Staan inderdaad wel vermakelijke dingen in..ook over users die we kennen.quote:Op dinsdag 29 september 2020 14:37 schreef hebikweer het volgende:
Ik heb zojuist de Trustpilot reviews van Fok! gelezen. Er zijn behoorlijk wat mensen die haten op Fok!
https://nl.trustpilot.com/review/www.fok.nl
Maar, de ene vindt het forum te rechts, de andere vindt het forum weer te links. Ze weten dus zelf geeneens wat ze willen.
Overigens wel vermakelijk om de reviews te lezen.
Misschien moeten ze hun beeldscherm beter uitlijnen. Bij mij perfect in het midden.quote:Op dinsdag 29 september 2020 14:37 schreef hebikweer het volgende:
Maar, de ene vindt het forum te rechts, de andere vindt het forum weer te links. Ze weten dus zelf geeneens wat ze willen.
Zet het in je LinkedIn.quote:Op dinsdag 29 september 2020 15:31 schreef Pharkus het volgende:
Ik voel me ook echt een linkse dictator met fascistische trekjes, is een van mijn unique selling points.
Heb ik er al lang staan. LinkedIn vrienden met Mugabe, Putin en Hugo de schoenen.quote:
Ha Pharkie, jij ook lekker je extreemrechts gedachtengoed weer aan het rondstrooien op FOK! vandaag?quote:Op dinsdag 29 september 2020 15:31 schreef Pharkus het volgende:
Ik voel me ook echt een linkse dictator met fascistische trekjes, is een van mijn unique selling points.
The last king of Schotland er niet tussen staan?quote:Op dinsdag 29 september 2020 15:35 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Heb ik er al lang staan. LinkedIn vrienden met Mugabe, Putin en Hugo de schoenen.
Dit.quote:Op dinsdag 29 september 2020 15:38 schreef herverwijderd het volgende:
Ik vind het forum veel te gematigd verdomme
Meer extremisme graag, of het nou links of rechts is boeit me verder niet.
Nee vandaag is iedereen welkom #vriendenpeople. Morgen ben ik weer als zwarte piet verkleed.quote:Op dinsdag 29 september 2020 15:37 schreef Fugue het volgende:
[..]
Ha Pharkie, jij ook lekker je extreemrechts gedachtengoed weer aan het rondstrooien op FOK! vandaag?
quote:Racistisch forum vol met kneuzen zoals een Flippingcoin, een jongen die een haat heeft jegens mensen uit Papoea-Nieuw-Guinea en dit meent de gehele tijd te moeten etaleren.
quote:Zeer vrouwonvriendelijk forum, er was zelfs een topic over de minderjarige Alexia. Als je graag afgezeken wilt worden en de ins en outs van zolderkamer autisten wilt lezen is deze site een aanrader.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |