abonnement Unibet Coolblue
pi_195372415
Nooit doen zoiets. Complete versnippering van je dag. Alleen interessant voor mensen die tussendoor zelf tijd nodig hebben om kids van school te halen oid.
pi_195372616
Zou het nooit doen.
pi_195379059
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 15:21 schreef Cracka-ass het volgende:
Simpel. Zulk werk zou ik niet doen.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_195394494
Waarschijnlijk heb je er niks aan:
https://www.arbeidstijdenwet.nl/arbeidstijdenbesluit/

Verder zou je nog eens naar het CAO kunnen kijken als die er is.
In de beveiliging lees ik dat er tussen begin van de gebroken dienst en eind van de laatste dienst niet meer als 12 uur tussen mag zitten.
https://www.beveiligingsb(...)een-gebroken-dienst/

Alleen de vraag ik me af of zo een werkgever zich aan een CAO gaat houden.
pi_195395718
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 september 2020 15:31 schreef kwiwi het volgende:
Noem eens wat voorbeelden? Heb dit nog nooit eerder gehoord.
In de CAO voor het Openbaar Vervoer staat het expliciet als "gebroken dienst" benoemd. Dat is een dienst die wordt onderbroken door tenminste één rusttijd van minimaal 1 uur en 30 minuten. Die pauze is eigen tijd, dus je mag doen waar je zelf zin in hebt. Naar huis gaan om versgesmeerde boterhammen te eten in plaats van brood dat al een halve dag in een warme tas meegesleept wordt bijvoorbeeld.
pi_195415330
quote:
0s.gif Op woensdag 30 september 2020 19:41 schreef jameshond7 het volgende:

[..]

De situatie is voor mij nu niet relevant, maar
:?

Ot ik zou het nooit accepteren .
  zaterdag 3 oktober 2020 @ 23:36:21 #57
68091 borbit
Is dit het begin van een pr0n?
pi_195415726
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 15:35 schreef jameshond7 het volgende:

[..]

Dit lijkt me nog verschrikkelijker eerlijk gezegd, omdat je dan voor 8 uur uitbetaald krijgt, maar van 7 tot 20 toch met je gedachte bij het werk moet zijn. Je kan niet om 11 uur naar huis gaan met het idee dat je de rest van je dag voor jezelf hebt en je moet toch steeds op de klok kijken om te weten wanneer je weer mag gaan. Zeker als je dit meerdere dagen op rij doet.
Ligt een beetje aan de bedrijfscultuur. Maar ze kunnen moeilijk verwachten dat je nuchter blijft tussen 11:00 en 16:00. Dus als je dan 's middags de zaak onderkotst moet je werkgever het opruimen.
  zaterdag 3 oktober 2020 @ 23:46:44 #58
17829 Lone_Gunman
Badda Bing Badda Bang
pi_195415900
Iedere situatie is natuurlijk anders maar hier mijn ervaring: ik heb een tijd gekend dat ik wel eens gebroken diensten had op een luchthaven. In de vroege ochtend, en soms later in de ochtend of in de middag. Ik koos hier zelf voor omdat ik zoveel mogelijk uren wilde draaien. Volle diensten waren niet altijd beschikbaar. Ik maakte goed gebruik van de tijd tussen de diensten door aan mijn onderneming te werken. Ik nam altijd mijn laptop mee en ging lekker aan mijn eigen werk zitten. Ik kreeg daar alle ruimte voor. Voordeel was ook de koffie van de zaak. Soms had ik een afspraak buiten de deur of ging dan even naar mijn eigen kantoor wat dingetjes doen. Mooie tijd was het.

[ Bericht 0% gewijzigd door Lone_Gunman op 03-10-2020 23:53:29 ]
"Go Ahead, Make My Day !!"
pi_195425477
quote:
0s.gif Op zaterdag 3 oktober 2020 23:18 schreef Sport_Life het volgende:

[..]

:?

Ot ik zou het nooit accepteren .
Wat begrijp je niet?
pi_195521423
quote:
1s.gif Op zaterdag 3 oktober 2020 23:46 schreef Lone_Gunman het volgende:
Iedere situatie is natuurlijk anders maar hier mijn ervaring: ik heb een tijd gekend dat ik wel eens gebroken diensten had op een luchthaven. In de vroege ochtend, en soms later in de ochtend of in de middag. Ik koos hier zelf voor omdat ik zoveel mogelijk uren wilde draaien. Volle diensten waren niet altijd beschikbaar. Ik maakte goed gebruik van de tijd tussen de diensten door aan mijn onderneming te werken. Ik nam altijd mijn laptop mee en ging lekker aan mijn eigen werk zitten. Ik kreeg daar alle ruimte voor. Voordeel was ook de koffie van de zaak. Soms had ik een afspraak buiten de deur of ging dan even naar mijn eigen kantoor wat dingetjes doen. Mooie tijd was het.
Dat is nuttige tijdsbesteding. TS kan in die tijd iets met een cursus/opleiding doen.
Ô mon citoyens vous serez unis.
  vrijdag 9 oktober 2020 @ 09:22:10 #61
9001 Gunner
#teamkroegenlos
pi_195522070
Voor de nodige context zou het wel handig zijn om te weten wat voor werk het is.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')