Dat moet je nou net niet doen, want anders kun je zes weken later alwéér overnieuw beginnen.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 19:01 schreef capricia het volgende:
Dan hebben jongeren hun vrijheid grotendeels weer terug.
Nee, daarom heb ik mijn hoop op de politieke beslissingen opgegeven en zit ik te wachten op dat vaccin.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 19:02 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Dat is toch in de zomer ook niet gebeurd? Was elke keer een verdronken kalfje waar ze achteraan liepen te hollen.
Als er 10 geïnfecteerden (per 100.000) zijn. En we maken een fout, en het verdubbelt weer, is dat lang niet zo'n probleem met hoe het nu is (waarbij de verdubbelingen veel heftiger zijn).quote:Op donderdag 1 oktober 2020 19:03 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Ik ben in december juist heel bang dat met de kerst en de jaarwisseling de maatregelen weer grootschalig aan onze laars worden gelapt.
Dan mag je de ME in gaan zetten om te gaan 'handhaven'.
Dat kan best. Als je BCO goed functioneert, je niet te veel besmettingen hebt waardoor de GGD het aan kan. En waarbij je veel test.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 19:05 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Dat moet je nou net niet doen, want anders kun je zes weken later alwéér overnieuw beginnen.
Inderdaad, we kunnen ons beter bezighouden met echte maatregelen ipv bij elk debat opnieuw over die mondkapjes te beginnen.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 18:50 schreef tesssssssss het volgende:
Ja is het nou eens een keer afgelopen met dat gezeik over die fokking mondkapjes!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Holy fuck, zeg.
Ga anders gewoon een jaar zeiken over mondkapjes.
Tjdens een fokikng pandemie.![]()
En hoe zie je dat voor je?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 18:59 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Ik zou verwachten dat de regels handhaven voor risicogroepen ook wat minder moeite kost dan de regels handhaven voor 17 miljoen Nederlanders.
Dat is bij gebrek aan maatregelen.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 19:09 schreef VoMy het volgende:
[..]
Inderdaad, we kunnen ons beter bezighouden met echte maatregelen ipv bij elk debat opnieuw over die mondkapjes te beginnen.
? Welk gebrek aan maatregelen?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 19:11 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Dat is bij gebrek aan maatregelen.
Die mensen die in de risicogroepen zitten thuis opsluiten.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 19:10 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
En hoe zie je dat voor je?
Obese mensen en bejaarden herken je wel in het straatbeeld.
Maar wat wou je doen met die paar miljoen andere mensen die in een risicogroep zitten, maar aan wie je dat niet kan zien?
Nee hoor.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 19:05 schreef hooibaal het volgende:
[..]
Dat moet je nou net niet doen, want anders kun je zes weken later alwéér overnieuw beginnen.
Omdat sommigen nog wel werken ? Je kan niet alles thuis.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 19:05 schreef Mortaxx het volgende:
Het is om deze tijd gewoon ontzettend druk in de trein. Waarom zijn al die mensen niet thuis
Dat mondkapjes idee.quote:
Familie van Lange Frans?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 19:18 schreef Verbruikersnaam het volgende:
https://www.dumpert.nl/item/7992801_f2224d07
lachen of huilen?
Als je voor de risicogroepen al een medisch mondkapje verplicht (of op zijn minst gewoon sterk aanraadt) dan lijkt me dat niet zo moeilijk.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 19:10 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
En hoe zie je dat voor je?
Obese mensen en bejaarden herken je wel in het straatbeeld.
Maar wat wou je doen met die paar miljoen andere mensen die in een risicogroep zitten, maar aan wie je dat niet kan zien?
quote:Op donderdag 1 oktober 2020 19:23 schreef Mortaxx het volgende:
Twee bejaarde in de coupé. Mondkapje op de kin natuurlijk
...en die psychische schade van die risico-groepen die negeren we voor het gemak even?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 19:22 schreef Stoney3K het volgende:
[..]
Als je voor de risicogroepen al een medisch mondkapje verplicht (of op zijn minst gewoon sterk aanraadt) dan lijkt me dat niet zo moeilijk.
Niemand houdt je tegen als risicogroep om naar buiten te gaan zónder zo'n ding op, maar dan weet je ook welk gevaar je loopt.
De psychologische schade die we nu gaan krijgen van 17 miljoen mensen die elkaar niet mogen knuffelen, niet mogen ontstressen, straks geen kerstdiner mogen houden met de familie, is echt véél groter, maar die schade zien we volgend jaar pas.
Klinkt ook als een essentiële reis.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 19:23 schreef Mortaxx het volgende:
Twee bejaarde in de coupé. Mondkapje op de kin natuurlijk
Jij denkt dat die schade groter is dan de schade die ze nu al oplopen omdat ze zich al aan diezelfde maatregelen moeten houden die er nu al zijn?quote:Op donderdag 1 oktober 2020 19:26 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
...en die psychische schade van die risico-groepen die negeren we voor het gemak even?
10-20% hier. En al het personeel.quote:Op donderdag 1 oktober 2020 19:29 schreef Breekfast het volgende:
Mensen die vandaag bij de supermarkt zijn geweest?![]()
Draagt bijna iedereen inmiddels een mondkapje of is het een enkeling?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |