quote:Haha, nu heb ik het nog geeneens over de andere projecten gehad.
Op vrijdag 31 januari 2003 20:54 schreef FLIPNEUS het volgende:
Ik word altijd een beetje duizelig van al die bijprojecten van muzikanten enzo.. Wat dat betreft was de Nu Metal een stuk makkelijker te volgen.
quote:Nog nooit van de band Hong Kong gehoord
Op vrijdag 31 januari 2003 19:33 schreef Toffe_Ellende het volgende:[..]
wat heeft dat met metal te maken?
[
]
quote:haha, ja ze ontlopen je.
Op vrijdag 31 januari 2003 18:41 schreef Evil het volgende:
Je weet hoe het gaat met mij en cd's van Suidakra bemachtigen he??![]()
quote:Toch geef ik nie op!!!!
Op vrijdag 31 januari 2003 23:04 schreef Summoner het volgende:haha, ja ze ontlopen je.
quote:Zo moeilijk kan het niet wezen...
Op zaterdag 1 februari 2003 14:31 schreef Evil het volgende:
Toch geef ik nie op!!!!
Disorder heeft ze niet he, Large kun je nogmaals proberen en bol.com kan ze wel leveren. Coldbloodindustries wellicht ook, nlstore.nl zeker weten, Boudisque ook wel en als het echt niet wil kan je altijd eBay of Marktplaats.nl nog proberen. ![]()
En nu verwacht ik ook volgende week in Laatst Gekochte CD te zien dat jij een cd van Suidakra hebt!
Geweldig vind ik het ^^
nummers van bijna een kwartier maken en dan lekker door raggen
quote:In de Aardschok zat men anders ongelooflijk te slijmen over een recent optreden van Death Angel
Op zondag 2 februari 2003 10:39 schreef Witchfynder het volgende:
Heeey! 21 April in 013: Testament + Marduk + Death Angel + Die Apocalyptische Reiter + Pro-Pain + Nuclear Assault + Malevolant Creation + Darkane + Sinister + Callenish Circle + supports.
Is wel 30 euro.
Ik zou Testament en Nuclear Assault wel willen zien.Vraag me af hoe Death Angel tegenwoordig is. Aan het eind van hun carriere werden ze erg crap. Misschien zijn ze nu terug naar hun wortels.
Testament, Death Angel, Malevolent Creation, Sinister, Callenish Circle. Wel lekker, maar geen 30 euro waard vind ik.
quote:
Op zondag 2 februari 2003 01:10 schreef Jaap_ het volgende:
Nog Opeth-fans hier?Geweldig vind ik het ^^
nummers van bijna een kwartier maken en dan lekker door raggen
Heb Deliverance afgelopen donderdag gekocht en staat sindsdien op repeat, goddelijke muziek, jammer dat ik het niet eerder ben gaan luisteren.
.
quote:Dit jaar zal er een nieuw album verschijnen. Yeah
Op zondag 2 februari 2003 19:13 schreef Witchfynder het volgende:
Dat vond ik op zich ook al een verrassing. Hebben ze ook nieuw werk?
quote:
Heeey! 21 April in 013: Testament + Marduk + Death Angel + Die Apocalyptische Reiter + Pro-Pain + Nuclear Assault + Malevolant Creation + Darkane + Sinister + Callenish Circle + supports.
Is wel 30 euro.
quote:Mmmh Ik dacht dat het een echt bay area thrash fest zou worden... helaas alleen Testament en Nuclear Assault (darkane is ook wel vet btw)... Ik mis Laaz Rockit, Exodus, Defiance... en meer ouwe thrash metal!!!
Is wel 30 euro.
Ik zou Testament en Nuclear Assault wel willen zien.Vraag me af hoe Death Angel tegenwoordig is. Aan het eind van hun carriere werden ze erg crap. Misschien zijn ze nu terug naar hun wortels.
Maar ja toch wel vet genoeg om heen te gaan!
quote:Ouderwets ragwerk, voor de echte manne
Op zondag 2 februari 2003 19:55 schreef Kipman het volgende:[..]
Dit jaar zal er een nieuw album verschijnen. Yeah
quote:Ik heb de Limbonic Art box met daarin de eerste vier albums. Nu nog ff "The Ultimate Death Worship" en dan ben ik weer bij.
Op zondag 2 februari 2003 09:52 schreef Pietjuh het volgende:
Ik heb net een nummer van Limbonic Art gehoord: Simphony in moonlight and nightmares. Echt geweldig nummer!!!
Nu vraag ik me af: Wat is nu de beste cd van hen?
De nieuwe schijnt fantastisch te zijn, maar van de eerste vier kan ik "In Abhorrence Dementia" en "Ad Noctum: Dynasty of Death" STERK aanraden. Limbonic Art is echt retegoed!!! WRAAAAAAAGH!
quote:Helloween is ook wel voor echte mannen
Op zondag 2 februari 2003 20:48 schreef Yokozuna het volgende:[..]
Ouderwets ragwerk, voor de echte manne
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |