abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 22 januari 2022 @ 20:26:42 #78
274840 Graf-Schweinhund
Ein hund ein schwein ein Fürst
pi_203320671
Synthwave rock ballads. Geniaal gedaan als je het mij vraagt.
''I challange you to a game of paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker!''
  vrijdag 6 mei 2022 @ 20:58:46 #79
233102 cherrycoke
"Fear is a weapon."
pi_204649070
"I wear the mask to protect the city… but the city is what made the mask." – Batman
pi_204827149
Kalax heeft gister zijn album “Demos 2013 - 2022” uitgebracht.

Hier te beluisteren.
https://kalax.bandcamp.com/album/demos

Nog niet op  Music helaas.

Staan zeker een paar gave tracks op. Ideaal voor tijdens het motor rijden.
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_205374796

Lekker nummertje.
pi_205459786
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_207637781
pi_207642357
Jahoi!

Er staan helaas pas drie liedjes op Spotify maar ik ben nu al dagen met groeiend enthousiasme geregeld aan het luisteren naar Pol, twee jonge Amsterdamse modellenbroertjes die het op de één of andere manier voor elkaar krijgen echt zalig authentiek obscuur 80s te klinken, ongetwijfeld geholpen door het mixwerk van Dave Bascombe O+ Ze spelen in Nederland en België overigens in het voorprogramma van het hierboven genoemde The Midnight en verder staan ze over een paar weken op Grauzone :9

*O*
Let me see you stripped down to the bone
pi_207651606
Je had producties in popmuziek in de jaren '80 welke door chiptune producers voor videogames werden vertaald met arpeggios of die ze wat omwerkten tot iets nieuws, deze waren vaak net even wat strakker en energieker. En de feel van deze muziek is weer met moderne synths gevangen en zo is de cirkel rond.

Wat dit hoofdzakelijk 1:1 beinvloed heeft zijn de bootloader screens van Commodore64 games en demo's. Was je van tape aan het laden en halverwege naar het spel toe ineens een mooie pixelprent met hyper muziek.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')