quote:ik heb geen problemen mee als ze in nijmegen komen.10 minuten van mij vandaan
Op donderdag 23 januari 2003 18:23 schreef Seborik het volgende:
Maiden staat nu ook op Rock am Ring volgens die site, ze moeten gewoon op Graspop staan, of toch minstens in de Ahoy ofzo en niet in dat stomme Nijmegen.
quote:Oh, zeker weten. Ik ook. De laatste 2 vond ik minder eigenlijk. Mijn favoriet blijft "The Years Of Decay"
Op donderdag 23 januari 2003 16:37 schreef Perfect_Survivor het volgende:want het laatste album vond ik minder...
![]()
[Dit bericht is gewijzigd door Seborik op 23-01-2003 21:01]
quote:Witchfynder = VRIEND
Op donderdag 23 januari 2003 20:33 schreef Witchfynder het volgende:[..]
Oh, zeker weten. Ik ook. De laatste 2 vond ik minder eigenlijk. Mijn favoriet blijft "The Years Of Decay"
"The Years Of Decay" is ook mijn favo, op zekers... bij ons in de (vrienden)groep vind iedereen ook TYOD het beste schijffie!!!
Overkill roeleert zwaar, ik heb het voorrecht gehad om ze 4 keer gezien te hebben!!! ![]()
E.vil N.ever D.ies
quote:Nu al
Op donderdag 23 januari 2003 19:07 schreef FLIPNEUS het volgende:
Jaaaaaaaaa, ik heb de DVD van LOTR2..
Het concert van Yngwie Malmsteem in Hardenberg is verplaatst naar 2 april. Is de hele tour misschien ook verplaatst
quote:Ja.
Op donderdag 23 januari 2003 21:42 schreef Kipman het volgende:
[afbeelding]Het concert van Yngwie Malmsteem in Hardenberg is verplaatst naar 2 april. Is de hele tour misschien ook verplaatst
quote:Maar............waarom
Op donderdag 23 januari 2003 21:48 schreef Seborik het volgende:[..]
Ja.
Yngwie's European tour schedule is being revised to begin slightly later in the year than originally planned. As soon as funding is in place and all new venue dates are confirmed by Yngwie's management, we will post the revised schedule HERE. Thanks for your patience!
quote:live nummers, die worden meestal live opgenomen he... op tour.
Op donderdag 23 januari 2003 21:52 schreef Kipman het volgende:
Ik ben benieuwd of Nicko's song ook op het nieuwe album komt te staan. Want misschien is het ook wel bedoeld als b-side, want de live-nummers zijn op voor eventuele b-side's.
quote:
Op donderdag 23 januari 2003 21:00 schreef Perfect_Survivor het volgende:[..]
Witchfynder = VRIEND
"The Years Of Decay" is ook mijn favo, op zekers... bij ons in de (vrienden)groep vind iedereen ook TYOD het beste schijffie!!!
Overkill roeleert zwaar, ik heb het voorrecht gehad om ze 4 keer gezien te hebben!!!E.vil N.ever D.ies
Ik wil ook Overkill zien! ![]()
Zal vast nog wel eens gebeuren.
quote:
Op donderdag 23 januari 2003 21:50 schreef Seborik het volgende:
January 20, 2003
Tour Schedule RevisedYngwie's European tour schedule is being revised to begin slightly later in the year than originally planned. As soon as funding is in place and all new venue dates are confirmed by Yngwie's management, we will post the revised schedule HERE. Thanks for your patience!
Aan de andere kant komt het wel uit. Wat wel vervelend is, is dat ze dit ná Saxon melden. Ik moest kiezen uit Yngwie of Saxon en nu is Saxon al geweest en geen Yngwie.
![]()
Nou ja, koop ik er een fles whisky van. Iemand suggesties voor een niet te dure fles van rond de 20 euro?
Iron Maiden Vs. Metallica Posted Friday, 24 January, 2003
Over the past seven days weve been asking you whose new album youre more eager to hear: Iron Maidens or Metallicas. In the biggest ever Your Shout vote, an incredible 95 per cent went for Maiden, leaving Metallica with a miserly five per cent.
quote:Ok, even uitleggen wat ik bedoel.Meestal worden de live-nummers op de b-sides van de vorige tour gebruikt. Maar ja, die zijn allemaal al vastgelegd op Rock In Rio. Dus zal Maiden dit ker weer eens b-side's moeten opnemen vanuit de studio.
Op donderdag 23 januari 2003 22:01 schreef Tokus het volgende:[..]
live nummers, die worden meestal live opgenomen he... op tour.
quote:De nieuwe God Dethroned komt binnenkort ookal uit, dubbel cd zelfs heb ik gehoord. Metalheaven voor ons
Op donderdag 23 januari 2003 21:38 schreef Dissection het volgende:
Zo, vandaag maar ff de hele zooi van Dissection-Live Legacy besteld
Check even Nieuw nummer van God Dethroned trouwens, je kunt al een nieuw nummer horen. Klinkt melodieuzer dan de meeste nummers op Ravenous, precies wat ik soms miste bij Ravenous.
quote:dat mag altijd gezegd worden
Op zaterdag 25 januari 2003 00:19 schreef YvonnePonne het volgende:
Ik wou nog even zeggen dat ik van TOOL hou...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |