abonnement iBood bol.com Vodafone Ziggo Coolblue
pi_195329214
Voor diegene die thuis kunnen werken.
Hoe staat het er nu bij jullie voor? POLL
pi_195329230
Prima, gelukkig sta ik nu niet meer in de files.

Ik vind het top geregeld.
pi_195329396
Heerlijk jaartje dit, beste jaar ooit imo met dat thuiswerken (sinds ik werk dan he) _O_
2020 voelde voor mij als n lange zomervakantie, alleen jammer van het weer nu maar mij hoor je niet klagen.
pindazakje
pi_195329849
Morgen mogen we lekker thuiswerken, oh nee, we moeten eigenlijk.
pi_195329967
quote:
14s.gif Op dinsdag 29 september 2020 18:15 schreef Hyaenidae het volgende:
Heerlijk jaartje dit, beste jaar ooit imo met dat thuiswerken (sinds ik werk dan he) _O_
2020 voelde voor mij als n lange zomervakantie, alleen jammer van het weer nu maar mij hoor je niet klagen.
Hier min of meer hetzelfde... Begon corona werkloos, dus merkte ik er niets van. Kreeg een baan waar ik, na een maandje op kantoor, goed mee thuis kan werken. Met andere woorden; er is voor mij weinig verandert sinds januari :')
"People are fucking stupid" - George Carlin
"If it's political, there's a good fucking chance it's not correct" - Kevin Bloody Wilson
"Have a magical day, motherfuckers" - Jeff
pi_195330076
We hadden het net zo geregeld dat iedereen weer normaal op 1 dag op werk kon komen.

Sommige meer ivm diverse omstandigheden.

Wat men nu verzint nog geen idee , vandaag of dag op kantoor geweest, bevalt
Prima 3 dagen thuis 1 dag werk.
pi_195331551
Ik werk nog steeds thuis maar wordt er wel lui van. Vroeger stond ik kwart voor zes op en zat ik half zeven in de trein, nu moet ik mezelf om 7 uur het bed uit trekken.
Herman Melville’s “Moby Dick” has perhaps the most memorable opening line in all of Western literature:
“I hope you motherfuckers like reading about whales”
pi_195331583
quote:
6s.gif Op dinsdag 29 september 2020 20:22 schreef Berkery het volgende:
Ik werk nog steeds thuis maar wordt er wel lui van. Vroeger stond ik kwart voor zes op en zat ik half zeven in de trein, nu moet ik mezelf om 7 uur het bed uit trekken.
ik moet mezelf om 9 uur uit mijn bed rollen om 5 over 9 online te zijn....
pi_195331821
quote:
6s.gif Op dinsdag 29 september 2020 20:22 schreef Berkery het volgende:
Herkenbaar haha. Ik rol rond 8.15 mijn bed uit om thuis te werken. Als ik op kantoor werk moet ik rond 6.15 opstaan. Wat dat betreft ben ik blij dat ik vanaf het begin van de Corona ellende 1 a 2 dagen per week op kantoor moest blijven werken ivm een vitaal proces. Op die manier blijf ik tenminste nog een klein beetje in het kantoorritme.
The best thing that you can do in life is follow your heart. Take risks.
Don't just take the safe and easy choices because you're afraid of what might happen.
Don't have any regrets and know that everything happens for a reason.
pi_195332053
Ik zit voor mijn werk al sinds 2013 in quarantaine
ehhhhhhuuuuuuuuuuuuuuuuuuuhhhhhh een glaasje prik
pi_195332085
Op de rechtbank op de zittingsdagen, anders thuis.
pi_195334435
Vanaf 17 maart thuisgewerkt en 2 dagen naar kantoor, wat ik wel prima vond. N.a.v. de aangescherpte coronamaatregelen vandaag een mail ontvangen van de organisatie dat er vanaf 30 september tot nader bericht niemand meer naar kantoor mag komen.
Leipe shit ouwe
pi_195334529
Ik werkte voor corona deels thuis (2-3 dagen per week). Sinds half maart werk ik de hele week thuis. Toentertijd dacht ik "Ooooh, dit gaat mij prima af zo". Nu, ruim een half jaar verder merkt ik toch wel een groeiende behoefte aan een andere omgeving.

We waren net weer een beetje bezig om te kijken naar (gemiddeld minder dan) 1 keer per week naar kantoor. Nu is besloten om het kantoor open te stellen voor wie daar behoefte aan heeft. Daar maken collega's incidenteel gebruik van. Sinds maart ben ik 2 keer op kantoor geweest.
abonnement iBood bol.com Vodafone Ziggo Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')