En mcd hamburgersquote:Op woensdag 30 september 2020 13:26 schreef Rozevla het volgende:
Met de lunch lekker kaas broodjes gegeten.
Enkel wel teveel denk ik waardoor ik continu ze op blijf boeren.
Net zoals frikandellen dat zijn ook van die dingen die je op blijft boeren.
Volgende keer moet je ze combineren.quote:Op woensdag 30 september 2020 13:54 schreef Antwerpenaar123 het volgende:
Daarnet voor de eerste keer kaasbroodje gegeten. Lekker.
Normaal gezien neem ik altijd worstenbroodjes.
Ga denk ik ook, veel beter dan een broodje smos of een broodje martino.quote:Op woensdag 30 september 2020 13:55 schreef JochemSjakie het volgende:
[..]
Volgende keer moet je ze combineren.
“Broodje smos”quote:Op woensdag 30 september 2020 13:56 schreef Antwerpenaar123 het volgende:
[..]
Ga denk ik ook, veel beter dan een broodje smos of een broodje martino.
Lekker met een cola erbij.
heb je wel eens een boterham met rozevla gegeten?quote:Op woensdag 30 september 2020 13:26 schreef Rozevla het volgende:
Met de lunch lekker kaas broodjes gegeten.
Enkel wel teveel denk ik waardoor ik continu ze op blijf boeren.
Net zoals frikandellen dat zijn ook van die dingen die je op blijft boeren.
Nee wel broodje paprika chips met kaas af en toe.quote:Op woensdag 30 september 2020 15:33 schreef Viesdik het volgende:
[..]
heb je wel eens een boterham met rozevla gegeten?
Van het weekend ga ik je weer mini frikandelletjes met mayo voeren.quote:
Ohquote:Op woensdag 30 september 2020 15:42 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Van het weekend ga ik je weer mini frikandelletjes met mayo voeren.
Nu al zin in
Je bent niet droog te föhnen op dit moment zeker ? KOEKOEKJESquote:
drink jij vla direct uit pak voor of na het kopen?quote:Op woensdag 30 september 2020 15:41 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Nee wel broodje paprika chips met kaas af en toe.
Lekker
Ik drink serieus wel vla uit een pak ja hahaquote:Op woensdag 30 september 2020 15:43 schreef Viesdik het volgende:
[..]
drink jij vla direct uit pak voor of na het kopen?
quote:Op woensdag 30 september 2020 15:43 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Je bent niet droog te föhnen op dit moment zeker ? KOEKOEKJES
Trek je ook wel eens een pak open in de supermarkt om het vervolgens open weer terug te zetten?quote:Op woensdag 30 september 2020 15:44 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ik drink serieus wel vla uit een pak ja haha
Scheelt afwas.
Nee natuurlijk niet.quote:Op woensdag 30 september 2020 15:44 schreef Viesdik het volgende:
[..]
Trek je ook wel eens een pak open in de supermarkt om het vervolgens open weer terug te zetten?
Ik ging eens naar de supermarket in een campina tuinbroek.quote:Op woensdag 30 september 2020 15:46 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Nee natuurlijk niet.
Ik duw alleen wel vaak extra hard tegen de zakken chips in de chips vakken zodat ik alles kapot hoor knallen.
Of ik verkruimel allemaal pakken koek door erin te knijpen, maar wel de pakken die niet doorzichtig zijn.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |