abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8052936
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 19:25 schreef blieblie het volgende:

[..]

over de dommel

dat wordt een klassieker
now get busy! am i paranoid? YES you're paranoid!
pi_8052960

... of dat ie de eindhovense metrostations mag ontwerpen ofzo

pi_8052988
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 19:29 schreef MrWilliams het volgende:

... of dat ie de eindhovense metrostations mag ontwerpen ofzo

in zijn neo-julekes-stijl natuurlijk dan hè!
pi_8053050
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 19:31 schreef MrWilliams het volgende:

[..]

in zijn neo-julekes-stijl natuurlijk dan hè!

Ik dacht meer aan een art-julekes-deco stijl
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
pi_8053182
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 19:22 schreef blieblie het volgende:

[..]

Die ronde bruggen maakt

alsof jij daar wat van merkt als je gezopen hebt
stelletje roddeltantes
Clowns to the left of me, jokers to the right, here I am, stuck in the middle with you.
What a day for a daydream.
pi_8053189
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 19:34 schreef febster het volgende:

[..]

Ik dacht meer aan een art-julekes-deco stijl

nieuwe pagina....
En hij ging voor het strakke, dus art deco?? Neeeh.
pi_8053213
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 19:41 schreef julekes het volgende:

[..]

alsof jij daar wat van merkt als je gezopen hebt
stelletje roddeltantes

Of ze rond zijn?
Da hoop ik wel .
Fiets ik met mijn zatte kop zo de dommel in omdat ene julekes de brug rond met een gat in het midden heeft gemaakt ipv gewoon recht
pi_8053550
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 19:41 schreef blieblie het volgende:

[..]

nieuwe pagina....
En hij ging voor het strakke, dus art deco?? Neeeh.

tssk, doe mij maar strak én rond!

gaat even de uitslag van de verkiezingen af zitten wachten voor de tv

pi_8053565
SimCity is trouwens .. meer dingen om je druk over te maken, maar minder detail in hoe je dingen aanlegt... en gave muziek, gaat heel verslavend worden

..

pi_8054030
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 20:00 schreef MrWilliams het volgende:
SimCity is trouwens .. meer dingen om je druk over te maken, maar minder detail in hoe je dingen aanlegt... en gave muziek, gaat heel verslavend worden

..

Is echt kutmuziek , maar voor de rest wel top
  woensdag 22 januari 2003 @ 20:24:37 #161
26741 Baronekke
Ohjee. Maiden Kikz0rtje! *aai*
pi_8054132
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 19:43 schreef blieblie het volgende:

[..]

Fiets ik met mijn zatte kop zo de dommel in omdat ene julekes de brug rond met een gat in het midden heeft gemaakt ipv gewoon recht

Hehehe
Knuffelkikk0r
pi_8054705
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 19:59 schreef MrWilliams het volgende:

[..]

tssk, doe mij maar strak én rond!

Ben ik dus niet de enige die hierbij aan andere dingen dacht
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
pi_8056007
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 20:46 schreef febster het volgende:

[..]

Ben ik dus niet de enige die hierbij aan andere dingen dacht

woensdag 22 januari 2003 @ 22:02:34 #164
3498 Barb
Graduated Fool
pi_8056356
Mooi huis, blieblie
When it goes I feel the crush
When I rush it hits me
pi_8056385
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 22:02 schreef Barb het volgende:
Mooi huis, blieblie [afbeelding]
Dank je
Hoe staat het met jouw flat?
Of ben je er nog niet aan toe gekomen?
  woensdag 22 januari 2003 @ 22:15:03 #166
3498 Barb
Graduated Fool
pi_8056718
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 22:03 schreef blieblie het volgende:
Dank je
Hoe staat het met jouw flat?
Of ben je er nog niet aan toe gekomen?
Heb vandaag sleutel gekregen, maar kan wegens drukte er maandag pas voor het eerst heen.

Erg debiel: het heeft een maand leeg gestaan, maar nu willen ze met alle geweld nieuwe sloten plaatsen ergo ik kan dat zelf regelen en een halve dag vrij nemen van mijn werk

Ook kut: vandaag aangetekende brief gehaald op postkantoor, van Vestide met daarin de definitiefe huuropzeggeing per tadaaaaa 31 juli Heb ik gvd net een contract ondertekent voor een huis waar ik niet wil wonen omdat ik zogenaamd over 5 weken op straat zou staan.

