Nee okee, even voor de realiteitszinquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 21:06 schreef Fogel het volgende:
[..]
Vragen kan altijd, een positief antwoord krijgen is wat anders.
los het gewoon op in plaats van dat kinderachtige gevingerwijs manquote:
Mooi hequote:Op vrijdag 2 oktober 2020 21:11 schreef liesje1979 het volgende:
Er kwam toen ik pizza zat te eten een knal oranje maan uit de zee omhoog, echt zo mooi, pas 1x eerder gezien in Albaantje.
Ja, klopt...quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 21:10 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat zal LTVDK wel weer geweest zijn
Ik wees niks, het viel me nu op. Zet me wel terugquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 21:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
los het gewoon op in plaats van dat kinderachtige gevingerwijs man
Euhm jawel? In Durres?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 21:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mooi heMaar in Albi kwam hij niet uit zee omhoog toch?
Vrijheidquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 21:13 schreef liesje1979 het volgende:
Voelde me wel stoer dat ik topless ging zwemmen, doe ik eigenlijk nooit. Eerst ging ik in mijn hemdje zwemmen maar toen dacht ik fuck it. Weel eerst goed om me heenkijken, of er echt niemand was, snel hemdje uit en het water in rennen en trots dat ik was![]()
Goed bezigquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 21:13 schreef liesje1979 het volgende:
Voelde me wel stoer dat ik topless ging zwemmen, doe ik eigenlijk nooit. Eerst ging ik in mijn hemdje zwemmen maar toen dacht ik fuck it. Weel eerst goed om me heenkijken, of er echt niemand was, snel hemdje uit en het water in rennen en trots dat ik was![]()
Oh ja daar zou het kunnen, daar kun je naar het oosten en toch over zee kijkenquote:
die horde fokkers met telelens heb je niet gezien?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 21:13 schreef liesje1979 het volgende:
Huh? Ik weet tamelijk zeker dat ik toen gewoon naar het westen keek, vandaag ook in het westen?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 21:15 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh ja daar zou het kunnen, daar kun je naar het oosten en toch over zee kijken
Lol als hier een horde fokkers was weten te belanden had ik dat knap gevonden.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 21:15 schreef mschol het volgende:
[..]
die horde fokkers met telelens heb je niet gezien?
Daar komt de maan toch niet OP dan? Die komt op in het oosten. Net als de zon. De planeet draait nou eenmaal DIE kant opquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 21:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Huh? Ik weet tamelijk zeker dat ik toen gewoon naar het westen keek, vandaag ook in het westen?
Wat raar. Wacht zal een foto posten, al kan je niet goed zien hoe oranje hij is.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 21:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Daar komt de maan toch niet OP dan? Die komt op in het oosten. Net als de zon. De planeet draait nou eenmaal DIE kant opSorry
Eentje is genoegquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 21:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol als hier een horde fokkers was weten te belanden had ik dat knap gevonden.
Gewacht tot BB het land uit was.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 21:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Lol als hier een horde fokkers was weten te belanden had ik dat knap gevonden.
O dat hij oranje is geloof ik meteenquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 21:18 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat raar. Wacht zal een foto posten, al kan je niet goed zien hoe oranje hij is.
leuk fles.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 21:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga spullen in mijn tas stoppen jong0ns![]()
#gelukzitinkleinedingen
quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 21:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik ga spullen in mijn tas stoppen jong0ns![]()
#gelukzitinkleinedingen
bij de AH bij huis niet, lopen hoop mensen met mondkapje..quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 21:20 schreef CherryLips het volgende:
Ik was de enige met een mondkapje op in de supermarkt.
Ik vond het wel een beetje genant omdat ik ook enorm liep te kloten bij de kassa want hij schoof steeds omhoog toen ik m'n tassen inpaktequote:Op vrijdag 2 oktober 2020 21:22 schreef mschol het volgende:
[..]
bij de AH bij huis niet, lopen hoop mensen met mondkapje..
ik voelde me haast bezwaard zonder naar binnen te gaan van de week
Nee klopt, dat is totaal westelijkquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 21:27 schreef liesje1979 het volgende:
had bij die maan in golem echt het idee dat ik richting italie keek maar dat is dan toch niet oostelijk
DAT zou heel goed kunnenquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 21:29 schreef liesje1979 het volgende:
Misschien dat het toen dan een onder gaande oranje zon was? Maar die zijn meestal wel oranje en ik weet nog dat ik toen zo onder de indruk was dat ik naar buiten ben gerend om foto's te maken.
Morgen skinny dippingquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 21:13 schreef liesje1979 het volgende:
https://9gag.com/gag/aNg3wQvquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 21:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
DAT zou heel goed kunnen![]()
Maar dan was je dus zo betoverd dat je de zon en de maan door elkaar haalde![]()
Okee, kan
ik stop net op HS, inmiddels door naar CSquote:
dat is niet normaal nee. In België zijn er plekken waar ze met 160 langs een perron rijden en daar zijn schuilhokjes voor de mensen. Dit slaat echt nergens op.quote:
Naja ik weet dat het bij beiden donker was en er zo'n enorme oranje lichtbol boven zee was. Ik zag dat toen voor het eerst,quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 21:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
DAT zou heel goed kunnen![]()
Maar dan was je dus zo betoverd dat je de zon en de maan door elkaar haalde![]()
Okee, kan
oh.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 21:39 schreef mschol het volgende:
[..]
ik stop net op HS, inmiddels door naar CS
soort van automatische tik: in schilderswijk moet je rellen
die bullet gaat toch 2 keer zo hard?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 21:40 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dat is niet normaal nee. In België zijn er plekken waar ze met 160 langs een perron rijden en daar zijn schuilhokjes voor de mensen. Dit slaat echt nergens op.
Nou prima tochquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 21:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Naja ik weet dat het bij beiden donker was en er zo'n enorme oranje lichtbol boven zee was. Ik zag dat toen voor het eerst,
ja.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 21:41 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die bullet gaat toch 2 keer zo hard?
Wat? Dat ie oranje is? Dat ie ondergaat in het westen? En opkomt in het oosten? En zelfs dat hij er vlakbij de horizon veel groter uitziet dan wanneer hij hoog aan de hemel staat? Jaquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 21:42 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Maar kan dus ook, dat fenomeen met de zon?
Nee bedoel dat oranje want dat is niet standaard zeg maar?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 21:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat? Dat ie oranje is? Dat ie ondergaat in het westen? En opkomt in het oosten? En zelfs dat hij er vlakbij de horizon veel groter uitziet dan wanneer hij hoog aan de hemel staat? Jadat kan allemaal heel goed
die ondergrondse? Dacht grootste ter wereld ookquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 21:52 schreef mschol het volgende:
die nieuwe fietsenstalling bij cs is wel huge
Bunny, ben jij het?quote:
Emma Wortelboer toen ze haar rijbewijs haalde?quote:
Nou ja standard standaard... Betekent gewoon dat er wat meer vocht in de lucht bij de horizon zit of zoquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 21:47 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee bedoel dat oranje want dat is niet standaard zeg maar?
Wa is da, ge wit wa da isquote:
Zo lelijk is die vrouw in dat gifje niet hoorquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Emma Wortelboer toen ze haar rijbewijs haalde?
Nee nou ja misschien ben ik verwend of zo. Meeste vrouwen die ik zie zijn eignlijk best wel mooi op zich. Ik heb niet zo veel gradaties in "lelijk"quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zo lelijk is die vrouw in dat gifje niet hoor
Hij heeft zijn kinderen CHord en Lyric genoemdquote:
Ach ja, na dat ene nummer nooit meer wat van gehoord. Het is hem gegund hoorquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:34 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Hij heeft zijn kinderen CHord en Lyric genoemd![]()
![]()
![]()
die ondergrondse idd..quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 21:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die ondergrondse? Dacht grootste ter wereld ook
ja prima toch. daarvoor zijn die stallingen ook :pquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:36 schreef mschol het volgende:
[..]
die ondergrondse idd..
ik wilde mijn fiets voor de zekerheid maar bewaakt stallen
Je bedoelt zoals UitStraling doet?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Je moet echt goed je best doen om een NOG beter leven te verzinnen.
Nee die jongen heeft een aandoening, bij hem komt dit soort dingen vanzelfquote:
Een eigen eilandquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:38 schreef Dr_Flash het volgende:
Als ik in één maand tijd 5 miljoen kon verdienen en daarna weer voorgoed de eeuwigheid in kon verdwijnen. Bwoah. Je moet echt goed je best doen om een NOG beter leven te verzinnen.
yupquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:38 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja prima toch. daarvoor zijn die stallingen ook :p
Meteen Kinderen voor Kinderen in mijn hoofd.quote:
Nou als je er woont is het niet meer onbewoond hequote:
STAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHPquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:48 schreef Dr_Flash het volgende:
geen pietsie pech want je hoeft er niets
valt er niet van je fiets
ligt op je luie hajdewiets
quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:52 schreef bitterbal het volgende:
https://www.ad.nl/den-haa(...)G1jKoAsXLUEuDkXDiWbw
Waarom sta jij er niet bij?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:52 schreef bitterbal het volgende:
Zo keldert de waarde bij Monopoly wel jaquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:52 schreef bitterbal het volgende:
quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:55 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
er is geen buffet ahahahahahha
Gewoon jezelf helemaal inpakken met mondkapjes, krijg je het ook warmquote:
https://www.ad.nl/economi(...)ar-haarlem~a9cd9ae6/quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon jezelf helemaal inpakken met mondkapjes, krijg je het ook warm
Had je dat niet eerder kunnen uitzoeken, nu moeten we minstens tot 2023 wachten tot het weer verplaatst wordtquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:58 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://www.ad.nl/economi(...)ar-haarlem~a9cd9ae6/
Verzetsstrijders van viruswaarheidquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 22:52 schreef bitterbal het volgende:
Tja zo heel mooi is goud nou ook weer niet.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:00 schreef EttovanBelgie het volgende:
Goud... verbleekt bij de schoonheid van mijn lief
ja zie het oko pas netquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:00 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Had je dat niet eerder kunnen uitzoeken, nu moeten we minstens tot 2023 wachten tot het weer verplaatst wordt
Gemiste kans wel ditquote:
Mijn lief dan weer wel.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:02 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
Tja zo heel mooi is goud nou ook weer niet.
Niet het moment om dood te gaan dus nu.quote:De première van de nieuwe Bondfilm No Time to Die is opnieuw uitgesteld.
GVD! Kutkolonisten die de wereld de krachtige zwarte vrouwelijke 007 onthoudenquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:07 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Niet het moment om dood te gaan dus nu.
drinkt met je billen blootquote:
dont Jinx itquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:09 schreef van_Lamehuizen het volgende:
[..]
GVD! Kutkolonisten die de wereld de krachtige zwarte vrouwelijke 007 onthouden![]()
![]()
Not for treatment.quote:
Nee, hij heb gewoon sars.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Not for treatment.
Just for countertest that should be negative.
So he can continue denying all the fake news etc
Nee joh, hij gaat gewoon laten zien dat al die dooien aanstellers zijn, hij en Mel zijn na twee dagen weer genezen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Not for treatment.
Just for countertest that should be negative.
So he can continue denying all the fake news etc
Joh geef Lospedro nu geen platformquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee joh, hij gaat gewoon laten zien dat al die dooien aanstellers zijn, hij en Mel zijn na twee dagen weer genezen.
Ik heb sinds augustus niet meer gespeeld.quote:
daar ben ik ook wel beetje bang voor ja..quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee joh, hij gaat gewoon laten zien dat al die dooien aanstellers zijn, hij en Mel zijn na twee dagen weer genezen.
sinds 1 september al niet meerquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb sinds augustus niet meer gespeeld.
Oh oeps, dat was zo'n complotgeval inderdaad.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:27 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Joh geef Lospedro nu geen platform
complot?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:36 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh oeps, dat was zo'n complotgeval inderdaad.
Pehehehequote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
complot?Tuurlijk niet. Hij heeft WEL de waarheid
Er was laatst een oud spel in de aanbieding, dus nu speel ik alleen dat.quote:
Heeft Boris Johnson ook overleefdquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:53 schreef CherryLips het volgende:
En Trump onderweg naar het ziekenhuis.
Belediging voor de cavia jaquote:
Nog iedere dagquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:29 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik heb sinds augustus niet meer gespeeld.
gaat best wel OK, nog gewoon werk en niet ziek vooralsnogquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 00:10 schreef marcb1974 het volgende:
Flesch en Koen
Hier wel oke (nu weer)
en met jullie?
Houden zo danquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 00:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
gaat best wel OK, nog gewoon werk en niet ziek vooralsnog
Maar het ging niet OK?
Oeh, je gaat vluchten. En blijft ook gewoon weggaan hequote:Op zaterdag 3 oktober 2020 00:11 schreef Dr_Flash het volgende:
Nou afgelopen weken echt niet zo goed, maar nu wel weer. morgen de deur uit voor een weekendje Ameland
quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 00:11 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Houden zo dan
Nee, zat vorige week ineens in het LL bij jou in het dorp
begint een beetje Hotel California syndroom te worden hequote:Op zaterdag 3 oktober 2020 00:12 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oeh, je gaat vluchten. En blijft ook gewoon weggaan he
Mijn lichaam deed niet wat het doen moest, of meer een bepaald onderdeel ging wat heel erg snelquote:
Als het maar goede drugs is danquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 00:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
begint een beetje Hotel California syndroom te worden he
nou ja vaak als ik probeer weg te gaan blijf ik uitindelijk tochquote:
Daar is het ook een comfortzone voor.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 00:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nou ja vaak als ik probeer weg te gaan blijf ik uitindelijk toch
Ik ben bovengemiddeld gehecht aan mijn comfort zone denk ik
oh ja reisjes ja. Nou ja beschouw dan heel Europa maar als mijn comfort zone. Maar er staan nog wel wat groter uitdagingen te wachten.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 00:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Daar is het ook een comfortzone voor.
En je gaat toch vaak
Die uitdagingen moeten wachten helaas, buiten Europa is nu niet handig.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 00:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh ja reisjes ja. Nou ja beschouw dan heel Europa maar als mijn comfort zone. Maar er staan nog wel wat groter uitdagingen te wachten.
Nee niet zo groot dat ze ook echt een vrouw zouden kunnen opleveren, Dat dan weer niet. U kunt rustig gaan slapen
Mjah, als ie dit een beetje overleefd vergroot het misschien zijn kans om herkozen te worden wel.quote:
en anders krijgen we nog engere creep Mike Pence wel. Joepie.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 00:22 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Mjah, als ie dit een beetje overleefd vergroot het misschien zijn kans om herkozen te worden wel.
ik speel inmiddels op de pc weer een 13 jaar oude gamequote:Op vrijdag 2 oktober 2020 23:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Er was laatst een oud spel in de aanbieding, dus nu speel ik alleen dat.
Voor een paar maanden ja, voor de verkiezingen is het wat laat voor Pence.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 00:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en anders krijgen we nog engere creep Mike Pence wel. Joepie.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 00:26 schreef mschol het volgende:
[..]
ik speel inmiddels op de pc weer een 13 jaar oude game
TeamFortress 2quote:
oh nee hoor als het in de Rep agenda past drukken ze dat er heus wel door. Dan kan ineens alles.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 00:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Voor een paar maanden ja, voor de verkiezingen is het wat laat voor Pence.
Leuk toch juistquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 00:28 schreef mschol het volgende:
[..]
TeamFortress 2
overigens niet ranked ofzo, custom matches op community servers
en zo af en toe wil ik nog wel verder in de tijd terug duiken qua parels![]()
Maar willen ze die ook kiezen?quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 00:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
oh nee hoor als het in de Rep agenda past drukken ze dat er heus wel door. Dan kan ineens alles.
Snel daarheen gaan dan, dat je voor die tijd geweest bent. Anders kan het even durenquote:
ook leuk jaquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 00:29 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Leuk toch juist
C&C Generals en AEO 2 hier regelmatig.
Ha.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 00:26 schreef mschol het volgende:
[..]
ik speel inmiddels op de pc weer een 13 jaar oude game
Mooi op tijdquote:
Mijn telefoon ging te laat.quote:
quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 04:17 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Mijn telefoon ging te laat.
En vervolgens huilen waarom ik te laat ben.
Tja als je me 10 minuten te laat belt.
Morguh weer!quote:
Kan ik me voorstellenquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 07:20 schreef FranticDJ het volgende:
Midden op zee met een verrekijker omhoog kijken is al magisch
uit de koffer gehaald op het vliegveldquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 09:38 schreef LTVDK het volgende:
@:bitterbal, ik dacht dat jij de zon zou meenemen?
Je had ook gewoon moeten zeggen dat het een souvenir wasquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 09:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
uit de koffer gehaald op het vliegveld
nou ja was al in griekenland. Je mag echt niks mee nemen ook geen zand of schelpenquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 09:41 schreef UitStraling het volgende:
Dus nu zit er zo'n VMBO Marechaussee mannetje met een zon op zijn zolderkamer.
Ook geen kittens dusquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 09:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja was al in griekenland. Je mag echt niks mee nemen ook geen zand of schelpen
Gelukkig mocht je die twee zwerfkatten wel meenemen, toch?quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 09:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja was al in griekenland. Je mag echt niks mee nemen ook geen zand of schelpen
quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 09:45 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja die paste al niet meer door de zon
Zo is het al de hele weekquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 09:45 schreef bitterbal het volgende:
maar het is idd hoerig depri tyfus weer
Regenjas aan en gaanquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 09:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zo is het al de hele week
Zou vandaag 11 km wandelen maar dat gaat ook niet door.
vanwege het weer? zelfstandig of met iemand?quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 09:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja hoe dan?quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 09:47 schreef kwiwi het volgende:
Ik moet echt eens wat aan m'n concentratievermogen gaan doen.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 09:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
11 km blijft in de regen net zover lopen hoorquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 09:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik merk dat je licht ontstemd bent.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 09:45 schreef bitterbal het volgende:
maar het is idd hoerig depri tyfus weer
quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 09:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik merk dat je licht ontstemd bent.
Slecht planquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 09:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja geen idee.. Misschien eens beginnen met FOK! afsluiten tijdens het werken/studeren
Maar dan mis je ons om je te motiveren en het leuk te houden?quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 09:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja geen idee.. Misschien eens beginnen met FOK! afsluiten tijdens het werken/studeren
Samen met twee anderen. Vanwege de regen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 09:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
vanwege het weer? zelfstandig of met iemand?
ah das jammer ja. En zelf ergens gaan lopen?quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 09:54 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Samen met twee anderen. Vanwege de regen.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 09:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Maar dan mis je ons om je te motiveren en het leuk te houden?
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 09:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee, dat is nooit het antwoord op je problemen, Kwiwiquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 09:52 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ja daar ben ik me nu mentaal op aan het voorbereiden. Had nog om negen uur een deadline dus was er wel vroeg uit maar nu loopt het spaakquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 09:54 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ah das jammer ja. En zelf ergens gaan lopen?
Zou die een dubbelloopsjachtgeweer op zijn blije gezicht zetten en met een glimlach afdrukken.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 09:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 09:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou die een dubbelloopsjachtgeweer op zijn blije gezicht zetten en met een glimlach afdrukken.
verkeerde been uit bed?quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 09:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zou die een dubbelloopsjachtgeweer op zijn blije gezicht zetten en met een glimlach afdrukken.
Oké jij doet niet meer mee.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 09:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
We zullen eens een dubbelloopsjachtgeweer op jouw blije gezicht zettenquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 09:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij zo filosofisch?quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 09:58 schreef bitterbal het volgende:
k zit dus nu met al die kussens van de bank binnen en vraag mij af of zon afdekhoes voor de bank buiten genoeg bescherming bied om die kussens op de bank te laten
sinds ik over die kussens struikelquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 09:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij zo filosofisch?
tvp voor het antwoord, ik zat daar van de week ook over na te denkenquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 09:58 schreef bitterbal het volgende:
k zit dus nu met al die kussens van de bank binnen en vraag mij af of zon afdekhoes voor de bank buiten genoeg bescherming bied om die kussens op de bank te laten
quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 09:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Sinds wanneer ben jij zo filosofisch?
Je hebt kans dat er in de lente wat champignons op je kussens groeien. Ik weet niet of dat een nadeel is. Die smaken lekker bij een hoop dingen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 09:58 schreef bitterbal het volgende:
nou ja die hoezen zijn ook 100 euro per stuk dus dat is wat duurquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 10:03 schreef liesje1979 het volgende:
Misschien twee van die hoezen voor de zekerheid? Of je koopt zo'n kussen opberg box?
quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 10:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je hebt kans dat er in de lente wat champignons op je kussens groeien. Ik weet niet of dat een nadeel is. Die smaken lekker bij een hoop dingen.
Oh ja dat is wel prijzig, maar de hele winter die kussens in je huis is ook wel een dingetje?quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 10:03 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nou ja die hoezen zijn ook 100 euro per stuk dus dat is wat duur
Dat zijn ze ook niet.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 10:04 schreef bitterbal het volgende:
maar durf er ook niet van uit te gaan dat die boxen echt waterdicht zijn
ja neemt veel ruimte in beslag :pquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 10:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh ja dat is wel prijzig, maar de hele winter die kussens in je huis is ook wel een dingetje?
Ze gewoon binnen als kussen gebruiken?quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 10:04 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Oh ja dat is wel prijzig, maar de hele winter die kussens in je huis is ook wel een dingetje?
Kan ook nietquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 10:06 schreef Modus het volgende:
[..]
Ze gewoon binnen als kussen gebruiken?
Ik noem dat een flat.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 10:08 schreef bitterbal het volgende:
Tis geen flat he, gewoon 3 laags portiek woning
Onder je bed? Of bewaar je daar je hoofdencollectie?quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 10:05 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja neemt veel ruimte in beslag :p
Je hebt ook speciale kussenboxboxen.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 10:07 schreef bitterbal het volgende:
je kan ok nog een afdekhoes kopen voor de kussenbox
100% waterdicht zijn ze niet, maar dat hoeft ook niet, het houdt de kussens wel droog. enige is wel dat met echt vochtig weer ze alsnog vochtig wordenquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 10:04 schreef bitterbal het volgende:
maar durf er ook niet van uit te gaan dat die boxen echt waterdicht zijn
En heb je ook hoezen voor de kussenboxboxen?quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 10:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Je hebt ook speciale kussenboxboxen.
ja daar heb ik de hoofden indd : p Maar daar heb ik nog niet eens aan gedacht en de zit kussens dan buiten onder zon hoes en hopen op et bestequote:Op zaterdag 3 oktober 2020 10:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Onder je bed? Of bewaar je daar je hoofdencollectie?
ja dat kunnen ze wel hebbenquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 10:09 schreef mschol het volgende:
[..]
100% waterdicht zijn ze niet, maar dat hoeft ook niet, het houdt de kussens wel droog. enige is wel dat met echt vochtig weer ze alsnog vochtig worden
Paar vochtvreters erbij.quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 10:09 schreef mschol het volgende:
[..]
100% waterdicht zijn ze niet, maar dat hoeft ook niet, het houdt de kussens wel droog. enige is wel dat met echt vochtig weer ze alsnog vochtig worden
quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 10:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En heb je ook hoezen voor de kussenboxboxen?
quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 10:10 schreef liesje1979 het volgende:
Oh bal, koop bij de decathlon een goedkoop tentje en dan mogen je kussens in de winter op je balkon kamperen
quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 10:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]En een box om al je kussenboxboxenhoezen te bewaren.
En dan nog een hoes voor om de kussenboxboxhoezenboxboxhoezenboxquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 10:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]En een box om al je kussenboxboxenhoezen te bewaren.
Dan kun je dat tentje op airbnb pleurenquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 10:10 schreef liesje1979 het volgende:
Oh bal, koop bij de decathlon een goedkoop tentje en dan mogen je kussens in de winter op je balkon kamperen
quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 10:11 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En dan nog een hoes voor om de kussenboxboxhoezenboxboxhoezenbox
Overnachtingsgeld vragen aan die kussensquote:Op zaterdag 3 oktober 2020 10:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan kun je dat tentje op airbnb pleuren
Wanneer was je er dan, juli 2008?quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 10:11 schreef CherryLips het volgende:
Als ik bij de Decathlon ben dan heb ik altijd zo'n zin om actief te worden.
quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 10:11 schreef CherryLips het volgende:
Als ik bij de Decathlon ben dan heb ik altijd zo'n zin om actief te worden.
Tering, das een hoop geld voor een veredelt tasjequote:Op zaterdag 3 oktober 2020 10:12 schreef bitterbal het volgende:
dit is zon hoes
https://www.fonq.nl/produ(...)ALw_wcB&gclsrc=aw.ds
Jezus, heeft de Action geen goedkopere alternatieven?quote:Op zaterdag 3 oktober 2020 10:12 schreef bitterbal het volgende:
dit is zon hoes
https://www.fonq.nl/produ(...)ALw_wcB&gclsrc=aw.ds
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |