abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_195365394
quote:
Famke Louise en Diederik Gommers starten coronacampagne: ‘Samen bedacht’

Famke Louise is honderdtachtig graden gedraaid als het gaat om haar bedenkingen over het coronavirus. De zangeres keerde zich eerder nog tegen het coronabeleid met de hashtag #ikdoenietmeermee, maar is na haar bezoek aan ic-arts Diederik Gommers in het Erasmus Medisch Centrum in Rotterdam om. De twee komen zelfs met een coronacampagne, zo vertelt de zangeres aan RTL Boulevard.

De bij jongeren populaire zangeres sloot zich vorige week aan bij de actie #ikdoenietmeermee, een initiatief van Viruswaarheid-activist Willem Engel. Net als enkele bekende collega’s plaatste ze met een video vraagtekens bij het coronabeleid van het kabinet en bijvoorbeeld de effectiviteit van mondkapjes. Diezelfde week schoof ze aan in RTL4-talkshow Jinek om haar standpunt toe te lichten, waarna online veel ophef ontstond over haar onsamenhangende optreden.

Een dag later kwam Famke Louise terug op haar uitspraken en liet ze weten de actie #ikdoenietmeermee niet langer te steunen. ‘Niemand heeft mij iets verplicht, maar toch dacht ik het verschil te kunnen maken. Dat gezegd hebbende, realiseer ik me de ernst van ongefundeerde uitspraken doen’, schreef de zangeres op Instagram, waarna ze haar volgers ook beloofde om zich beter voor te laten lichten.

Die belofte maakte Famke Louise waar. Diederik Gommers, de voorzitter van de Nederlandse Vereniging voor Intensive Care met wie Famke Louise tegelijk aan tafel zat bij Jinek, nodigde haar uit om naar het Erasmus Medisch Centrum in Rotterdam te komen en daar te praten over het coronavirus. ,,Ik ben wel meer te weten gekomen over het virus en wat het virus doet. Wat het effect op het lichaam is”, vertelt ze vandaag aan RTL Boulevard.

De twee komen nu zelfs met een campagne, zo onthult Famke Louise. ,,Dat hebben we samen bedacht en daar hebben we samen over gebrainstormd.” Louise en Gommers gaan een serie opnemen waarin influencers en jongeren de kans krijgen om kritische vragen te stellen aan experts. Maandag gaat de campagne van start. ,,Het zal waarschijnlijk live te zien zijn op mijn YouTube-kanaal.”

In het interview met RTL Boulevard laat de artiest ook los dat ze een zware week achter de rug heeft. Zo had ze beveiliging op straat nodig omdat ze door mensen werd belaagd en werd haar auto zelfs vernield. ,,Op een gegeven moment wordt er tegen mijn auto getrapt en mensen bonken tegen het glas aan. Er zit een hele deuk in. Dat heeft me wel geraakt.”

Gommers en Louise schuiven maandag weer aan in Jinek. De twee zullen uitgebreid verslag doen van hun ontmoeting in het Erasmus Medisch Centrum.

bron: https://www.ad.nl/show/fa(...)en-bedacht~a017137b/
Beter vervolg hadden we niet kunnen bedenken ^O^
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 1 oktober 2020 @ 14:41:51 #2
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_195365414
Niemand neemt dat wicht nog serieus :')
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  Moderator donderdag 1 oktober 2020 @ 14:43:35 #3
403652 crew  ChevyCaprice
F1-watcher
pi_195365447
Wat een Godin _O_
Gerieflijke groeten,
ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!)
pi_195365450
Krijgt wel veel zendtijd zo, doel bereikt.
  Jaap van Dissel-award 2022 donderdag 1 oktober 2020 @ 14:44:20 #5
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_195365459
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 14:43 schreef ChevyCaprice het volgende:
Wat een Godin _O_
:')
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_195365463
Alles voor de kijkcijfers *O*
  donderdag 1 oktober 2020 @ 14:48:38 #7
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_195365545
Famke Louise _O_
BLACK LIVES MATTER
Mannenvoetbal heeft een fascismeprobleem
Nazis deserve to be beaten. Tolerance of intolerance is cowardice *O*
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
pi_195365549
Wie is dat trouwens?
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
  donderdag 1 oktober 2020 @ 14:50:08 #9
476022 PzKpfw
Ongestoord Zeiken
pi_195365568
Slim bedacht door de marketing.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_195365581
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 14:50 schreef PzKpfw het volgende:
Slim bedacht door de marketing.
Marketing van wie?
  donderdag 1 oktober 2020 @ 14:51:05 #11
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_195365582
Jezus christus man. Hoezo geeft dit kutland zulke paupers zoveel geld en aandacht.
Film jezelf hoe dom je bent en het geld komt binnen.
  donderdag 1 oktober 2020 @ 14:51:15 #12
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_195365588
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 14:44 schreef Aurelius het volgende:
Alles voor de kijkcijfers *O*
Dit dus. Het laatste ongeluk met Louise werd ook zeer goed bekeken vergeleken met een normale aflevering van Jinek. Dat je als "serieuze" talkshowhost dan een freakshow van je programma maakt moet dan maar.
pi_195365645
quote:
7s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 14:51 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Dit dus. Het laatste ongeluk met Louise werd ook zeer goed bekeken vergeleken met een normale aflevering van Jinek. Dat je als "serieuze" talkshowhost dan een freakshow van je programma maakt moet dan maar.
Denk je dat Jinek achter de campagne van Famke en Dierderik zit?
pi_195365674
Schijnt dat ze vanmorgen nog heeft gepoept, ook
pi_195365695
Ze weten dat dit kijkers gaat opleveren. Famke wordt geprepped met oortjes en al waarschijnlijk.

"Ik heb nog steeds respect voor corona"

*tuit lippen*

Ze kunnen beter Rapper Sjors uitnodigen. :Y
  donderdag 1 oktober 2020 @ 14:58:10 #16
470095 Kaizen_
Luck favors the prepared
pi_195365701
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 14:40 schreef jameshond7 het volgende:
De twee komen nu zelfs met een campagne, zo onthult Famke Louise. ,,Dat hebben we samen bedacht en daar hebben we samen over gebrainstormd.” Louise en Gommers gaan een serie opnemen waarin influencers en jongeren de kans krijgen om kritische vragen te stellen aan experts. Maandag gaat de campagne van start. ,,Het zal waarschijnlijk live te zien zijn op mijn YouTube-kanaal.”
Oh god, zijn er echt mensen die iets geven om de mening en 'kritische vragen' van influencers? Ik snap ook niet dat er daadwerkelijk mensen haar Youtube-channel in de gaten houden. 13-jarige kids kan ik het nog vergeven, die weten niet beter.

Wel een leuke poging om dat bedelende influencer-groepje weer een strooitje aandacht te geven.
Without new experiences, something inside of us sleeps. The sleeper must awaken.
  donderdag 1 oktober 2020 @ 15:05:55 #17
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_195365834
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 14:51 schreef RickoKun het volgende:
Jezus christus man. Hoezo geeft dit kutland zulke paupers zoveel geld en aandacht.
Film jezelf hoe dom je bent en het geld komt binnen.
Een Famke Louise met gecombineerd zo'n anderhalf miljoen volgers zal meer mensen bereiken dan een of andere bejaarde man die toevallig directeur van een of andere IC vereniging is.

Zulke mensen hebben gewoon een groot bereik en dus terecht dat juist zij uitgenodigd worden.
BLACK LIVES MATTER
Mannenvoetbal heeft een fascismeprobleem
Nazis deserve to be beaten. Tolerance of intolerance is cowardice *O*
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
  User die overal opduikt 2022 donderdag 1 oktober 2020 @ 15:06:46 #18
186611 Haags
pi_195365846
Kijk het toch niet.
Zonder wrijving geen glans
  donderdag 1 oktober 2020 @ 15:11:45 #19
476022 PzKpfw
Ongestoord Zeiken
pi_195365920
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 14:50 schreef jameshond7 het volgende:

[..]

Marketing van wie?
Famke
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  donderdag 1 oktober 2020 @ 15:12:50 #20
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_195365937
Het schijnt dat ze bedreigd werd.

https://www.telegraaf.nl/(...)-na-bezoek-aan-jinek

Dat is toch wel heel triest, we draaien helemaal door.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  donderdag 1 oktober 2020 @ 15:13:08 #21
476022 PzKpfw
Ongestoord Zeiken
pi_195365940
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 14:56 schreef myShizzle het volgende:
Schijnt dat ze vanmorgen nog heeft gepoept, ook
Sterke koffie
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_195365943
Samen bedacht? Die Gommers was zo'n slimme vent.

Domheid is dus wel overdraagbaar
pi_195366268
Wederom hulde aan Gommers _O_
En aan Famke die doorzet en lef toont door het gesprek aan te gaan.

Wat een daadkracht. Een wanvertoning binnen een week zo omdraaien tot een voorlichtingscampagne met potentieel ruim een miljoen jongeren aan bereik.

Zelfs de marketingmachines van FvD en GL bewerkstelligen dit niet in zo'n korte tijd.
  donderdag 1 oktober 2020 @ 15:32:45 #24
419273 Durmada
Neem de tijd!
pi_195366271
Famke _O_
AZ
ALKMAAR
pi_195366429
Wanneer komt ze bij Don&Ad.
pi_195366870
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 14:51 schreef RickoKun het volgende:
Jezus christus man. Hoezo geeft dit kutland zulke paupers zoveel geld en aandacht.
Film jezelf hoe dom je bent en het geld komt binnen.
Maar alleen als je een echte talentloze stumper met een IQ van 80 bent. De middenstand krijgt het steeds zwaarder.
pi_195368795
quote:
1s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 15:42 schreef Gehrman het volgende:
Wanneer komt ze bij Don&Ad.
Ik watertand nu al :9~
pi_195368909
Famke is kritisch, maar ze is dom dus het is onterecht.
Famke praat met een IC arts en is bijgedraaid.
Famke komt vertellen dat iedereen gelijk heeft en nu het licht heeft gezien.

En omdat zelfs Famke met haar beperkte intellect kan bijdraaien, is er geen enkele reden meer waarom je nog kritisch zou zijn op coronabeleid of de overheid. Als je het doet ben je dommer dan dom, want zelfs Famke is niet meer zo dom. Succesvol media-offensief tegen de enige mensen die nog kritisch zijn, met Famke als controlled opposition.
  donderdag 1 oktober 2020 @ 18:03:09 #29
136343 BasEnAad
, die clown en die acrobaat!
pi_195369127
Meer monnies voor Famke dus.
pi_195369157
quote:
3s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 14:43 schreef Steven_Stil het volgende:
Krijgt wel veel zendtijd zo, doel bereikt.
Denk dat ze die ene schnabbel die ze nog had voor ze met die hashtag startte, hiermee niet heeft terug gewonnen.
pi_195369562
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 17:53 schreef Sapstengel het volgende:
Famke is kritisch, maar ze is dom dus het is onterecht.
Famke praat met een IC arts en is bijgedraaid.
Famke komt vertellen dat iedereen gelijk heeft en nu het licht heeft gezien.

En omdat zelfs Famke met haar beperkte intellect kan bijdraaien, is er geen enkele reden meer waarom je nog kritisch zou zijn op coronabeleid of de overheid. Als je het doet ben je dommer dan dom, want zelfs Famke is niet meer zo dom. Succesvol media-offensief tegen de enige mensen die nog kritisch zijn, met Famke als controlled opposition.
En daarom gaat zij zich vanaf nu als Famke door het leven i.p.v. Femke (à la Saulus → Paulus).
pi_195369654
Krijgen we nou een aankondiging van elke tafelgast van Jinek ofzo?
  donderdag 1 oktober 2020 @ 18:30:44 #33
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_195369673
quote:
1s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 15:32 schreef FYazz het volgende:
Wat een daadkracht. Een wanvertoning binnen een week zo omdraaien tot een voorlichtingscampagne met potentieel ruim een miljoen jongeren aan bereik.
Nou... Kennelijk ben je als influencer zelf ook nogal eenvoudig te be-influencen, als je eerst zo overtuigd bent van een zaak dat je er een campagne voor begint en na een paar gesprekken zo overtuigd bent van het tegendeel dat je dáárvoor een campagne begint.

Had dan wat onderzoek gedaan voordat je dingen begon te roepen.
pi_195369847
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 14:51 schreef RickoKun het volgende:
Jezus christus man. Hoezo geeft dit kutland zulke paupers zoveel geld en aandacht.
Film jezelf hoe dom je bent en het geld komt binnen.
Omdat nederlandje in de basis gewoon een enorm pauperland is. Het is dat we na WO II nog Wat Marshallhulp hebben gekregen, want voor WO II liep nederlandje in alle opzichten meerdere decennia achter op de grotemensenwereld.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_195370361
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 18:38 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]

Omdat nederlandje in de basis gewoon een enorm pauperland is. Het is dat we na WO II nog Wat Marshallhulp hebben gekregen, want voor WO II liep nederlandje in alle opzichten meerdere decennia achter op de grotemensenwereld.
Jij bent niet op de hoogte van de gouden eeuw?
VOC mentaliteit
Vakman pur sang
pi_195372771
Jinek 🤮
Die zag de kijkcijfers weer inzakken natuurlijk
pi_195373014
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 18:30 schreef Iblardi het volgende:

[..]

Nou... Kennelijk ben je als influencer zelf ook nogal eenvoudig te be-influencen, als je eerst zo overtuigd bent van een zaak dat je er een campagne voor begint en na een paar gesprekken zo overtuigd bent van het tegendeel dat je dáárvoor een campagne begint.

Had dan wat onderzoek gedaan voordat je dingen begon te roepen.
Famke is toch zangeres? :?
ROBODEMONS..................|:(
  donderdag 1 oktober 2020 @ 20:46:27 #38
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_195373050
Ach, we kunnen cynisch zijn, maar zij geeft haar fouten toe en komt nu met iets goeds. Daarnaast is ze niet te beroerd zich er daadwerkelijk in te verdiepen.
  donderdag 1 oktober 2020 @ 20:49:14 #39
137134 Iblardi
Non semper idem
pi_195373108
quote:
11s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 20:44 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Famke is toch zangeres? :?
En influencer, naar het schijnt. De naam zei mij ook weinig.
quote:
Artiest en influencer Famke Louise
https://www.parool.nl/ned(...)ik-gommers~b3b4091c/
quote:
raakt influencer Famke Louise in elk geval één grote opdracht kwijt
https://www.ad.nl/show/fa(...)-te-danken~ac5da749/
pi_195373418
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 14:57 schreef Duiveltja het volgende:
Ze weten dat dit kijkers gaat opleveren. Famke wordt geprepped met oortjes en al waarschijnlijk.

"Ik heb nog steeds respect voor corona"

*tuit lippen*

Ze kunnen beter Rapper Sjors uitnodigen. :Y
Ze moeten daar eens mee stoppen al die Bn ers uitnodigen om hun mening te geven.
Op woensdag 31 januari 2007 19:20 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik heb veel stomme posts gezien op fora, maar deze zit toch wel in de top 10 (voorzichtig geschat; het kan ook de top 5 zijn). Nou ik sta iig in zijn top 10
pi_195375498
quote:
1s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 19:05 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]

Jij bent niet op de hoogte van de gouden eeuw?
VOC mentaliteit
Welke gouden eeuw? De toenmalige happy few profiteerde weliswaar, maar de rest van de toenmalige Nederlandse burgerbevolking had het indertijd gegarandeerd stukken slechter dan bijvoorbeeld de voorouders van Akwasi en Afriyie.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_195375637
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 20:46 schreef Richestorags het volgende:
Ach, we kunnen cynisch zijn, maar zij geeft haar fouten toe en komt nu met iets goeds. Daarnaast is ze niet te beroerd zich er daadwerkelijk in te verdiepen.
Dat verdiepen zal in de praktijk best wel meevallen; ik heb zo'n vermoeden dat ze net niet zwakbegaafd is, net zo als al die andere "nederlandstalige" rappende influencers en influencende rappers. Haar management bestaat waarschijnlijk wel uit een paar sluwe hbo-ers met een marketingachtergrond, die precies weten hoe ze van capuchon dragende vmbo-ers een verdienmodel kunnen maken.

Blijkbaar is dat overigens ook het niveau van het nederlandse journaille; capuchon dragende vmbo-ers...
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
pi_195377918
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 18:30 schreef Iblardi het volgende:

[..]

Nou... Kennelijk ben je als influencer zelf ook nogal eenvoudig te be-influencen, als je eerst zo overtuigd bent van een zaak dat je er een campagne voor begint en na een paar gesprekken zo overtuigd bent van het tegendeel dat je dáárvoor een campagne begint.

Had dan wat onderzoek gedaan voordat je dingen begon te roepen.
Dat lijkt ons logisch inderdaad, maar voor Famke is dat dus niet zo vanzelfsprekend ;)

Des te beter dat Gommers haar wat kennis heeft bijgebracht en nog een campagne gericht aan de (onbereikbare) jeugd eruit heeft weten te slepen.
pi_195377958
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 02:55 schreef FYazz het volgende:

[..]

Dat lijkt ons logisch inderdaad, maar voor Famke is dat dus niet zo vanzelfsprekend ;)

Des te beter dat Gommers haar wat kennis heeft bijgebracht en nog een campagne gericht aan de (onbereikbare) jeugd eruit heeft weten te slepen.
Eens :Y
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 08:46:35 #45
482094 Mikeytt
Any/All. 1997
pi_195380131
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 18:30 schreef Iblardi het volgende:

[..]

Nou... Kennelijk ben je als influencer zelf ook nogal eenvoudig te be-influencen, als je eerst zo overtuigd bent van een zaak dat je er een campagne voor begint en na een paar gesprekken zo overtuigd bent van het tegendeel dat je dáárvoor een campagne begint.

Had dan wat onderzoek gedaan voordat je dingen begon te roepen.
Zo'n grote draai is het ook weer niet. Ze was al geen tegenstander van de maatregelen en dat zei ze ook.

De hashtag was vooral bedoeld om media op te hitsen en veel kijkcijfers te genereren, wat gelukt is.

Vervolgens heeft ze de feiten gekregen en heeft ze haar mening daarop aangepast.
BLACK LIVES MATTER
Mannenvoetbal heeft een fascismeprobleem
Nazis deserve to be beaten. Tolerance of intolerance is cowardice *O*
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
pi_195380153
Ikkijkgeenjanknek
pi_195381824
Ik snap de eenzijdige ophef niet eerlijk gezegd. Toen ze betaald kreeg van de overheid om propaganda te verspreiden. Wat al kwalijk is want propganada betekent nog niet dat het goede informatie is. Hoorde je niemand over haar gedrag.
pi_195383880
quote:
1s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 15:32 schreef Durmada het volgende:
Famke _O_
:')
maandag 28 december 2020 20:34 schreef JustinK het volgende: De wereld heeft meer tong80's nodig.
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 14:47:48 #49
492341 Subw00fer
Levert lekker veel slagkracht
pi_195386862
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 14:40 schreef jameshond7 het volgende:

[..]

Beter vervolg hadden we niet kunnen bedenken ^O^
Ik heb mij behoorlijk vergist in die Famke Louise. Ik vind het nu best wel een toffe meid.
pi_195387004
quote:
11s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 20:44 schreef Morrigan het volgende:

[..]

Famke is toch zangeres? :?
Dacht dat ze autotuneres was
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')