abonnement Unibet Coolblue
pi_195382490
Mijn vriend had altijd een erg hoog libido maar sinds een tijdje probeert hij niks meer en wijst mij altijd af. Ik ben nu 7 maanden zwanger en heb wel een buikje maar verder ben ik gewoon nog slank zoals altijd( maar 8 kilo aangekomen). Het is dus niet zo dat ik in een walrus ben veranderd. Ook verzorg ik mezelf nog steeds goed.

Hij zegt dat hij het raar vindt omdat de baby 'er dan bij is'. Ook voelt hij zich beperkt omdat hij voorzichtiger moet zijn en sommige standjes niet lukt. Ik ben bang dat dit slecht gaat zijn voor onze relatie want ik wil geen broer/zus band met hem.

Wat kan ik doen?
pi_195382558
Wachten tot 6 weken na de bevalling is denk ik het enige wat je kunt doen. Hij is niet alleen hierin, er zijn zoveel andere mannen die sexen tijdens de zwangerschap niet zien zitten.
pi_195382568
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 10:59 schreef Greased het volgende:
Wat kan ik doen?
Niet zo zeiken en hopen dat je over 4 maanden de draad weer oppakt.
pi_195382691
Praten.
Alternatieven vinden waarbij geen penetratie is vereist. (Dat is ook gewoon seks)
Afwachten. Maar ja, dan is de baby er ook bij. :D
pi_195382813
Daar rekening mee houden.

Het is niet het alleenrecht van de vrouw om geen seks te willen om een of andere reden.

Gezien zijn reden zal dat wel meevallen met dat broer-zus relatie.
Die houding van jou nu zal eerder niet goed zijn voor de relatie.
pi_195383155
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 11:20 schreef Hojdhopper het volgende:
Zeg hem dat dit zijn kans is op een trio. >:)

:{ ;(
Gast :')

quote:
1s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 10:59 schreef Greased het volgende:

Hij zegt dat hij het raar vindt omdat de baby 'er dan bij is'.
Dit zou ik ook een heel raar idee vinden.
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 11:36:29 #7
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_195383185
Er wordt een serieus probleem aangekaart, dus ook graag serieuze antwoorden. "Grappig doen" kan in andere subfora, niet hier.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
pi_195383252
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 11:15 schreef Amee het volgende:
Daar rekening mee houden.

Het is niet het alleenrecht van de vrouw om geen seks te willen om een of andere reden.

Gezien zijn reden zal dat wel meevallen met dat broer-zus relatie.
Die houding van jou nu zal eerder niet goed zijn voor de relatie.
Dit dus.

En boeien over 2,5 maand kun je weer los met zijn 2en.

Ik vond het ook niks,
Op dinsdag 25 februari 2020 12:55 schreef Pumpalov het volgende:
een beetje zo'n lichtgetinte inteeltkop als dat filosoofert heeft.
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 11:40:55 #9
84152 fietsie
Don't Panic.
pi_195383255
- Opgeruimd. ONZ is elders. -
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 11:45:43 #10
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_195383330
Hoezo moet hij voorzichtig doen?
Zolang jullie normaliter geen sla keihard in je buik seks hebben is dat niet waar.

Verder is het redelijk veel voorkomend dat in die laatste maanden man of vrouw zich teveel bewust is van die baby om zich te kunnen concentreren op de seks.
Niet zo gek, want de baby is duidelijk aanwezig. Door de buik en beweging.

Over het algemeen genomen zegt dat niets over hoe het gaat als die baby niet meer zo intiem aanwezig is.

Je partner verteld netjes en duidelijk wat hem tegen houdt.
Sommige dingen kan je bespreken, zoals dat de baby geen last heeft van de seks, daar eigenlijk niets van mee krijgt en hij echt niet bang hoeft te zijn dat hij de baby ‘kwaad’ doet. Niet heel voorzichtig hoeft te zijn.
Maar aan de aanwezigheid en het gevoel dat dat geeft bij hem valt weinig te doen.

Dit gaat niet over jou, jou vindt hij gewoon nog aantrekkelijk. Dat gaat wel goed komen straks.
Dit gaat over zijn gevoel bij die kleine vreemdeling die altijd aanwezig is.

En het is cute dat hij zich daar druk om maakt, hij is al aan het vaderen. Dat is echt niet negatief.

Neem dit niet persoonlijk, neem aan wat hij zegt ipv er vanalles bij te denken.
Je bent 7 maanden zwanger, hormonen springen. Hou jezelf in de hand. Hij praat heel netjes met je over het waarom en dat heeft niets te maken met wat hij voor jou voelt.
Alles lijkt gewoon helemaal prima te zijn tussen jullie. Probeer dat te zien.

En geef hem een dikke kus op zijn voorhoofd, want het is schattig dat hij zich zo bewust is van die baby en nu al zich zorgen maakt erom.
De kans is erg groot dat hij een hele fijne en betrokken vader gaat worden.

En daardoor zal de seks tussen jullie prima zijn straks in die zuigelingen tijd omdat je er niet alleen voor staat.

Iig, geloof hem wanneer hij zegt dat hij jou nogsteeds aantrekkelijk vindt. Maar dat hij afgeleid wordt door de aanwezigheid van die baby in jou.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_195383386
Wat dacht je van respecteren dat die dat niet wil. Waarom zou je mannen wel moeten kunnen pushen tot seks. :N
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_195383416
quote:
16s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 11:49 schreef FlippingCoin het volgende:
Wat dacht je van respecteren dat die dat niet wil. Waarom zou je mannen wel moeten kunnen pushen tot seks. :N
- Dit dus niet. Het is niet grappig, het wordt niet grappig. -

[ Bericht 6% gewijzigd door fietsie op 02-10-2020 11:53:28 ]
pi_195384291
quote:
16s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 11:49 schreef FlippingCoin het volgende:
Wat dacht je van respecteren dat die dat niet wil. Waarom zou je mannen wel moeten kunnen pushen tot seks. :N
Omdat mannen altijd zin in seks dienen te hebben. Als een man geen zin heeft wordt dat vaak als vreemd gezien heb ik het idee.
pi_195384634
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 12:35 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]

Omdat mannen altijd zin in seks dienen te hebben. Als een man geen zin heeft wordt dat vaak als vreemd gezien heb ik het idee.
Ja terwijl er weinig een grotere moodkill is dan een baby. :+
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 13:40:24 #15
53151 T42
Pinball Wizard
pi_195385729
Niks mooier dan de vruchtbaarheid en uitstraling van een toekomstige moeder. Dus als jullie openminded zouden zijn?

Maar praten praten praten. Mentaal dingetje dit

[ Bericht 48% gewijzigd door T42 op 03-10-2020 00:52:12 ]
pi_195386844
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 13:40 schreef T42 het volgende:
Partner ruilen ik kick op zwangere vrouwen.
:r dat je absurde fantasieën had dat wist ik, maar vrouwen die zwanger zijn van een ander willen doen betekent dat je geestelijk gehandicapt bent.
  Moderator vrijdag 2 oktober 2020 @ 15:01:24 #17
441859 crew  Lenny77
pi_195387095
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 14:46 schreef GereDathan het volgende:

[..]

:r dat je absurde fantasieën had dat wist ik, maar vrouwen die zwanger zijn van een ander willen doen betekent dat je geestelijk gehandicapt bent.
Dat zegt hij niet.
Zwangere vrouwen, niet persé die van een ander.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_195387114
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 15:01 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Dat zegt hij niet.
Zwangere vrouwen, niet persé die van een ander.
Ik denk dat de woorden 'partner ruilen' betekent dat het niet je eigen partner is in dit geval.
pi_195388232
Hosselen op fok.
pi_195388611
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 14:46 schreef GereDathan het volgende:

[..]

:r dat je absurde fantasieën had dat wist ik, maar vrouwen die zwanger zijn van een ander willen doen betekent dat je geestelijk gehandicapt bent.
Dan weet je in ieder geval zeker dat je haar niet nog een keer zwanger kunt maken :Y)
pi_195388999
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 16:12 schreef Anton91 het volgende:

[..]

Dan weet je in ieder geval zeker dat je haar niet nog een keer zwanger kunt maken :Y)
Scherp! :D
pi_195389685
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 16:12 schreef Anton91 het volgende:

[..]

Dan weet je in ieder geval zeker dat je haar niet nog een keer zwanger kunt maken :Y)
Niet waar. Helaas.

Daar heb je betere methodes voor.
pi_195389764
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 11:45 schreef Cause_Mayhem het volgende:
Hoezo moet hij voorzichtig doen?
Zolang jullie normaliter geen sla keihard in je buik seks hebben is dat niet waar.

Verder is het redelijk veel voorkomend dat in die laatste maanden man of vrouw zich teveel bewust is van die baby om zich te kunnen concentreren op de seks.
Niet zo gek, want de baby is duidelijk aanwezig. Door de buik en beweging.

Over het algemeen genomen zegt dat niets over hoe het gaat als die baby niet meer zo intiem aanwezig is.

Je partner verteld netjes en duidelijk wat hem tegen houdt.
Sommige dingen kan je bespreken, zoals dat de baby geen last heeft van de seks, daar eigenlijk niets van mee krijgt en hij echt niet bang hoeft te zijn dat hij de baby ‘kwaad’ doet. Niet heel voorzichtig hoeft te zijn.
Maar aan de aanwezigheid en het gevoel dat dat geeft bij hem valt weinig te doen.

Dit gaat niet over jou, jou vindt hij gewoon nog aantrekkelijk. Dat gaat wel goed komen straks.
Dit gaat over zijn gevoel bij die kleine vreemdeling die altijd aanwezig is.

En het is cute dat hij zich daar druk om maakt, hij is al aan het vaderen. Dat is echt niet negatief.

Neem dit niet persoonlijk, neem aan wat hij zegt ipv er vanalles bij te denken.
Je bent 7 maanden zwanger, hormonen springen. Hou jezelf in de hand. Hij praat heel netjes met je over het waarom en dat heeft niets te maken met wat hij voor jou voelt.
Alles lijkt gewoon helemaal prima te zijn tussen jullie. Probeer dat te zien.

En geef hem een dikke kus op zijn voorhoofd, want het is schattig dat hij zich zo bewust is van die baby en nu al zich zorgen maakt erom.
De kans is erg groot dat hij een hele fijne en betrokken vader gaat worden.

En daardoor zal de seks tussen jullie prima zijn straks in die zuigelingen tijd omdat je er niet alleen voor staat.

Iig, geloof hem wanneer hij zegt dat hij jou nogsteeds aantrekkelijk vindt. Maar dat hij afgeleid wordt door de aanwezigheid van die baby in jou.
Schattige post met een goed punt ^O^
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
pi_195390111
Ik zou ook geen sex hebben met een zwangere vrouw, ewwww
pi_195391387
Beetje onzin van je man.

Mijn vriendin is ook maatje S en nu misschien net maatje M sinds kind er is, maar wij deden het echt heel vaak tijdens de zwangerschap.

Alleen in de laatste week ofzoiets werd het wat minder maar dan ben je ook met andere dingen bezig zoals voor bereiden op de komst.
  Moderator vrijdag 2 oktober 2020 @ 19:17:10 #26
441859 crew  Lenny77
pi_195391785
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 17:37 schreef possetje het volgende:
Ik zou ook geen sex hebben met een zwangere vrouw, ewwww
Ook niet als het je eigen vrouw is met je eigen baby?
Vreemd..
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_195391854
heb altijd het idee dat er een klein mensje in zo een buik zit

en dan met mn lul erin?

bwaaagh

ps ik ben wel pro abortus dus
pi_195392374
:o :'( :'( :'( :'( :'( :'( :'( :X :X :X :X
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_195393121
Volgens mij hoor je dit wel vaker...

Tevens; relatiestruggles :') :') :')
  Moderator vrijdag 2 oktober 2020 @ 22:24:21 #30
441859 crew  Lenny77
pi_195395826
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 19:20 schreef possetje het volgende:
heb altijd het idee dat er een klein mensje in zo een buik zit

en dan met mn lul erin?

bwaaagh

ps ik ben wel pro abortus dus
Er ZIT een klein mensje in die buik, dat is geen idee :D
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  zaterdag 3 oktober 2020 @ 00:48:52 #31
53151 T42
Pinball Wizard
pi_195398737
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 14:46 schreef GereDathan het volgende:

[..]

:r dat je absurde fantasieën had dat wist ik, maar vrouwen die zwanger zijn van een ander willen doen betekent dat je geestelijk gehandicapt bent.
Sst niet door vertellen dan krijg je dat ook. Ah te laat
  zaterdag 3 oktober 2020 @ 00:50:42 #32
53151 T42
Pinball Wizard
pi_195398757
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 15:01 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Dat zegt hij niet.
Zwangere vrouwen, niet persé die van een ander.
Zwangere vrouw heeft iets wat met vruchtbaarheid te maken heeft
pi_195398865
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 10:59 schreef Greased het volgende:
Mijn vriend had altijd een erg hoog libido maar sinds een tijdje probeert hij niks meer en wijst mij altijd af. Ik ben nu 7 maanden zwanger en heb wel een buikje maar verder ben ik gewoon nog slank zoals altijd( maar 8 kilo aangekomen). Het is dus niet zo dat ik in een walrus ben veranderd. Ook verzorg ik mezelf nog steeds goed.

Hij zegt dat hij het raar vindt omdat de baby 'er dan bij is'. Ook voelt hij zich beperkt omdat hij voorzichtiger moet zijn en sommige standjes niet lukt. Ik ben bang dat dit slecht gaat zijn voor onze relatie want ik wil geen broer/zus band met hem.

Wat kan ik doen?
nou, dit heeft natuurijk een voorgeschiedenis. Ik zie dat vaker. Hij mocht niet klaarkomen van jou op je lichaam en in je haar en daarom wil hij dit ook niet doen bij zijn ongeboren kind.

Dus, wie zaait als oogsten
Ik noem een henkie spanky, tinny treus en natuurlijk willy wortel. Allemaal helden uit de brouwerij.
pi_195401980
Je zult zijn keuze moeten respecteren.
Wil je dat niet, dan kan je het erover hebben, er is geen gevaar voor kind iig.
Als baby er is is dat vaak een veel grotere moodkiller dan hoe het nu is.

Blijft tie bij zn standpunt, dan zal je dat moeten accepteren.

Of niet, dan heb je deze keuzes open relatie, vreemdgaan of relatie beindigen.
pi_195402005
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2020 01:01 schreef hertogjan_lekkerman het volgende:

[..]

nou, dit heeft natuurijk een voorgeschiedenis. Ik zie dat vaker. Hij mocht niet klaarkomen van jou op je lichaam en in je haar en daarom wil hij dit ook niet doen bij zijn ongeboren kind.

Dus, wie zaait als oogsten
Haaahaha!
  Moderator zaterdag 3 oktober 2020 @ 12:25:31 #36
441859 crew  Lenny77
pi_195403601
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2020 01:01 schreef hertogjan_lekkerman het volgende:

[..]

nou, dit heeft natuurijk een voorgeschiedenis. Ik zie dat vaker. Hij mocht niet klaarkomen van jou op je lichaam en in je haar en daarom wil hij dit ook niet doen bij zijn ongeboren kind.

Dus, wie zaait als oogsten
Net als je denkt alles gelezen te hebben.. :')
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zaterdag 3 oktober 2020 @ 17:03:38 #37
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_195408122
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2020 12:25 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Net als je denkt alles gelezen te hebben.. :')
Sneue post idd.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_195409052
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 19:17 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Ook niet als het je eigen vrouw is met je eigen baby?
Vreemd..
Ik zou alleen de eerste weken zwangerschap kunnen, maar als het kindje eenmaal schopt enzo toch niet.

Het idee alleen al dat die je lul in haar buik tekeer hoort gaan :')

Ook al heeft het kind verder geen hinder van de zaadlozing door het vruchtvlies. Hij/zij komt gelukkig niet met zaad in zijn/haar oren ter wereld :')
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  Moderator zaterdag 3 oktober 2020 @ 20:21:57 #39
441859 crew  Lenny77
pi_195411401
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 oktober 2020 18:01 schreef Godshand het volgende:

[..]

Ik zou alleen de eerste weken zwangerschap kunnen, maar als het kindje eenmaal schopt enzo toch niet.

Het idee alleen al dat die je lul in haar buik tekeer hoort gaan :')

Ook al heeft het kind verder geen hinder van de zaadlozing door het vruchtvlies. Hij/zij komt gelukkig niet met zaad in zijn/haar oren ter wereld :')
Daar zitten nog meer lagen tussen dan enkel het vlies :)
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
pi_195417275
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2020 17:03 schreef puzziepie het volgende:

[..]

Sneue post idd.
klopt, ik realiseer me dit nu ook. zaadpost
Ik noem een henkie spanky, tinny treus en natuurlijk willy wortel. Allemaal helden uit de brouwerij.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 zondag 4 oktober 2020 @ 11:05:10 #41
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_195420600
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 01:48 schreef hertogjan_lekkerman het volgende:

[..]

klopt, ik realiseer me dit nu ook. zaadpost
:+
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_195420892
Dan neukt hij je toch in je kont?
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
  zondag 4 oktober 2020 @ 11:26:22 #43
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_195420918
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 11:24 schreef Neef_Wuppie het volgende:
Dan neukt hij je toch in je kont?
En dan beweegt de baby in de buik niet?

Gelukkig zit de kont helemaal aan de andere kant van het lichaam.... Oh wacht.

Echt wat is dit voor dom gelul?
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_195420940
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 11:26 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

En dan beweegt de baby in de buik niet?

Gelukkig zit de kont helemaal aan de andere kant van het lichaam.... Oh wacht.

Echt wat is dit voor dom gelul?
De baby zit in het verlengde van het kutje. De kont heeft een andere route. Misschien dat haar vriend dat wel prima vindt.
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
  Moderator zondag 4 oktober 2020 @ 12:06:59 #45
441859 crew  Lenny77
pi_195421532
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 11:27 schreef Neef_Wuppie het volgende:

[..]

De baby zit in het verlengde van het kutje. De kont heeft een andere route. Misschien dat haar vriend dat wel prima vindt.
Je beseft dat daar ook maar een dun velletje tussen zit (ok en een darmwand) plus je moet maar eens kijken op Google afbeeldingen hoe dicht de endeldarm bij de baby zit.
Horum omnium fortissimi sunt Belgae
  zondag 4 oktober 2020 @ 13:15:33 #46
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_195422723
Ik zou ook absoluut niet geil kunnen worden van een zwangere vrouw. Zelfs een vrouw die al eens is bevallen van een kind vind ik vaak niet geil meer. Het idee dat daar een kindje uit is gekomen, brrr.
pi_195423779
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 13:15 schreef Ciclon het volgende:
Ik zou ook absoluut niet geil kunnen worden van een zwangere vrouw. Zelfs een vrouw die al eens is bevallen van een kind vind ik vaak niet geil meer. Het idee dat daar een kindje uit is gekomen, brrr.
Dan neem ik aan dat je geen kinderwens hebt?

quote:
1s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 10:59 schreef Greased het volgende:
Mijn vriend had altijd een erg hoog libido maar sinds een tijdje probeert hij niks meer en wijst mij altijd af. Ik ben nu 7 maanden zwanger en heb wel een buikje maar verder ben ik gewoon nog slank zoals altijd( maar 8 kilo aangekomen). Het is dus niet zo dat ik in een walrus ben veranderd. Ook verzorg ik mezelf nog steeds goed.

Hij zegt dat hij het raar vindt omdat de baby 'er dan bij is'. Ook voelt hij zich beperkt omdat hij voorzichtiger moet zijn en sommige standjes niet lukt. Ik ben bang dat dit slecht gaat zijn voor onze relatie want ik wil geen broer/zus band met hem.

Wat kan ik doen?
Heb je nog iets met de tips van Fok! gedaan?
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  zondag 4 oktober 2020 @ 14:02:41 #48
476957 Ciclon
San Lorenzo de Almagro
pi_195423824
quote:
1s.gif Op zondag 4 oktober 2020 14:00 schreef Godshand het volgende:

[..]

Dan neem ik aan dat je geen kinderwens hebt?

O jawel, maar inderdaad dan zal ik dit probleem wel moeten verhelpen.
pi_195426195
Echt wat een watjes hier zeg :)
Zwangere vrouwen zijn hardstikke geil, daar moet je als partner gewoon lekker van profiteren :D
pi_195429724
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 16:00 schreef Noudanzeg het volgende:
Echt wat een watjes hier zeg :)
Zwangere vrouwen zijn hardstikke geil, daar moet je als partner gewoon lekker van profiteren :D
Dit.
Doe je dat niet, doet een ander het wellicht ~O>
  Moderator zondag 4 oktober 2020 @ 19:23:08 #51
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_195430124
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 12:06 schreef Lenny77 het volgende:

[..]

Je beseft dat daar ook maar een dun velletje tussen zit (ok en een darmwand) plus je moet maar eens kijken op Google afbeeldingen hoe dicht de endeldarm bij de baby zit.
Tja misschien is dat al voldoende als het enkel een mentaal dingetje is.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_195444647
Nou wat lullig. Snap dat het niet even makkelijk allemaal is, maar "omdat de baby er dan bij is", die gaat er nog jaren bij zijn zou ik denken.
pi_195469098
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 11:03 schreef Sunshine1982 het volgende:
Wachten tot 6 weken na de bevalling is denk ik het enige wat je kunt doen. Hij is niet alleen hierin, er zijn zoveel andere mannen die sexen tijdens de zwangerschap niet zien zitten.
Ik zou het ook maar vreemd vinden eigenlijk
pi_195469894
Zwangere vrouwen neuken is alleen geil als het niet je eigen vrouw is.
pi_195475518
Aangezien mijn vriendin al 2 mooie zwangerschappen heeft gehad en ik haar niet onaantrekkelijk vond in die periode was er wat mij betreft geen rede om geen seks met haar te hebben. Een zwangerschap voor een vrouw is een hele lastige periode, dus wanneer ze graag seks wil moet je dat vooral doen. Daar wordt ze juist blij van.
  Beste/leukste mod 2022 woensdag 7 oktober 2020 @ 12:27:32 #56
319979 Fok-it
All is well
pi_195483657
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 18:11 schreef Antwerpenaar123 het volgende:

[..]

Ik zou het ook maar vreemd vinden eigenlijk
Dit ja
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 donderdag 8 oktober 2020 @ 15:41:27 #57
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_195507519
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 22:36 schreef Boetseerpijpje het volgende:
Aangezien mijn vriendin al 2 mooie zwangerschappen heeft gehad en ik haar niet onaantrekkelijk vond in die periode was er wat mij betreft geen rede om geen seks met haar te hebben. Een zwangerschap voor een vrouw is een hele lastige periode, dus wanneer ze graag seks wil moet je dat vooral doen. Daar wordt ze juist blij van.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  zaterdag 10 oktober 2020 @ 10:15:47 #58
447318 Kikkerkaas
Kaas met kikkers
pi_195543039
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 22:36 schreef Boetseerpijpje het volgende:
Aangezien mijn vriendin al 2 mooie zwangerschappen heeft gehad en ik haar niet onaantrekkelijk vond in die periode was er wat mij betreft geen rede om geen seks met haar te hebben. Een zwangerschap voor een vrouw is een hele lastige periode, dus wanneer ze graag seks wil moet je dat vooral doen. Daar wordt ze juist blij van.
Je moet helemaal niks.
  zaterdag 10 oktober 2020 @ 16:16:23 #59
450228 LeesFoknl
Was sich liebt das neckt sich!
pi_195548801
IK ZOU HET OOK NIET DOEN!

Kijk, dat kindje ligt daar fijn te slapen in mama's buik. Dan ga jij neuken. Nou, dat is als een aardbeving voor dat kindje. het wordt ruw uit haar slaap gerukt en haar wereldje schudt door elkaar. Ze hoort haar moeder gillen ... Oh God, ik kom, ik kom, of neen, neen of dieper dieper of zo iets. Enig idee hoe traumatisch dat is voor een nog zo jong kindje.
Ik begrijp ook zo een moeder niet. Sommige vrouwen trekken zich werkelijk niets aan van hun zwangerschap, Eten niet gezond, drinken alcohol, roken gewoon door, drugsgebruik. En daar boven op ook nog gemeenschap !!

Mannen, laat je vrouw en je kindje nou lekker slapen en zoek elders je heil. Er zijn best veel vrouwen die een man met een zwangere vrouw graag ten dienste willen zijn. Wat de gedachte erachter is weet ik niet, maar het is wel zo. Misschien het bewijs dat ie viriel is, een vrouw kan bevruchten. Of uit empathie met de man zijn geilheid, of net met de behoefte aan rust van de zwangere vrouw en haar kindje dat ze in zich draagt?
Of uit haat en afgunst op die zwangere vrouw, soort wraak dat de zwangere wel een gezinnetje heeft en zij niet? Maar het gebeurt dus wel !!!
Of ga in het professionele circuit, voor de prijs van een echt mooie bos bloemen kan je daar al de druk van de ketel laten of laten halen.

Overigens, mannen met zwangere vrouwen, heel veel geluk gewenst met een schat van een kindje!

^O^ w/ w/ :W
Mijn bijdrage aan dit forum is ter lering en ter vermaak.
Laat je niet gek maken, en maak vooral jezelf niet gek
Count your blessings . LeesFoknl a.k.a.vrouwen(f)luisteraar!
Wat gij wilt dat U geschiedt, doet dat ook een ander!
  Beste/leukste mod 2022 zaterdag 10 oktober 2020 @ 16:18:22 #60
319979 Fok-it
All is well
pi_195548851
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 16:16 schreef LeesFoknl het volgende:
IK ZOU HET OOK NIET DOEN!

Kijk, dat kindje ligt daar fijn te slapen in mama's buik. Dan ga jij neuken. Nou, dat is als een aardbeving voor dat kindje. het wordt ruw uit haar slaap gerukt en haar wereldje schudt door elkaar. Ze hoort haar moeder gillen ... Oh God, ik kom, ik kom, of neen, neen of dieper dieper of zo iets. Enig idee hoe traumatisch dat is voor zo een nog jong kindje.
Ik begrijp ook zo een moeder niet. Sommige vrouwen trekken zich werkelijk niets aan van hun zwangerschap, Eten niet gezond, drinken alcohol, roken gewoon door, drugsgebruik. En daar boven op ook nog gemeenschap !!

Mannen, laat je vrouw en je kindje nou lekker slapen en zoek elders je heil. Er zijn best veel vrouwen die een man met een zwangere vrouw graag ten dienste willen zijn. Wat de gedachte erachter is weet ik niet, maar het is wel zo. Misschien bewijs dat ie viriel is, een brouw kan bevruchten. Uit empathie met de man zijn geilheid, of net met de behoefte aan rust van de zwangere vrouw en haar kindje dat ze in zich draagt? Of net uit haat en afgunst op die zwangere vrouw, soort wraak dat de zwangere wel een gezinnetje heeft en zij niet? Maar het gebeurt wel !!!
Of ga in het professionele circuit, voor de prijs van een echt mooie bos bloemen kan je daar al de druk van de ketel laten of laten halen.

Overigens, mannen met zwangere vrouwen, heel veel geluk gewenst met een schat van een kindje!

^O^ w/ w/ :W
Zoek hulp
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_195558254
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 16:16 schreef LeesFoknl het volgende:
IK ZOU HET OOK NIET DOEN!

Kijk, dat kindje ligt daar fijn te slapen in mama's buik. Dan ga jij neuken. Nou, dat is als een aardbeving voor dat kindje. het wordt ruw uit haar slaap gerukt en haar wereldje schudt door elkaar. Ze hoort haar moeder gillen ... Oh God, ik kom, ik kom, of neen, neen of dieper dieper of zo iets. Enig idee hoe traumatisch dat is voor een nog zo jong kindje.
Ik begrijp ook zo een moeder niet. Sommige vrouwen trekken zich werkelijk niets aan van hun zwangerschap, Eten niet gezond, drinken alcohol, roken gewoon door, drugsgebruik. En daar boven op ook nog gemeenschap !!

Mannen, laat je vrouw en je kindje nou lekker slapen en zoek elders je heil. Er zijn best veel vrouwen die een man met een zwangere vrouw graag ten dienste willen zijn. Wat de gedachte erachter is weet ik niet, maar het is wel zo. Misschien het bewijs dat ie viriel is, een vrouw kan bevruchten. Of uit empathie met de man zijn geilheid, of net met de behoefte aan rust van de zwangere vrouw en haar kindje dat ze in zich draagt?
Of uit haat en afgunst op die zwangere vrouw, soort wraak dat de zwangere wel een gezinnetje heeft en zij niet? Maar het gebeurt dus wel !!!
Of ga in het professionele circuit, voor de prijs van een echt mooie bos bloemen kan je daar al de druk van de ketel laten of laten halen.

Overigens, mannen met zwangere vrouwen, heel veel geluk gewenst met een schat van een kindje!

^O^ w/ w/ :W
_O- ^O^
pi_199310783
Waarom zou je seks willen als je toch al zwanger bent?
pi_199313939
Die heeft een ander, gebeurt wel vaker tijdens een zwangerschap.
N A P O L I
C A M P A N I A
pi_199314000
PrAtEn PrAtEn :') :')

Hij heeft gewoon geen zin om op een zwangere te duiken, en terecht :')
  vrijdag 7 mei 2021 @ 14:53:47 #65
108913 Godshand
guide4you
pi_199315424
quote:
0s.gif Op zaterdag 10 oktober 2020 10:15 schreef Kikkerkaas het volgende:

[..]

Je moet helemaal niks.
Jawel ademhalen als je wil blijven leven.

Overigens wat LeesFok zegt, klopt gedeeltelijk wel. Maar alles wat in de buik gebeurt krijgt een kindje nog niet volledig mee. Het kind is nog volop in ontwikkeling dus ook de hersenen. Niemand kan daarom ook zijn geboorte herinneren, simpelweg omdat het geheugen, maar ook de zintuigen nog niet optimaal werken, deels door de hersenen die niet rijp zijn, maar ook de zintuigen (met name zien) nog niet volledig rijp is. Het kind kan wel reageren op alle bewegingen en indrukken, maar dat doet het al een hele tijd in de buik van moeder. Moeders gaat ook niet stoppen met eten of naar het werk lopen omdat er een kind in de buik zit.

Dat gezegd hebbende zou ik zelf ook niet in de laatste weken het nog doen met de aanstaande moeder, maar een blowjob en beffen kan nog wel :) Het voelt toch anders en zo'n dikke zware buik maakt het niet lekker om er eens goed vol voor te gaan...
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  donderdag 27 mei 2021 @ 11:15:44 #66
496312 joe.joe
Wild thing!
pi_199639243
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 10:59 schreef Greased het volgende:
Mijn vriend had altijd een erg hoog libido maar sinds een tijdje probeert hij niks meer en wijst mij altijd af. Ik ben nu 7 maanden zwanger en heb wel een buikje maar verder ben ik gewoon nog slank zoals altijd( maar 8 kilo aangekomen). Het is dus niet zo dat ik in een walrus ben veranderd. Ook verzorg ik mezelf nog steeds goed.

Hij zegt dat hij het raar vindt omdat de baby 'er dan bij is'. Ook voelt hij zich beperkt omdat hij voorzichtiger moet zijn en sommige standjes niet lukt. Ik ben bang dat dit slecht gaat zijn voor onze relatie want ik wil geen broer/zus band met hem.

Wat kan ik doen?
Hoe is dit afgelopen, TS?
pi_199639686
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 14:53 schreef Godshand het volgende:

[..]

Jawel ademhalen als je wil blijven leven.

Overigens wat LeesFok zegt, klopt gedeeltelijk wel. Maar alles wat in de buik gebeurt krijgt een kindje nog niet volledig mee. Het kind is nog volop in ontwikkeling dus ook de hersenen. Niemand kan daarom ook zijn geboorte herinneren, simpelweg omdat het geheugen, maar ook de zintuigen nog niet optimaal werken, deels door de hersenen die niet rijp zijn, maar ook de zintuigen (met name zien) nog niet volledig rijp is. Het kind kan wel reageren op alle bewegingen en indrukken, maar dat doet het al een hele tijd in de buik van moeder. Moeders gaat ook niet stoppen met eten of naar het werk lopen omdat er een kind in de buik zit.

Dat gezegd hebbende zou ik zelf ook niet in de laatste weken het nog doen met de aanstaande moeder, maar een blowjob en beffen kan nog wel :) Het voelt toch anders en zo'n dikke zware buik maakt het niet lekker om er eens goed vol voor te gaan...
Dit is misschien nog wel erger dan gewoon een zwangere neuken.
pi_199639695
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 oktober 2020 18:56 schreef Cockwhale het volgende:
Zwangere vrouwen neuken is alleen geil als het niet je eigen vrouw is.
Als iemand mijn zwangere vrouw zou neuken zou ik niet meer voor mijzelf instaan.
  donderdag 27 mei 2021 @ 13:07:20 #69
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_199640958
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 mei 2021 14:53 schreef Godshand het volgende:

[..]

Jawel ademhalen als je wil blijven leven.

Overigens wat LeesFok zegt, klopt gedeeltelijk wel. Maar alles wat in de buik gebeurt krijgt een kindje nog niet volledig mee. Het kind is nog volop in ontwikkeling dus ook de hersenen. Niemand kan daarom ook zijn geboorte herinneren, simpelweg omdat het geheugen, maar ook de zintuigen nog niet optimaal werken, deels door de hersenen die niet rijp zijn, maar ook de zintuigen (met name zien) nog niet volledig rijp is. Het kind kan wel reageren op alle bewegingen en indrukken, maar dat doet het al een hele tijd in de buik van moeder. Moeders gaat ook niet stoppen met eten of naar het werk lopen omdat er een kind in de buik zit.

Dat gezegd hebbende zou ik zelf ook niet in de laatste weken het nog doen met de aanstaande moeder, maar een blowjob en beffen kan nog wel :) Het voelt toch anders en zo'n dikke zware buik maakt het niet lekker om er eens goed vol voor te gaan...
Dit is een beetje mannenego. Als ik wat rondhuppel wiegt dat ongeboren kind ook, dat is niet heel anders bij seks.
Het is niet dat je pik dat ongeboren kind kietelt. Die raakt dat in de baarmoeder echt niet, daarvoor zijn ingebouwde ‘stootkussentjes’.

Vagina en baarmoeder horen bij elkaar, maar staan los van elkaar.
Je maakt je toch ook geen zorgen of je haar lever, milt of nieren pijn doet tijdens het neuken? Waarom dan wel de baarmoeder?
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_199641024
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 13:07 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Dit is een beetje mannenego. Als ik wat rondhuppel wiegt dat ongeboren kind ook, dat is niet heel anders bij seks.
Het is niet dat je pik dat ongeboren kind kietelt. Die raakt dat in de baarmoeder echt niet, daarvoor zijn ingebouwde ‘stootkussentjes’.

Vagina en baarmoeder horen bij elkaar, maar staan los van elkaar.
Je maakt je toch ook geen zorgen of je haar lever, milt of nieren pijn doet tijdens het neuken? Waarom dan wel de baarmoeder?
En toch hoor je andersom ook vaak zat de vrouw niet wil in deze periode :)
pi_199643351
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 13:07 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Dit is een beetje mannenego. Als ik wat rondhuppel wiegt dat ongeboren kind ook, dat is niet heel anders bij seks.
Het is niet dat je pik dat ongeboren kind kietelt. Die raakt dat in de baarmoeder echt niet, daarvoor zijn ingebouwde ‘stootkussentjes’.

Vagina en baarmoeder horen bij elkaar, maar staan los van elkaar.
Je maakt je toch ook geen zorgen of je haar lever, milt of nieren pijn doet tijdens het neuken? Waarom dan wel de baarmoeder?
Dat staat er toch, je herhaalt net niet letterlijk wat ik zeg. Zoals ik al zei, tijdens boodschappen doen stuitert het kind al rond. En het zal bovendien niet een blijvende indruk bij het kind achter laten als die door het stoten bij de seks alle kanten op wordt geschud.

Ik zei ook niet dat ik mij zorgen maakte, maar de seks VOELT dan denk ik anders, kan ik heel goed begrijpen. Naast dat een met een volle dikke buik niet alle posities te doen zijn, is gewoon het idee dat er nog een levend kindje bij de seks is denk ik gewoon geen prettig idee voor veel mannen, ook al zit je lul niet tegen zijn/haar wang in de baarmoeder gedrukt.

Misschien went het wel en kan bij de 3e zwangerschap van TS seks met haar vent wel. Maar ik zou het niet af dwingen. Praat gewoon met je vent er over en zo ramp is het verder ook niet. Pak de vibo of zijn vingers er bij, misschien gaat beffen prima als hij het echt niet kan? Als de bevalling vlekkeloos gaat kan je enkele weken na de bevalling weer lekker los met zijn 2en op de vertrouwde manier.
[b] Op zondag 14 november 2010 18:11 schreef liesje1979 het volgende:[/b]
Zo is daar Godshand, met zijn sarcastische toon,
Die regelmatig een topic voorziet van spot en hoon.
  donderdag 27 mei 2021 @ 22:17:07 #72
496312 joe.joe
Wild thing!
pi_199648931
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 11:47 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Als iemand mijn zwangere vrouw zou neuken zou ik niet meer voor mijzelf instaan.
Richting je vriendin of richting die man? Ik kan me voorstellen dat er zwangere dames zijn die hun heil elders zoeken als hun eigen man niet wil en zij van de hormonen niet meer weten waar ze aan hun trekken kunnen komen.
pi_199649141
Mannen die tijdens de zwangerschap niet gewoon hun 34cm in een ander lekker wijf steken……. Mannen die zwangere vrouwen neuken zijn pedo…
pi_199650675
quote:
0s.gif Op donderdag 27 mei 2021 22:17 schreef joe.joe het volgende:

[..]

Richting je vriendin of richting die man? Ik kan me voorstellen dat er zwangere dames zijn die hun heil elders zoeken als hun eigen man niet wil en zij van de hormonen niet meer weten waar ze aan hun trekken kunnen komen.
Richting die man. Met vriendin zou het over en uit zijn.
  zondag 30 mei 2021 @ 13:27:02 #75
496312 joe.joe
Wild thing!
pi_199682310
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 mei 2021 01:05 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Richting die man. Met vriendin zou het over en uit zijn.
Die man valt naar mijn mening weinig te verwijten. Die helpt een dame in nood.
pi_199686767
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 13:27 schreef joe.joe het volgende:

[..]

Die man valt naar mijn mening weinig te verwijten. Die helpt een dame in nood.
Niet mee eens.
  maandag 31 mei 2021 @ 08:53:02 #77
496312 joe.joe
Wild thing!
pi_199690956
quote:
0s.gif Op zondag 30 mei 2021 19:44 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Niet mee eens.
Dat een meid zwanger is, betekent niet per definitie dat ze een relatie heeft of dat ze een monogame relatie heeft. Als zij van bil wil, is het dan de rol van de ander om te checken of dat ook de bedoeling is van een eventuele partner? Don't think so.
  maandag 31 mei 2021 @ 11:54:52 #78
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_199692924
quote:
0s.gif Op maandag 31 mei 2021 08:53 schreef joe.joe het volgende:

[..]

Dat een meid zwanger is, betekent niet per definitie dat ze een relatie heeft of dat ze een monogame relatie heeft. Als zij van bil wil, is het dan de rol van de ander om te checken of dat ook de bedoeling is van een eventuele partner? Don't think so.
Als iemand liegt kan je daar weinig aan doen, maar als je het weet ben je wat mij betreft gewoon fout bezig.
En bij iemand die (zichtbaar) zwanger is vind ik het vrij logisch het gewoon te vragen voordat je van bil gaat.

Ik vind dat hele is mijn verantwoordelijkheid niet complete onzin. Zodra je bewust kiest om mee te werken aan vreemdgaan heb je daar ook verantwoordelijkheid in.
Minder als degene die vreemdgaat, maar je bent niet schoon.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  maandag 31 mei 2021 @ 12:39:38 #79
474750 verbijstering
verbijsterend
pi_199693505
quote:
0s.gif Op maandag 31 mei 2021 11:54 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Als iemand liegt kan je daar weinig aan doen, maar als je het weet ben je wat mij betreft gewoon fout bezig.
En bij iemand die (zichtbaar) zwanger is vind ik het vrij logisch het gewoon te vragen voordat je van bil gaat.

Ik vind dat hele is mijn verantwoordelijkheid niet complete onzin. Zodra je bewust kiest om mee te werken aan vreemdgaan heb je daar ook verantwoordelijkheid in.
Minder als degene die vreemdgaat, maar je bent niet schoon.
Een vrijgezel kan niet vreemdgaan. Hier geloof ik nog steeds in.

Dat wil niet zeggen dat een vrijgezel niet onethisch gedrag kan vertonen :) . Dus je werkt er wel degelijk aan mee. Ik moet wel bekennen dat ik er in mijn jonge jaren niet zo een probleem mee had (rond mijn 20e) tegenwoordig ligt dat anders :) Je schat soms gevolgen anders in..
  maandag 31 mei 2021 @ 12:41:38 #80
496301 airconditioning
VVD/GL met bovenmodaal inkomen
pi_199693528
Ga vreemd, je verdient beter
Pro: Woke, LGBTQQIP2SAA++, BLM, vaccinatieplicht, K. Harris, Vegan, immigratie, milleumaatregelen, (bio)diversiteit en Antifa
Anti: Wappiementaliteit, mileuvervuiling, racisme, antisemitisme, fvd/trumpisme, boeren en populisme.
  woensdag 2 juni 2021 @ 15:39:20 #81
496312 joe.joe
Wild thing!
pi_199718845
quote:
0s.gif Op maandag 31 mei 2021 11:54 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Als iemand liegt kan je daar weinig aan doen, maar als je het weet ben je wat mij betreft gewoon fout bezig.
En bij iemand die (zichtbaar) zwanger is vind ik het vrij logisch het gewoon te vragen voordat je van bil gaat.

Ik vind dat hele is mijn verantwoordelijkheid niet complete onzin. Zodra je bewust kiest om mee te werken aan vreemdgaan heb je daar ook verantwoordelijkheid in.
Minder als degene die vreemdgaat, maar je bent niet schoon.
M: "Goh, je flirt met me maar ik zie dat je zwanger bent. Heb je een relatie?"
V: "Ja, maar die raakt me niet aan en ik wil stomende seks, als ONS"
M: "Ah zo, nee, dat kan ik niet maken" "Ik kan je helpen"
  maandag 28 juni 2021 @ 18:47:45 #82
496589 Vivadreamglasses
Only dead fish go with the flo
pi_200112340
Ik snap je vriend wel. Ik wilde mezelf ook niet noiken tijdens mijn zwangerschappen. Mijn man dus ook niet.
Trek weer aan de bel als hij je na je zwangerschap ook niet meer wil.
pi_200155923
Waarschijnlijk lost 'ie z'n zaad elders nu.
  vrijdag 2 juli 2021 @ 12:32:30 #84
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_200167423
Oud topic, laat maar.

[ Bericht 87% gewijzigd door PiyeReloaded op 02-07-2021 12:37:59 ]
pi_200192135
quote:
0s.gif Op maandag 28 juni 2021 18:47 schreef Vivadreamglasses het volgende:
Ik snap je vriend wel. Ik wilde mezelf ook niet noiken tijdens mijn zwangerschappen. Mijn man dus ook niet.
Trek weer aan de bel als hij je na je zwangerschap ook niet meer wil.
Dus geen noiken voor jou, maar wel pajpen? Of dat ook al niet?
Ik zou niks doen tot de zwangerschap voorbij is. :P Vind het maar niks.
  maandag 5 juli 2021 @ 08:45:29 #86
496312 joe.joe
Wild thing!
pi_200211577
Is het inmiddels weer op peil, @Greased?

Ah, never mind:
quote:
geregistreerd op: vrijdag 2 oktober 2020 @ 10:53
laatste bezoek: 275 dagen, 21 uur geleden.
aantal posts: 1 (gemiddeld 1 per dag)
  zaterdag 2 april 2022 @ 22:39:14 #87
277627 Seven.
We are Borg.
pi_204311851
quote:
0s.gif Op maandag 5 juli 2021 08:45 schreef joe.joe het volgende:
Is het inmiddels weer op peil, @:Greased?

Ah, never mind:
[..]

TS is weer gespot!
Resistance is futile.
pi_204314905
Blijkbaar heb jij al genoeg gesext met zo'n buik.
pi_204314934
quote:
0s.gif Op zondag 4 oktober 2020 16:00 schreef Noudanzeg het volgende:
Echt wat een watjes hier zeg :)
Zwangere vrouwen zijn hardstikke geil, daar moet je als partner gewoon lekker van profiteren :D
Precies.

Voor veel vrouwen van die opgezwollen tieten en een verhoogd libido in het tweede trimester, man ik heb me in die fases helemaal kapotgeneukt. Die baby is in die fase zo intelligent als een kamerplant, ik zou me er niet zo druk om maken. En als je je eigen zwangere vrouw al niet geil kan vinden, dan ga je het nog zwaar krijgen in je leven
-nee-
pi_204315053
Juist tijdens de zwangerschap werd er flink geneukt trouwens.
Je moet wel iets voorzichtiger zijn in de laatste weken.

Maar goed, hij werd niet voor niets 3 weken te vroeg geboren zullen we maar zeggen. :7
pi_204352888
Ik vind het drie keer niks; straks heeft onze baby allemaal deuken in haar hoofd :{w
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 woensdag 6 april 2022 @ 20:45:09 #92
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_204352983
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2022 20:36 schreef DjVero het volgende:
Ik vind het drie keer niks; straks heeft onze baby allemaal deuken in haar hoofd :{w
Heb je zo'n grote lul? :')
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_204359375
quote:
10s.gif Op woensdag 6 april 2022 20:45 schreef puzziepie het volgende:

[..]
Heb je zo'n grote lul? :')
Is een vreemde gewaarwording als je er ineens een handje om voelt.
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 donderdag 7 april 2022 @ 15:13:16 #94
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_204359726
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2022 14:32 schreef jeroen25 het volgende:

[..]
Is een vreemde gewaarwording als je er ineens een handje om voelt.
:D
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_204363979
quote:
10s.gif Op woensdag 6 april 2022 20:45 schreef puzziepie het volgende:

[..]
Heb je zo'n grote lul? :')
Pff, tuurlijk, dûh
  donderdag 7 april 2022 @ 23:46:38 #96
277627 Seven.
We are Borg.
pi_204367811
quote:
0s.gif Op woensdag 6 april 2022 20:36 schreef DjVero het volgende:
Ik vind het drie keer niks; straks heeft onze baby allemaal deuken in haar hoofd :{w
Van beffen krijgt je baby sowieso geen deuken.
Resistance is futile.
  vrijdag 8 april 2022 @ 08:44:16 #97
292419 NoXia
Productiefoutje
pi_204368867
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2022 14:32 schreef jeroen25 het volgende:

[..]
Is een vreemde gewaarwording als je er ineens een handje om voelt.
:')

:D :D
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 vrijdag 8 april 2022 @ 16:15:52 #98
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_204373122
quote:
0s.gif Op donderdag 7 april 2022 20:23 schreef DjVero het volgende:

[..]
Pff, tuurlijk, dûh
:Y)
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_204471524
Snap het wel, hij is bang dat de baby er met een blauw oog uitkomt :D
  woensdag 20 april 2022 @ 10:05:35 #100
496312 joe.joe
Wild thing!
pi_204488786
quote:
7s.gif Op zaterdag 2 april 2022 22:39 schreef Seven. het volgende:

[..]
TS is weer gespot!
Waar dan?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')