quote:Juist,
Op zondag 26 januari 2003 14:56 schreef Seborik het volgende:
Ik ken ze alleen van wat ik hier over gelezen heb en dat is, dat ze zo'n beetje de founding fathers van de black metal zijn en ongelooflijke eikels, maar als band goed.Of iets in die richting.
quote:Wat sebbo zei was wel genoeg, slayer had op een optreden (samen met Machine Head) een nummer van hun gecoverd. (wat niet slecht klonk)
Op zondag 26 januari 2003 14:57 schreef Diverse_Reality het volgende:[..]
Juist,
.
Maar wat wil je weten Mr Orange?
[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 26-01-2003 17:36]
quote:Een paar, maar helaas is het folkmetalgenre nogal schaarsbevolkt...
Op zondag 26 januari 2003 00:25 schreef Witchfynder het volgende:
Hey, Summ, heb je nog wat Folkmetal-tips voor me?
Cruachan
Mago de Oz
Elvenking
Hagen
quote:Het zou wel een schande zijn als niemand hier bekend zou zijn met de Metalgrootheden Venom.
Op zondag 26 januari 2003 14:12 schreef Mr. Orange het volgende:
Iemand bekent hier met Venom???
Zorg dat je de eerste drie releases krijgt, dat zijn essentiele metalalbums die zich (qua belangrijkheid) kunnen meten met de klassiekers van bijvoorbeeld Iron Maiden, Megadeth en Judas Priest. Het belang van albums als "The Number of the Beast" en "British Steel" is vergelijkbaar met het belang van Venom's "Black Metal" voor de Death/Thrash/Black Metal bewegingen.
quote:Goedenavond
Op zondag 26 januari 2003 18:45 schreef ParanoidEv het volgende:
Goedenavond beste mensen.
quote:Vind het eerlijk gezegd het slechtste album van ze....
Op zaterdag 25 januari 2003 18:29 schreef This_World_Is_Lost het volgende:
vandaag ook nog een albumpje van Cradle gescoord: Lovecraft and Witch hearts, voor 16 pleuro's.Best wel een gaaf album. Die Hollowed be thy name is leuk gecoverd.
quote:Idd dun bevolkt. Cruachan kende ik al en, hé, ik ben de Mägo de Oz-hombre hier.
Op zondag 26 januari 2003 18:08 schreef Summoner het volgende:[..]
Een paar, maar helaas is het folkmetalgenre nogal schaarsbevolkt...
Cruachan
Mago de Oz
Elvenking
Hagen
quote:Ik vind het Spaans van die zanger echt geweldig. Hij articuleert super! Alleen zit hij er soms een beetje naast, maar hij wordt beter. Hm, kunnen ze niet eens alle Spaanse bands in één keer opvegen en hier heen sturen?
Op zondag 26 januari 2003 21:02 schreef Kipman het volgende:
Tierra Santa (Sangra De Reyes, mooi!)
quote:Ik zou je nog veel meer folky metal bands kunnen aanraden, alleen het probleem is dat die bijvoorbeeld Folk/Viking Metal of Folk/Black Metal maken en daar vindt je niets aan.
Op zondag 26 januari 2003 23:16 schreef Witchfynder het volgende:
Zal (eindelijk) eens Elvenking en ook eens Hagen (grappig naast de band Siegfriend hehe) beluisteren.
Wat betreft Hagen moet ik je waarschuwen: deze band lijkt totaal niet op de andere folk metal bands en ik zou ook meerdere nummers luisteren, want er zit een wereld van verschil tussen.
Ow, en nog een folk metal band:
Tuatha de Danann
Heb ik zelf ook nog niet geluisterd dus dan kan je mij mooi vertellen of het was is.
quote:Niet vreemd gezien de geringe ORGINELE MUZIKALE productiviteit van Metallica. Misschien kunnen ze beter in de merchandise of her-her-her uitgaven gaan
Op vrijdag 24 januari 2003 15:34 schreef Tokus het volgende:
op www.totalrock.com:Iron Maiden Vs. Metallica Posted Friday, 24 January, 2003
Over the past seven days weve been asking you whose new album youre more eager to hear: Iron Maidens or Metallicas. In the biggest ever Your Shout vote, an incredible 95 per cent went for Maiden, leaving Metallica with a miserly five per cent.
Jammer hoor. Kill em all, Master of Puppets en Ride the lightning waren toch meesterwerkjes.
quote:TdD klinkt best goed. Heb een sample gehoord op hun site. Wanneer mijn vader weer naar Brazilië gaat en hij in Sao Paolo ofzo komt, zal ik vragen of hij naar de albums wilt kijken.
Op maandag 27 januari 2003 00:57 schreef Summoner het volgende:
Ow, en nog een folk metal band:Tuatha de Danann
Heb ik zelf ook nog niet geluisterd dus dan kan je mij mooi vertellen of het was is.
Heb net weer ff een MP3tje van Cruachan geluisterd. Het is net Siegfried, maar dan in het Engels met fluitgedoe erbij.
Maar qua muziek verder.... Best grappig.
quote:Waarom wil je nou niet naar Waldrock
Op maandag 27 januari 2003 16:30 schreef Seborik het volgende:
Straks komt Maiden wel op Waldrock en niet op Graspop.Ik wil helemaal niet naar Waldrock.
En nederland en belgie zijn twee verschillende landrn, dus treed Maiden natuurlijk in allebeide wel een keertje op. Dus e kunnen op Waldrock EN op Graspop staan.
quote:De 'g' en de 'r' klinken lekker
Op zondag 26 januari 2003 23:19 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Ik vind het Spaans van die zanger echt geweldig. Hij articuleert super! Alleen zit hij er soms een beetje naast, maar hij wordt beter. Hm, kunnen ze niet eens alle Spaanse bands in één keer opvegen en hier heen sturen?
D'r werkt een colombiaan bij ons op het werk en die spreekt spaans. Dus ga ik een refrein uit mijn kop leren en dan ga ik spaans tegen hm lullen. Eens kijken hoe hij reageert
quote:Ik had gister geld om vijf cd's te kopen. Lekker puh!
Op maandag 27 januari 2003 17:17 schreef Pietjuh het volgende:
Hmm heb nu geld om 1 cd te bestellen. Maar welke is de grote vraag?Iemand aanraders???
Ik zoek voornamelijk black metal cd's, beetje in de stijl van abigor of van agathodaimon enzo
quote:Als je Tierra Santa en Mägo de Oz enzo gewend bent, vind je dat Zuid-Amerikaanse Spaans maar vulgair klinken. Ik iig wel.
Op maandag 27 januari 2003 17:15 schreef Kipman het volgende:[..]
De 'g' en de 'r' klinken lekker
D'r werkt een colombiaan bij ons op het werk en die spreekt spaans. Dus ga ik een refrein uit mijn kop leren en dan ga ik spaans tegen hm lullen. Eens kijken hoe hij reageert
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |