abonnement iBood bol.com Vodafone Ziggo Coolblue
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 00:15:41 #1
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_195376988
Burgemeester Femke Halsema van Amsterdam stuurde een dag voor het Black Lives Matter-protest op de Dam op 1 juni een appje aan een ambtenaar waarin ze haar zorgen uitte. Dat blijkt uit stukken die Shownieuws heeft opgevraagd bij de gemeente Amsterdam.

“Ik maak me wel zorgen over de combinatie morgen van een gemotioneerde zwarte bevolking (en meer dan we nu verwachten) en uitgaanspubliek met een kort lontje”, appte Halsema een dag voor het protest naar de directeur Openbare Orde en Veiligheid gemeente Amsterdam.

Vlak voor het appje had Halsema nog contact met de Amsterdamse politiechef Frank Paauw. Op 1 juni demonstreerden duizenden mensen naar aanleiding van de dood van de zwarte Amerikaan George Floyd, die omkwam bij politiegeweld in de Verenigde Staten.
Verrast

Halsema heeft altijd gezegd dat ze verrast werd door de opkomst bij de demonstratie. Zo verwachtte ze er enkele honderden. Maar uit het appverkeer blijkt dat ze zich wel degelijk zorgen maakte. Zo appt Halsema diezelfde avond: “Als ik naar de beelden in Amerika kijk dan denk ik dat mensen hier wel heel erg emotioneel kunnen zijn. Vraag is of wij als driehoek hier niet een gezamenlijke strategie op moeten maken. De opkomst zou ook wel eens veel groter kunnen zijn dan we nu denken. Wat vind jij? "

Tijdens de demonstratie op Tweede Pinksterdag waren er uiteindelijk meer dan tienduizend demonstranten op de Dam. Door de drukte was het onmogelijk voor mensen om noodzakelijke anderhalve meter afstand te houden.

Na vragen van PVV-leider Geert Wilders werd het appverkeer tussen de Amsterdamse burgemeester en minister Grapperhaus van Justitie en Veiligheid openbaar gemaakt. Halsema wilde naar buiten brengen dat het besluit om niet in te grijpen bij de demonstratie in overleg is gegaan met Grapperhaus. Die liet echter weten dat wat hem betreft de demonstratie alle perken te buiten ging.

Openbaar Ministerie
Uit de stukken blijkt ook dat het Openbaar Ministerie niet betrokken was bij het besluit om niet in te grijpen op de Dam. Halsema verklaarde eerder dat het OM wel op de hoogte was.
De stukken die Shownieuws donderdag heeft ontvangen zijn zeer uitgebreid. Mogelijk komt de redactie de komende dagen met nog meer berichten rond de kwestie.

https://www.shownieuws.nl(...)or-grootheidswaanzin

En weer zijn we besodemieterd door Femke :( :r
Volgens welingelichte bronnen wordt er in Amsterdam alles aan gedaan om de 1e vrouwelijke burgermeester overeind te houden :')
Tering wat een kneuzenkermis :(
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 00:20:30 #2
478286 Stray_cat
Run, you fools!
pi_195377019
Halsema heeft een "God"-complex, grootheidswaanzin. Ik ben geen psycholoog, maar dat lijkt me een logische verklaring.
I can avoid being seen if I wish, but to disappear entirely, that is a rare gift.
  Moderator / Redactie FP + Sport vrijdag 2 oktober 2020 @ 00:21:15 #3
408813 crew  trein2000
pi_195377028
De T. stookt het vuurtje nog eens op. Gaat niks uithalen.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_195377268
quote:
6s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 00:15 schreef ikweethetookniet het volgende:
En weer zijn we besodemieterd door Femke
Volgens welingelichte bronnen wordt er in Amsterdam alles aan gedaan om de 1e vrouwelijke burgermeester overeind te houden
Tering wat een kneuzenkermis
Dus Femke dacht dat het mogelijk te druk zou worden en deed daar melding van, maar het OM was niet betrokken bij het besluit om niet in te grijpen. Femke vroeg of er een gezamelijke strategie moest komen, maar die is er niet van gekomen. Wie heeft dan steken laten vallen?
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 01:00:07 #5
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_195377285
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 00:57 schreef jameshond7 het volgende:
Dus Femke dacht dat het mogelijk te druk zou worden en deed daar melding van, maar het OM was niet betrokken bij het besluit om niet in te grijpen. Femke vroeg of er een gezamelijke strategie moest komen, maar die is er niet van gekomen. Wie heeft dan steken laten vallen?
Femke wilde niet ingrijpen en wilde rugdekking van het OM en dat lukte niet, toen Grapperhaus geappt En dat lukte ook niet
Wie is er hier nou incompetent en liegt tegen de klippen op :?
  Moderator / Redactie FP + Sport vrijdag 2 oktober 2020 @ 01:01:51 #6
408813 crew  trein2000
pi_195377299
quote:

[..]

Niet het OM, “te druk” is een typisch openbare orde probleem en daarmee het domein van de burgemeester.
pi_195377301
quote:
6s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 01:00 schreef ikweethetookniet het volgende:

[..]

Femke wilde niet ingrijpen en wilde rugdekking van het OM en dat lukte niet, toen Grapperhaus geappt En dat lukte ook niet
Wie is er hier nou incompetent en liegt tegen de klippen op :?
Wie zegt dat het besluit om niet in te grijpen bij haar lag? En niet bij bijvoorbeeld de districtschef van A'dam?
pi_195377311
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 01:01 schreef trein2000 het volgende:

[..]

Niet het OM, “te druk” is een typisch openbare orde probleem en daarmee het domein van de burgemeester.
Dus de verantwoordelijkheid ligt alleen bij de burgemeester en niet bij de lokale driehoek?
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 01:04:07 #9
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_195377318
Hier het stukje debat, ietwat technisch maar let op: ik vraag driemaal naar de rol van de officier van justitie. De burgemeester duikt driemaal. Nu blijkt: de OVJ nam het besluit niet

https://twitter.com/ANann(...)Eserp%7Ctwgr%5Etweet

Die gaat Halsema op de gril gooien en dat is dikke ^O^
  Moderator / Redactie FP + Sport vrijdag 2 oktober 2020 @ 01:05:33 #10
408813 crew  trein2000
pi_195377332
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 01:02 schreef jameshond7 het volgende:

[..]

Dus de verantwoordelijkheid ligt alleen bij de burgemeester en niet bij de lokale driehoek?
Dat is altijd een gecompliceerde discussie, die driehoek is er juist omdat niet altijd precies duidelijk is op wiens terrein iets nou ligt. Kijk “te druk” is duidelijk, dat is openbare orde en daarmee burgemeester. Maar niet beboeten op 1,5 m is dan weer strafrechtelijk en daarmee openbaar ministerie. Maar als je dat wel gaat doen breken er geheid relletjes uit wat dan weer een openbare orde probleem is. Snap je ;)
pi_195377682
Femke Halsema _O_
pi_195377691
quote:
6s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 01:04 schreef ikweethetookniet het volgende:
Hier het stukje debat, ietwat technisch maar let op: ik vraag driemaal naar de rol van de officier van justitie. De burgemeester duikt driemaal. Nu blijkt: de OVJ nam het besluit niet

Ja het was inderdaad al tijdens het debat duidelijk dat Halsema op eigen houtje had gehandeld zonder overleg. Ze had een app'je gestuurd en die was gelezen (2 blauwe vinkjes) maar verder geen reactie, dus volgens haar wie zwijgt stemt toe. :')
Weinig nieuwe informatie dus de komende debat zal ze ook wel overleven.
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 02:45:32 #13
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_195377875
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 00:21 schreef trein2000 het volgende:
De T. stookt het vuurtje nog eens op. Gaat niks uithalen.
De bron is Shownieuws, niet de Telegraaf.

Maar inderdaad, mevrouw Halsema zal niet weg gaan.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 03:16:01 #14
158701 Socios
Filantroop
pi_195377999
"Appjes" :')_!
Topicnummer 1.500.000: F&F / Planten knippen
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 05:20:26 #15
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_195378460
Femke :')
pi_195378477
Halalsema :')
Zonder wrijving geen glans
pi_195378794
Dat het nou juist Shownieuws is dat zulke dingen tevoorschijn haalt, en niet gewoon de NOS of een of andere krant. :')
pi_195379335
Rookbek Femke :')
Op vrijdag 28 juli 2017 08:32 schreef Nielsch het volgende:
Geweldig hoe jij echt het simpelste van t simpelste vertegenwoordigt op FOK!
pi_195379523
quote:
6s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 01:04 schreef ikweethetookniet het volgende:

Go Nanninga! _O_
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_195379736
quote:
15s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 00:20 schreef Stray_cat het volgende:
Halsema heeft een "God"-complex, grootheidswaanzin. Ik ben geen psycholoog, maar dat lijkt me een logische verklaring.
als jij denkt dat dit soort praktijken "typisch Femke" zijn heb jij ook een complex...
pi_195379744
Famke :')
Amsterdam :')
pi_195379745
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 02:45 schreef thedeedster het volgende:

[..]

