Maar nu vraag ik mij af wat kost een fok kat ? weet iemand dat ? ik ben op verscheidene sites van fokkers geweest maar ik kan hier niets over vinden.
Ik ben nu bezig met de globale orientatie voor het soort kat met een bepaald karakter en ik vindt dat de bengalen kat het beste tot nu toe.
quote:Dit exemplaar (een Pers) moest 7 jaar geleden 400 guldens kosten (reken maar uit) :
Op maandag 20 januari 2003 23:32 schreef ronaldmathies het volgende:
Ik ben zelf opzoek naar twee leuke kittens voor thuis, en mijn oog is gevallen voor de bengalen kat (zie voor plaatjes http://www.artcats.nl/ )Maar nu vraag ik mij af wat kost een fok kat ? weet iemand dat ? ik ben op verscheidene sites van fokkers geweest maar ik kan hier niets over vinden.
Ik ben nu bezig met de globale orientatie voor het soort kat met een bepaald karakter en ik vindt dat de bengalen kat het beste tot nu toe.
Dus wat het nu is ongeveer? Ik gok een euro of 250.
quote:Dude, een kat met een stamboom met betovergrootouders die meer voornamen hebben dan wij twee bij elkaar
Op maandag 20 januari 2003 23:46 schreef ZixS het volgende:
WTF slari, hebben jullie 400 piek aan loesje uitgegeven?
Maar het blaadje was wel mooi geplastificeerd .
quote:ach ja, als het een lief beest is, wat boeit het dan nog
Op maandag 20 januari 2003 23:47 schreef Slarioux het volgende:[..]
Dude, een kat met een stamboom met betovergrootouders die meer voornamen hebben dan wij twee bij elkaar
Maar het blaadje was wel mooi geplastificeerd
.
alleen jammer dat ze me een beetje bang vindt
quote:Ze vind je vast heel bang
Op maandag 20 januari 2003 23:48 schreef ZixS het volgende:[..]
ach ja, als het een lief beest is, wat boeit het dan nog
alleen jammer dat ze me een beetje bang vindt
Welnee, je moet wat vaker komen, dan vind ze je in no-time
quote:doh stomme vaut
Op maandag 20 januari 2003 23:49 schreef Slarioux het volgende:[..]
Ze vind je vast heel bang
Welnee, je moet wat vaker komen, dan vind ze je in no-time
![]()
quote:Trustels!
Op maandag 20 januari 2003 23:51 schreef ZixS het volgende:[..]
doh stomme vaut
maar laten we hier ontopic blijven
dan ga ik nu slapen![]()
quote:Kijk voor je beslist eens in het asiel?
Op maandag 20 januari 2003 23:55 schreef ronaldmathies het volgende:
Wouw, niet normaal meer zoveel reacties. De reden dat ik een gefokte kat wil is omdat ik dan precies weet om wat voor soort karakter het gaat. Ik woon namelijk in een flat met een behoorlijke grote woonkamer (30m2) en slaapkaper en nog eens een aparte keuken. Dan is het belangrijk dat de kat niet perse buiten hoeft te komen. Bengalen kunnen dit goed aan (mits ze met z'n tweeen zijn). vandaar.
quote:Dat raskatten daar terecht komen... als baasje weet je dan toch wel beter?
Op maandag 20 januari 2003 23:56 schreef yvonne het volgende:[..]
Kijk voor je beslist eens in het asiel?
Je moest eens weten hoeveel raskatten daar zitten
Dat betekend dus dat deze katten in de duurdere klasse vallen......
Gemiddeld genomen kost een ras kat ergens tussen de 200 en de 1500 gulden....
Denk dat een bengaal ergens rond de 600/700 gulden zit.........misschien iets hoger, maar denk dat ik zo wel goed gok
Die van mij wil niet naar buiten. Daar zitten andere katten. Blègh (dat doettie altijd, maar eigenlijk is het gewoon een schijterd)
quote:Het zal je verbazen hoeveel raskatten er in het asiel belanden.
Op dinsdag 21 januari 2003 00:05 schreef Slarioux het volgende:[..]
Dat raskatten daar terecht komen... als baasje weet je dan toch wel beter?
In het asiel zitten ook katten van hele jonge leeftijd hoor, niet alleen ouwetjes, en een goed asiel heeft er voor gezorgd dat je een gezond beestje meekrijgt!!
Ben je er geweest en ben je nog niet overtuigd zoek dan alsnog de naam en het telefoonnummer op van een fokker en vraag ze gewoon via de telefoon (of mail) om informatie en de prijs.. denk wel dat ze heel erg prijzig zijn..
k weet niet hoe je aan fokkers kunt komen, misschien bij katten.pagina.nl
en om info te krijgen over andere rassen, check de rebo kattenencyclopedie, staat genoeg info in..
good luck
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |