abonnement Unibet Coolblue
pi_195375844
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 23:04 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Achja.. het argument staat zelfs op wiki. (En nee dit heb ik niet zelf toegevoegd _O-)

https://en.wikipedia.org/wiki/Steve_Scully
[..]

Je weet dat iedereen dat kan editen he? Weet je wanneer dat geedit is?
pi_195375855
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 23:04 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Achja.. het argument staat zelfs op wiki. (En nee dit heb ik niet zelf toegevoegd _O-)

https://en.wikipedia.org/wiki/Steve_Scully
[..]

Dus omdat de aluhoedjes van wie jij nieuws hebt wikipedia hebben aangepast, krijgt het meer cachet?
Kom met echte bronnen of met echte argumenten.
pi_195375914
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 22:41 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Iemand iig die geen politieke voorkeur heeft, een neutraal iemand. Maar misschien is dat moeilijk te begrijpen als je er zelf niet neutraal instaat.
[..]

Zo close is hij met Biden
Iedereen geeft je aan dat ook het team van Trump akkoord is gegaan met deze debatleiders, maar je kiest er lekker voor om dat allemaal te negeren. Dat is zo kut aan een forum altijd :')
pi_195375923
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 23:05 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Dus omdat de aluhoedjes van wie jij nieuws hebt wikipedia hebben aangepast, krijgt het meer cachet?
Kom met echte bronnen of met echte argumenten.
Als iemand uit het Trump kamp de debatten zou hosten zou ik het ook opmerkelijk vinden. "Gotta love the VP" is voor mij een politieke uiting. Scroll maar terug naar boven. Hij is goede vrienden met Biden, niet met Trump.

quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 23:08 schreef wpor het volgende:

[..]

Iedereen geeft je aan dat ook het team van Trump akkoord is gegaan met deze debatleiders, maar je kiest er lekker voor om dat allemaal te negeren. Dat is zo kut aan een forum altijd :')
Trump is inderdaad geen pussy.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_195375952
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 23:04 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Je weet dat iedereen dat kan editen he? Weet je wanneer dat geedit is?
En daar wordt verwezen naar een artikel waarin zijn bias helemaal niet ter sprake komt.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Moderator donderdag 1 oktober 2020 @ 23:10:43 #206
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195375975
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 23:08 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Als iemand uit het Trump kamp de debatten zou hosten zou ik het ook opmerkelijk vinden. "Gotta love the VP" is voor mij een politieke uiting. Scroll maar terug naar boven. Hij is goede vrienden met Biden, niet met Trump.
[..]

Trump is inderdaad geen pussy.
Trump is een lafaard.

Anyway, ik zal het nogmaals uitleggen, de Trump campagne heeft die informatie ook van wikipedia en heeft ingestemd met Scully als moderator dus die zien er geen probleem in dus waarom jij dat wel hebt ontgaat mij totaal.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_195376035
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 23:04 schreef Mike het volgende:

[..]

Ja, ik kijk z'n uitzendingen elke dag. :P Soms is het heel interessant (als het over 'persuasion' gaat of over beter leren debatteren) en de stukken over Trump zijn vooral lekker om je aan te ergeren. :+
Hm, interessant. Ik vind de man niet bepaald logisch dingen aan elkaar knopen elke keer als ik hem hoor spreken (en als je op logisch niveau niet goed op me overkomt ben ik snel geneigd af te haken). Of anders gezegd, ik kan vanuit wat hij zegt wel begrijpen waarom voor hem dan dingen iets zouden betekenen, maar zijn gehele plaatje klopt dan niet... if that makes sense. Moeilijk om anders te omschrijven en het uitwerken naar iets concreets kost meer tijd dan dat ik nu zou willen besteden.

[ Bericht 2% gewijzigd door SnertMetChoco op 01-10-2020 23:20:19 ]
pi_195376113
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 23:08 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Als iemand uit het Trump kamp de debatten zou hosten zou ik het ook opmerkelijk vinden. "Gotta love the VP" is voor mij een politieke uiting. Scroll maar terug naar boven. Hij is goede vrienden met Biden, niet met Trump.
Hoe heet die tv-zender ook weer die vuistdiep in de reet van Trump kruipt en waar kwam de vorige moderator ook weer vandaan en hoeveel posts heb jij daar toen aan gewijd?
pi_195376178
Maar goed als je niet meer kunt beginnen over mogelijk drugsgebruik, earpeaces of dementie komen ze nu dus blijkbaar uit bij de bias van de moderator :')
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_195376233
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 23:10 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Trump is een lafaard.

Anyway, ik zal het nogmaals uitleggen, de Trump campagne heeft die informatie ook van wikipedia en heeft ingestemd met Scully als moderator dus die zien er geen probleem in dus waarom jij dat wel hebt ontgaat mij totaal.
Problematisch nee, wel opmerkelijk. Net zoals jij het opmerkelijk zou vinden als iemand de debatten zou moderaten, die foto's met Trump samen heeft en dan "Love POTUS"

Als een microfoon mute ingevoerd gaat worden verwacht ik dat Trump zo hard schreeuwt dat je het alsnog door Bidens microfoon zal horen dus ik weet niet of dat zou helpen. :D
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_195376266
quote:
9s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 23:20 schreef Kijkertje het volgende:
Maar goed als je niet meer kunt beginnen over mogelijk drugsgebruik, earpeaces of dementie komen ze nu dus blijkbaar uit bij de bias van de moderator :')
Op zich kunnen al deze klachten wel terecht zijn natuurlijk. Maar in plaats van de man zijn geschiedenis als cspan moderator te nemen komen ze met deze weaksauce. Tsjah.
  Moderator donderdag 1 oktober 2020 @ 23:25:34 #212
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195376311
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 23:23 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Op zich kunnen al deze klachten wel terecht zijn natuurlijk. Maar in plaats van de man zijn geschiedenis als cspan moderator te nemen komen ze met deze weaksauce. Tsjah.
Tja, het is geen sterke concerntroll inderdaad. Maar goed, op naar het 2e debat, nu met meer mute knopjes :D
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_195376319
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 23:22 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Problematisch nee, wel opmerkelijk. Net zoals jij het opmerkelijk zou vinden als iemand de debatten zou moderaten, die foto's met Trump samen heeft en dan "Love POTUS"
Ik vond het opmerkelijk dat de eerste moderator van Fox News was, maar ik heb hem een eerlijke kans gegeven.
Jij had er blijkbaar geen enkel probleem mee, want je liep alleen maar te roeptoeteren over Biden die niet zou komen opdagen, drugstests en controles op het dragen van oortjes.
pi_195376348
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 23:25 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Tja, het is geen sterke concerntroll inderdaad. Maar goed, op naar het 2e debat, nu met meer mute knopjes :D
Ik weet niet of ik zo'n voorstander van die muteknopjes ben. Je hebt aan de ene kant wel dat een debat een rol moet vervullen in het informeren van het publiek, maar een volstrekte mongool als Trump was in het eerste debat is ook informatie, alleen geen policy-informatie.

Daarbij kunnen microfoons uitstaan, maar kan de man zonder microfoon ook de boel verstoren.

Geredeneerd vanuit Biden en het voortbestaan van democratie vond ik het eerste debat prima verlopen.
pi_195376373
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 23:22 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Problematisch nee, wel opmerkelijk. Net zoals jij het opmerkelijk zou vinden als iemand de debatten zou moderaten, die foto's met Trump samen heeft en dan "Love POTUS"
Dat hangt helemaal af van iemands reputatie mbt het bevoordelen van mensen met een politieke kleur. Een vriendschap met iemand betekent niet dat die persoon niet integer is.
quote:
Als een microfoon mute ingevoerd gaat worden verwacht ik dat Trump zo hard schreeuwt dat je het alsnog door Bidens microfoon zal horen dus ik weet niet of dat zou helpen. :D
Dat zei Wallace ook al dus daar zullen ze echt wel rekening mee houden.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_195376393
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 23:26 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Ik vond het opmerkelijk dat de eerste moderator van Fox News was, maar ik heb hem een eerlijke kans gegeven.
Jij had er blijkbaar geen enkel probleem mee, want je liep alleen maar te roeptoeteren over Biden die niet zou komen opdagen, drugstests en controles op het dragen van oortjes.

Chris Wallace van FOX heeft Trump ook in 1op1 interview al aangepakt, dus ik wist wel dat dit gewoon neutraal zal worden. Dusja dat vond ik niet zo vreemd. Zo ver ik weet heb ik het nooit gehad over drugstesten dan wel oortjes. Het opdagen speelde gewoon mee omdat Pelosi e.d eigenlijk niet wilden dat Biden ging debatteren.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_195376401
Ik ben tegen mute-knopjes. Trump's sterkste wapen is zich manouvreren in de slachtofferrol. Dat moet je niet makkelijker maken.

Bovendien geeft het Biden de kans om zijn sterkste wapen in te zetten, het rechtstreeks spreken naar de kiezer. In de camera kijken en praten over policy terwijl Trump op de achtergrond aan het schreeuwen is lijkt me de beste uitkomst voor Biden.
pi_195376481
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 23:29 schreef epicbeardman het volgende:

[..]


Chris Wallace van FOX heeft Trump ook in 1op1 interview al aangepakt, dus ik wist wel dat dit gewoon neutraal zal worden. Dusja dat vond ik niet zo vreemd. Zo ver ik weet heb ik het nooit gehad over drugstesten dan wel oortjes. Het opdagen speelde gewoon mee omdat Pelosi e.d eigenlijk niet wilden dat Biden ging debatteren.
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 21:25 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Trump wilde een drugtest doen en gaat dat wss ook nog doen, terwijl Biden dit niet wil. Die staat strak van de adderal.

Laat Biden maar met oortje antwoorden krijgen, valt hij van zelf door de mand, hij kan zelfs de telepromter niet voorlezen.
[ twitter ]
pi_195376484
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 23:29 schreef epicbeardman het volgende:

[..]


Chris Wallace van FOX heeft Trump ook in 1op1 interview al aangepakt, dus ik wist wel dat dit gewoon neutraal zal worden. Dusja dat vond ik niet zo vreemd. Zo ver ik weet heb ik het nooit gehad over drugstesten dan wel oortjes. Het opdagen speelde gewoon mee omdat Pelosi e.d eigenlijk niet wilden dat Biden ging debatteren.
Chris Wallace was niet per se partijdig oid in dit interview met Trump. Je lijkt iets grondigs niet te snappen aan journalistiek, namelijk dat je andere punten voorhoudt aan de geïnterviewde om op te reageren, zodat ze daar contrast op kunnen aan brengen en hun commentaar op kunnen geven. Zie bijvoorbeeld ook dit interview van Ben Shapiro met conservatieve BBC Hard Talk journalist Andrew Neil (geloof me, echt een aanrader!):

pi_195376518
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 23:34 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Chris Wallace was onpartijdig in dit interview met Trump. Je lijkt iets grondigs niet te snappen aan journalistiek, namelijk dat je andere punten voorhoudt aan de geïnterviewde om op te reageren, zodat ze daar contrast op kunnen aan brengen en hun commentaar op kunnen geven. Zie bijvoorbeeld ook dit interview van Ben Shapiro met conservatieve BBC Hard Talk journalist Andrew Neil (geloof me, echt een aanrader!):

Ja dit was echt fantastisch. Ik ben geen fan van Neil maar hier deed hij weinig wat andere journalisten niet ook zouden doen.
pi_195376520
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 23:34 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

[..]

Haha, ik wist dat hier mensen tijd te veel hebben. Ok daar heb ik het dus wel over gehad, wist ook wel dat iemand al mijn posts nu aan het doorzoeken is. ^O^
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
pi_195376530
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 23:37 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Haha, ik wist dat hier mensen tijd te veel hebben. Ok daar heb ik het dus wel over gehad, wist ook wel dat iemand al mijn posts nu aan het doorzoeken is. ^O^
Ga je ons ook nog eens verrassen met argumenten of blijft het bij inhoudsloos getrol?
pi_195376552
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 23:37 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Haha, ik wist dat hier mensen tijd te veel hebben. Ok daar heb ik het dus wel over gehad, wist ook wel dat iemand al mijn posts nu aan het doorzoeken is. ^O^
Ah dan maar even nog snel een steek onder water als je geen argumenten meer hebt. :')
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_195376672
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 23:29 schreef epicbeardman het volgende:

[..]


Chris Wallace van FOX heeft Trump ook in 1op1 interview al aangepakt, dus ik wist wel dat dit gewoon neutraal zal worden. Dusja dat vond ik niet zo vreemd. Zo ver ik weet heb ik het nooit gehad over drugstesten dan wel oortjes. Het opdagen speelde gewoon mee omdat Pelosi e.d eigenlijk niet wilden dat Biden ging debatteren.
Het lijkt vaak alsof Trump hard wordt aangepakt, maar meestal zijn het gewoon softball questions.
Biden kreeg bij het debat een lastige vraag over het packen van de supreme court. Damned if you admit, damned if you dont.
Trump kreeg een softball question om white supremacy te denouncen. Hoe fucking makkelijker kun je ze krijgen 8)7

Alleen weet hij dat altijd te verknallen in plaats van hem binnen te koppen :')
beter een knipoog dan een blauw oog
pi_195376677
quote:
81s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 23:40 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Ah dan maar even nog snel een steek onder water als je geen argumenten meer hebt. :')
Ach, het posten van een quote waarvan ik wist dat hij nog wel eens kon terugkaatsen, maakt al het bovenstaande wat ik heb benoemd over verschil van Wallace en Scully niet irrelevant.

Wallace stond bekend om Trump aan de tand te voelen, dat vond ik niet vreemd. Steve Scully had ik mijn verbazing bij. Jullie gaan persoonlijk in op een quote die tja een beetje uit de lucht gegrepen is. Ik doelde er meer op dat het mij weinig interesseerde dat of hij wel of niet een drugtest of oortje zou dragen. Dat zou hem alleen maar slechter laten voorkomen.

Waarom mogen mensen wel zeggen dat Trump onder drugs staat maar Biden dan niet?

Tevens is het heel moeilijk om niet als troll over te komen als je mening bij voorbaat al weg geschoffeld wordt. Iedereen weet dat de global concensus Trump haten is. Kijk weer naar die wielrenner in Amerika die verbannen is van zijn ploeg omdat hij een Trump supporter is.

Je kan en mag je mening niet vrij uiten, terwijl Trump wel geslachtofferd mag worden keer op keer. De enige reden dat ik Trump "fan" ben is om te bewijzen dat een andere mening niet getolereerd wordt. Ik ben hier al tot Proud Boy benoemd in vorige topics en dergelijken alleen omdat ik een afwijkende blik heb op de Amerikaanse politiek.
Verbannen van BNW jegens waarheid spuwen.
  Moderator donderdag 1 oktober 2020 @ 23:54:11 #226
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195376770
Het zal niemand verassen dat Trump geen wijzigingen wil aan het formaat van de debates:

quote:
Election live updates: Trump campaign wants no changes to debate rules, challenges leaders of debate commission

The Trump campaign said Thursday that the president would participate in the second and third debates, but that it does not support changing the format. Campaign officials also accused the leadership of the Commission on Presidential Debates of bias against President Trump.

Trump and Joe Biden are both focused Thursday on raising money for the final stretch of the race, with the Republican incumbent hosting an event at his golf club in New Jersey and the Democratic nominee holding a virtual fundraiser.

Meanwhile, both of their running mates are seeking to shore up support in the Midwest. Vice President Pence is in Iowa, while Sen. Kamala D. Harris (D-Calif.) is scheduled to virtually address a Democratic dinner in Minnesota.

https://www.washingtonpos(...)-biden-live-updates/
Get ready for the Return of the Toddler!
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  donderdag 1 oktober 2020 @ 23:54:14 #227
217529 Jabberwocky
Jabberwo)))cky
pi_195376771
Zullen we anders eerst het debat eens afwachten? Zowel de Biden als Trump campaign zijn akkoord gegaan met Steve Scully dus als zij hem een kans geven dan zal het wel meevallen. Als hij dan in het debat continu de kant van Biden kiest heb je wat te klagen, maar ik betwijfel of een integere journalist dat doet.

Bovendien hoeft het niet eens want als dinsdag iets aangeeft is het wel dat Trump geen hulp nodig heeft om zichzelf voor lul te zetten in een debat. Bovendien komen bij dat Scully debat de vragen uit het publiek geloof ik (maar wellicht is het die daarna, dat weet ik niet zeker).
"Beware the Jabberwock, my son!
The jaws that bite, the claws that catch!
Beware the Jubjub bird, and shun
The frumious Bandersnatch!"
pi_195376804
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 23:48 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Ach, het posten van een quote waarvan ik wist dat hij nog wel eens kon terugkaatsen, maakt al het bovenstaande wat ik heb benoemd over verschil van Wallace en Scully niet irrelevant.

Wallace stond bekend om Trump aan de tand te voelen, dat vond ik niet vreemd. Steve Scully had ik mijn verbazing bij. Jullie gaan persoonlijk in op een quote die tja een beetje uit de lucht gegrepen is. Ik doelde er meer op dat het mij weinig interesseerde dat of hij wel of niet een drugtest of oortje zou dragen. Dat zou hem alleen maar slechter laten voorkomen.

Waarom mogen mensen wel zeggen dat Trump onder drugs staat maar Biden dan niet?

Tevens is het heel moeilijk om niet als troll over te komen als je mening bij voorbaat al weg geschoffeld wordt. Iedereen weet dat de global concensus Trump haten is. Kijk weer naar die wielrenner in Amerika die verbannen is van zijn ploeg omdat hij een Trump supporter is.

Je kan en mag je mening niet vrij uiten, terwijl Trump wel geslachtofferd mag worden keer op keer. De enige reden dat ik Trump "fan" ben is om te bewijzen dat een andere mening niet getolereerd wordt. Ik ben hier al tot Proud Boy benoemd in vorige topics en dergelijken alleen omdat ik een afwijkende blik heb op de Amerikaanse politiek.
Het grote verschil is dat Trump keer op keer laat blijken dat hij als president niet geschikt is. Hij plaatst zijn eigen belang constant voor dat van zijn land. Hij is geen slachtoffer, hij is een sociopatische narcistische rancuneuze incompetente president die bezig is een democratie naar de knoppen te helpen.
twitter

Edit: en er is een verschil tussen een mening die niet getolereerd wordt en een mening waar veel kritiek op is omdat deze aantoonbaar schadelijk is voor de maatschappij. Alleen van het laatste is hier sprake.

[ Bericht 7% gewijzigd door Kijkertje op 02-10-2020 04:01:36 ]
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
  Moderator donderdag 1 oktober 2020 @ 23:57:41 #229
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195376816
Cal Cunningham (D), uitdager van Thom Tillis (R) in North Carolina haalt 23 miljoen dollar binnen in North Carolina in 3 maanden en ligt 5 punten voor op Tillis.

Trump won North Carolina in 2016.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_195376853
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 23:57 schreef Tijger_m het volgende:
Cal Cunningham (D), uitdager van Thom Tillis (R) in North Carolina haalt 23 miljoen dollar binnen in North Carolina in 3 maanden en ligt 5 punten voor op Tillis.

Trump won North Carolina in 2016.
Opvallend genoeg ligt hij, zoals vele Republikeinen in Congress achter op Trump in hun staat of district.
pi_195376884
Oja, wat betreft fraude in deze verkiezingen...

twitter


Maximale straf van 24 jaar, maar goed, dat zal het wel niet worden.
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 00:04:05 #232
8369 speknek
Another day another slay
pi_195376886
Jacob Wohl lijkt eindelijk te ver gegaan te zijn, krijgt nu met partner in crime Jack Burkman aanklachten van zeven jaar aan zijn broek vanwege voter suppression.

quote:
Michigan Attorney General Dana Nessel has filed charges today against two political operatives for allegedly orchestrating a series of robocalls aimed at suppressing the vote in the November general election.

Jack Burkman, 54, and Jacob Wohl, 22, are each charged with:

One count of election law – intimidating voters, a five-year felony;
One count of conspiracy to commit an election law violation, a five-year felony;
One count of using a computer to commit the crime of election law – intimidating voters, a seven-year felony; and
Using a computer to commit the crime of conspiracy, a seven-year felony.
Voor het uitsturen van deze robocall:

quote:
Hi this is Tamika Taylor from Project 1599 civil rights organization founded by Jack Burkman and Jacob Wald Malin voting sounds great but did you know that if you vote by mail your personal information will be part of a public database that will be used by police departments to track down old ones and be used for credit card companies to collect outstanding debts the c.d.c. is even pushing to use record for mailing voting to track people for mandatory vaccines don't be finessed into giving your private information to the man to stay safe and be aware of vote by mail.
https://www.michigan.gov/ag/0,4534,7-359--541052--,00.html

edit: damn, om 4 over 12 's nachts net geninja'd
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_195376900
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 23:48 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Ach, het posten van een quote waarvan ik wist dat hij nog wel eens kon terugkaatsen.
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 23:29 schreef epicbeardman het volgende:

[..]
Zo ver ik weet heb ik het nooit gehad over ...
Wat is het nou? Wist je het wel of wist je het niet?
pi_195376906
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 00:04 schreef speknek het volgende:
edit: damn, net geninja'd
Hah, sorry :@ Maar jouw post had meer informatie, dus voegt zeker wat toe. Had het trouwens al een tijdje geleden gelezen, maar toen niks mee gedaan, fwiw. c_/
pi_195376915
quote:
0s.gif Op donderdag 1 oktober 2020 23:48 schreef epicbeardman het volgende:

[..]

Tevens is het heel moeilijk om niet als troll over te komen...

Je kan en mag je mening niet vrij uiten...
Het is heel simpel om niet als troll over te komen, gewoon niet trollen.
Dan kan die eierschaal ook weer af.
pi_195376924
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 00:05 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Het is heel simpel om niet als troll over te komen, gewoon niet trollen.
Dan kan die eierschaal ook weer af.
Heb je overwogen dat hij serieus is in het gros van wat hij zegt?
  Moderator vrijdag 2 oktober 2020 @ 00:07:05 #237
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195376925
Als een President dit soort headlines krijgt in een bevriende publicatie dan slachtoffert niemand hem behalve hemzelf:

quote:
Trump Is ‘Single Largest Driver’ Of Covid-19 Misinformation, Cornell Study Finds

TOPLINE Misinformation about the coronavirus is a pressing threat to public health, and according to researchers at Cornell University who analyzed over 38 million articles about the pandemic published in English-language media around the world, “the president of the United States was the single largest driver of misinformation around Covid,” as mentions of Donald Trump “comprised 37.9% of the overall misinformation conversation.”

https://www.forbes.com/si(...)-finds/#5cee60146d70
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Moderator vrijdag 2 oktober 2020 @ 00:08:02 #238
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195376931
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 00:07 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Heb je overwogen dat hij serieus is in het gros van wat hij zegt?
epicbeardman heeft toegegeven dat hij een troll is in een discussie met mij. Dus....ja, leuker kan ik het niet maken.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_195376934
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 00:07 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Heb je overwogen dat hij serieus is in het gros van wat hij zegt?
Dat heb ik inderdaad overwogen, tot hij het tegendeel bewees.
pi_195376938
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 00:08 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

epicbeardman heeft toegegeven dat hij een troll is in een discussie met mij. Dus....ja, leuker kan ik het niet maken.
Ik weet niet wat er gezegd is, maar in dat geval zet ik hem op mijn ignore list en zou hij als een troll behandeld moeten worden.
  Moderator vrijdag 2 oktober 2020 @ 00:11:51 #241
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195376952
Ook een leuke, mischien heb je gehoord dat Trump in de dozen van Federale voedselhulp een brief heeft laten stoppen dat de voedselhulp een kado van hem is? Nu, daar heeft men wat op gevonden:

quote:
Food banks are removing the signed letter Trump wanted to include in every food-aid box

Thirty-five days before the election, food assistance boxes, doled out at food banks around the country, are coming with a surprise: a signed letter from President Trump. Anti-hunger advocates and food bank workers are outraged, saying the move violates the Hatch Act and compromises relationships with the food-insecure Americans they serve.

A letter in English and Spanish, on White House letterhead, exhorts needy Americans to wash hands and maintain social distance, closing with: “We will support Americans’ recovery every step of the way. Together we will overcome this challenge, and our Nation will emerge from this crisis stronger than ever before.” And then Trump’s distinctive signature.

San Francisco-Marin Food Bank is removing the letters at distribution sites and asking any of the neighborhood pantries in their network that receive these boxes to do the same, says Keely Hopkins, the food bank’s communications and social media manager.

https://www.washingtonpos(...)campaign-literature/
Ja, je leest het goed, Trump stuurt campagne materiaal mee met voedselhulp betaald door belastingbetalers.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_195376974
- Nee -

[ Bericht 98% gewijzigd door Tijger_m op 02-10-2020 00:16:50 ]
pi_195377007
- Nee, off topic -

[ Bericht 98% gewijzigd door Tijger_m op 02-10-2020 00:22:41 ]
pi_195377073
twitter


Voor de mensen die denken dat Puerto Rico zeker 2 Democratic Senaatszetels zouden zijn. Echt niet hoor. Het is dus ook niet zo duidelijk waarom Republikeinen er qua macht zo op tegen zijn of Democraten voor.
  vrijdag 2 oktober 2020 @ 00:28:40 #245
445514 DonDruiper
FOK!off met je popup a(i)ds.
pi_195377093
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 00:11 schreef Tijger_m het volgende:
Ook een leuke, mischien heb je gehoord dat Trump in de dozen van Federale voedselhulp een brief heeft laten stoppen dat de voedselhulp een kado van hem is? Nu, daar heeft men wat op gevonden:
[..]

Ja, je leest het goed, Trump stuurt campagne materiaal mee met voedselhulp betaald door belastingbetalers.
De schaamte voorbij zullen we maar zeggen.

Maar dat is geen verrassing natuurlijk.

Trump is een racistische haatzaaiende narcistische platonische leugenaar met als enig doel 4 jaren erbij, ook al moet hij er een hele democratie voor naar de knoppen helpen.

Sommige dictators zijn jaloers op 'm.
Zuiger van het FOK!-OMT
pi_195377177
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 00:26 schreef SnertMetChoco het volgende:
[ twitter ]

Voor de mensen die denken dat Puerto Rico zeker 2 Democratic Senaatszetels zouden zijn. Echt niet hoor. Het is dus ook niet zo duidelijk waarom Republikeinen er qua macht zo op tegen zijn of Democraten voor.
Ha ja blijkbaar leeft dat idee in de US omdat Puertoricanen die daar al wonen meestal op Democraten stemmen:

Is Puerto Rico the Next Senate Battleground?

National Republicans worry that giving statehood to the island would ensure a Democratic majority. They may have it backwards.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
pi_195377196
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 00:40 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Ha ja blijkbaar leeft dat idee in de US omdat Cubanen die daar al wonen meestal op Democraten stemmen:

Is Puerto Rico the Next Senate Battleground?

National Republicans worry that giving statehood to the island would ensure a Democratic majority. They may have it backwards.
Wat ik me wel kan voorstellen is dat 2 senaatszetels de moeite van het campagne voeren waard zijn en dan Democratisch worden ook gezien de retoriek onder bv. Trump tegen latino's (rapers, murderers) of als de Republikeinse partij daar vanaf stapt dat het ze elders kost, maar zoals nu de vlag hangt is het niet zo duidelijk.
  Moderator vrijdag 2 oktober 2020 @ 00:58:17 #248
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195377275
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 00:44 schreef SnertMetChoco het volgende:

[..]

Wat ik me wel kan voorstellen is dat 2 senaatszetels de moeite van het campagne voeren waard zijn en dan Democratisch worden ook gezien de retoriek onder bv. Trump tegen latino's (rapers, murderers) of als de Republikeinse partij daar vanaf stapt dat het ze elders kost, maar zoals nu de vlag hangt is het niet zo duidelijk.
Kan er een financieel aspect aan zitten? Ik weet eerlijk gezegd heel weinig van PR af maar kan het zijn dat ze als Staat meer geld kunnen opeisen dan nu? En dat dan ten koste gaat van de arme Republikeinse Staten?
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_195377351
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 00:11 schreef Tijger_m het volgende:
Ook een leuke, mischien heb je gehoord dat Trump in de dozen van Federale voedselhulp een brief heeft laten stoppen dat de voedselhulp een kado van hem is? Nu, daar heeft men wat op gevonden:
[..]

Ja, je leest het goed, Trump stuurt campagne materiaal mee met voedselhulp betaald door belastingbetalers.
Maar Trump betaalt ook belastingen. Van de 4 miljard $ voor het programma komt ongeveer 0.90 $ van hem...
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  Moderator vrijdag 2 oktober 2020 @ 01:10:42 #250
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195377373
quote:
14s.gif Op vrijdag 2 oktober 2020 00:40 schreef Kijkertje het volgende:

[..]

Ha ja blijkbaar leeft dat idee in de US omdat Puertoricanen die daar al wonen meestal op Democraten stemmen:

Is Puerto Rico the Next Senate Battleground?

National Republicans worry that giving statehood to the island would ensure a Democratic majority. They may have it backwards.
Bedankt voor het posten van dat artikel, heel interessant. Wat ik er vooral uit haal is dat niemand weet hoe PR zou kiezen en mischien dat de RNC alleen een sure thing wil toelaten en dat PR een hele complexe eigen politiek heeft :)
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')