quote:Op vrijdag 23 oktober 2020 22:42 schreef Szura het volgende:
Ik heb de felheid van m’n tv-scherm even naar beneden gedraaid, vanwege het nieuwe kunstgebit van Doornbos.
Kijk dan eerst voordat je een domme opmerking plaatst.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 02:03 schreef tralalala het volgende:
Kut, gemist. Het was Stroll zijn fout zeker en Max heeft helemaal niets verkeerd gedaan?
Volgens Robert 50/50 dus helemaal prima.quote:Op zaterdag 24 oktober 2020 02:03 schreef tralalala het volgende:
Kut, gemist. Het was Stroll zijn fout zeker en Max heeft helemaal niets verkeerd gedaan?
Laats was ie aan het racen in Spanje geloof ik ...quote:Op vrijdag 13 november 2020 22:40 schreef nils7 het volgende:
Tom heb ik al een tijdje niet meer gezien, heeft dat een reden?
Hij racet waarschijnlijk en van mij mag hij dat elke dag.quote:Op vrijdag 13 november 2020 22:40 schreef nils7 het volgende:
Tom heb ik al een tijdje niet meer gezien, heeft dat een reden?
Erg raar als de andere buiten de punten weet te rijden.quote:Op vrijdag 13 november 2020 22:54 schreef potjecreme het volgende:
Rbr luistert alleen naar Verstappen.
Ik bedoel niet raar maar er werd raar gedaan dat Ferrari alleen naar Leclerc luistert.quote:Op vrijdag 13 november 2020 22:59 schreef daNpy het volgende:
[..]
Erg raar als de andere buiten de punten weet te rijden.
Ah zo.quote:Op vrijdag 13 november 2020 23:01 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Ik bedoel niet raar maar er werd raar gedaan dat Ferrari alleen naar Leclerc luistert.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |