abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_195802536
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 09:41 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Nee mij ook niet. Die Marco herhaalt vaak wat Joke zegt. Als je alleen al dat huis ziet. Zoveel knuffels, kattenbak op de kinderkamer, 7!! katten.

Vraag me ook af waarom ze ineens zo op zoek ging naar een baan, daarvoor was het nog elke keer dat ze niks van de kinderen wil missen. Vond het opvallend, misschien hoopte ze op meer kans om dan in de schuldsanering te komen?
Het zou me niks verbazen als ze stopt met die baan voordat de serie over is.
pi_195809451
Een aantal gezinnen zitten aardig in mijn irritatiezone:
De familie Geerts: al vaak gezegd maar knoop er een stuk rubber omheen of leg er een knoop in. Nog knap dat die vent het erop lukt trouwens, een kam, douche en nagelborsteltje zijn nog niet uitgevonden in Den Haag?
En manman wat zielig voor die kinderen dat ze geen verjaardag mogen houden maar wel een motor wordt gekocht die ze nauwelijks gebruiken 8)7

De familie Vrind: is dit een instructie hoe verzamel ik zoveel mogelijk plastic rommel en wat ik overhoud aan geld gooi ik stuk op sigaretten of ongezonde meuk? Oh ja: je bent in de problemen gekomen door dingen te kopen die je niet kunt betalen, dus wat doe je: je koopt een aquarium op afbetaling 8)7

Isabella en nog wat: ze verdienen beide een schop onder hun hol. 1) als je niet kan rondkomen omdat je parttime werkt, ga dan meer werken of ga bezuinigen. 2) als je thuis woont als student om te besparen snap ik, alleen is het nogal egocentrisch om dan op de zak van je ma te teren die al niet rond komt. En verder hoef je niet maximaal te lenen als je thuis woont. Gewoon gaan werken om leuke dingen te kunnen betalen in plaats van max te lenen om nu te verbrassen. En nee, je ‘spaart’ niet als je daarvoor leent slimpie.

Eigenlijk maken de Azimis nog de normaalste keuzes zou je bijna zeggen. Dat zegt eigenlijk meer over de rest dan over hen. Ik snap alleen niet dat hij geen personal assistent neemt om de dagelijkse rompslomp te regelen want hij is nogal een chaoot.

Zo dat lucht even lekker op.
pi_195810674
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 20:53 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]

Dat heb je toch door? En als van de ene rekening 1000 euro wordt afgeschreven, blijft het op de andere rekening staan toch? Of hadden ze gewoon echt niet door dat ze veel te veel geld (en aan het uitgeven waren). Ik vind het nogal een slap excuus. Je moet het bankrekeningnummer waar het geld vanaf geschreven wordt toch zelf aan de hypotheekverstrekker doorgeven?

En de bewindvoerder maakt er nog een groter potje van? Tuurlijk.

Edit: En dus ook nog een boel andere schuldeisers, en boetes ben je toch echt zelf verantwoordelijk voor.

Maar 3 jaar schuldhulpverlening lijkt me ook echt verrot trouwens, dat zal een behoorljike mentale impact hebben. Maar 3000 afbetalen en 94.000 kwijtgescholden krijgen is het het wel waard hopelijk.
3000 euro in drie jaar is wel heel weinig aflossing, dat dat kan , maar ze neemt ook maar een baantje aan van maar 8 uur in de week , ze zou verplicht moeten worden tot 40 uur
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_195811336
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 18:31 schreef ikmoetdrieten het volgende:

[..]

3000 euro in drie jaar is wel heel weinig aflossing, dat dat kan , maar ze neemt ook maar een baantje aan van maar 8 uur in de week , ze zou verplicht moeten worden tot 40 uur
Inderdaad, nu werkt ze niet omdat elke euro naar de schuldeisers gaat. Dus daarmee naait ze de schuldeisers eigenlijk, ze heeft geen zin om moeite te doen om meer dan nodig terug te betalen. Misschien niet 40 uur, maar ze zou wel verplicht moeten te zoeken en solliciteren en minimaal iets van 20 uur te accepteren. Doe dat 3 jaar, dan bouw je toch ook weer iets extra's voor pensioen op, en verdien je waarschijnlijk net wat meer als je uit de schuldsanering komt, dan wanneer je dan pas begint met werken.
  zaterdag 24 oktober 2020 @ 16:46:44 #145
163488 RubenSosa
Sierd de Vos = BAAS (KOEKOEK!)
pi_195827659
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 11:00 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]

Het zou me niks verbazen als ze stopt met die baan voordat de serie over is.
Maar die vent van haar werkt toch ook? Hoorde iets van dat zijn inkomen ook naar bewindvoerder ging.
Maar zie hem altijd "thuis". Ook ging hij mee toen zij moest werken...

Zo te zien wel een enorm leeftijdsverschil tussen die twee.
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
  zaterdag 24 oktober 2020 @ 16:49:41 #146
163488 RubenSosa
pi_195827723
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 oktober 2020 17:07 schreef MisChrartin het volgende:

Eigenlijk maken de Azimis nog de normaalste keuzes zou je bijna zeggen. Dat zegt eigenlijk meer over de rest dan over hen. Ik snap alleen niet dat hij geen personal assistent neemt om de dagelijkse rompslomp te regelen want hij is nogal een chaoot.

Hahah normaal? Heeft een broer die alles uitgeeft wat hij binnenharkt. Geeft kinderfeestjes voor 1600 euro. Als je op zijn naam googled dan is het ook geen heilig ventje. Zijn vrouw is wel leuk :9~
Monza 2021: RIC #1 - and for anyone who thought i left, i never left. i just moved aside for a bit.
pi_195828114
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 16:49 schreef RubenSosa het volgende:

[..]

Hahah normaal? Heeft een broer die alles uitgeeft wat hij binnenharkt. Geeft kinderfeestjes voor 1600 euro. Als je op zijn naam googled dan is het ook geen heilig ventje. Zijn vrouw is wel leuk :9~
Wat z’n broer doet is toch wat anders?
En zo gek vond ik het kinderfeesten nu ook weer niet eerlijk gezegd. Het kan véél bonter.

Volgens sommige artikelen wonen ook zijn broer en ouders op het kasteel, en zijn die auto's van de familie, niet louter van hem. ~

[ Bericht 8% gewijzigd door #ANONIEM op 24-10-2020 17:11:41 ]
  zaterdag 24 oktober 2020 @ 17:11:15 #148
163488 RubenSosa
pi_195828163
quote:
80s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 17:08 schreef F.Sinatra het volgende:

[..]

Wat z’n broer doet is toch wat anders?
En zo gek vond ik het kinderfeesten nu ook weer niet eerlijk gezegd. Het kan véél bonter.
Niet als je broer jouw geld uitgeeft.Die broer doet niks he..
2 figuren inhuren om wat te dansen voor een half uur en dan 1600 euro uitgeven... Nee dat vond ik wel heel gek. Sorry.
pi_195828192
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 17:11 schreef RubenSosa het volgende:

[..]

Niet als je broer jouw geld uitgeeft.Die broer doet niks he..
2 figuren inhuren om wat te dansen voor een half uur en dan 1600 euro uitgeven... Nee dat vond ik wel heel gek. Sorry.
De danseressen waren misschien wat duur, maar voor de rest was het vrij normaal. En als er 130k binnenkort is het sowieso peanuts.
  zaterdag 24 oktober 2020 @ 17:13:43 #150
163488 RubenSosa
pi_195828221
quote:
80s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 17:12 schreef F.Sinatra het volgende:

[..]

De danseressen waren misschien wat duur, maar voor de rest was het vrij normaal. En als er 130k binnenkort is het sowieso peanuts.
Ja tov wat er binnenkomt eens, maar is niet normaal hoor, voor de normale man. Zo'n kind merkt er niks van.Maar goed, als ik zoveel geld zou hebben dan zou ik misschien ook veel meer uitgeven..

KNVB denk trouwens anders over zijn inkomsten...
pi_195828257
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 17:13 schreef RubenSosa het volgende:

[..]

Ja tov wat er binnenkomt eens, maar is niet normaal hoor. Zo'n kind merkt er niks van.

KNVB denk trouwens anders over zijn inkomsten...
Mijn dochtertje vindt het toch erg leuk als Elsa komt dansen ;)
Klopt. Maar hij is ook heel vaak gecontroleerd zonder dat ze iets hebben kunnen vinden als ik internet mag geloven.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 24-10-2020 17:15:36 ]
  zaterdag 24 oktober 2020 @ 17:19:00 #152
163488 RubenSosa
pi_195828361
quote:
80s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 17:15 schreef F.Sinatra het volgende:

[..]

Mijn dochtertje vindt het toch erg leuk als Elsa komt dansen ;)
Klopt. Maar hij is ook heel vaak gecontroleerd zonder dat ze iets hebben kunnen vinden als ik internet mag geloven.
Ja precies. Maar goed. Zijn vrouw zal het allemaal wel prima vinden. Hij heeft toch geen tijd om met haar bezig te zijn in de slaapkamer. Die leeft gewoon lekker haar luxe leventje.
pi_195829049
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 17:19 schreef RubenSosa het volgende:

[..]

Ja precies. Maar goed. Zijn vrouw zal het allemaal wel prima vinden. Hij heeft toch geen tijd om met haar bezig te zijn in de slaapkamer. Die leeft gewoon lekker haar luxe leventje.
Maar nog best sober. Zeker gezien het inkomen. Wil ze de kost niet geven die het breder laten hangen maar het niet zo breed hebben.
pi_195829650
Waarom dan 7 kinderen maken? :')
pi_195835957
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 16:49 schreef RubenSosa het volgende:

[..]

Nee ik zeg dat de anderen zulke achterlijke/idiote keuzes maken dat de keuzes van de Azimi’s bijna nog het normaalst zijn. Dat zegt meer over de rest dan de Azimi’s.
pi_195836208
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 oktober 2020 18:11 schreef osodevo het volgende:
Waarom dan 7 kinderen maken? :')
Gratis Kinderbijslag *O*
metal up your ass
pi_195839413
quote:
0s.gif Op donderdag 22 oktober 2020 20:46 schreef George_of_the_Jungle het volgende:

[..]

En ze kopen ook constant spullen die ze niet nodig hebben (beren, trui voor kerst etc), puur 'omdat ze dat leuk vonden'. En nu weer die kar. 50 euro is veel geld voor ze, kon dat echt niet anders?
Die kar is, in tegenstelling tot veel andere troep die ze hebben, wat mij betreft best een goede keuze. Nuttig voor werk en om gratis naar een plas/bos te gaan met de kinderen.
pi_195839546
Als die mensen in de schuldsanering maar 3000 euro kunnen aflossen in drie jaar , dan moet er toch wel wat veranderen na die tijd.
Want dat betekend dat ze het ongeveer maar 83 euro per maand beter hebben als ze uit de schuldsanering zijn.
A’j mekaar geliek geft, bu’j rap oet e kuierd Als je niet in dicussie gaat, ben je snel uitgepraat
Aj gen kop hebt kuj ok niet uut het roam kiekn - als je geen hoofd hebt kun je ook niet uit het raam kijken
pi_195839818
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 08:31 schreef ikmoetdrieten het volgende:
Als die mensen in de schuldsanering maar 3000 euro kunnen aflossen in drie jaar , dan moet er toch wel wat veranderen na die tijd.
Want dat betekend dat ze het ongeveer maar 83 euro per maand beter hebben als ze uit de schuldsanering zijn.
Waar haal je uit dat ze dat aflossen? (Heb de laatste uitzending nog niet gezien).
pi_195839989
quote:
0s.gif Op zondag 25 oktober 2020 08:13 schreef GereDathan het volgende:

[..]

Die kar is, in tegenstelling tot veel andere troep die ze hebben, wat mij betreft best een goede keuze. Nuttig voor werk en om gratis naar een plas/bos te gaan met de kinderen.
https://link.marktplaats.(...)mpaign=socialbuttons

Praat je nog 5 euro vanaf, heb je voor een tientje een bolderkar. Scheelt je weer 40 euro en kan je twee weken gratis roken ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')