quote:Ja ik.
Op dinsdag 13 januari 2004 21:48 schreef Dubbeldrank het volgende:
Iemand hier die hem toevallig heeft die Beta Multiplayer versie ?
quote:Oh stoer, gooi eens wat mooie screenies op
Op dinsdag 13 januari 2004 22:59 schreef Eitjes het volgende:[..]
Ja ik.
quote:ja en verspreid meteen de beta vesie van Far Cry via *****, want ik kan niet wachten op het spel.
Op dinsdag 13 januari 2004 23:10 schreef Dubbeldrank het volgende:[..]
Oh stoer, gooi eens wat mooie screenies op
quote:Whaaaaa! LET IT BE!
Op zondag 28 december 2003 02:44 schreef Eitjes het volgende:
(ik lees op het beta forum dat de Desert combat modders ook met Far cry gaan bemoeien. En dat is positief nieuws, want die mod is beter dan het hele battlefield spel zelf.)
Het speelt als Counterstrike. IEdereen bunnyhopt als een gek, en goh, laat ik dat nou net niet leuk vinden..
Het ziet er erg mooi uit, speelt erg vloeiend maarja.. De "counterstrike" trekjes verneuken het echt .
En het klopt dat DC modders met FC gaan bezighouden. Inderdaad erg goed nieuws.
quote:Psst, dombo, dit zijn de high-poly modellen!
Op zondag 28 december 2003 02:06 schreef apengek het volgende:
even wat screenshot uit de previewergratis te downen op http://www.crytek.com/downloads/index.php?sx=polybump
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
quote:Het zijn meer de counterstrike luitjes die er zo verzot op in springen en zich niet aan een rol houden maar elke plooi exploiteren om er maar beter mee uit de bocht te komen... Sund, verneukt nagenoeg ELK spel...
Op woensdag 14 januari 2004 01:32 schreef Eitjes het volgende:
Geen screens, dat mag niet van Mr Ubi Soft.Het speelt als Counterstrike. IEdereen bunnyhopt als een gek, en goh, laat ik dat nou net niet leuk vinden..
Het ziet er erg mooi uit, speelt erg vloeiend maarja.. De "counterstrike" trekjes verneuken het echt .
quote:Niet zo zeuren over die screenies je bent toch niet te traceren of te linken ergens aan en er staan al screenies op internet dus waarom zou jij ze niet posten ?
Op woensdag 14 januari 2004 01:32 schreef Eitjes het volgende:
Geen screens, dat mag niet van Mr Ubi Soft.Het speelt als Counterstrike. IEdereen bunnyhopt als een gek, en goh, laat ik dat nou net niet leuk vinden..
quote:dat wilde ik ook net zeggen......
Op woensdag 14 januari 2004 16:25 schreef Dubbeldrank het volgende:[..]
Niet zo zeuren over die screenies je bent toch niet te traceren of te linken ergens aan en er staan al screenies op internet dus waarom zou jij ze niet posten ?
quote:kan je die aub posten
Op zondag 26 januari 2003 13:53 schreef Skull-splitter het volgende:
Gisteren de PC zone van deze maand gekocht, staat een 4 pagina artikeltje in, zal kijken of ik het morgen kan scannen...Maar het belooft veel goeds iig
Far Cry haalde uiteindelijk 2003 niet. Ubi Soft laat nu meer los over wanneer deze shooter wordt verwacht. De fans moeten nog even geduld hebben.
Far Cry is het perfecte voorbeeld dat het een flinke poos kan duren voordat een goed idee omgezet is in een daadwerkelijke game. Oorspronkelijk begon het spel als een indrukwekkende techdemo voor de GeForce 2. Deze werd zo populair dat er een spel rondom gemaakt zou worden.
De werktitel werd X-Isle en kreeg door de vele dino's in de game een beetje Jurassic Park-achtige uitstraling. Tijdens het sleutelen aan de grafische motor, vonden de makers dat toch niet zo'n goed idee. De dino's werden aan de kant geschoven en het nieuwe plot draaide om buitenaardse wezens die gruwelijke experimenten op mensen uitvoeren.
Ook die opzet bleek het toch niet helemaal te zijn en de aliens werden vervangen door wetenschappers. Inmiddels kreeg de shooter ook zijn definitieve naam: Far Cry. Volgens Ubi Soft zal de shooter na bijna zeven jaar in maart 2004 verschijnen.
bron: gamez.nl

[Dit bericht is gewijzigd door poehej op 17-01-2004 20:24]
quote:Nice
Op zaterdag 17 januari 2004 20:16 schreef poehej het volgende:
voila de screens..
ik heb aa maar uitgelaten anders draaide et niet meer..[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Of ik begrijp je gewoon verkeerd.
quote:En wat vind je van beta versie van Far Cry?
Op zaterdag 17 januari 2004 19:38 schreef poehej het volgende:
ik heb de betaik zal zo ff wat screenies posten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |