abonnement Unibet Coolblue
pi_195379989
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 07:41 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Maar dat kan je die mensen toch niet kwalijk nemen? Niet iedereen is zo intelligent als jou en niet iedereen hangt in BNW rond.
Geloof jij in asymptomaire besmettingen van risicogroepen op 1.5 meter afstand in publieke ruimtes via een student dan?
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 09:09:27 #152
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_195380454
Ook Trump is besmet ook het Chinese virus.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 09:15:41 #153
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_195380560
Dragen mensen al mondkapjes? 'We denken dat het elke dag wat meer wordt'

'Elke dag een beetje meer'
Winkeliers in de detailhandel herkennen het door het CBL geschetste beeld. Ook in de winkelstraat raakt het winkelend publiek langzaam gewend aan het idee dat een kapje gewenst is.

"Vorige week voelden veel mensen zich met een kapje nog ongemakkelijk in de winkel, nu is er de rugdekking van Rutte", voegt Peters toe. "Dit is nog een overgangsweek. Het moet gaan indalen dat we moeten overschakelen op een mondkapjesmaatschappij".




:D
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 09:26:22 #154
37248 BertV
Handgemaakt
pi_195380724
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 09:15 schreef controlaltdelete het volgende:
Dragen mensen al mondkapjes? 'We denken dat het elke dag wat meer wordt'

'Elke dag een beetje meer'
Winkeliers in de detailhandel herkennen het door het CBL geschetste beeld. Ook in de winkelstraat raakt het winkelend publiek langzaam gewend aan het idee dat een kapje gewenst is.

"Vorige week voelden veel mensen zich met een kapje nog ongemakkelijk in de winkel, nu is er de rugdekking van Rutte", voegt Peters toe. "Dit is nog een overgangsweek. Het moet gaan indalen dat we moeten overschakelen op een mondkapjesmaatschappij".


[ afbeelding ]

:D
Sociale druk. Heel snel gaan mensen zich ongemakkelijk voelen zonder kapje.
Huisarts Van Waalwijk Van Doorn en/of voorouders net boven Neder-Rijn? Doe een DNA-test.
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 09:27:42 #155
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_195380747
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 09:15 schreef controlaltdelete het volgende:
Dragen mensen al mondkapjes? 'We denken dat het elke dag wat meer wordt'

'Elke dag een beetje meer'
Winkeliers in de detailhandel herkennen het door het CBL geschetste beeld. Ook in de winkelstraat raakt het winkelend publiek langzaam gewend aan het idee dat een kapje gewenst is.

"Vorige week voelden veel mensen zich met een kapje nog ongemakkelijk in de winkel, nu is er de rugdekking van Rutte", voegt Peters toe. "Dit is nog een overgangsweek. Het moet gaan indalen dat we moeten overschakelen op een mondkapjesmaatschappij".


[ afbeelding ]

:D
Sorry ik trap er niet in en laat me niet vertellen door een sukkel wat normaal is en wat niet :W
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 09:48:22 #156
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_195381189
Toch apart dat er mensen in de supermarkt met een mondkapje aankomen bij de +/- 60 jaar oude kassière die daar al maanden iedere dag alle artikelen met haar blote handen aan heeft gepakt en nog steeds vriendelijk zit te lachen.
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 09:55:20 #157
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_195381288
quote:
11s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 09:48 schreef Izzy73 het volgende:
Toch apart dat er mensen in de supermarkt met een mondkapje aankomen bij de +/- 60 jaar oude kassière die daar al maanden iedere dag alle artikelen met haar blote handen aan heeft gepakt en nog steeds vriendelijk zit te lachen.
Ik maakte gisteren een praatje (ojee!) met 2 jongens die daar stonden voor goede doelen over hoe het nu gaat in deze tijd. Niet zo best was hun conclusie, duidelijk verschil met het oude normaal. Een stuk minder mensen die nog aanspreekbaar zijn en ze zelfs geen blik gunnen als ze proberen contact te maken. Generatie contactgestoord komt eraan.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_195381335
quote:
11s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 09:48 schreef Izzy73 het volgende:
Toch apart dat er mensen in de supermarkt met een mondkapje aankomen bij de +/- 60 jaar oude kassière die daar al maanden iedere dag alle artikelen met haar blote handen aan heeft gepakt en nog steeds vriendelijk zit te lachen.
Zolang ze daarna haar handen netjes ontsmet is er weinig aan de hand.
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 09:59:41 #159
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_195381354
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 09:55 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ik maak gisteren een praatje (ojee!) met 2 jongens die daar stonden voor goede doelen over hoe het nu gaat in deze tijd. Niet zo best was hun conclusie, duidelijk verschil met het oude normaal. Een stuk minder mensen die nog aanspreekbaar zijn en ze zelfs geen blik gunnen als ze proberen contact te maken. Generatie contactgestoord komt eraan.
Ja dat viel me laatst ook op op de camping. Normaal zegt bijna iedereen daar gedag maar nu een stuk minder. De meeste mensen kijken je inderdaad even met een schuin oog aan en wenden dan hun blik af. Echt treurig wat de overdreven bangmakerij met veel mensen doet.
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 10:00:04 #160
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_195381359
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 09:58 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Zolang ze daarna haar handen netjes ontsmet is er weinig aan de hand.
;(
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_195381412
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 09:55 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Ik maakte gisteren een praatje (ojee!) met 2 jongens die daar stonden voor goede doelen over hoe het nu gaat in deze tijd. Niet zo best was hun conclusie, duidelijk verschil met het oude normaal. Een stuk minder mensen die nog aanspreekbaar zijn en ze zelfs geen blik gunnen als ze proberen contact te maken. Generatie contactgestoord komt eraan.
De autistische Fokkertjes zullen staan te smullen.
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_195381429
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 09:26 schreef BertV het volgende:
Het moet gaan indalen dat we moeten overschakelen op een mondkapjesmaatschappij".
:')

Man man man. Echt, ze krijgen de pesttyfus maar. Deze jongen doet niet meer mee met deze maatschappij dus ze zoeken het maar uit.

Mondkapjesmaatschappij :')
Iedereen mag cojona krijgen!!!!!
pi_195381446
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 10:05 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

:')

Man man man. Echt, ze krijgen de pesttyfus maar. Deze jongen doet niet meer mee met deze maatschappij dus ze zoeken het maar uit.

Mondkapjesmaatschappij :')
Jij doet toch al jaren niet meer mee? :D
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 10:08:42 #164
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_195381492
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 09:55 schreef controlaltdelete het volgende:

Generatie contactgestoord komt eraan.
Staan ze straks allemaal in een cirkel met muilkorf op met elkaar te groepsappen.
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_195381549
quote:
11s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 10:08 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Staan ze straks allemaal in een cirkel met muilkorf op met elkaar te groepsappen.
Mondkapjes blijven nu eenmaal de eenvoudigste methode om besmetting te remmen.
Voorkomen doe je het niet maar verminderen zeker.
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 10:16:10 #166
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_195381670
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 10:11 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Mondkapjes blijven nu eenmaal de eenvoudigste methode om besmetting te remmen.
Voorkomen doe je het niet maar verminderen zeker.
;(
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 10:16:16 #167
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_195381674
quote:
11s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 10:08 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Staan ze straks allemaal in een cirkel met muilkorf op met elkaar te groepsappen.
Contactgestoord is het goede woord.

Er is al een fototopic, zie mij lekker kek en stoer zijn met mijn mondvod. Vooral die lui die extra geld uitgeven voor een luier met een leuk patroontje.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 10:26:13 #168
37248 BertV
Handgemaakt
pi_195381865
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 10:05 schreef De_Onnoembare het volgende:

[..]

:')

Man man man. Echt, ze krijgen de pesttyfus maar. Deze jongen doet niet meer mee met deze maatschappij dus ze zoeken het maar uit.

Mondkapjesmaatschappij :')
Je quote mij verkeerd.

quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 10:16 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Contactgestoord is het goede woord.

Er is al een fototopic, zie mij lekker kek en stoer zijn met mijn mondvod. Vooral die lui die extra geld uitgeven voor een luier met een leuk patroontje.
Als ik straks moet omdat ik niet een supermarkt binnen kom, of online bezorgen vol zit... dan ga ik wel iets leuks verzinnen. >:)

Iets met "het nieuwe normaal".

[ Bericht 18% gewijzigd door BertV op 02-10-2020 10:37:08 ]
Huisarts Van Waalwijk Van Doorn en/of voorouders net boven Neder-Rijn? Doe een DNA-test.
pi_195382175
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 09:15 schreef controlaltdelete het volgende:
"Vorige week voelden veel mensen zich met een kapje nog ongemakkelijk in de winkel, nu is er de rugdekking van Rutte"
En volgende week kijken de muilkorf dragers neer op de korfvrije mensen en gaat het verplicht worden wegens success.
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 10:46:55 #170
37248 BertV
Handgemaakt
pi_195382264
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 10:42 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

En volgende week kijken de muilkorf dragers neer op de korfvrije mensen en gaat het verplicht worden wegens success.
Sociale druk gaat er in heel weinig tijd voor zorgen dat bijna iedereen mee doet.
Daarna hebben we maar 1 persconferentie nodig om het verplicht te maken.

Lopen we weer volgzaam in pas met de rest van de wereld.
Huisarts Van Waalwijk Van Doorn en/of voorouders net boven Neder-Rijn? Doe een DNA-test.
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 11:04:38 #171
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_195382589
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 10:42 schreef Sponsje88 het volgende:

[..]

En volgende week kijken de muilkorf dragers neer op de korfvrije mensen en gaat het verplicht worden wegens success.
Verplichting omdat toch nog niet iedereen zich laat muilkorven en zich niet aan het advies houden terwijl de besmettingen de pan uitreizen, dan moeten ze het helaas gaan verplichten. Kunnen ze met zijn allen gaan vingerwijzen en met goed fatsoen hun luier omdoen. Zag op sites dat je bij kleding inmiddels ook al een hip en bijpassend mondvod kunt kopen.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 11:08:39 #172
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_195382675
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 10:16 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Contactgestoord is het goede woord.

Er is al een fototopic, zie mij lekker kek en stoer zijn met mijn mondvod. Vooral die lui die extra geld uitgeven voor een luier met een leuk patroontje.
Effe bekeken. Als je met OV moet heb je echt geen keuze natuurlijk.
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 11:11:19 #173
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_195382741
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 11:04 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Verplichting omdat toch nog niet iedereen zich laat muilkorven en zich niet aan het advies houden terwijl de besmettingen de pan uitreizen, dan moeten ze het helaas gaan verplichten. Kunnen ze met zijn allen gaan vingerwijzen en met goed fatsoen hun luier omdoen. Zag op sites dat je bij kleding inmiddels ook al een hip en bijpassend mondvod kunt kopen.
Zelfs als ze het verplichten doe ik geen luier om.
Je kan net zo goed een aardbei in je reet steken. :6
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 11:20:12 #174
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_195382929
quote:
11s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 11:08 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Effe bekeken. Als je met OV moet heb je echt geen keuze natuurlijk.
Noodzakelijk kwaad dat klopt maar om dan maar pontificaal aan de hele wereld te showen?

Maak van je scheet.. een donderslag :o

Het onderwerp kwam ook aan bod in ‘Nieuwe Feiten’ op Radio 1. Daarin vertelde Marleen Finoulst, arts en coördinator van de website gezondheidenwetenschap.be, dat het longvirus bij besmette mensen wel degelijk aanwezig is in hun winden, maar dat een broek of ondergoed het meeste tegenhoudt. We hoeven ons dus niet meteen in te houden. “Uiteraard kan er coronavirus in je scheten zitten omdat het ook in onze stoelgang en darmen zit. Maar we dragen ook allemaal nog beschermingslaagjes: een broek, rok en ondergoed. Geen scheten laten vind ik overdreven, want we ademen ook uit. Er kunnen niet meer coronavirussen aanwezig zijn in winden dan in de uitgeademde lucht.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_195383219
Hoe komt zo iemand in godsnaam op die plek?


Dan is er al nauwelijks oppositie en dan worden ze op deze manier behandeld.

Maargoed. Ben benieuwd hoe ze de cijfertjes zodanig te weten te manipuleren dat het een betrouwbare test blijkt te zijn.
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 12:54:52 #176
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_195384665
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 11:38 schreef Sponsje88 het volgende:
Hoe komt zo iemand in godsnaam op die plek?


Dan is er al nauwelijks oppositie en dan worden ze op deze manier behandeld.

Maargoed. Ben benieuwd hoe ze de cijfertjes zodanig te weten te manipuleren dat het een betrouwbare test blijkt te zijn.
De arrogantie van Rutte en de Jonge word steeds erger.
De Jonge is zowiezo totaal niet onafhankelijk, zijn broer Marien is microbioloog en heeft gewerkt voor Merck dat gelinkt kan worden aan Astra Zeneca en zo ook de Bill (jawel daar is ie weer) Gates foundation.
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 12:57:24 #177
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_195384716
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 11:20 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Noodzakelijk kwaad dat klopt maar om dan maar pontificaal aan de hele wereld te showen?

Maak van je scheet.. een donderslag :o

Het onderwerp kwam ook aan bod in ‘Nieuwe Feiten’ op Radio 1. Daarin vertelde Marleen Finoulst, arts en coördinator van de website gezondheidenwetenschap.be, dat het longvirus bij besmette mensen wel degelijk aanwezig is in hun winden, maar dat een broek of ondergoed het meeste tegenhoudt. We hoeven ons dus niet meteen in te houden. “Uiteraard kan er coronavirus in je scheten zitten omdat het ook in onze stoelgang en darmen zit. Maar we dragen ook allemaal nog beschermingslaagjes: een broek, rok en ondergoed. Geen scheten laten vind ik overdreven, want we ademen ook uit. Er kunnen niet meer coronavirussen aanwezig zijn in winden dan in de uitgeademde lucht.
Verplicht kont- en mondkapjes in Sauna's? :P
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 13:16:25 #178
175455 Summers
President-Elect FREEDOM
pi_195385146
Slaat natuurlijk nergens op , alle andere ziektes moeten wijken voor corona en wie weet hoeveel doden er zijn gevallen door de maatregelen

Tientallen kinderen te laat behandeld door coronacrisis, sommigen ernstig ziek

https://www.rtlnieuws.nl/(...)PkVIW5b_irHdyCc5GPCo
THE GREAT AWAKENING ! CHANGING OF THE GUARD GLOBALLY . MSM IS FAKE NEWS
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 13:23:54 #179
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_195385322
quote:
11s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 12:57 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Verplicht kont- en mondkapjes in Sauna's? :P
Naturisme wordt nu ook een probleem ook aan de kont-en mondkapjes.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 13:59:45 #180
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_195386073
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 13:23 schreef controlaltdelete het volgende:

[..]

Naturisme wordt nu ook een probleem ook aan de kont-en mondkapjes.
Of meteen maar boerka's verplichten op een naaktstrand. :7
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
pi_195387246
quote:
11s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 11:11 schreef Izzy73 het volgende:

[..]

Zelfs als ze het verplichten doe ik geen luier om.
Je kan net zo goed een aardbei in je reet steken. :6
Stoer verhaal.
pi_195387286
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 13:16 schreef Summers het volgende:
Slaat natuurlijk nergens op , alle andere ziektes moeten wijken voor corona en wie weet hoeveel doden er zijn gevallen door de maatregelen

Tientallen kinderen te laat behandeld door coronacrisis, sommigen ernstig ziek

https://www.rtlnieuws.nl/(...)PkVIW5b_irHdyCc5GPCo
Klopt, dat komt door mensen die corona (en de voorzorgsmaatregelen) niet serieus nemen en nu weer voor een 2e golf zorgen.
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 15:13:44 #183
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_195387360
Ojee Hugo de Jonge is er weer met het bekende vingertje.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_195387409
Jullie held Trump heeft het nepvirus ook opgelopen.
  Moderator vrijdag 2 oktober 2020 @ 15:19:00 #185
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_195387442
Mijn dochter had griep. Laten testen.
Uitslag: negatief :)
A child is born with no state of mind.
pi_195387463
quote:
1s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 15:19 schreef SuperHartje het volgende:
Mijn dochter had griep. Laten testen.
Uitslag: negatief :)
Gelukkig! *O*

Beterschap! (al stond er "had" ;) )
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 15:21:15 #187
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_195387487
En wat als iemand straks weer wat verschijnselen heeft, opnieuw testen? Ongoing show.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_195387545
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 15:21 schreef controlaltdelete het volgende:
En wat als iemand straks weer wat verschijnselen heeft, opnieuw testen? Ongoing show.
Dat kan.

Als ik morgen wakker zou worden met keelpijn dan blijf ik 2 weekjes thuis. Boodschappen komen wel bij de deur.
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 15:33:00 #189
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_195387710
Jup natuurlijk doe jij dat, opsluiten en niet eerder de deur uit voordat je de test gehad hebt. Als je dan toch de deur uitgaat de mondvod altijd bij je.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 15:33:09 #190
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195387712
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 15:21 schreef controlaltdelete het volgende:
En wat als iemand straks weer wat verschijnselen heeft, opnieuw testen?
Ja. Of thuisblijven.
Huilen dan.
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 15:35:13 #191
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_195387759
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 15:10 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Klopt, dat komt door mensen die corona (en de voorzorgsmaatregelen) niet serieus nemen en nu weer voor een 2e golf zorgen.
;(
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 15:45:02 #192
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_195387955
Brave Hendrikjes volgen de adviezen netjes op wachtend op de verlossing de vaccinatie van Uncle Bill, de mombakkes hoort nu bij de standaard uitrusting als men toch de deur uitgaat.
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
pi_195388052
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 15:33 schreef controlaltdelete het volgende:
Jup natuurlijk doe jij dat, opsluiten en niet eerder de deur uit voordat je de test gehad hebt.
Als ik klachten zou hebben zou ik inderdaad 2 weken thuis blijven. Sterker nog, in augustus ben ik om die reden 2 weken thuis geweest.

Eerst werd 1 huisdier ziek (luchtweginfectie), een week later het andere en 3 dagen later was ik zelf aan de beurt.
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 16:02:27 #194
189978 controlaltdelete
Ik reageer niet op trollen
pi_195388326
Ja maar ja dan weet je nog niet of je de cojona hebt gehad als je jezelf opsluit en je je niet braaf laat testen. Ik ga lekker de deur uit, frisse neus halen en sociaal doen zonder luier. :W
Als je in discussie gaat met een trol, wint hij. Als je een trol beledigt, wint hij. Als je tekeer gaat tegen een trol, wint hij. Het enige waar trollen niet tegen kunnen, is te worden genegeerd.
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 16:04:31 #195
435304 Izzy73
Read the signs!
pi_195388380
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 15:50 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Als ik klachten zou hebben zou ik inderdaad 2 weken thuis blijven. Sterker nog, in augustus ben ik om die reden 2 weken thuis geweest.

Eerst werd 1 huisdier ziek (luchtweginfectie), een week later het andere en 3 dagen later was ik zelf aan de beurt.
Eigen schuld, had je je dieren maar mondkapjes op moeten doen en afstand van je laten houden.
If you are ready to wake up, you are going to wake up.
If you're not you are going to stay pretending that you are just a poor little me.
  Moderator vrijdag 2 oktober 2020 @ 16:10:36 #196
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_195388551
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 15:20 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Gelukkig! *O*

Beterschap! (al stond er "had" ;) )
Tnx anyway :) Hopelijk heeft ze nu wat weerstand. Halve klas ziek, allemaal naar huis gestuurd of thuis gebleven en ziek gemeld :D
A child is born with no state of mind.
  Moderator vrijdag 2 oktober 2020 @ 16:11:28 #197
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_195388576
Wordt een rommeltje op middelbare scholen zo... :P
A child is born with no state of mind.
  Moderator vrijdag 2 oktober 2020 @ 16:12:24 #198
454430 crew  SuperHartje
Muziek is een taal...
pi_195388600
Er droegen trouwens leerlingen van die ziekenhuis mondkapjes en toch griep gekregen :{
A child is born with no state of mind.
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 16:36:03 #199
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195389101
Tja, veel valt of staat ook bij het juist gebruik ervan, en ook dan biedt het geen absolute bescherming.
Huilen dan.
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 16:36:34 #200
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_195389113
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 16:02 schreef controlaltdelete het volgende:
Ja maar ja dan weet je nog niet of je de cojona hebt gehad als je jezelf opsluit en je je niet braaf laat testen. Ik ga lekker de deur uit, frisse neus halen en sociaal doen zonder luier. :W
Ook als je klachten hebt?
Huilen dan.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')