De bron is Shownieuws, niet de Telegraaf.

Maar inderdaad, mevrouw Halsema zal niet weg gaan.
nog steeds hierover janken als samenleving :')
pi_195379953
quote:

[..]

Burgermeester is verantwoordelijk voor wat er in haar stad gebeurt en niet gebeurt.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
pi_195380403
Als burgermeester liegen tegen de gemeenteraad. Moet kunnen in Amsterdam.
“Without passion you don't have energy, without energy you have nothing.”
pi_195380605
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 06:16 schreef Munnmaske het volgende:
Dat het nou juist Shownieuws is dat zulke dingen tevoorschijn haalt, en niet gewoon de NOS of een of andere krant. :')
Met Albert Verlinde en roddelblad baas Guido den Aantrekker.

quote:
Aan het spit gewobt

Shownieuws ging gisteren los op Femke. Albert Verlinde: “We hebben een hle goede redactie. We hebben de Wet Openbaarheid Bestuur en dat betekent dat je als pers vragen kunt stellen en stukken kunt opvragen. Dat hebben wij gedaan naar aanleiding van de Black Lives Matter-demonstratie op de Dam.”

De hele dag heeft de redactie erin zitten neuzen. “Vandaag hebben wij het pakket binnengekregen van 900 pagina’s. Een hele arme jongen heeft dat de hele dag zitten lezen er dingen uit zitten te halen en er zijn twee opvallende dingen die ik vanavond kan melden, die ik oprecht schokkend vind en waarvan ik denk dat Femke Halsema er best een probleem mee gaat krijgen.”

Albert las de appjes voor. “Kortom: ze heeft een aantal keren benadrukt op die zondag dat het druk zou kunnen worden op die zondag in Amsterdam. En tch niets gedaan.”

Liegende burgemeester

Story-baas Guido den Aantrekker: “Jij noemt het heel chic ‘verkeerd genformeerd’. Kunnen we ook constateren dat ze gewoon gelogen heeft of is dat te heftig?”

Albert: “Ik denk dat het nu belangrijk is om bij de feiten te blijven. De feiten zijn dat ze wl wist dat het druk ging worden n ze heeft ten onrechte beweerd dat de Driehoek compleet was toen dit besluit werd genomen.”

Waarom wordt er zo krampachtig vastgehouden aan Femke? Albert: “Ik weet uit betrouwbare bronnen in Amsterdam dat men er alles aan doet om Femke Halsema overeind te houden. Het zou natuurlijk vreselijk zijn voor iedereen gelooft in de emancipatie waar we in zitten, dat de eerste vrouwelijke burgemeester van Amsterdam het niet redt.”
bron
pi_195380969
quote:
Waarom wordt er zo krampachtig vastgehouden aan Femke? Albert: “Ik weet uit betrouwbare bronnen in Amsterdam dat men er alles aan doet om Femke Halsema overeind te houden. Het zou natuurlijk vreselijk zijn voor iedereen gelooft in de emancipatie waar we in zitten, dat de eerste vrouwelijke burgemeester van Amsterdam het niet redt.”
:')

Dus omdat het een vrouw is, moet ze blijven zitten. Tjaaaaaaa 8)7
pi_195381097
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 09:37 schreef Scrummie het volgende:

[..]

:')

Dus omdat het een vrouw is, moet ze blijven zitten. Tjaaaaaaa 8)7
Kwantiteit boven kwaliteit is tegenwoordig toch het credo?

Tja, dan krijg je dit soort wanprestaties.

En zo zijn er meer bewindsvrouwen die daarop meeliften maar totaal incompetent zijn.
“To destroy a people you must first sever their roots.”
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 09:48:14 #28
432335 ootjekatootje
Lotus, ook mooi!
pi_195381186
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 09:43 schreef Montagui het volgende:

[..]

En zo zijn er meer bewindsvrouwen die daarop meeliften maar totaal incompetent zijn.
Yup, er zijn ook incompetente bewindsmannen. Dus ze kan gewoon van haar troon getrapt worden.

(Ik ben een woorddichter)
pi_195381252
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 08:11 schreef Aurelius het volgende:
Famke :')
Amsterdam :')
Twitter :')
Talpa :r
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 09:56:51 #30
293345 IkeDubaku99
The Investigator
pi_195381305
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 09:56:56 #31
352376 voetbalmanager2
winnaar TDF Pick'em spel
pi_195381307
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 09:43 schreef Montagui het volgende:

[..]

Ze hebben in Amsterdam een heel eigen agenda is er is niets belangrijker dan die agenda er doorheen drukken, inclusief een pandemie.
Zo is er sinds gisteren alleen maar aandacht voor Black Achievement Month die heel oktober in Amsterdam gehouden word. Daar zullen ongetwijfeld ook alle coronamaatregelen overtreden worden. Dat is dan even niet meer belangrijk.

https://www.at5.nl/artike(...)n-helden-uit-de-zorg
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_195381336
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 09:18 schreef Mylene het volgende:

[..]

Met Albert Verlinde en roddelblad baas Guido den Aantrekker.
[..]

bron
Ze zullen maar wat trots zijn op hun werk.

Het is gebeurd, laat het gaan, denk ik dan.
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 10:45:26 #33
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_195382237
De oppositiepartijen in de Amsterdamse gemeenteraad reageren furieus op de openbaar gemaakte stukken.

Ze verwijten de burgemeester marchanderen. „De raad is misleid, het straatje van de burgemeester schoonvegen na dit fiasco op de Dam was belangrijker dan bestuurlijke degelijkheid”, concludeert FvD-fractieleider Annabel Nanninga

https://www.telegraaf.nl/(...)hoofdstad-is-furieus

*O* *pakt de popcorn en gaat er eens goed voor zitten* *O*
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 10:54:19 #34
432335 ootjekatootje
Lotus, ook mooi!
pi_195382395
Hoe vaak kun je als burgemeester zo slecht in de media komen...
pi_195382405
twitter
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 11:01:09 #36
432335 ootjekatootje
Lotus, ook mooi!
pi_195382528
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 10:54 schreef Scrummie het volgende:
[ twitter ]
Wat is dit? Geroddel na een vergadering van de ouderraad van school?
pi_195382562
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 11:01 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Wat is dit? Geroddel na een vergadering van de ouderraad van school?
Een gesprek tussen Simons en Halsema. Dat lijkt me toch vrij duidelijk.
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 11:06:36 #38
182233 thedeedster
pi_195382634
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 10:54 schreef ootjekatootje het volgende:
Hoe vaak kun je als burgemeester zo slecht in de media komen...
Als je maar van de juiste partij bent; heel vaak.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 11:13:56 #39
432335 ootjekatootje
Lotus, ook mooi!
pi_195382783
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 11:03 schreef Scrummie het volgende:

[..]

Een gesprek tussen Simons en Halsema. Dat lijkt me toch vrij duidelijk.
Joh...
Het lijkt wel schoolplein geroddel.
pi_195382908
twitter

Goed voor het vertrouwen in het OM dit :).
pi_195382924
Is dit nou de tweede keer dat Halsema na het nemen van een beslissing rugdekking zoekt? Eerst met Grapperhaus, nu met de hoofdofficier van justitie.

Ik vond het filmpje dat Nanninga deelde beschamend.

[ Bericht 1% gewijzigd door Claudia_x op 02-10-2020 11:26:15 ]
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_195383158
Voor wie het niet heeft meegekregen, het gaat om deze passage (bron):

“Voor het OM is daarbij van belang dat wij bij het besluit gisteren niet zijn betrokken waar dit in de communicatie wel wordt gesteld,” aldus plaatsvervangend hoofdofficier Jeroen Steenbrink.

Ik vermoed dat het volgende is gebeurd: er is contact via diverse kanalen, het OM ziet de berichten maar reageert niet, Halsema formuleert dit achteraf als "het OM heeft het besluit gezien en geen bezwaar gemaakt". Maar volgens Nanninga is er instemming nodig van het OM in een strafzaak. Waarop Halsema claimt dat het geen strafrechtelijke zaak is.

Dat laatste is ook interessant. In het filmpje zegt Halsema er sprake was van ordeverstoring en dus niet van een strafrechtelijke zaak. Dat zou het wel zijn geweest als individuen de 1,5-metermaatregel hadden geschonden en waren geverbaliseerd. Individuen hebben weliswaar de 1,5-metermaatregel geschonden, maar zij zijn niet geverbaliseerd en dus was er geen sprake van een rechtszaak.

Ik ben geen expert in de materie, maar dit riekt naar klassenjustitiebestuur. Dat Halsema zit te draaien, maakt het er niet veel beter op. Ze komt niet eerlijk over.
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 12:27:50 #43
195606 ikweethetookniet
Weet jij het wel ?
pi_195384145
Motie van afkeuring tegen Halsema waarschijnlijk’ *O*

De rapen zijn gaar in Amsterdam nu bekend is geworden dat burgemeester Halsema in de gemeenteraadsvergadering de raadsleden gewoonweg heeft voorgelogen over haar optreden in de driehoek, schrijft Jan Muijs.

Nota bene de vergadering waarin zij het achterste van haar tong moest laten zien en verantwoording moest afleggen voor haar optreden, of beter gezegd: niet optreden, tijdens de demonstratie op de Dam op 1 juni.

Ze kwam er toen nog genadig van af met een motie van wantrouwen. Het heeft er alles van weg dat het komende debat haar een motie van afkeuring gaat opleveren.

Het burgemeesterschap van een stad als Amsterdam is voor haar te hoog gegrepen. De volgende vraag dient zich dan ook aan: hoe lang mag zij zich nog de burgemeester van Amsterdam noemen!

Jan Muijs

Tilburg.

https://www.telegraaf.nl/(...)lsema-waarschijnlijk

Nog meer popcorn dan maar _O-
pi_195384218
quote:
6s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 12:27 schreef ikweethetookniet het volgende:

De rapen zijn gaar in Amsterdam nu bekend is geworden dat burgemeester Halsema in de gemeenteraadsvergadering de raadsleden gewoonweg heeft voorgelogen over haar optreden in de driehoek, schrijft Jan Muijs.

Nota bene de vergadering waarin zij het achterste van haar tong moest laten zien en verantwoording moest afleggen voor haar optreden, of beter gezegd: niet optreden, tijdens de demonstratie op de Dam op 1 juni.

Ze kwam er toen nog genadig van af met een motie van wantrouwen. Het heeft er alles van weg dat het komende debat haar een motie van afkeuring gaat opleveren.

Het burgemeesterschap van een stad als Amsterdam is voor haar te hoog gegrepen. De volgende vraag dient zich dan ook aan: hoe lang mag zij zich nog de burgemeester van Amsterdam noemen!

Jan Muijs

Tilburg.

Maar de burgemeester van Tilburg mag blijven zitten.

Laat Jan Muijs maar in zijn gat blijven zitten. _O-
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 12:36:41 #45
182233 thedeedster
pi_195384320
quote:
6s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 12:27 schreef ikweethetookniet het volgende:

Jan Muijs

Tilburg.

Ik heb het debat destijds bekeken. mevrouw Halsema voelt zich onaantastbaar en ze s onaantastbaar. Ze heeft het overgrote deel van de gemeenteraad in haar zak.
pi_195384408
Ik zou het raar vinden als zij moet vertrekken, maar Grapperhaus of Weterings mag blijven zitten.

Dus dit overleeft ze wel.

Blijven veel dingen onhandig, natuurlijk. Maar ik zou zeggen: laat Amsterdammers maar over belissen, en geen Brabo's. :W
pi_195384705
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 12:41 schreef skrn het volgende:
Ik zou het raar vinden als zij moet vertrekken, maar Grapperhaus of Weterings mag blijven zitten.

Dus dit overleeft ze wel.

Blijven veel dingen onhandig, natuurlijk. Maar ik zou zeggen: laat Amsterdammers maar over belissen, en geen Brabo's. :W
Het is niet het eerste leugentje om bestwil, h?

Maar ze zal inderdaad blijven zitten omdat ze de gemeenteraad achter zich heeft staan. Alleen VVD, CDA en FVD accepteren dit niet. Die hebben samen 9 zetels terwijl GroenLinks alleen al 10 zetels heeft
pi_195385101
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 12:56 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Maar ze zal inderdaad blijven zitten omdat ze de gemeenteraad achter zich heeft staan. Alleen VVD, CDA en FVD accepteren dit niet. Die hebben samen 9 zetels terwijl GroenLinks alleen al 10 zetels heeft
Wat vind jij dan?
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 13:20:11 #49
432335 ootjekatootje
Lotus, ook mooi!
pi_195385237
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 12:56 schreef Claudia_x het volgende:

[..]

Dus gaan we door naar het volgende fiasco? Die stad is de naam hoofdstad niet meer waardig.

Als ze een petitie opzetten om voor mij part Maastricht de nieuwe hoofdstad te maken dan teken ik direct.
pi_195385241
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 13:14 schreef skrn het volgende:

[..]

Wat vind jij dan?
Ik kan het niet goed wegen. Bestuurders zijn beroepsleugenaarsdraaiers; de vraag is of ze haar boekje te buiten is gegaan. Een gemeenteraad zou daar in theorie prima een oordeel over moeten kunnen vellen. Helaas is de demonstratie zelf voor veel mensen zo belangrijk dat het ze niet uitmaakt of er sprake is van onbehoorlijk bestuur. En dat kan ik niet uitstaan, die vooringenomenheid en partijdigheid.
abonnement iBood bol.com Vodafone Ziggo Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')