Skull-splitter | maandag 20 januari 2003 @ 22:59 |
Eerder bekend als X-Isle: Far Cry, de genetisch gemanipuleerde shooter uit Duitsland. De screens tonen een mooie engine die het qua indoor makkelijk met Doom3 kan meten: het verschil zit het hem in het outdoor gedeelte: dit worden namelijk GIGANTISCHE levels met zo mogelijk nog meer detail. Ook de player-modellen zijn voorzien van een aan Doom3/Halo2 verwante bumpmap techniek (die ineens heel erg in trek is) De game zal uitkomen op ALLE next-gen platformen, dus PC, Xbox, PS2 en NGC | |
Bastard | dinsdag 21 januari 2003 @ 07:31 |
Screens zien er al goed uit ![]() | |
Skull-splitter | dinsdag 21 januari 2003 @ 07:48 |
En zijn nog slechts de indoor screens, de outdoor screens zijn ECHT absurd.... | |
Bastard | dinsdag 21 januari 2003 @ 08:04 |
quote:Posten dan Gijs!! | |
Skull-splitter | dinsdag 21 januari 2003 @ 08:54 |
het probleem is dat de screens maar schaars zijn bij deze game, maar dan post ik hier de boel ook gewoon dicht ![]() kerstgedachte:
deze staan er pas sinds eergisteren/gisteren op denk ik Als er een AvP3 wordt gemaakt wordt het volgens mij erg twijfelen welke engine men moet gebruiken | |
Skull-splitter | zondag 26 januari 2003 @ 13:53 |
Gisteren de PC zone van deze maand gekocht, staat een 4 pagina artikeltje in, zal kijken of ik het morgen kan scannen... Maar het belooft veel goeds iig | |
IndoGuyver | zondag 26 januari 2003 @ 14:37 |
Het schijnt een erg ambitieus project te zijn, en nu maar hopen dat de game de hype waarmaakt! Def | |
Skull-splitter | maandag 3 februari 2003 @ 20:07 |
New CryEngine screens:
And one that I'm LESS impressed with:
Also, in an interview the developers let slip that an Thermal Imaging vision is already implied... | |
Disorder | maandag 3 februari 2003 @ 20:42 |
HOLY SHIT! Heeft iemand m'n onderkaak gezien? | |
Robhimself | maandag 3 februari 2003 @ 20:49 |
Check de vloer ![]() ![]() | |
Skull-splitter | maandag 3 februari 2003 @ 20:50 |
quote:Heb je op lijn 4 laten liggen denk ik, DAHAAG DOOM 3 ! AvP3, PLEASE gebruik deze engine! | |
Dr.Daggla | maandag 3 februari 2003 @ 20:57 |
quote:Die ligt naast die van mij. ![]() | |
Disorder | maandag 3 februari 2003 @ 21:00 |
quote:DAHAAG DOOM 3? Qua graphics nu misschien wel, al weet ik niet of de schaduwen in realtime gerenderd zijn in Far Cry. Kan iemand dat bevestigen of ontkrachten? Maar goed, ik heb beide games nog niet gespeeld en trek daarom nog geen conclusie. Beide games wil ik nu heeeeel graag hebben. | |
Skull-splitter | maandag 3 februari 2003 @ 21:00 |
Kleine CORRECTIE: tis een PC/Xbox ONLY titel ![]() PS2 en Gamecube staan alleen op de site, maar ik vrees dat die dingen het niet gaan trekken... | |
Skull-splitter | maandag 3 februari 2003 @ 21:04 |
quote:Ziet er wel zo uit, maar Doom3 laat ze "harder" eindigen, zodat je zegmaar platte poly's op de grond krijgt, zelfs bij een zachte spot, en dat vind ik persoonlijk MINDER realistisch. Deze engine doet het ook wel realtime denk ik zo, maar heeft dezelfde mooie afwerking van Splinter Cell. En Doom3 heeft misschien wel meer detail in de bumps gegooid, ik zie het nog steeds geen outdoorlevels ala dit renderen... Tis gewoon net wat je wilt doen met een engine, en over het algemeen heeft deze engine meer potentie in het algemeen... Edit: Doom 3 Alpha gespeelt, en het wordt een hele zieke, mooie en vooral ENGE game, en wordt zeker wel een hebbeding, maar ik kijk graag om me heen en bemoei me graag met een engine keus op avpnew.com forum... (zie subtitel etc) | |
Disorder | maandag 3 februari 2003 @ 21:12 |
Bah, je moet het in Far Cry opnemen tegen genetisch gemanipuleerde monsters. Kom op zeg, wat een afknapper. Ik wil een keer een game met een omgeving ala Far Cry waarbij je het in MP tegen elkaar moet opnemen in de jungle. Zit er eigenlijk MP bij? | |
Disorder | maandag 3 februari 2003 @ 21:16 |
quote:Klopt, maar bij Doom III worden de omgevingen ook 'zacht' donker gemaakt. De demonen en zombies in Doom III laten echter wel harde schaduwen vallen. Volgens Carmack is het technisch wel mogelijk het anders aan te pakken, maar is er geen enkele computer op dit moment die dat zo kan berekenen. Waar dat in zit weet ik ook niet eigenlijk. Het lijkt me dan ook sterk dat Far Cry wel realistische schaduwen van monsters en soldaten kan projecteren. Corrigeer me maar als ik het verkeerd heb. Op het volgende screenshot is te zien dat Far Cry ook gebruik maakt van dezelfde rendertechniek die Splinter Cell gebruikt. De schaduwen, hier te zien in de rubberboot zelf, krijgen dan een gekarteld randje. Deze techniek wijkt volgens mij iets af van die van Doom III. | |
Skull-splitter | maandag 3 februari 2003 @ 21:21 |
quote:Toegeven: tis niet bijster origineel, maar het valt nog te bezien, de laatste video is een old-build (toen het nog X-Isle heette), en pas met de komende GDC verwacht ik de eerste nieuwe filmpjes... Ik zal binnenkort even 2 articeltjes overtiepen en poisten, vooral die in de PC Gameplay van deze maand staat is behoorlijk leerzaam | |
Disorder | maandag 3 februari 2003 @ 21:23 |
Enig idee waar ik die filmpjes kan vinden? | |
Skull-splitter | maandag 3 februari 2003 @ 21:28 |
quote:Doom3 gebruikt naar mijn weten een andere manier om shaduwen + licht te berekenen, heel geavanceerd maar daarmee ook heel zwaar. Far Cry doet het iets classieker maar produceerd nog steeds aardige schaduwen... quote:Iets, maar kwa sfeer vind ik dit mooier dan kaarsrechte schaduwen, die staan zo clinisch vind ik... Verder gebruikt Doom3 heel vaak het claire-obscure effect (komt kunstgeschiedenis toch van pas): hele stukken donker en slechts delen FEL belicht... Geeft extra mood aan zon spel...(BTW: splinter cell is op de PC afgeronder dan op de Xbox kwa schaduwen) | |
Skull-splitter | maandag 3 februari 2003 @ 21:30 |
quote:Gewoon zoeken op X-isle movie, kans is dat je hem binnen 2 minuten hebt... Tis alleen wel een old-build, toen het nog een dino-shooter zou worden met een aantal nieuwe technieken, we zitten nu bijna een generatie van de engine verder, dr zit namelijk 2 jaar tussen | |
Disorder | maandag 3 februari 2003 @ 21:31 |
quote:Ik wou net zeggen. Ik zit net naar een oude build te kijken en dat ziet er eigenlijk niet uit. Ze zijn behoorlijk vooruit gegaan ![]() | |
Skull-splitter | dinsdag 4 februari 2003 @ 00:28 |
quote: ![]() ![]() | |
Disorder | dinsdag 4 februari 2003 @ 08:59 |
Dan toch nog even wat kritiek. Laten we eerlijk zijn, tot nu toe is het alleen maar eye candy. In bijna elk spel kun je net zo lang screenshots maken tot je een prachtig screenshot krijgt. Het verbaast me dan ook niet dat er een behoorlijk verschil in kwaliteit zit in de screenshots. Zo vind ik die met dat bootje en die helikopters erg mooi, maar doen sommige screenshots me weer denken aan Operation Flashpoint met die rare hoekige planten. Het varieert nogal. En nog iets, kun je dat water net als op dat screenshot met dat bootje ook echt allemaal gebruiken of is het scenery opvulling? Ik weet eigenlijk ook nog niet of de schaduwen die door de omgeving worden geprojecteerd wel realtime gerenderd worden. Op de screenshots van binnen zie ik dat namelijk wel, tenminste zo lijkt het, maar op de screenshots van buiten niet. | |
Skull-splitter | dinsdag 4 februari 2003 @ 18:04 |
quote:Ik wil een voorbeeld zien, mooier krijg je een jungle namelijk NIET op dit moment... quote:Is allemaal real-time gerenderd water ![]() ![]() quote:Realtime zijn ze wel, anders zou er lag etc zijn... Tis alleen meer de splinter Cell shadow effecten (zwaar gebaseerd op dynamic lighting) dan de Doom3 shadow effecten, die volgens mij echt HEEL anders berekend worden (waarom is me een vraag, de schaduw effecten uit Splinter Cell volstaan PRIMA in zon game) Buiten heb je meer zon en dus licht en zullen de schaduwen soms niet eens zichtbaar zijn, lijkt mij dan weer... Najah, eerst maar eens een paar filmpjes afwachten... Ik ga voor een AvP3 artikel binnenkort eens een stel vragen op engine bouwers afvuren, waarin zij mogen zeggen waarom men voor hun engine zou moeten kiezen. Als ze reageren mogen ze reclame maken, zo niet dan hebben ze (en misschien wij daarmee ook) pech... | |
Disorder | dinsdag 4 februari 2003 @ 18:32 |
quote:Ik vind het op het volgende screenshot dus weer absoluut NIET mooi. | |
Skull-splitter | dinsdag 4 februari 2003 @ 19:04 |
Heb je ergens beter gezien, naast het feit dat dit een oud screenshot is? | |
Dr.Daggla | zaterdag 8 februari 2003 @ 15:27 |
![]() Die stond er nog niet tussen.. | |
Skull-splitter | woensdag 26 februari 2003 @ 12:57 |
vers van XBW af geplukt: http://www.xboxworld.nl/index.php?show=news&id=2684&PHPSESSID=f5a60642d8ac2dda21c3ed7df02031d7 Screens zijn ZOOOO geil.... Najah, maar eens verder aan mijn AvP3 artikel | |
Skull-splitter | woensdag 12 maart 2003 @ 07:33 |
Downen deze hap: http://www.filefront.com/?filepath=/worthplaying/farcry/crytek_engine.exe | |
Dubbeldrank | woensdag 12 maart 2003 @ 07:46 |
Nou weet ik weer hoe ik op die site kwam, vis de Raven Shield site. Cool spel, gaat wel leuk worden denk ik | |
Skull-splitter | donderdag 13 maart 2003 @ 22:02 |
quote: ![]() ![]() kom op mensen, dit is gewoon een nieuwe player in the town of engines | |
FallenAngel666 | donderdag 13 maart 2003 @ 22:33 |
Ik denk dat ik niet wil weten welke ragbak er nodig zal zijn om deze beelden op je scherm te toveren... | |
Skull-splitter | donderdag 13 maart 2003 @ 22:35 |
quote:Gezien dat nooit meer zal zijn dan de techniek van E3 vorig jaar tot nu, en een upgrade (nieuw systeem) voor mij er al in het najaar inzit, moet dat makkelijk te doen zijn ![]() | |
FallenAngel666 | donderdag 13 maart 2003 @ 22:44 |
Jah, ik zit hier nog met een AMD 1200 / 768 Mb / GF2 GTS 64 Mb bakje. Dus die trekt het iig al niet meer ![]() Maar jah, ik ben binnenkort toch jarig, nog ff sparen en dat weer eens een ultieme game pc aanschaffen ![]() Rond die periode komt er ook weer vanalles uit op hardware gebied dus dat komt mooi uit. | |
Skull-splitter | donderdag 13 maart 2003 @ 23:11 |
Ik wacht idd ook even af, draai zelf een 1200Mhz, 320 Sd Dram, radeon8500 en 20 gig, en wil eigenlijk minimaal een 3,6 Ghz met een aantal andere leuke verhoginging ![]() Maar het is een scalable engine, dus nooit meer poly's in beeld dan dat je bak aankan (maar dan geniet je niet ten volle natuurlijk) | |
Disorder | woensdag 14 mei 2003 @ 11:12 |
Nieuwe screens, vers van E3: Ziet er heel tropisch uit! Erg, erg mooi. | |
dikkebanaan | woensdag 14 mei 2003 @ 14:04 |
* dikkebanaan kan niet wachten tot dit spel klaar is.. ![]() quote:Dat komt omdat je dan meerdere schaduwen moet gaan renderen, en aangezien 1 schaduw al flink wat werk is..... (ik heb het in actie gezien (niet in D3 natuurlijk) en het kan echt vreselijk langzaam worden.. ik geloof dat er ook een demo van was @ http://developer.nvidia.com (let op dat het in die demo waarschijnlijk niet zo langzaam zal lijken omdat er geen complete omgeving bij wordt gerenderd + al het andere werk dat wordt gedaan door spellen van deze tijd) quote:Dat is gewoon een texture ('shadow map'), terwijl er bij voorgaande techniek echte polygonen worden gebruikt (vandaar de scherpe randen). | |
Zooi | woensdag 14 mei 2003 @ 15:34 |
quote:Hehe, doet me gelijk aan Tripple X the movie denken ![]() Verder: *PETS* voor mezelf dat ik dit topic nog niet gezien had. Ik ben een beetje FPS moe, maar dit is wel bijzonder KWIJL! | |
Skull-splitter | woensdag 14 mei 2003 @ 18:04 |
quote:Beetje karig, low-detail setings, en waarschijnlijk gewoon de MP demo ![]() * Skull-splitter hoopt vurig dat die demo gaat lekken ![]() | |
Disorder | woensdag 14 mei 2003 @ 18:07 |
quote:Ik vond de eerdere screens ook een stuk mooier. | |
Skull-splitter | woensdag 14 mei 2003 @ 18:08 |
quote:Kan natuurlijk een ongelukkige selectie zijn, de power is er namelijk wel in dat spel... | |
Skull-splitter | donderdag 15 mei 2003 @ 00:43 |
Filmpje wat ook via gamespy.com te vinden is is dan weer WEL indrukwekkend, gezien ze NIET het geld van id Software hebben om in research en development (conceptartists en animatoren) te stoppen... | |
Disorder | donderdag 15 mei 2003 @ 21:47 |
Nieuw spul van E3: http://www.shacknews.com/screens.x/e3_2003/Far+Cry/1/farcry | |
Skull-splitter | maandag 19 mei 2003 @ 23:50 |
Beetje een blote site heeft het spel gekregen... En moet zeggen dat alles wat ik voorheen heb gezien er net iets verzorgder uitzag.... Op een aantal screens na dan... | |
Skull-splitter | woensdag 21 mei 2003 @ 22:33 |
200 MB duits/engelse (allo allo?) floor-interview/preview | |
gijsje79 | vrijdag 18 juli 2003 @ 22:20 |
Net een heel stuk gelezen over dit spel. Zeker een Must Have voor mij. ![]() ![]() ![]() ![]() Waar gaat dit over Dat water. Papegaai. Worden jullie al gek. | |
gijsje79 | zaterdag 19 juli 2003 @ 17:53 |
Hij komt ook voor de X-Box.![]() | |
faust | zaterdag 19 juli 2003 @ 19:26 |
quote:Okay zover ik kan zien is de rendering methode van Far-Cry in de indoorlevels nagegenoeg hetzelfde als de DooM3 render methode( stencil-shadows, diffuse +bump-map ). Alleen zal de doom engine ontzettend!!! geoptimaliseerd zijn ( net zoals vorgie ID-software games ) DIt lijkt me trouwens ook wel een leuke engine: http://www.3dengine.ca/prx/main.htm Splinter-Cell gebruikt over het algemeen geen real-time shadows ( afgezien van de player dan ). Hmm t gaat nog een leuke kerst worden met HL2, Far Cry en Doom3 e=oh ja en stalker.... | |
infinium | zaterdag 30 augustus 2003 @ 19:10 |
En een flinke trap omhoog! Hier zit ik al heel lang op te wachten, is er al een release-date bekend bij iemand? Nog wat plaatjes danmaar: Ik denk dat ik als ie uitkomt maar eens een nieuwe pc ga kopen! | |
infinium | zaterdag 30 augustus 2003 @ 19:11 |
quote:bron: www.crytek.com Heeft iemand daar een filmpje van of is er al een demo uit, want ik ben wel beniewd naar hoe dat draait enzo | |
pkwarts | zaterdag 30 augustus 2003 @ 19:34 |
please tell me dat je in die enorm geile jeeps kan stappen en rijden. ![]() | |
infinium | zaterdag 30 augustus 2003 @ 20:59 |
quote:volgens mij wel, iig je kan in jeeps rijden, maar of dat die zijn die op die plaatjes staan dat weet ik niet ![]() | |
dutchfiles | zondag 21 september 2003 @ 12:17 |
Ik kan niet wachten op de release van Far Cry! ![]() Als ik deze screens zie: http://www.gamershell.com/hellzone_FPS_Far_Cry.shtml | |
nlboy | zondag 28 september 2003 @ 13:22 |
quote:me2 alleen hopen dat de gameplay goed is. ![]() | |
Skull-splitter | zondag 28 september 2003 @ 14:01 |
* Skull-splitter wacht al sinds halverwege september op de demo... | |
vosss | zondag 28 september 2003 @ 17:49 |
quote:* vosss ook ![]() | |
Seal_force | zondag 28 september 2003 @ 17:59 |
Gaaf spel ![]() ![]() | |
spenky | maandag 29 september 2003 @ 18:59 |
quote:* en ikke ook, ik had ergens gehoort dat ie op 30 september ofzo zou komen.... morgen dus..... ![]() ![]() ![]() | |
nlboy | donderdag 6 november 2003 @ 21:08 |
---Far Cry Delayed--- November 5 , 2003 Ubisoft, one of the world's largest video game publishers and Crytek announced two rising stars of game development have joined the already talented Far CryTM development team. The game's next phase in development will focus on multiplayer excellence, and leading development is Chris Auty as lead multiplayer level designer and Richard Tsao as the multiplayer producer for the game. Auty and Tsao are tasked with developing a compelling multiplayer experience as innovative as the spectacularly deep single-player game. Far Cry is a first-person shooter set in a lush tropical paradise that sets out to bring the first-person shooter to an entirely new level of entertainment and technical excellence. The expansive plans to Far Cry's unique multiplayer modes and lightning-fast online play have extended its development period to Q1 2004. Auty joins the Far Cry team with an impressive resumé of FPS experience. As a leader within the FPS community, he is probably best known for his distinctive map designs, especially within the Counter Strike culture. Auty is famed from his design of the "Inferno" and "Aztec" maps in Counter Strike. His influence is evident in the development of some of the most prolific shooting games ever created. He led design teams for Half-Life: Counter Strike and James Bond 007: Nightfire, and has contributed to Half-Life: Day of Defeat, Counter-Strike and Condition Zero. Auty brings his considerable shooter experience and distinguishing design techniques to Far Cry's already visually stunning scenery and technically advanced gameplay. "I came to Far Cry to work on the next great shooter; the team here at Crytek has raised the quality bar in terms of visuals, gameplay and AI standards of a FPS game," said Auty. "Far Cry's engine is amazingly adaptive to new types of gameplay, making designing multiplayer levels one of my best creative experiences to date." Richard Tsao joins as Far Cry's multiplayer producer following a string of successful projects, including leading the teams for Asheron's Call 2, Dungeon Siege and MechWarrior 4. Tsao brings his successful formula to the production of Far Cry's multiplayer and mod community support. "In regards to technology, everyone will remember Far Cry as the game that introduced the next wave of "must have" FPS features," said Tsao. "People will undoubtedly credit Far Cry for driving the genre forward." Far Cry features non-scripted AI, unmatchable view distance and is set on a beautiful tropical island with the lushest terrain ever seen in a FPS. Additionally, the game's stunning graphics, freely explorable indoor and outdoor environments, authentic physics-on-demand, variety of gameplay, and universally acclaimed pick-up-and-play level editor will set new benchmarks in the genre. For more information, please visit: www.farcry-thegame.com | |
Skull-splitter | donderdag 6 november 2003 @ 23:23 |
Das mooi KUT voor mij als gamer, en mooi voor mijn financien aan de andere kant... | |
vosss | vrijdag 7 november 2003 @ 12:39 |
quote:Ja godverdomme! ![]() Alles waar ik op zit te wachten wordt maar uitgesteld steeds ![]() | |
nlboy | vrijdag 7 november 2003 @ 15:25 |
quote:ja ik ook. ![]() | |
nlboy | zondag 9 november 2003 @ 17:47 |
En hier het bericht in Nederlands samengevat:
Tsao heeft z'n sporen verdiend met het maken van games als Asheron's Call 2, Dungeon Siege en MechWarrior 4, Auty is vooral bekend geworden met de maps Inferno en Aztec die hij voor Counter-Strike gemaakt heeft. Daarna heeft hij echter ook nog meegewerkt aan games als James Bond 007: Nightfire, Half-Life: Day of Defeat en Condition Zero. De twee gaan het team van de Duitse ontwikkelaar Crytek versterken en het aanstellen van het duo doet de nieuwsgierigheid naar Far Cry alleen maar stijgen. | |
NightH4wk | zondag 9 november 2003 @ 18:02 |
Wazig, nergens een release date op http://www.gamespy.com/games/release/. | |
Eitjes | zaterdag 27 december 2003 @ 23:28 |
Zijn er nog Fokkers die Far Cry Multiplayer mogen betatesten? ![]() | |
gijsje79 | zondag 28 december 2003 @ 00:37 |
Ik las dat ie ongeveer de 25e maart uitkomt. Dit heb ik uit de PU. ![]() | |
apengek | zondag 28 december 2003 @ 02:06 |
even wat screenshot uit de previewer ![]() | |
Eitjes | zondag 28 december 2003 @ 02:34 |
Mooi zeg! ![]() Zelfs als je helemaal inzoomt dan er is er nog geen kartel te vinden. Mijn god. [Dit bericht is gewijzigd door Eitjes op 28-12-2003 02:43] | |
_Led_ | zondag 28 december 2003 @ 02:38 |
Die jongens snappen echt wel waar ze mee bezig zijn. Maar zoals altijd : Maar afgaande op wat ik gezien heb snappen ze heel goed dat 't vooral om tools draait, en zo te zien zijn die van hun erg okee. | |
Eitjes | zondag 28 december 2003 @ 02:44 |
Zelf heb ik echter het idee dat Far Cry als spel tegen zal vallen. Maar de ontwikkelaars hebben een tool gemaakt die ik zelfs kan begrijpen (wat L.Denninger roept), en dat is knap. Ik verwacht dat Far Cry de meeste mods tot nu toe zal krijgen, en de beste. (ik lees op het beta forum dat de Desert combat modders ook met Far cry gaan bemoeien. En dat is positief nieuws, want die mod is beter dan het hele battlefield spel zelf.) | |
Bensel | zondag 28 december 2003 @ 14:09 |
quote:Ff een quote van de Far Cry makers in een game blad (PcGameplay): "Deze engine is zo veelzijdig, dat we alles kunnen doen wat we maar willen. Eerst hebben we ons afgevraagd wat nou 1 van de mooiste omgeving is om alles uit deze engine te persen. Dat bleek dus een tropische jungle. Wij hebben de tools ontwikkeld, die de concurrentie kunnen aangaan met de engines van bijv doom 3. Wij kunnen dus alles wat zij ook kunnen, en zelfs nog meer. Bovendien kunnen wij heel snel nieuwe features inplementeren' BTW, niet letterlijk gequoteerd, maar wel in die trant | |
gijsje79 | zondag 28 december 2003 @ 15:17 |
quote:Ik ben benieuwd. | |
Dubbeldrank | dinsdag 13 januari 2004 @ 21:48 |
En er is nog meer goed nieuws van het Far Cry front, want de multiplayer beta test is inmiddels begonnen. 5000 gamers hebben de kans gekregen om het multiplayer gedeelte van het spel eens aan de tand te voelen. Meer info en screens kun je op de Far Cry site vinden. Ik hoop dat er snel meer volgt, we wachten er al een tijdje op | |
nlboy | dinsdag 13 januari 2004 @ 22:50 |
KAN NIET W8EN! op Far Cry ![]() | |
Eitjes | dinsdag 13 januari 2004 @ 22:59 |
quote:Ja ik. ![]() | |
nlboy | dinsdag 13 januari 2004 @ 23:07 |
quote:En is het wat??? | |
Dubbeldrank | dinsdag 13 januari 2004 @ 23:10 |
quote:Oh stoer, gooi eens wat mooie screenies op ![]() | |
nlboy | dinsdag 13 januari 2004 @ 23:12 |
quote:ja en verspreid meteen de beta vesie van Far Cry via *****, want ik kan niet wachten op het spel. ![]() ![]() | |
Skull-splitter | woensdag 14 januari 2004 @ 00:32 |
quote:Whaaaaa! LET IT BE! | |
Eitjes | woensdag 14 januari 2004 @ 01:32 |
Geen screens, dat mag niet van Mr Ubi Soft. ![]() Het speelt als Counterstrike. IEdereen bunnyhopt als een gek, en goh, laat ik dat nou net niet leuk vinden.. Het ziet er erg mooi uit, speelt erg vloeiend maarja.. De "counterstrike" trekjes verneuken het echt . En het klopt dat DC modders met FC gaan bezighouden. Inderdaad erg goed nieuws. | |
Skull-splitter | woensdag 14 januari 2004 @ 14:53 |
quote:Psst, dombo, dit zijn de high-poly modellen! | |
Skull-splitter | woensdag 14 januari 2004 @ 14:54 |
quote:Het zijn meer de counterstrike luitjes die er zo verzot op in springen en zich niet aan een rol houden maar elke plooi exploiteren om er maar beter mee uit de bocht te komen... Sund, verneukt nagenoeg ELK spel... | |
Dubbeldrank | woensdag 14 januari 2004 @ 16:25 |
quote:Niet zo zeuren over die screenies je bent toch niet te traceren of te linken ergens aan en er staan al screenies op internet dus waarom zou jij ze niet posten ? | |
nlboy | woensdag 14 januari 2004 @ 16:37 |
quote:dat wilde ik ook net zeggen...... ![]() | |
Eitjes | woensdag 14 januari 2004 @ 17:05 |
Omdat ik me gewoon aan NDA wil houden? | |
nlboy | woensdag 14 januari 2004 @ 19:12 |
quote:kan je die aub posten ![]() | |
nlboy | woensdag 14 januari 2004 @ 19:25 |
Volgens mij maken ze Far Cry ook voor PS2 en de Gamecube. Zie de volgende site onderaan bij partners: http://www.crytek.com/screenshots/index.php?sx=xisle | |
lavapredator | donderdag 15 januari 2004 @ 08:48 |
Bwah, mijn email is nog steeds niet binnen helaas. Ik wil gamen! Komop Ubi, mail mail mail mail. | |
nlboy | vrijdag 16 januari 2004 @ 15:48 |
---Far Cry toch in het eerste kwartaal--- Far Cry haalde uiteindelijk 2003 niet. Ubi Soft laat nu meer los over wanneer deze shooter wordt verwacht. De fans moeten nog even geduld hebben. De werktitel werd X-Isle en kreeg door de vele dino's in de game een beetje Jurassic Park-achtige uitstraling. Tijdens het sleutelen aan de grafische motor, vonden de makers dat toch niet zo'n goed idee. De dino's werden aan de kant geschoven en het nieuwe plot draaide om buitenaardse wezens die gruwelijke experimenten op mensen uitvoeren. Ook die opzet bleek het toch niet helemaal te zijn en de aliens werden vervangen door wetenschappers. Inmiddels kreeg de shooter ook zijn definitieve naam: Far Cry. Volgens Ubi Soft zal de shooter na bijna zeven jaar in maart 2004 verschijnen. | |
spenky | vrijdag 16 januari 2004 @ 21:00 |
Hellow ik heb gehoord dat de officiele demo van far cry op volgende week woensdag uitkomt... dus nog effe w8ten.... | |
poehej | zaterdag 17 januari 2004 @ 19:38 |
ik heb de beta ![]() ![]() | |
poehej | zaterdag 17 januari 2004 @ 20:16 |
voila de screens.. ik heb aa maar uitgelaten anders draaide et niet meer.. [Dit bericht is gewijzigd door poehej op 17-01-2004 20:24] | |
Eitjes | zaterdag 17 januari 2004 @ 21:44 |
Hey, dat mag niet. ![]() | |
Dubbeldrank | zaterdag 17 januari 2004 @ 22:20 |
quote:Nice ![]() Wat voor systeem draai jij het op ? | |
Eitjes | zaterdag 17 januari 2004 @ 23:01 |
Monkey Bay is imho de enige grafische mooie map. De rest is zo standaard. Het spel begint nu nog saaier te worden ; mensen campen op spawnpoints met rocket launchers. Daar kn je niks aan doen. ![]() | |
MaddoxX | zondag 18 januari 2004 @ 01:10 |
Die leak zuigt is al een paar week uit :/ voor mij 2 atm =] maar zal wel aan mij liggen brakke vid kaart... | |
Eitjes | zondag 18 januari 2004 @ 01:31 |
De betabuild is van 11 januari.Toen begon het testen. Eergister of gister is de beta uitgelekt. Knap dat jij hem dan al een tijdje kan hebben. ![]() Of ik begrijp je gewoon verkeerd. | |
nlboy | zondag 18 januari 2004 @ 08:51 |
quote:En wat vind je van beta versie van Far Cry? | |
poehej | zondag 18 januari 2004 @ 12:17 |
quote:tis wel mooi maar dr zitten nog genoeg fouten in.. en ik kan niet multiplayen ![]() ![]() | |
poehej | zondag 18 januari 2004 @ 12:18 |
quote:Athlon XP 1500+ 256 MBRAM ATI Radeon 9600 128mb | |
Aurelium | zondag 18 januari 2004 @ 13:12 |
ben benieuwd naar de beta ![]() Ik heb gehoord van iemand dat ie ziekelijk mooi is. Helaas heb ik een g-force 3 ti 200 dus zal wel niet super geweldig worden maar ben toch zeer benieuwd ![]() edit: verdomme, net gedisconnect door die rot bot... krijgt hij een upload dipje en kickt ie mij eraf voor een te lage snelheid | |
nlboy | zondag 18 januari 2004 @ 13:36 |
quote:waarom weet ik niet waar ik de beta's kan downloaden ![]() | |
MaddoxX | zondag 18 januari 2004 @ 14:03 |
quote:Ik zit ergens in he... ![]() | |
Aurelium | zondag 18 januari 2004 @ 14:13 |
quote:weet ik veel ![]() Je kunt ze zo via irc downloaden en er is ook een torrent op het moment ![]() | |
poehej | zondag 18 januari 2004 @ 14:42 |
quote:ja een torrent met aardig veel seeds ![]() | |
Retuobak | zondag 18 januari 2004 @ 17:45 |
Ik vind de beta fantastisch: 1. Nog geen last gehad van bugs whatsoever 2. Performance is verbazingwekkend goed (alles op max, aniso filtering, FSAA ook dus) 3. Gameplay is fijn, niet zo'n irritant snelle game als Quake3 of UT2K3 4. maps zijn goed, elke weer goed voor wat anders. Zo is radio een echte snipe map, en monkey bay wat beter geschikt voor voertuigenwerk ![]() | |
nlboy | zondag 18 januari 2004 @ 18:01 |
quote: ![]() [Dit bericht is gewijzigd door nlboy op 18-01-2004 18:02] | |
Aurelium | zondag 18 januari 2004 @ 19:38 |
quote:genoeg FAQs over ![]() http://www.ircspy.com/guides.asp?mode=display&id=5 en voor de rest http://www.ircspy.com/guides.asp | |
apengek | maandag 19 januari 2004 @ 15:30 |
nog wat screens ![]() | |
nlboy | maandag 19 januari 2004 @ 17:23 |
WOW ![]() Wie weet misschien een goeie ngforce 4 ti of ati die niet al te duur is en een tijdje meegaat? Ik vind de multiplayer wel oke, maar kan niet wachten op de single player, want die bots zijn echt goed (zie filmpjes van Far Cry). [Dit bericht is gewijzigd door nlboy op 19-01-2004 17:29] | |
Skull-splitter | maandag 19 januari 2004 @ 17:58 |
quote:Ik zou het helemaal niet erg vinden iig.... Enneh, jongens, hoe leuk het ook is, maar die screens laten jullie wel het contract breken... | |
Retuobak | maandag 19 januari 2004 @ 18:01 |
quote:hint: illegale beta | |
apengek | maandag 19 januari 2004 @ 18:23 |
quote:tuulk nie ![]() ![]() | |
apengek | maandag 19 januari 2004 @ 18:50 |
![]() | |
Skull-splitter | maandag 19 januari 2004 @ 19:12 |
Wat heb jij trouwens smerige filter effecten erin? | |
apengek | maandag 19 januari 2004 @ 19:14 |
quote:die effecten krijg je als je bv van iets afvalt, stikt doordat je te lang onderwater blijft of stikt door gifgas.... | |
Skull-splitter | maandag 19 januari 2004 @ 19:16 |
Ah, ok, want het doet wel het grootste gedeelte van de grafische kracht teniet... | |
Retuobak | maandag 19 januari 2004 @ 19:42 |
quote:Trust me, ingame ziet het er echt cool uit. | |
Skull-splitter | maandag 19 januari 2004 @ 20:57 |
Ik geloof je, en ik geloof ook in deze game EN in de engine, maar vond het nogal wacke screens ![]() | |
nlboy | maandag 19 januari 2004 @ 22:15 |
Wilt er misschien een beta gamer doorgeven aan ubisoft dat ze er add server(ip) aan moeten toevoegen? Want ik kan nu niet via het netwerk spelen. ![]() | |
nlboy | maandag 19 januari 2004 @ 22:31 |
---Far Cry multiplayer demo en editor in maart--- Aanstaande woensdag zou eindelijk de langverwachte singleplayer demo van Far Cry moeten verschijnen. Het multiplayerfeest zal, behalve als je in de beta test zit, een goede maand later plaatsvinden. Ubisoft heeft namelijk laten weten dat de multiplayer demo begint maart zal worden released. Naast de multiplayer demo zal men tijdens de release van het spel ook de editor beschikbaar stellen, zodat alle modders en mappers aan de slag kunnen. Het spel zou 26 maart moeten uitkomen, zo laat product manager Doug McConkey weten. McConkey added that the Far Cry editor (vital for map creation and mod development and, rather than being an unwieldy beast, reportedly extremely easy to use) should be made available to download for free around the same time as the title appears on shelves, before reminding us that the shooter is currently "pencilled in" for March 26 | |
Retuobak | maandag 19 januari 2004 @ 22:40 |
quote:wel, in de console connect [ip] | |
Skull-splitter | dinsdag 20 januari 2004 @ 00:31 |
quote:Vadsiiiiig! | |
speedfreakssj | dinsdag 20 januari 2004 @ 01:49 |
dus woensdag komt de SP demo uit? | |
Frasier | dinsdag 20 januari 2004 @ 01:55 |
Ik vind dit spel dus niet geweldig mooi eigenlijk. Het water en de spiegeling van de omgeving daar op is eigenlijk het enige wat ik echt mooi vind. De performance is ook niet al te best. Niet slecht maar het loopt gewoon nog niet echt lekker. Hopen dat het bij de singleplayer demo beter is. Overigens aan me systeem ligt zeker het niet: Pentium IV 3 Ghz | |
Eitjes | dinsdag 20 januari 2004 @ 02:15 |
De spiegeling is nep. Je ziet alleen de omgeving, geen ventjes/boten of wat dan ook. En ja, ik vind het spel ook lang niet zo mooi als op de screenshots. Maar dat is ook wel logisch. De gameplay is helemaal een ramp.. zucht.. | |
Retuobak | dinsdag 20 januari 2004 @ 10:12 |
quote:Dan ligt het echt aan drivers want mijn systeem is beduidend minder en ik kan gewoon met alles op max spelen (en ja met max bedoel ik ook FSAA en AF) Ik heb Pentium IV 2.4B 512MB DDR RAM ATI Radeon 9700 pro (catalyst 4.1) | |
Skull-splitter | dinsdag 20 januari 2004 @ 14:26 |
quote:Officiele forum al eens bekeken? Alleen maar CS fanaten die smerig spelen.... | |
nlboy | dinsdag 20 januari 2004 @ 14:55 |
quote:Volgens mij wel ![]() | |
nlboy | dinsdag 20 januari 2004 @ 14:59 |
Wie weet een goede Far Cry server? Graag ff de IP van die server hier neer zetten. Bedankt! | |
Skull-splitter | dinsdag 20 januari 2004 @ 15:11 |
quote:Ik ben morgen dan aan het testen denk ik ![]() | |
nlboy | dinsdag 20 januari 2004 @ 15:21 |
quote:ik ook ![]() | |
kingmob | dinsdag 20 januari 2004 @ 15:27 |
quote:Bij mij verandert er aan het uiterlijk helemaal niets als ik videoinstellingen verrander, ik denk dat je even moet checken of dat bij jou ook niet het geval is ![]() tja, beta he... | |
nlboy | dinsdag 20 januari 2004 @ 15:38 |
Misschien is dat probleem alleen bij ATI? | |
Skull-splitter | dinsdag 20 januari 2004 @ 16:04 |
quote:Goed lezen: juist NIET bij ati... | |
Frasier | dinsdag 20 januari 2004 @ 16:05 |
quote:Hier ook. FSAA en AF instellingen lijken geen enkele invloed te hebben. Maar ja we zien morgen wel hoe het met die singleplayer demo gaat. | |
Skull-splitter | dinsdag 20 januari 2004 @ 16:11 |
de screens die ik zie hebben meer last van licht berekeningen. | |
apengek | dinsdag 20 januari 2004 @ 16:41 |
quote:ja idd en ik heb nu nog meer last door catalyst 4.1 :S | |
nlboy | dinsdag 20 januari 2004 @ 16:43 |
quote:ow ok...... sorry ![]() | |
Skull-splitter | dinsdag 20 januari 2004 @ 16:47 |
quote:Ik zit nog op 3.1 geloof ik... | |
apengek | dinsdag 20 januari 2004 @ 16:55 |
ik had er met 3.9 ook minder last van dan nu... | |
Dubbeldrank | dinsdag 20 januari 2004 @ 17:36 |
quote:Heb je 3.10 wel eens geprobeerd van Omega, echt retestrakke drivers maakt die gast. Lekker geoptimaliseerd en ook door Ati als best gemodde driver aangegeven. Voor Geforce kaarten heeft hij ook drivers echt vette performance verbetering had ik ermee. Heb nu een Radeon 9800 Pro en die driver en ik heb geen shit met spellen. www.omegacorner.com | |
apengek | dinsdag 20 januari 2004 @ 17:43 |
quote:ik hou het liever bij de officiele drivers | |
kipknots | dinsdag 20 januari 2004 @ 18:32 |
quote:bron: www.gamer.nl Die server ligt nu dus plat ![]() [Dit bericht is gewijzigd door kipknots op 20-01-2004 18:37] | |
nlboy | dinsdag 20 januari 2004 @ 18:35 |
quote:Waar ![]() Ik moet hem ook hebben. | |
Xrenity | dinsdag 20 januari 2004 @ 18:36 |
need.... mirror.... now.... | |
kipknots | dinsdag 20 januari 2004 @ 18:37 |
quote:Iets te snel gecopypaste ![]() Demo | |
nlboy | dinsdag 20 januari 2004 @ 18:38 |
quote:Wat een slechte server(s) hebben ze die ubisoft..... Ze konden toch verwachten dat er veel mensen die demo gingen downloaden? | |
Retuobak | dinsdag 20 januari 2004 @ 18:42 |
Tja is ook gewoon dom. Ze hadden hem gewoon eerst moeten verspreiden naar Fileplanet, Gamershell of nog beter een torrent ervoor maken, dat werkt helemaal perfect. | |
Xrenity | dinsdag 20 januari 2004 @ 18:45 |
quote:Mja, maar hij staat op de nderlandse FTP, dus hij is gewoon te vroeg. | |
Frasier | dinsdag 20 januari 2004 @ 18:50 |
Hij is ondertussen ook weer verwijderd van die ftp. | |
vosss | dinsdag 20 januari 2004 @ 18:55 |
op irc staat ie ook pas 4 keer (die je vind via packetnews dan, ircspy ligt eruit vraagteken?!) | |
Xrenity | dinsdag 20 januari 2004 @ 19:03 |
quote:srieus? | |
Frasier | dinsdag 20 januari 2004 @ 19:06 |
quote:Het lijkt er wel op. | |
Dubbeldrank | dinsdag 20 januari 2004 @ 19:13 |
quote:Inderdaad, met een FTP client krijg je geeneens contact met de FTP server van ubisoft.nl. | |
spenky | dinsdag 20 januari 2004 @ 19:44 |
quote:op een een of andere duitse site stond dat de demo pas vanavond om 23:00 officieel gereleased word. ik was deze ook aan het downloaden maar toen stond er ineens: verbinding met server opnieuw ingesteld ![]() -edit- Officieel deleted... w8ten tot 11 uur dan maar... [Dit bericht is gewijzigd door spenky op 20-01-2004 20:07] | |
Dubbeldrank | dinsdag 20 januari 2004 @ 20:28 |
quote: ![]() | |
nlboy | dinsdag 20 januari 2004 @ 20:53 |
tja.............. ![]() | |
Dubbeldrank | dinsdag 20 januari 2004 @ 23:41 |
http://therealuntouchables.net/temp/DemoFarCry.zip.torrent Voor de Bittorrent liefhebbers | |
Retuobak | dinsdag 20 januari 2004 @ 23:54 |
quote:Zeker dat die echt is? Volgens alle sites is de demo nl. morgen 18.00u uit en lijkt me sterk dat in die korte tijd iemand hem van de ubisoft ftp volledig heeft kunnen pakken. | |
apengek | woensdag 21 januari 2004 @ 00:02 |
die torrent is 480 mb ![]() | |
Dubbeldrank | woensdag 21 januari 2004 @ 00:13 |
quote:Hmm dat is wat te weinig maar misschien is het spel uitgepakt 500 nog wat MB ? Ik zou het niet weten maar ik zal ff de reactie's nalopen op het forum waar hij vandaan komt. Daar dus: | |
Skull-splitter | woensdag 21 januari 2004 @ 01:39 |
Ik trek hem anders redelijk vlot binnen... | |
speedfreakssj | woensdag 21 januari 2004 @ 01:56 |
waaris de normale te vinden? | |
Skull-splitter | woensdag 21 januari 2004 @ 02:08 |
Gamershell 3dGamers pas vanaf 1800 morgen als het goed is... Is wel takkeveel sneller altijd... | |
Eitjes | woensdag 21 januari 2004 @ 02:18 |
http://www.gamershell.com/download_4929.shtml | |
Skull-splitter | woensdag 21 januari 2004 @ 03:15 |
En het speelt echt best lekker ![]() ![]() | |
apengek | woensdag 21 januari 2004 @ 06:54 |
ik ben em ook aant installen op het moment ![]() ![]() | |
nlboy | woensdag 21 januari 2004 @ 07:33 |
quote:Bedankt! ![]() | |
nlboy | woensdag 21 januari 2004 @ 07:35 |
quote:hahaha....alle servers zijn vol. Dat is normaal gesproken nooit zo bij gamershell. Goeie promotie voor gamershell. Alleen de romenië is nog niet vol....hoe zou dat komen ![]() | |
poehej | woensdag 21 januari 2004 @ 11:08 |
wooo slingert nova torrent ff aan ![]() | |
Dubbeldrank | woensdag 21 januari 2004 @ 11:11 |
Oh my god nergens connectie te krijgen ![]() En ik gebruik zelf geen bittorrent, maargoed iemand al een leuke download locatie ? | |
Retuobak | woensdag 21 januari 2004 @ 11:11 |
Gamershell was leuk, heb hem inmiddels binnen. | |
Dubbeldrank | woensdag 21 januari 2004 @ 11:21 |
Oh GamersHell opent net een nieuwe Zweedse mirror, downloading @ 214 KB/s hopen dat hij nog wat sneller gaat maargoed in 38 minuten is het ook wel goed ![]() | |
poehej | woensdag 21 januari 2004 @ 11:45 |
quote:lama | |
Dubbeldrank | woensdag 21 januari 2004 @ 11:51 |
quote:Hmm de snelheid is aardig ingestort ![]() ![]() | |
poehej | woensdag 21 januari 2004 @ 11:59 |
de site van gamershell is verrekte langzaam.. ![]() | |
Skull-splitter | woensdag 21 januari 2004 @ 12:35 |
mwach, net wakker, duik zo de jungle weer in ![]() | |
Dubbeldrank | woensdag 21 januari 2004 @ 13:54 |
Ik heb hem ![]() Maar bij GamersHell hebben ze hem nu offline gehaald, check die traffic Far Cry Demo. File will be available for download in a few hours. | |
Skull-splitter | woensdag 21 januari 2004 @ 14:14 |
Hmm, zou de game een potentiele hit zijn? ![]() | |
Cascade | woensdag 21 januari 2004 @ 14:28 |
Zo, net de demo een tijdje gespeelt. Leuk spel! Nou hoop ik niet dat ze in de volledige versie alleen maar tropische eilanden hebben... | |
Skull-splitter | woensdag 21 januari 2004 @ 14:44 |
quote:Prutser ![]() Het speelt zich op een eiland keten af, en er is genoeg indoor EN outdoor te vinden in het spel om je uren te vermaken | |
Retuobak | woensdag 21 januari 2004 @ 15:13 |
Ben ik de enige die het spel nog best pittig vind? | |
Cascade | woensdag 21 januari 2004 @ 15:27 |
quote:Hehe ![]() ![]() | |
Dubbeldrank | woensdag 21 januari 2004 @ 15:55 |
Hmm ik zie zwarte vlakken op de rotsen ![]() Is dit een probleem van de Radeon drivers of hebben mensen met een nVidia kaart hier ook last van ? Verder wel een vette game alleen heb je echt een dikke kaart nodig ![]() | |
Frasier | woensdag 21 januari 2004 @ 15:59 |
Ik probeer 'm vanavond wel te downloaden. Kom nu echt nergens meer in ![]() ![]() | |
Skull-splitter | woensdag 21 januari 2004 @ 16:11 |
quote:Ik heb er ook last van, kan aan radeon drivers liggen ![]() Zitten ook op je "handen" en guns enzo, beetje storend maar maakt de pret niet minder ofzo BTW: Retuobak: Ik vind het ook een behoorlijk heftig spel en sta er ook van te kijken als iemand claimt dat die hem binnen 9 minuten doorgespeeld had... Ik heb hem wel doorgespeelt maar voor ik daar was heb ik minstens een half uurtje of meer gespeeld | |
nlboy | woensdag 21 januari 2004 @ 16:43 |
quote:Ik heb nvidia en heb er geen last van. Wat een vette demo zeg! | |
Retuobak | woensdag 21 januari 2004 @ 17:30 |
Ik vond de beta fantastisch. Alleen idiote monsters kunnen dit spel nog verneuken (en dat gebeurd ook) Monsters in shooters ![]() ![]() | |
apengek | woensdag 21 januari 2004 @ 17:37 |
quote:komen er monsters in dan? | |
Retuobak | woensdag 21 januari 2004 @ 17:44 |
quote:Ja ![]() | |
nlboy | woensdag 21 januari 2004 @ 18:04 |
quote:Monsters?......wrm nou? Voor monsters heb je Half-Life 2. ![]() | |
apengek | woensdag 21 januari 2004 @ 18:18 |
quote: ![]() | |
vosss | woensdag 21 januari 2004 @ 18:41 |
quote:Godsklere zeg! ![]() ![]() ![]() Denk dat dit een klassieker gaat worden als ik zie hoeveel mensen hier al op hebben zitten wachten. 64.815 keer gedownload since afgelopen nacht! ![]() | |
Retuobak | woensdag 21 januari 2004 @ 18:49 |
quote:Mja ik kan echt geen zwak punt bedenken aan deze game behalve de monsters. En de MP is ook zeker fantastisch, denk dat deze game ons nog lang zal heugen en ongetwijfeld nog vele add-ons/sequels zal voortbrengen zowel op de PC als op consoles. | |
neggix | woensdag 21 januari 2004 @ 19:50 |
focking P4 2,6 en nog loopt ie kut ![]() | |
Dubbeldrank | woensdag 21 januari 2004 @ 20:18 |
quote:Wat voor videokaart ? | |
nlboy | woensdag 21 januari 2004 @ 20:25 |
quote:En Desertcombat gaat zich ermee bemoeien! ![]() | |
nlboy | woensdag 21 januari 2004 @ 20:26 |
quote:Raar ik heb een AMD Athlon 2000+ XP en daar loopt ie goed op. Dus het kan idd je videokaart zijn. | |
neggix | woensdag 21 januari 2004 @ 20:46 |
quote:P 4 2,6 800FB Gforce 4 4400TI 128 mb 512DDR 400 Gigabyte Mobo 800FB | |
Skull-splitter | woensdag 21 januari 2004 @ 20:53 |
quote:Desert Combat is slechts een mod, de jongens/mannen en meisjes/vrouwen erachter echter willen wel iets met de engine proberen, dus bestuurbare heli's ed in een jungle assault type game ![]() | |
Disorder | woensdag 21 januari 2004 @ 21:01 |
Ik heb net de demo geprobeerd (die het verassend redelijk goed doet op m'n GeForce 2 MX400) en ik vind 'm best goed. De AI is soms heel goed (schuilen achter objecten, bomen, etc.) en soms erg slecht (heen en weer rennen, wat wil je nu?). Dus zo 'groundbreaking' vind ik het allemaal niet echt. Zijn er trouwens cheats voor de demo? Ik wil graag even met de sniperrifle spelen, als die er in zit. | |
speedfreakssj | woensdag 21 januari 2004 @ 21:02 |
http://www.gamershell.com/download_init.shtml?hellID=4929&mirror=10&a=6639853935343.16 | |
neggix | woensdag 21 januari 2004 @ 21:22 |
PC zal wel weer een formatje nodig hebben ![]() | |
Skull-splitter | woensdag 21 januari 2004 @ 21:23 |
quote:Opzich gedraagt de AI zich best goed, maar er zitten natuurlijk wel een paar foutjes in.... Maar ik vind het nu al zijn tijd VER vooruit... Sniperrifle ligt op het 2e eilandje waar je vanaf het eerste naar toe kunt lopen, dus dat is gewoon even schieten | |
Skull-splitter | woensdag 21 januari 2004 @ 21:26 |
quote:Mjah, ik ben het haast wel van plan, puur alleen om dit spel al ![]() | |
kipknots | woensdag 21 januari 2004 @ 21:39 |
quote:Ik vind de AI toch best tegenvallen. Het is me zelfs een paar keer overkomen dat ze totaal niet op me reageerden terwijl ik ze onder vuur nam. De AI van outcast kwam op mij al beter over. (Vooral teamwerk was in dat spel fantastisch, b.v. twee tegenstanders die mij onder vuur namen, terwijl een ander om mij heen sluipt en me van achteren aanvalt.) Voor de rest was de demo wel geweldig. | |
Retuobak | woensdag 21 januari 2004 @ 21:47 |
quote:Speel het spel dan ook op hard ![]() | |
kipknots | woensdag 21 januari 2004 @ 21:59 |
quote:Ik vind niet dat de tegenstanders bij een lagere moeilijkheidsgraat echt dom moeten worden. Laat ze dan iets trager reageren of geef ze minder health. Ik speelde trouwens op medium en dat was lastig genoeg. Edit: Ik vind de AI ook niet slecht, alleen is het zeker zijn tijd niet ver vooruit. | |
Retuobak | woensdag 21 januari 2004 @ 22:02 |
quote:Dat is toch logisch dat je de AI dan minder maakt. Ik vind het juist zo lomp in andere games dat je met hogere niveaus alleen maar meer armor, meer health etc. krijgt. | |
kipknots | woensdag 21 januari 2004 @ 22:06 |
quote:Minder maken is wel goed, maar dat betekent niet dat een tegenstander stil moet blijven staan als ik hem in zijn been schiet of niet hoeft te reageren als ik van de andere kant van een bosje m'n assault rifle op ze leeg. Het kwam gewoon vreemd op me over dat ze op het ene moment goed op me reageerden en het andere moment helemaal niet. | |
speedfreakssj | woensdag 21 januari 2004 @ 22:39 |
Ik zie alleen maar vlekken. dus zeg maar de onderkant vane en boot of de lucht of wat groens. voor de rest niets. kan dit aan mijn drivers liggen> ik heb de fewone styandaard. | |
nlboy | woensdag 21 januari 2004 @ 23:25 |
quote: ![]() SYSTEM REQUIRMENTS: Computer: 1 Gb MHz CPU | |
neggix | woensdag 21 januari 2004 @ 23:28 |
quote:Nou, Ik heb het gedaan ![]() Nu ff spel testen | |
#ANONIEM | woensdag 21 januari 2004 @ 23:31 |
hmm ik hoor van iedereen goeie dingen over dit spel... is effe die beta halen ![]() | |
Skull-splitter | woensdag 21 januari 2004 @ 23:36 |
FSAA en Anioso uitzetten en het draait als babybilletjes zo smooth ![]() | |
Skull-splitter | woensdag 21 januari 2004 @ 23:36 |
quote:Demo, plompzak, demo | |
#ANONIEM | woensdag 21 januari 2004 @ 23:39 |
quote:ow ![]() is die er ook? ![]() Ik had de beta op me stro staan dus dat was makkelijker ![]() | |
neggix | woensdag 21 januari 2004 @ 23:46 |
hehe, 1280x1024, loopt als een zonnetje ![]() | |
nlboy | woensdag 21 januari 2004 @ 23:54 |
quote:Ik vind zelf de beta minder, omdat je alleen maar in je uppie kan spelen. (niet online) of je moet een netwerk hebben met veel spelers. | |
vosss | donderdag 22 januari 2004 @ 00:06 |
quote: quote:Hebben die bij gamershell al eens een demo gehad die in zo een korte tijd zovaak gedownload is?! Dat ze zelfs hem tijdelijk offline moetsen halen (vanmiddag) en nu het volgende op hun site hebben staan: quote:Ik kan er zo even geen bedenken>?! ![]() | |
vosss | donderdag 22 januari 2004 @ 00:11 |
Das elke seconde ruim 1,4 keer! ![]() | |
Skull-splitter | donderdag 22 januari 2004 @ 00:11 |
quote:of je moet hem gewoon legaal hebben ![]() | |
Retuobak | donderdag 22 januari 2004 @ 00:12 |
quote:Niet waar. Lan server hosten Je IP weten En dan anderen in de console connect "ip" laten tikken En hoppa je hebt een online game | |
Skull-splitter | donderdag 22 januari 2004 @ 00:12 |
quote:Recordje? ![]() ze waren ook de enige die hem bleven aanbieden na een correctie van Ubisoft | |
sonnie | donderdag 22 januari 2004 @ 00:47 |
Jezus wat een mooi spel. Het draait trouwens gek genoeg nog goed ook. Ik heb alles op very high staan in 1024x768 met 32 bit op een 2.0 ghz, 768 rimm en Radeon 9800 non pro. Dit had ik totaal niet verwacht want met 2.0 ghz ben je na 2 jaar niet echt snel meer. | |
Skull-splitter | donderdag 22 januari 2004 @ 01:18 |
Mjah, met zon videokaart wil het wel ![]() | |
Frasier | donderdag 22 januari 2004 @ 04:16 |
Bleh wat een slechte engine zeg. Ene moment draait het perfect andere keer op de gekste momenten waarbij er bijna niks in het scherm is begint het te schokken en te laden als een gek. FSAA zal ik trouwens maar helemaal niet aanzetten want dan blijft er helemaal niks meer van over dan een halve dia-show. M'n systeem: Pentium IV 3Ghz Daar kan het dus ook niet aan liggen natuurlijk. Gameplay is verder wel erg goed. Jammer van die klote engine. | |
speedfreakssj | donderdag 22 januari 2004 @ 04:43 |
ik heb alles op default maar ik zie alleen maar een baluw beeld of groen of grijs. alsof ik in de lucht naar bomen kijken en dan een bedom. Khe een PIII 1,0 GHZ, 256MB RAM en een GF4 Ti4200 128MB DDR | |
Retuobak | donderdag 22 januari 2004 @ 08:34 |
quote:Daar kan het wel degelijk aan liggen. Aan ervaringen op GoT is gebleken dat traag of weinig RAM soms funest is voor de performance. Zo ook hier, ik heb 512MB DDR266 RAM en ik kan het maar op max 1024x768x32 met medium detail draaien en ik heb een 9700 pro en een 2.4ghz. | |
Disorder | donderdag 22 januari 2004 @ 09:08 |
quote:Ik had het zelf ook niet verwacht, maar hij draaide best aardig. Uiteraard zonder bumpmapping en die mooie schaduwen, maar dan nog ziet het er best goed uit. | |
Morpheus2002 | donderdag 22 januari 2004 @ 09:41 |
Ik heb de Demo ook gespeeld! Vet mooi spel! De AI is vaak heel goed alleen soms loopt een ventje me gewoon voorbij of gaat ie tegen een muur lopen douwen Het geluid is alleen vaag....het kraakt af en toe en als ik met een MG schiet hoor ik nix........nog meer mensen die dit hebben? | |
lavapredator | donderdag 22 januari 2004 @ 10:09 |
quote:Probeer eens de nieuwste drivers, daar ligt het aan. | |
Skull-splitter | donderdag 22 januari 2004 @ 11:24 |
quote:naast dat FSAA heel de performance tenietdoet en een paar artifacts veroorzaakt merk je er geen drol van ingame, helaas... | |
FullySedated | donderdag 22 januari 2004 @ 11:33 |
fuk .vanacht de demo proberen te downloaden.. is de zip file corrupt ![]() kenik t nog een keer doen | |
Skull-splitter | donderdag 22 januari 2004 @ 11:46 |
iedereen heeft hem inmiddels ![]() | |
Retuobak | donderdag 22 januari 2004 @ 12:26 |
Hehe er is nu echt gevonden waarom het spel zoveel beter draait op nvidia kaarten dan op ATI kaarten. Het ligt aan de pixel shaders, ATI kaarten (iig de 9500 kaarten en hoger) gebruiken altijd pixel shaders 2.0. De Geforce 4 en lager serie ondersteunt deze niet en gebruikt daarom dus gewoon pixel shaders 1.1. De FX echter hoort 2.0 te gebruiken maar doet dit niet omdat de performance dan te brak is en schakelt terug naar 1.1, een performance cheat van nvidia dus (een van velen). | |
dewd | donderdag 22 januari 2004 @ 12:48 |
quote:Dan zit er iets niet goed bij op je pc, ik heb mindere specs, en het is vrij ok te spelen. Niet super want zodra ik alles hoog zet en op 1024 ga spelen is het soms wat traag. Vooral als je begint te schieten. Lijkt wel of je inenen online met lag aan het spelen bent dan. | |
Evil_Jur | donderdag 22 januari 2004 @ 13:04 |
Ik ben redelijk onder de indruk, best origineel en erg leuk. Ze moeten nog wel de AI een beetje bijpoetsen als je het mij vraagt. Hij loopt verder als een trein bij mij op 1152x864 32 bit. Visueel is het een toppertje, maar natuurlijk niet zo fantastisch als de screens me eerst deden geloven. mijn specs: | |
Skull-splitter | donderdag 22 januari 2004 @ 13:53 |
quote:Dus technisch gezien draaien die van ons gewoon veel beter... | |
Retuobak | donderdag 22 januari 2004 @ 14:53 |
Yup. | |
nlboy | donderdag 22 januari 2004 @ 15:23 |
quote:Ja via netwerk, maar ik wil online spelen en dat kan helaas niet. | |
Retuobak | donderdag 22 januari 2004 @ 16:04 |
quote:Ja sure, ik heb tegen meerdere mensen in #spielerij gespeeld. En ik ben noch officieel beta tester noch een LAN. Verklaar dat maar eens. | |
Frasier | donderdag 22 januari 2004 @ 16:21 |
quote:Slim van Nvidia ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Frasier op 22-01-2004 16:29] | |
nlboy | donderdag 22 januari 2004 @ 17:22 |
quote:Tja ik ben geen officele beta tester. ![]() | |
Skull-splitter | donderdag 22 januari 2004 @ 19:39 |
Zit iedereen ook te springen om een leuke MP variant hierop? (kortom: zit iedereen ook nagels te bijten tot maart?) Op GOT ook al vaker gelezen: soms staan de mannetjes echt gewoon boven op je, en dan staan ze werkelijk te wachten tot jij aanvalt en verder niets... (of ze zien je niet ?) | |
Retuobak | donderdag 22 januari 2004 @ 19:52 |
quote:Jammer alleen dat het er daardoor een stuk slechter uit ziet. | |
Bad_Karma | donderdag 22 januari 2004 @ 20:22 |
Demo ziet er prachtig uit. Ik weet het, een heel domme vraag maar het lukt mij alleen met geen mogelijkheid die boot uit te komen. Controls geraadpleegd en alle toetsen geprobeerd en het wil niet lukken. Wie kan mij verder helpen? | |
Frasier | donderdag 22 januari 2004 @ 20:44 |
quote:Op "F" drukken. | |
bojaaper | donderdag 22 januari 2004 @ 21:09 |
k zoek cheats ![]() | |
Bad_Karma | donderdag 22 januari 2004 @ 21:15 |
quote:Tnx dude!! ![]() | |
Retuobak | donderdag 22 januari 2004 @ 22:03 |
quote:Ik heb Marco/December in de startpost van het Far Cry topic deel 2 op GoT een link naar cheats laten zetten dus surf daar ff heen. | |
Disorder | donderdag 22 januari 2004 @ 22:27 |
quote:Deze dus: http://www.members.optusnet.com.au/counter-strike/Cheats.zip | |
nlboy | donderdag 22 januari 2004 @ 22:40 |
quote:bedankt! | |
babba | zaterdag 24 januari 2004 @ 17:52 |
Ik heb het tweede deel alvast klaar! ![]() |