* Barb very, very, very angry at Vestide en ook very very very sad

When I rush it hits me
pi_8057043
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 22:15 schreef Barb het volgende:

[..]

Heb vandaag sleutel gekregen, maar kan wegens drukte er maandag pas voor het eerst heen.

Erg debiel: het heeft een maand leeg gestaan, maar nu willen ze met alle geweld nieuwe sloten plaatsen ergo ik kan dat zelf regelen en een halve dag vrij nemen van mijn werk

Ook kut: vandaag aangetekende brief gehaald op postkantoor, van Vestide met daarin de definitiefe huuropzeggeing per tadaaaaa 31 juli Heb ik gvd net een contract ondertekent voor een huis waar ik niet wil wonen omdat ik zogenaamd over 5 weken op straat zou staan.

Das duur .
  woensdag 22 januari 2003 @ 22:31:38 #168
3498 Barb
Graduated Fool
pi_8057112
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 22:28 schreef blieblie het volgende:
Das duur .
Nee, dat is zuur. Dat betekent nl. dat ik het flatje wat ik nu heb, niet had hoeven nemen, omdat ik nog 6 maanden extra tijd had om te zoeken naar iets wat ik wél wil.
Huur betalen hier is gewoon tot 28 feb (de datum die zij me wijs maakten dat ik weg moest zijn, heb de huur hier al opgezegd).
When I rush it hits me
pi_8057212
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 22:31 schreef Barb het volgende:

[..]

Nee, dat is zuur. Dat betekent nl. dat ik het flatje wat ik nu heb, niet had hoeven nemen, omdat ik nog 6 maanden extra tijd had om te zoeken naar iets wat ik wél wil.
Huur betalen hier is gewoon tot 28 feb (de datum die zij me wijs maakten dat ik weg moest zijn, heb de huur hier al opgezegd).

Sjaah
Naja, naja, ik zou gewoon verhuizen denk ik... maar jah, is wel extreem naai
pi_8057602
Sjees barb, wat rot om te lezen zeg...

Er staat zeker niks gunstigs in het contract over opzegging voor betreding van de woning... (als je er echt niet naartoe wil)

... of misschien dat je het hard genoeg kunt maken dat je het ondertekend hebt omdat je niet wist dat je nog 6 maanden had en in de veronderstelling was dat je anders op straat was komen staan???

pi_8060607
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 22:15 schreef Barb het volgende:

[..]

barb, ik heb er niet veel verstand van, maar wat ik wel zeker wel weet is dat mondelinge afspraken gewoon rechtsgeldig zijn. dus als zij jou gezegd hebben dat de huur per XXX wordt opgezegd, dan mag je dat gewoon aanhouden.
Anders ga je je oude kamer toch gewoon onderverhuren, dan kost het je tenminste niets.
truste allemaal over 5 uur gaat de wekker voor mijweer.......
Clowns to the left of me, jokers to the right, here I am, stuck in the middle with you.
What a day for a daydream.
pi_8064776
quote:
Op donderdag 23 januari 2003 01:31 schreef julekes het volgende:

[..]

barb, ik heb er niet veel verstand van, maar wat ik wel zeker wel weet is dat mondelinge afspraken gewoon rechtsgeldig zijn. dus als zij jou gezegd hebben dat de huur per XXX wordt opgezegd, dan mag je dat gewoon aanhouden.
Anders ga je je oude kamer toch gewoon onderverhuren, dan kost het je tenminste niets.
truste allemaal over 5 uur gaat de wekker voor mijweer.......

Dat was het probleem niet, nu heeft ze een andere flat die ze "eigenlijk" niet wil. En dat terwijl ze gewoon nog 6 maanden de tijd heeft om nog iets beters te zoeken.
pi_8074656
Haalloooooooooow, wie gaat er dalijk naar gangs of new york?
pi_8080910
Gangs of NY, was best wel duf ...
Errug weirde, lange, saaie, duffe film..
  † In Memoriam † vrijdag 24 januari 2003 @ 16:54:12 #175
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_8089490
* just me is er weer!

ik was sinds woensdag afgesloten van het internet omdat die andere pc hier in huis virussen verspreid had en poortscans gedaan had????? wegens security reasons was ik afgesloten en de mail waarschuwingsmail van planet had ik niet gelezen omdat op de andere pc geen mailbox zit

pc is nu virusvrij maar moet wel opnieuw geinstalleerd worden

nu snel boodschappen doen, vanavond komt er wat familie alsnog de verjaardag van Maarten vieren

weekend

Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')