Mooi, moest ik even weten.quote:Op maandag 24 mei 2004 17:15 schreef k_man het volgende:
[..]
Tien euro per tien en 1,30 per stuk.
* sweek is weer terug.
Zoalang je onder de grond blijft wel jaquote:Op zondag 6 juni 2004 20:14 schreef sweek het volgende:
[..]
En daarmee mag je zoveel transferren als je wilt tussen RER en metro.
Dat was ook niet de bedoeling!quote:Op donderdag 3 juni 2004 01:17 schreef travelwoman het volgende:
[..]
Is het met ''school'' ook een goed moment om een uitgaansleven te beleven ?
Ik denk dat het eromgaat waar je van houdt in een uitgaansleven, night-clubs, kroegjes, concerten, opera's, theaters etc...
Er is erg veel te doen in Parijs wat betreft uitgaansleven. Ikzelf vind het heerlijk om in een cafe te zitten met vrienden of alleen te zitten schrijven en/of lezen, naar leuke theaters te gaan, lekker dansen in een discotheek etc...
Er is dus wel veel keus, het is maar waar je van houdt en op dat moment kan je die keus ook maken in Parijs !
Ja... als het goed is is dat bij alle overstapstations toch ook wel zo?quote:Op zondag 6 juni 2004 20:40 schreef travelwoman het volgende:
[..]
Zoalang je onder de grond blijft wel ja
Zoals Noiksan al zei, binnen de poortjes blijven dans kun je de hele dag op en neer gaan in de metro/RER...als ik jou was zou ik de bus nemen, is veel leuker joh, dan zie je tenminste nog iets.quote:Op zondag 6 juni 2004 21:45 schreef sweek het volgende:
[..]
Ja... als het goed is is dat bij alle overstapstations toch ook wel zo?
Kan zijn dat je niet midden op een lijn even kunt terugkeren...
Ja, maar ik hou nogal van treintjes en ook metro's eigenlijk.quote:Op zondag 6 juni 2004 22:41 schreef travelwoman het volgende:
[..]
Zoals Noiksan al zei, binnen de poortjes blijven dans kun je de hele dag op en neer gaan in de metro/RER...als ik jou was zou ik de bus nemen, is veel leuker joh, dan zie je tenminste nog iets.
Fijn om zo'n adresje te hebben !quote:Op zondag 6 juni 2004 22:47 schreef sweek het volgende:
[..]
Ja, maar ik hou nogal van treintjes en ook metro's eigenlijk..
Ben trouwens al heel vaak in Parijs geweest hoor (heb familie in het centrum wonen waar ik altijd bij kan blijven slapen), wil nu graag wat meer echt culturele dingen gaan doen...
Lijn 14 is trouwens niet zomaar een metrolijn, maar eentje die op zich al een toeristische attractie is. Alles werkt er automatisch, geen machinist nodig.
[afbeelding]
[afbeelding]
Dat ligt eraan. Als je naar de voorsteden wilt wel (Marne la Vallee en zo) of naar Orly of Charles de Gaulle. Dan moet je een ander soort kaartje kopen of een Paris Visite nemen van 5 zones.quote:Op zondag 6 juni 2004 20:14 schreef sweek het volgende:
[..]
Mooi, moest ik even weten..
En daarmee mag je zoveel transferren als je wilt tussen RER en metro, maar met de RER mag je niet buiten de grenzen van Parijs gaan las ik... maar dat zal toch wel niet gebeuren denk ik?
Nouja, komt allemaal goed..
Oh, Parijs was dus okay. Voor ik het vergeet te zeggen.quote:Op maandag 31 mei 2004 10:49 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Ik ben dinsdag t/m vrijdag in Parijs te vinden. Er staat een hoop op het programma. Een bezoek aan het concert van TINC (The International Noise Conspiracy), Centre Pompidou, Champs Elysées, Louvre, Eiffeltoren en Place St. Michel.
Verder is het hotel net even buiten het centrum, helemaal rechts bij metrostation Mairie de Montreuil.
Dat is nog eens een uitgebreid reisverslag!quote:Op donderdag 10 juni 2004 13:00 schreef Pizza_Shooter het volgende:
Oh, Parijs was dus okay. Voor ik het vergeet te zeggen.
Hmm... nouja, de mensen die ik heb aangesproken (gewoon in een broodjeszaak bvb.) snapten er toch erg weinig van.quote:Op maandag 14 juni 2004 14:46 schreef k_man het volgende:
Valt wel mee, eigenlijk.
Is in hotels en restaurants iig meest al geen probleem meer.
Voor zones 1-3 kost het rond de 8 euro. Wil je ook naar Versailles en Disneyland heb je een zone 1-5 nodig die ongeveer 16 euro kost.quote:Op vrijdag 18 juni 2004 13:16 schreef jeoren het volgende:
Ik ga volgende week zaterdag een dagje naar Parijs
Kan iemand mij vertellen wat een metrokaartje voor 1 dag ongeveer kost?
Dat is ook trekpleister nr 1 natuurlijk. Je bent niet in Parijs geweest als je niet bij de Mac geweest bent.quote:Op maandag 14 juni 2004 20:07 schreef niksan het volgende:
in de McDonalds vlakbij centre-pompidou spreken ze Engels...
ja! ik heb die week geen fatsoenlijke maaltijd door mijn strot gekregen!quote:Op zaterdag 19 juni 2004 18:48 schreef k_man het volgende:
[..]
Dat is ook trekpleister nr 1 natuurlijk. Je bent niet in Parijs geweest als je niet bij de Mac geweest bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |