In het oosten heb je wat minder invasieve exotenquote:Op donderdag 1 oktober 2020 19:46 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Echt? Wat een bizar verschil met hier. Waar zou dat aan liggen? Volksaard? Of zijn de mensen het al meer gewend omdat ze in het oosten vaak over de grens boodschappen doen waar het al verplicht is?
Zie mijn post hierboven, dat sowieso. En verder in deze winkel vaak weinig aso's. Geen idee hoe ik het anders moet zeggen, het verschil met een AH in een ander gedeelte van de stad is groot (qua type mensen). Overigens zit ik nog een uur rijden van Duitsland af, dus wat jij zegt valt wel mee denk ik.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 19:46 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Echt? Wat een bizar verschil met hier. Waar zou dat aan liggen? Volksaard? Of zijn de mensen het al meer gewend omdat ze in het oosten vaak over de grens boodschappen doen waar het al verplicht is?
En dit ook denk ik ja.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 19:47 schreef capricia het volgende:
[..]
Mss zijn ze wat minder individualistischer ingesteld?
De randstad is hyper individualistisch. Vind ik.
Geen idee wat hij bedoelt met oosten, maar hier in de kop van Overijssel draagt max 10% zo'n vodje.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 19:46 schreef Hamzoef het volgende:
[..]
Als het moet draag ik'm bij binnenkomst, daarna doe ik'm op mijn keel. Velen zullen dat doen.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 19:48 schreef Ven1972 het volgende:
Het lijkt er op dat in heel Nederland aan mondkapje gaat.
Grote stad in Overijssel.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 19:49 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Geen idee wat hij bedoeld met oosten, maar hier in de kop van Overijssel draagt max 10% zo'n vodje.
Desbetreffende user is nogal bevooroordeeld over bepaalde zaken dus dit soort "data" ook maar met een schepje zout of twee nemenquote:
Deelwaarneming inderdaadquote:Op donderdag 1 oktober 2020 19:53 schreef Dven het volgende:
[..]
Jouw anekdotisch bewijs als je het zo graag zo wenst te noemen
Verstandig.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 19:48 schreef Ven1972 het volgende:
Het lijkt er op dat in heel Nederland aan mondkapje gaat.
Knap staaltje wisfull thinking.quote:
Dat kan alleen in de loop van de tijd blijken. Maar ik geef het een kans.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 19:59 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Knap staaltje wisfull thinking.
beter dan aan alle regels schijt hebben......en lekker zeiken over dat de economie kapot gaat etcquote:Op donderdag 1 oktober 2020 20:02 schreef Xqtress het volgende:
[..]
Dat kan alleen in de loop van de tijd blijken. Maar ik geef het een kans.
Ja? Bron?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 19:07 schreef Ven1972 het volgende:
Het (zeer) koude winterweer met een koude snijwind. kan een grote rol spelen in het verspreiding van het coronavirus,,,, dus dat is een groot nadeel dat de besmettingen weer kan oplopen.
Jullie klikken allemaal niet verder zie ik.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 17:08 schreef Benny het volgende:
[..]
Jij hebt je facebookinstellingen op Engels staan?
Er zijn wel vele bronnen voor, maar naar mijn gevoel kan dit vaak voorkomen in koude landen waar ook de winter goed kan heersen.quote:
Verder dan wat? Ik heb het hier en op FB gelezen in het Nederlands dus waar doel je op?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 20:11 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Jullie klikken allemaal niet verder zie ik.
Dat kan ik me wel voorstellen ja. Maar het gevaarlijkste is dat mensen hun mondkapjes niet goed volgens de instructies draagt. En als mondkapjes na een paar dagen niet in de wasmachine gewassen wordt, en blijft hierdoor niet schoon te krijgen. Ik vraag me af of niet eerder getest is met mondkapjes over werking hiervan.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 20:13 schreef Discombobulate het volgende:
Vraag straks is wel: Stel dat er meer besmettingen komen, komt dat dan doordat mensen met mondkapjes geen afstand houden? En hoe onderzoek je zo snel zoiets? Moeten we dan mondkapjes afschaffen? En als de besmettingen dan toenemen, moeten we dan weer mondkapjes gaan invoeren?
Ik ben er eerlijk gezegd niet zo voor doordat zo'n stelling van er is geen bewijs dat het werkt, maar ook niet dat het niet werkt, best wel gevaarlijk kan zijn. En daarbij komt natuurlijk dat men ze niet goed gebruikt, meerdere keren gebruikt, etc,
The humor is darkquote:Op donderdag 1 oktober 2020 20:16 schreef Verbruikersnaam het volgende:
https://zijdoennietmeermee.nl/
Dan kun je hem net zo goed thuis laten liggen, dat is vrij nutteloosquote:Op donderdag 1 oktober 2020 19:50 schreef phpmystyle het volgende:
[..]
Als het moet draag ik'm bij binnenkomst, daarna doe ik'm op mijn keel. Velen zullen dat doen.
Men is in deze crisis niet vies van nutteloze, halfslachtige schijnmaatregelen dus daar kan deze ook wel bij.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 20:25 schreef BeriBeri het volgende:
[..]
Dan kun je hem net zo goed thuis laten liggen, dat is vrij nutteloos
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |