in de week , ze zou verplicht moeten worden tot 40 uur
Maar die vent van haar werkt toch ook? Hoorde iets van dat zijn inkomen ook naar bewindvoerder ging.quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 11:00 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
Het zou me niks verbazen als ze stopt met die baan voordat de serie over is.
Hahah normaal? Heeft een broer die alles uitgeeft wat hij binnenharkt. Geeft kinderfeestjes voor 1600 euro. Als je op zijn naam googled dan is het ook geen heilig ventje. Zijn vrouw is wel leukquote:Op vrijdag 23 oktober 2020 17:07 schreef MisChrartin het volgende:
Eigenlijk maken de Azimis nog de normaalste keuzes zou je bijna zeggen. Dat zegt eigenlijk meer over de rest dan over hen. Ik snap alleen niet dat hij geen personal assistent neemt om de dagelijkse rompslomp te regelen want hij is nogal een chaoot.
Wat z’n broer doet is toch wat anders?quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 16:49 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Hahah normaal? Heeft een broer die alles uitgeeft wat hij binnenharkt. Geeft kinderfeestjes voor 1600 euro. Als je op zijn naam googled dan is het ook geen heilig ventje. Zijn vrouw is wel leuk
Niet als je broer jouw geld uitgeeft.Die broer doet niks he..quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:08 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Wat z’n broer doet is toch wat anders?
En zo gek vond ik het kinderfeesten nu ook weer niet eerlijk gezegd. Het kan véél bonter.
De danseressen waren misschien wat duur, maar voor de rest was het vrij normaal. En als er 130k binnenkort is het sowieso peanuts.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:11 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Niet als je broer jouw geld uitgeeft.Die broer doet niks he..
2 figuren inhuren om wat te dansen voor een half uur en dan 1600 euro uitgeven... Nee dat vond ik wel heel gek. Sorry.
Ja tov wat er binnenkomt eens, maar is niet normaal hoor, voor de normale man. Zo'n kind merkt er niks van.Maar goed, als ik zoveel geld zou hebben dan zou ik misschien ook veel meer uitgeven..quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:12 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
De danseressen waren misschien wat duur, maar voor de rest was het vrij normaal. En als er 130k binnenkort is het sowieso peanuts.
Mijn dochtertje vindt het toch erg leuk als Elsa komt dansenquote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:13 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Ja tov wat er binnenkomt eens, maar is niet normaal hoor. Zo'n kind merkt er niks van.
KNVB denk trouwens anders over zijn inkomsten...
Ja precies. Maar goed. Zijn vrouw zal het allemaal wel prima vinden. Hij heeft toch geen tijd om met haar bezig te zijn in de slaapkamer. Die leeft gewoon lekker haar luxe leventje.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:15 schreef F.Sinatra het volgende:
[..]
Mijn dochtertje vindt het toch erg leuk als Elsa komt dansen
Klopt. Maar hij is ook heel vaak gecontroleerd zonder dat ze iets hebben kunnen vinden als ik internet mag geloven.
Maar nog best sober. Zeker gezien het inkomen. Wil ze de kost niet geven die het breder laten hangen maar het niet zo breed hebben.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 17:19 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Ja precies. Maar goed. Zijn vrouw zal het allemaal wel prima vinden. Hij heeft toch geen tijd om met haar bezig te zijn in de slaapkamer. Die leeft gewoon lekker haar luxe leventje.
Nee ik zeg dat de anderen zulke achterlijke/idiote keuzes maken dat de keuzes van de Azimi’s bijna nog het normaalst zijn. Dat zegt meer over de rest dan de Azimi’s.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 16:49 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Hahah normaal? Heeft een broer die alles uitgeeft wat hij binnenharkt. Geeft kinderfeestjes voor 1600 euro. Als je op zijn naam googled dan is het ook geen heilig ventje. Zijn vrouw is wel leuk
Die kar is, in tegenstelling tot veel andere troep die ze hebben, wat mij betreft best een goede keuze. Nuttig voor werk en om gratis naar een plas/bos te gaan met de kinderen.quote:Op donderdag 22 oktober 2020 20:46 schreef George_of_the_Jungle het volgende:
[..]
En ze kopen ook constant spullen die ze niet nodig hebben (beren, trui voor kerst etc), puur 'omdat ze dat leuk vonden'. En nu weer die kar. 50 euro is veel geld voor ze, kon dat echt niet anders?
Waar haal je uit dat ze dat aflossen? (Heb de laatste uitzending nog niet gezien).quote:Op zondag 25 oktober 2020 08:31 schreef ikmoetdrieten het volgende:
Als die mensen in de schuldsanering maar 3000 euro kunnen aflossen in drie jaar , dan moet er toch wel wat veranderen na die tijd.
Want dat betekend dat ze het ongeveer maar 83 euro per maand beter hebben als ze uit de schuldsanering zijn.
https://link.marktplaats.(...)mpaign=socialbuttonsquote:Op zondag 25 oktober 2020 08:13 schreef GereDathan het volgende:
[..]
Die kar is, in tegenstelling tot veel andere troep die ze hebben, wat mij betreft best een goede keuze. Nuttig voor werk en om gratis naar een plas/bos te gaan met de kinderen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |