Dat heb ik continue met instaquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 17:20 schreef Amarantha het volgende:
Zijn er hier meer mensen met Telegram? En zo ja hebben jullie ook wel eens dat je geen meldingen krijgt van berichtjes? Meldingen staan niet uit ofzo.
Mia telegram mij niet want ik heb whatsapp :pquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 17:24 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh van Insta zou mij niet kunnen boeien tbh.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 17:21 schreef CherryLips het volgende:
https://nl.shein.com/One-(...)enCategory~~0~~50001
Ja ik ook maar ik moet voor 1 iemand Telegram gebruiken haha.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 17:28 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Mia telegram mij niet want ik heb whatsapp :p
Chinees vliendje?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 17:28 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja ik ook maar ik moet voor 1 iemand Telegram gebruiken haha.Niet heel erg maar zou het anders niet gebruiken nee.
Is dat zo ja?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 17:31 schreef FranticDJ het volgende:
Alleen Chinezen gebruiken telegram toch?
Jawel zweefteefjes ook m/v.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 17:32 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik ken geen westerlingen die het gebruiken.
Nee hoor, ik ken ook een paar Nederlanders.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 17:31 schreef FranticDJ het volgende:
Ik niet meer iigquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 17:31 schreef FranticDJ het volgende:
Dacht dat die allemaal QQ gebruikten.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 17:31 schreef FranticDJ het volgende:
Mja ok. Amarantha dan.. maar dat is een noorderling.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 17:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ken ook een paar Nederlanders.
Whut?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 17:35 schreef engine het volgende:
[..]
Dacht dat die allemaal QQ gebruikten.
En vegans?quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 17:35 schreef UitStraling het volgende:
5G gekkies, Flat Earth megolen, 9/11 gekkies, gebruiken allemaal Telegram want Whatsapp is het grote kwaad uiteraard.
quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 17:37 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Mja ok. Amarantha dan.. maar dat is een noorderling.
Woonde ik maar in Groningen.quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 17:39 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Ik wilde Groninger zeggen.. maar goed. Jouw deel van NL is ook Afrika :p
Opzich niets mis meequote:Op vrijdag 2 oktober 2020 17:39 schreef Amarantha het volgende:
Volgens mij krijg ik morgen een veganistische maaltijd maar weet het niet zeker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |