En dan weer in zo’n fok shitshow terecht komen nee danku.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 20:41 schreef K.Indertent het volgende:
Kom ik zo oppervlakkig over dan? Vraag Eizo als je een pic van me wil.
Geen idee, ik heb me nooit ingelaten met hem, maar hij beheert mijn portfolio.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 20:43 schreef Azula het volgende:
[..]
En dan weer in zo’n fok shitshow terecht komen nee danku.
hey kiidquote:Op donderdag 1 oktober 2020 20:44 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb me nooit ingelaten met hem, maar hij beheert mijn portfolio.
DBS was weer lit hè famquote:Op donderdag 1 oktober 2020 20:44 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb me nooit ingelaten met hem, maar hij beheert mijn portfolio.
Donaties zijn zonder meer welkom, tenzij het urine betreft.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 22:45 schreef Azula het volgende:
En de aanwezigheid bedoel hij hoeft maar in te loggen en er zijn weer 26 donaties nodig.
Maatjequote:
Puntjes komen zo wel lekker binnen.quote:
Je staat dus buitenspelquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 06:00 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Nou ik zit al achter de achterlijn hoor.
Voor open goal missen is ook een kunstquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 06:04 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Nou ik heb begrepen dat het strafschoppen worden
Als het niet vanaf eigen helft is en er geen windkracht mary poppins staat misschienquote:Op vrijdag 2 oktober 2020 06:05 schreef Justin_Case het volgende:
[..]
Voor open goal missen is ook een kunst
quote:Op vrijdag 2 oktober 2020 06:08 schreef K.Indertent het volgende:
[..]
Als het niet vanaf eigen helft is en er geen windkracht mary poppins staat misschien
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |