quote:
Op woensdag 22 januari 2003 19:25 schreef blieblie het volgende:[..]
over de dommel
... of dat ie de eindhovense metrostations mag ontwerpen ofzo
quote:in zijn neo-julekes-stijl natuurlijk dan hè!
Op woensdag 22 januari 2003 19:29 schreef MrWilliams het volgende:... of dat ie de eindhovense metrostations mag ontwerpen ofzo
quote:Ik dacht meer aan een art-julekes-deco stijl
Op woensdag 22 januari 2003 19:31 schreef MrWilliams het volgende:[..]
in zijn neo-julekes-stijl natuurlijk dan hè!
quote:alsof jij daar wat van merkt als je gezopen hebt
Op woensdag 22 januari 2003 19:22 schreef blieblie het volgende:[..]
Die ronde bruggen maakt
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 19:34 schreef febster het volgende:[..]
Ik dacht meer aan een art-julekes-deco stijl
quote:Of ze rond zijn?
Op woensdag 22 januari 2003 19:41 schreef julekes het volgende:[..]
alsof jij daar wat van merkt als je gezopen hebt
stelletje roddeltantes
quote:tssk, doe mij maar strak én rond!
Op woensdag 22 januari 2003 19:41 schreef blieblie het volgende:[..]
nieuwe pagina....
En hij ging voor het strakke, dus art deco?? Neeeh.
![]()
gaat even de uitslag van de verkiezingen af zitten wachten voor de tv
..
quote:Is echt kutmuziek
Op woensdag 22 januari 2003 20:00 schreef MrWilliams het volgende:
SimCity is trouwens.. meer dingen om je druk over te maken, maar minder detail in hoe je dingen aanlegt... en gave muziek, gaat heel verslavend worden
..
quote:Hehehe
Op woensdag 22 januari 2003 19:43 schreef blieblie het volgende:[..]
Fiets ik met mijn zatte kop zo de dommel in omdat ene julekes de brug rond met een gat in het midden heeft gemaakt ipv gewoon recht
![]()
quote:Ben ik dus niet de enige die hierbij aan andere dingen dacht
Op woensdag 22 januari 2003 19:59 schreef MrWilliams het volgende:[..]
tssk, doe mij maar strak én rond!
quote:
Op woensdag 22 januari 2003 20:46 schreef febster het volgende:[..]
Ben ik dus niet de enige die hierbij aan andere dingen dacht
![]()
quote:Dank je
Op woensdag 22 januari 2003 22:02 schreef Barb het volgende:
Mooi huis, blieblie [afbeelding]
quote:Heb vandaag sleutel gekregen, maar kan wegens drukte er maandag pas voor het eerst heen.
Op woensdag 22 januari 2003 22:03 schreef blieblie het volgende:
Dank je![]()
Hoe staat het met jouw flat?
Of ben je er nog niet aan toe gekomen?
Erg debiel: het heeft een maand leeg gestaan, maar nu willen ze met alle geweld nieuwe sloten plaatsen ergo ik kan dat zelf regelen en een halve dag vrij nemen van mijn werk ![]()
Ook kut: vandaag aangetekende brief gehaald op postkantoor, van Vestide met daarin de definitiefe huuropzeggeing per tadaaaaa 31 juli
Heb ik gvd net een contract ondertekent voor een huis waar ik niet wil wonen omdat ik zogenaamd over 5 weken op straat zou staan.
* Barb very, very, very angry at Vestide en ook very very very sad
quote:Das duur
Op woensdag 22 januari 2003 22:15 schreef Barb het volgende:[..]
Heb vandaag sleutel gekregen, maar kan wegens drukte er maandag pas voor het eerst heen.
Erg debiel: het heeft een maand leeg gestaan, maar nu willen ze met alle geweld nieuwe sloten plaatsen ergo ik kan dat zelf regelen en een halve dag vrij nemen van mijn werk
Ook kut: vandaag aangetekende brief gehaald op postkantoor, van Vestide met daarin de definitiefe huuropzeggeing per tadaaaaa 31 juli
![]()
Heb ik gvd net een contract ondertekent voor een huis waar ik niet wil wonen omdat ik zogenaamd over 5 weken op straat zou staan.
quote:Nee, dat is zuur. Dat betekent nl. dat ik het flatje wat ik nu heb, niet had hoeven nemen, omdat ik nog 6 maanden extra tijd had om te zoeken naar iets wat ik wél wil.
Op woensdag 22 januari 2003 22:28 schreef blieblie het volgende:
Das duur.
quote:Sjaah
Op woensdag 22 januari 2003 22:31 schreef Barb het volgende:[..]
Nee, dat is zuur. Dat betekent nl. dat ik het flatje wat ik nu heb, niet had hoeven nemen, omdat ik nog 6 maanden extra tijd had om te zoeken naar iets wat ik wél wil.
Huur betalen hier is gewoon tot 28 feb (de datum die zij me wijs maakten dat ik weg moest zijn, heb de huur hier al opgezegd).
Er staat zeker niks gunstigs in het contract over opzegging voor betreding van de woning... (als je er echt niet naartoe wil)
... of misschien dat je het hard genoeg kunt maken dat je het ondertekend hebt omdat je niet wist dat je nog 6 maanden had en in de veronderstelling was dat je anders op straat was komen staan???
quote:barb, ik heb er niet veel verstand van, maar wat ik wel zeker wel weet is dat mondelinge afspraken gewoon rechtsgeldig zijn. dus als zij jou gezegd hebben dat de huur per XXX wordt opgezegd, dan mag je dat gewoon aanhouden.
Op woensdag 22 januari 2003 22:15 schreef Barb het volgende:[..]
Heb vandaag sleutel gekregen, maar kan wegens drukte er maandag pas voor het eerst heen.
Erg debiel: het heeft een maand leeg gestaan, maar nu willen ze met alle geweld nieuwe sloten plaatsen ergo ik kan dat zelf regelen en een halve dag vrij nemen van mijn werk
![]()
quote:Dat was het probleem niet, nu heeft ze een andere flat die ze "eigenlijk" niet wil. En dat terwijl ze gewoon nog 6 maanden de tijd heeft om nog iets beters te zoeken.
Op donderdag 23 januari 2003 01:31 schreef julekes het volgende:[..]
barb, ik heb er niet veel verstand van, maar wat ik wel zeker wel weet is dat mondelinge afspraken gewoon rechtsgeldig zijn. dus als zij jou gezegd hebben dat de huur per XXX wordt opgezegd, dan mag je dat gewoon aanhouden.
Anders ga je je oude kamer toch gewoon onderverhuren, dan kost het je tenminste niets.
truste allemaal over 5 uur gaat de wekker voor mijweer.......
ik was sinds woensdag afgesloten van het internet omdat die andere pc hier in huis virussen verspreid had en poortscans gedaan had????? wegens security reasons
was ik afgesloten en de mail waarschuwingsmail van planet had ik niet gelezen omdat op de andere pc geen mailbox zit ![]()
pc is nu virusvrij maar moet wel opnieuw geinstalleerd worden
nu snel boodschappen doen, vanavond komt er wat familie alsnog de verjaardag van Maarten vieren
weekend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |