abonnement Unibet Coolblue
pi_531270
Ok Arcee. Ik heb je 'geholpen' met Ferwwwwwdi. Nu is het mijn beurt: Koos d'r uit! Ben het nu zat

Het leek vanavond weer een beetje 'the good old times'. http://www.voorspel.nu zat weer exact goed. Dankzij alle Fok!kers natuurlijk! Nu geloof ik niet in toeval...

ex-Graz stalker
  vrijdag 8 december 2000 @ 02:01:33 #2
374 beelzebub
master of disaster
pi_531274
Koos heeft misschien een oude lul, hij is er geen hoor
  vrijdag 8 december 2000 @ 02:05:52 #3
5955 Miracle
Been there, done that
pi_531277
Bianca moet nu eerst weg hoor, dan pas is Koos zum beurt.
Doordevil: Het is verdomme net de Kelly family die uitrust van een uitputtende tournee
pi_531289
quote:
Op 08 december 2000 02:05 schreef Miracle het volgende:
Bianca moet nu eerst weg hoor, dan pas is Koos zum beurt.
Mee eens.

EERST BIANCA!!!!

pi_531305
Dames, dames,

Ik mocht Bianca eerst ook niet maar verdenk d'r steeds meer van oprecht te zijn... Ja ik krijg het bijna niet uit mijn strot. Om dezelfde reden gaat ook Robin het redden.

Koos echter met z'n nasale stemgeluid werkt me al drie maanden op m'n zenuwen. Neem daarbij in aanmerking dat die vent niet vooruit is te branden en dat ie zich nog steeds 'verbaasd' dat ie er nog in zit: en nog een keer

Koos is niet echt. Hij probeert het wel maar wat mij betreft mogen ze 'm bij de volgende exit gelijk afvoeren riching het bejaardentehuis en ik wil nooit maar dan nooit meer iets van die kerel horen. Nog een keer

ex-Graz stalker
pi_531402
EERST DEZEUREE! Met deze roddelgans heb ik het helemaal gehad. Ik wacht nog steeds op een bewoner die Bianca een schop onder de kont geeft met haar bemoeizucht
  vrijdag 8 december 2000 @ 03:15:20 #7
2207 Juan Zueco
Rap is geen muziek!
pi_531406
quote:
Op 08 december 2000 01:56 schreef katjaschuurman het volgende:
Ok Arcee. Ik heb je 'geholpen' met Ferwwwwwdi. Nu is het mijn beurt: Koos d'r uit! Ben het nu zat

Het leek vanavond weer een beetje 'the good old times'. http://www.voorspel.nu zat weer exact goed. Dankzij alle Fok!kers natuurlijk! Nu geloof ik niet in toeval...


Mevrouwtje big tits, no brains....


U is waarschijnlijk in den oorlog. U bedoelde BIANCA

You bend your words like Uri Geller spoons...
pi_531442
* PalinG denkt mede namens Tink te spreken als hij roept

Bianca ERUIT !!!

pi_531591
Eerst Dezeuree eruit!!!!!!!
O+. Ripley. O+.
  vrijdag 8 december 2000 @ 09:33:28 #10
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_531598
Kunnen Dees en Koos niet samen eruit. En dan het liefst vandaag nog.

Deze twee mensen hebben toch geen persoonlijkheid. Zijn volledig vergroeid met het meubilair.

Maar ik moet kiezen. Dan nu toch maar eerst Koos gelijk richting de bejaardesoos. En Deesje op kerstavond. Is ze toch nog met kerst alleen.

pi_531599
Iene miene mutte..........
Help!!! kan niet kiezen. Koos, Dezeuree of Bianca. 'k wil ze er alledrie uit!


Shit, was ik bijna ook die macho(vrouwenhater)kwal van een Georgie bijna vergeten. (Die opmerking van hem: 'vrienden heb je maar een paar' vrouwen zijn er zat of iets in die trant. Leuk voor Kim).
Eigenlijk mag alleen Robin (en heel misschien Hieke) nog blijven zitten, maar ja dan is het programma ook afgelopen

[Dit bericht is gewijzigd door tiki op 08-12-2000 09:39]

Tiki tokt en tikt als een Tokkie zonder tattoo
pi_531797
Koos niet, ik zit eerder te denken aan Dees en Georgie....
Ik ben vergeten pindakaas te kopen.
  † In Memoriam † vrijdag 8 december 2000 @ 10:34:25 #13
3234 Slaapmeisje
Jompels nog es an toe
pi_531842
Ik had nooit verwacht van mezelf dat ik dit zou vragen, maar mag alsjealsjealsjeblieft Georgie Porgie Pudding Pie eruit? Sinds Kimmie Pimmie Bimmie Bammie weg is lijkt Sjors nog geen derde van wat hij toen was.

Eerst was het nog een vrolijke vent en nu zit er inderdaad een watjepatatje. Eruit met die vent!

Jompels,
Slaapmeisje

We moeten bereid zijn het leven dat we gepland hebben op te geven om het leven te vinden dat op ons wacht.
pi_531856
Desiree moet er nu eerst maar even uit, ik vind haar een combinatie van Maurice en Willem, nietszeggend en onbetrouwbaar.
Zoals ze deze week tegen Koos loog dat ze tijdens de nominaties de woorden dat'Koos een zeur' is in de mond kreeg gelegd. Bij Annet en Robin wist mevrouw ook opeens nergens meer van.
pi_531875
Laat Koos alsjeblieft vertrekken, deze man lijkt wel 70 met z'n 47 jaar... Hij is vreselijk mediageil en verder is hij saai, saai en saai. Oh ja, en hij is saai.
pi_531929
Ik blijf van Koos genieten als hij in de DBK zit.

Een beetje voorover zittend met een blik in de ogen van, moet ik in die camera kijken, mag ik al beginnen, nou daar gaat ie, Lieve mensen........

Ik ben vergeten pindakaas te kopen.
pi_531972
Bedoel je met oude lul Georgie?

Want Koos heeft meer leven in de nagel van zijn pink dan die pinda in zijn hele lichaam

- Big Brother, wie is er niet mee groot geworden
pi_532003
quote:
Op 08 december 2000 02:18 schreef katjaschuurman het volgende:
<snip>
Koos is niet echt. Hij probeert het wel maar wat mij betreft mogen ze 'm bij de volgende exit gelijk afvoeren riching het bejaardentehuis en ik wil nooit maar dan nooit meer iets van die kerel horen. Nog een keer
Hoe "jong" ben jij eigenlijk, "man-met-nick-Katjaschuurman" ?
pi_532012
quote:
Op 08 december 2000 11:10 schreef Moor het volgende:
Hoe "jong" ben jij eigenlijk, "man-met-nick-Katjaschuurman" ?
Geestelijk ben ik 18 . Ik val precies de doelgroep van Fok! dus!
ex-Graz stalker
pi_532088
quote:
Op 08 december 2000 02:05 schreef Miracle het volgende:
Bianca moet nu eerst weg hoor, dan pas is Koos zum beurt.
Miracle! Vriend ! Mee eens natuurlijk!
pi_532094
quote:
Op 08 december 2000 04:50 schreef PalinG het volgende:
* PalinG denkt mede namens Tink te spreken als hij roept

Bianca ERUIT !!!


*PalinG heeft het goed gezien
  vrijdag 8 december 2000 @ 13:54:16 #22
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_532708
quote:
Op 08 december 2000 10:34 schreef Slaapmeisje het volgende:
Ik had nooit verwacht van mezelf dat ik dit zou vragen, maar mag alsjealsjealsjeblieft Georgie Porgie Pudding Pie eruit?
Helemaal mee eens!
En hoorde ik G. gisteren nou weer Hiekepieke zeggen?
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  vrijdag 8 december 2000 @ 14:02:20 #23
7451 sashimi
toeval bestaat niet
pi_532744
Mag ik ff?
Bianca zal nooit genomineerd worden door haar medebewoners dus de enige kans om haar er UIT!! te stemmen is aan het publiek!! aan ONS!! van 21 tot 24 december a.s. en dan een 2e kans van 24 tot 26 december.
Ze is de enige die de kunst verstaat dit als een spelletje te zien en ze speelt het subliem moet ik zeggen.
Dus of ik het nu wil of niet......ik ben bang dat ze zal gaan winnen.
Tegenslag doet de vlieger stijgen.
pi_536628
Omhoog met die bejaarde lul!
ex-Graz stalker
pi_536673
Éérst Dees en Koos genomineerd en dat dan Dees er uit moet...
Dán Bianca en dán Georgie(mag ook wel andersom eigenlijk) Koos mag bij de laatste drie blijven
Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
pi_536756
Check alsjeblieft massaal even:

antikoos.bizland.com/antikoos

Koos moet er gewoon uit!! Ferdy had eigenlijk moeten blijven, maar goed, volgende keer gaat die ouwe er 100 % zeker uit!!!!!!

pi_536768
HALLO,

Zijn jullie neits vergeten?

K S R E L S

en Karin Blemen ook

GERGIE ER UIT

pi_536781
Hallo? Kan iemand mij vertellen wat Koos voor positieve bijdrage aan BB-2 heeft geleverd. Behalve natuurlijk:

- op de bank liggen;
- een variatie hierop: op de bank liggen en een boek lezen;
- met dat nasale stemgeluid overal over zeiken;
- wekelijks vol verwondering roepen dat ie er nog inzit.

Die kerel gaat niet voor of achteruit! Niet dat ik me niet erger aan een paar andere bewoners, maar het is mooi geweest voor Koos. Moven met opa!

ex-Graz stalker
  zondag 10 december 2000 @ 17:07:34 #29
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_536798
Ik doe mee. Echt ik doe mee. Ik wil er zelfs wel voor bellen deze keer.

Het spulltje is al zoooo vreselijk ingekakt. Alle interessante mensen zijn eruit gestemd. Nou maar eens een oninteressante eruit.

pi_536822
Hey luitjes,
Ik kan me wel vinden in deze topic, Koos doet nog meer zeuren dan Desiree, zijn plassen, zijn rug, zijn slapen enzovoort enzovoort. Zelf zijn vriendin noemt hem een enorme zeur

Verder voet ie geen flikker uit in het huis buiten 2x per jaar het deeg kneden. Kortom geen enkele nuttige of zinnige toevoeging en dus er per direct (of bij volgende nominaties) eruit!

*** I have this condition ***
pi_536831
quote:
Op 10 december 2000 16:59 schreef katjaschuurman het volgende:
Hallo? Kan iemand mij vertellen wat Koos voor positieve bijdrage aan BB-2 heeft geleverd. Behalve natuurlijk:

- op de bank liggen;
- een variatie hierop: op de bank liggen en een boek lezen;
- met dat nasale stemgeluid overal over zeiken;
- wekelijks vol verwondering roepen dat ie er nog inzit.

Die kerel gaat niet voor of achteruit! Niet dat ik me niet erger aan een paar andere bewoners, maar het is mooi geweest voor Koos. Moven met opa!


Ik kan je ook niet helpen, poog al weken een overtuigend antwoord te krijgen waarom die slaapdoos zo leuk zou zijn... het enige antwoord dat ik van de kritische scherp van de tong gesneden Koos-fans krijg is: Koos rules... jaja, nou overtuigt me dat niet echt. Weg met die kerel, snel de vut in, laat 'm fijn thuis een boek gaan lezen. Ik had liever gehad dat Ferdi was gebleven: irritant kereltje wellicht, maar dan gebeurde er tenminste nog wat...
  zondag 10 december 2000 @ 17:59:12 #32
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_536919
Mag alstublieft eerst 1 van de 2 dames, Bianca of Dees, dan mag Koos vlak voor de Kerst naar huis.
Koos irriteert me niet genoeg en B + D wel, eigenlijk maakt het nu niks meer uit, ik hoop stilletjes op Bianca.

.

Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
pi_541885
quote:
Op 10 december 2000 17:59 schreef Dark het volgende:
Mag alstublieft eerst 1 van de 2 dames, Bianca of Dees, dan mag Koos vlak voor de Kerst naar huis.
Koos irriteert me niet genoeg en B + D wel, eigenlijk maakt het nu niks meer uit, ik hoop stilletjes op Bianca.

.


Nee dat mag niet. Koos is nu aan de beurt. Helemaal nu Arcee het er mee eens is. Wie zwijgt stemt toe!
ex-Graz stalker
pi_541908
quote:
Op 12 december 2000 00:15 schreef katjaschuurman het volgende:
Nee dat mag niet. Koos is nu aan de beurt. Helemaal nu Arcee het er mee eens is. Wie zwijgt stemt toe!
Ik denk dat hij je nu niet af durft te vallen.

Maarruh: *schopt tegen aantal zere benen* Robin eruit!

pi_543031
Laat hem maar gaan ja. Kan ie eindelijk eens een keer naar de dokter met zijn plasproblemen. In de streams van gisteren en vandaag was het zeurgehalte daarover weer erg hoog.
Die man zijn prostaat moet er gewoon uit. Mijn opa kon op een gegeven moment ook alleen nog maar met druppeltjes plassen. Die had een vergrootte prostaat.
Tiki tokt en tikt als een Tokkie zonder tattoo
  † In Memoriam † dinsdag 12 december 2000 @ 17:55:08 #36
4036 crew  Cynix ®
Verzuurde hork
pi_544098
quote:
Op 10 december 2000 17:07 schreef marky het volgende:
Ik doe mee. Echt ik doe mee. Ik wil er zelfs wel voor bellen deze keer.

Het spulltje is al zoooo vreselijk ingekakt. Alle interessante mensen zijn eruit gestemd. Nou maar eens een oninteressante eruit.


Huh? Rex, interessant? Miranda, interessant? Annet, interessant? Kim, interessant? Dácht het niet, hoor.

Eérst Georgie, vrouwonvriendelijke wanker, en veel ouwelijker en saaier dan Koos.
Dáárna Bianca, onecht, humorloos, re(ge)lnicht.
Dán Desiree, zeikwijf, onbetrouwbaar, stumperd.
En dán pas is Koos aan de beurt. Tegen die tijd komen ze 'm vanzelf ophalen voor nieuwe medicatie.

Vertel het me en ik zal het vergeten. Laat het me zien en ik zal het onthouden. Laat het me ervaren en ik zal het me eigen maken.
De toekomst hangt af van wat je nu aan het doen bent.
  dinsdag 12 december 2000 @ 20:47:05 #37
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_544612
quote:
Op 12 december 2000 17:55 schreef Cynix ® het volgende:
Huh? Rex, interessant? Miranda, interessant? Annet, interessant? Kim, interessant? Dácht het niet, hoor.
Ik dacht meer aan Ed hoe vreselijk nep ik die ook vond maar zeer provocerend.
Darius ook verschrikklijk irritante man maar maakte zo mooi ruzie.
En natuurlijk pas nog Ferdi vreselijke druk aanwezig persoon maar wel een die voor spanning zorgde.

Het lijstje van vertrek ziet er voor mij zo uit.

Koos nu eerst
Dezeuree op Kerstavond
Georgie of Bianca na de kerst

pi_544621
Koos kan niet plassen als iemand voor de deur staat te wachten...
MAAR IS HIJ DAAROM MÍNDER???
Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
pi_544638
Als je deze topic even snel doorleest zie je nergens Hieke's naam staan

Zou ze dan toch gaan winnen?

Maar, om terug te komen op de saaiheid van de bewoners, buiten het feit dat ik Robin de tuin zien verknallen met zijn fietsje, is er niemand die echt lekker actief is.

Ook als ik de streamverslagen lees, kan ik niet zeggen "goh, wat is die Hieke toch een lekker actieve creatieve meid"

Ik vind ze allemaal erg saai eigenlijk.

De enige dame met nog een beetje energie is Bianca.

"Yes I do know the difference between good and evil, I just chose to ignore it."
pi_545072
quote:
Op 12 december 2000 20:49 schreef
fashionably_late het volgende:

Koos kan niet plassen als iemand voor de deur staat te wachten...
MAAR IS HIJ DAAROM MÍNDER???

fashionably_late, het ging hierom:
quote:
Hallo? Kan iemand mij vertellen wat Koos voor positieve bijdrage aan BB-2 heeft geleverd. Behalve natuurlijk:
- op de bank liggen;
- een variatie hierop: op de bank liggen en een boek lezen;
- met dat nasale stemgeluid overal over zeiken;
- wekelijks vol verwondering roepen dat ie er nog inzit.

Die kerel gaat niet voor of achteruit! Niet dat ik me niet erger aan een paar andere bewoners, maar het is mooi geweest voor Koos. Moven met opa!


Ik heb tot nu toe geen zinnig tegenargument gehoord. Behalve dan "Koos Roels" al drie maanden lang...
ex-Graz stalker
pi_545076
quote:
Op 12 december 2000 20:55 schreef Xamira het volgende:
Als je deze topic even snel doorleest zie je nergens Hieke's naam staan

Zou ze dan toch gaan winnen?


Het gaat spannend worden 30 december... Kijk maar op http://www.voorspel.nu

Dat wordt een nek-aan-nek race straks!

ex-Graz stalker
  woensdag 13 december 2000 @ 11:31:15 #42
6035 mooibanaan
It's a short way to first
pi_546154
Ah jullie zitten Koos allemaal af te zeiken en dat is nou net zijn probleem want dat kan hij niet
Nee hoor groot gelijk skippen die vent en misschien kunnen de medebewoners Dees in BB koffertje proppen voor dat hij weggaat??
Nix meer aan doen
  woensdag 13 december 2000 @ 11:32:43 #43
6035 mooibanaan
It's a short way to first
pi_546155
Ah jullie zitten Koos allemaal af te zeiken en dat is nou net zijn probleem want dat kan hij niet
Nee hoor groot gelijk skippen die vent en misschien kunnen de medebewoners Dees in BB koffertje proppen voor dat hij weggaat??
Nix meer aan doen
  woensdag 13 december 2000 @ 11:34:09 #44
6035 mooibanaan
It's a short way to first
pi_546158
Ah jullie zitten Koos allemaal af te zeiken en dat is nou net zijn probleem want dat kan hij niet
Nee hoor groot gelijk skippen die vent en misschien kunnen de medebewoners Dees in BB koffertje proppen voor dat hij weggaat??
Nix meer aan doen
  Moderator woensdag 13 december 2000 @ 11:52:24 #45
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_546205
Koos is een aanfluiting voor het mannelijk geslacht aan het worden.

Natuurlijk zitten er diep van binnen in alle mannen kleine Koosjes: we zeuren allemaal veel te snel over pijntjes, worden graag bij de hand genomen, zijn aards-lui, en als het even tegenzit, gooien we het bijltje er het liefst bij neer.
En die plasproblemen: krijgen we later ook (bijna) allemaal, schijnt.

MAAR: daar leg je je toch niet bij neer als VENT??? Je geeft toch niet meteen aan jezelf toe als je een pijntje hebt, of als je lusteloos bent, of als je depri bent, of al het even tegenzit?

Dat is misschien eventjes schattig, als een volwassen vent zoiets doet, maar nu heb ik er genoeg van!

Het wordt echt te genant voor woorden, hij loopt alleen maar te zeiken en te zeuren en te klagen de hele dag. Bij het minste of geringste is hij helemaal van slag en moet-ie getroost worden door mensen die 20 jaar jonger zijn.

En nu zat-ie weer te grienen omdat het z'n trouwdag is Hij is toch niet getrouwd met Els? Of presteert-ie het werkelijk om te gaan zitten snotteren omdat het de trouwdag van zijn ex is??? Dat geloof je toch niet! Je kunt het zo gek niet verzinnen of Koos vindt wel weer een reden om te zeuren of te sippen.

Verman jezelf nou eens vent, je lijkt wel een zeverende incontinente demente kwijl-opa van 104. Neem nou eens één keer iemand anders op sleeptouw die het moeilijk heeft, of luister nou eens één keer naar iemand anders probleem zonder binnen een minuut over je eigen gezeik te gaan zitten zeiken.

Verder is-ie best aardig hoor, maar toch: NOKKEN MET KOOS.


ps nog liever nokken met de allergrootste druilharses, 'ruggetuffert' Desiree, maar dat zal er wel weer niet van komen.

Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_546401
Koos deed gisteren in de uitzending een 'poging' ook eens iets 'geks' te doen.
Had een fruitkistje zonder bodem om zijn hoofd hangen om te 'oefenen' hoe zijn kop er op t.v. uit zou zien.

Allemachtig wat heb ik gelachen


(not)

Tiki tokt en tikt als een Tokkie zonder tattoo
pi_546594
Ik vind het juist een verademing om een man te zien die juist niet aan de hele wereld hoeft te bewijzen dat ie een "echte vent" is.
Koos is voor mij op een prettige manier het toppunt van 'zijn wie je bent.' Hij is goudeerlijk, toont verdriet als hij dat heeft, vebazing als hij verbaasd is, lacht(zeer aanstekelijk) als hij iets grappig vindt(is helaas niet al te vaak in dat huis)....en nou ja,hij zeurt als hem iets dwars zit....
Hij past zijn gedrag iig niet aan omdat anderen het niet leuk vinden en daarom is hij voor mij wél een echte vent!!
Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
  Moderator woensdag 13 december 2000 @ 13:47:18 #48
819 crew  Gert
spreekt voor zich
pi_546706
quote:
Op 13 december 2000 13:13 schreef fashionably_late het volgende:
Ik vind het juist een verademing om een man te zien die juist niet aan de hele wereld hoeft te bewijzen dat ie een "echte vent" is.
Een VERADEMING??? Welnee joh. Nietes! Echt niet hoor!

Ja hallo, hij hoeft echt niet meteen de Zwarzeneggert uit te gaan hangen of zo, tuurlijk is het OK als je wat van jezelf laat zien, alleen hij is er helemaal vol van (van zichzelf). Iedereen voelt zich weleens ziek, zwak en misselijk, en om dat dan altijd te laten zien, omdat je dan 'jezelf bent', dat vind ik ook weer niet nodig. Neen, dat vind ik zelfs stomvervelend. Je mag af en toe best een béééétje flink zijn toch?

En hij loopt er inderdaad vaak mee te koop, cultiveert het eigenlijk, dat-ie tot de gevoelige mens-soort behoort.
Nou ja, als-ie daarmee kleinzerig bedoelt dan klopt het aardig. Maar verder vind ik 'm helemaal niet gevoelig want hij luistert nooit écht als iemand hem als klankbord gebruikt. Let maar eens op hoe snel hij dan het gesprek weer op zichzelf weet te brengen. Hij zal ook nooit iets antwoorden waaruit blijkt dat hij zich écht inleeft in de ander, want in zijn hoofd is Koossie al lang weer met ze eige ik bezig.

Eigenlijk zou een kruising tussen Bianca en Koos precies goed zijn! (want nu is het twee keer niks)

Dus nokken met opa, nog steeds. Het kunstje is uit.

Er zijn Europese landen waar een groter bevolkingsdeel moeite heeft de eindjes aan elkaar te knopen, maar waar supermarktgevechten om rollen zacht Page-toiletpapier toch uitblijven.
pi_546723
EERST dan maar die geblondeerde wanhopig naar Bart smachtende trut eruit ....

DAARNA die macho barman die na het vertrek van Kimmiebimmie als een zombie door het leven gaat ...

VERVOLGENS allemans vriendinnetje majoor BI-anca ...

inmiddels is het kerst ...

pi_546792
En alledrie tegelijk moven, mag dat ook Koos Voos, ach toe, maggut, maggut!
pi_549126
quote:
Op 13 december 2000 11:52 schreef Gert het volgende:
...zeverende incontinente demente kwijl-opa
Zodra Koos genomineerd wordt ga ik 'm gebruiken hoor! Super!
ex-Graz stalker
pi_549146
ik wil zo graag dat Koos en Dees samen genomineerd zijn en dat dan Dees eruit gebeld wordt....dát lijkt me nou zóó leuk!!!

De dag daarna mogen id Bianca en Djodjie er tegelijk opzouten zodat Dees nog minder aandacht krijgt bij haar vertrek...
ooo ik zit bij voorbaat al te smullen


O sorry, beetje off-topic, liet me even gaan..

Maak je niet druk! Morgen is vandaag al weer gisteren....
pi_549206
Ja lijkt mij ook heel leuk dat als Desiree en Koos samen genomineerd zijn, dat zij er dan achter komt dat de mensen Koos leuker vinden dan haar. Ik wil die kop van haar dan graag zien.
Alhoewel ik Koos maar heel saai vind.
Bianca is wel leuk, zij heeft er tenslotte voor gezorgd dat we leuke tv kregen (Ferdi en Hieke). Steeds net de verkeerde raad geven.
mickel
pi_553584
Iedereen blij: inderdaad Koos samen met Dees genomineerd!
Snel dit topic weer naar boven halen voor iedereen die die ouwe zeurdoos beu is en daar weer gezellig over wil kankeren.
Belt allen!

(Hoewel ik ook Dees best wel wil zien vertrekken, maar ja, je kunt niet alles willen)

  vrijdag 15 december 2000 @ 01:06:03 #55
689 Thorka
World Princess Pretend
pi_553687
Ik zal jullie een nieuwtje vertellen:

1e eruit: Desiree
2e eruit: Georgie
3e eruit: Hieke
4e eruit: Bianca
5e eruit: Robin

WINNAAR: KOOS

  vrijdag 15 december 2000 @ 01:12:29 #56
689 Thorka
World Princess Pretend
pi_553700
Ik zal jullie een nieuwtje vertellen:

1e eruit: Desiree
2e eruit: Georgie
3e eruit: Hieke
4e eruit: Bianca
5e eruit: Robin

WINNAAR: KOOS

Jammer dus voor het merendeel van de tieners in dit topic, die het nog nodig hebben om te schoppen tegen een ouder persoon.
En Katja, het is heel fijn voor je dat je er zo trots op bent precies in de doelgroep van Fok te vallen. Ik persoonlijk hou daar niet van, het kracht putten uit bij een groepje te horen. Koos heeft dit ook niet en daarom is hij voor mij nr. 1.

pi_554542
quote:
Op 15 december 2000 01:12 schreef Thorka het volgende:
En Katja, het is heel fijn voor je dat je er zo trots op bent precies in de doelgroep van Fok te vallen. Ik persoonlijk hou daar niet van, het kracht putten uit bij een groepje te horen.
Lieffie, je snapt het niet. Het groepje hoort bij mij. Ik niet bij het groepje

Dit topic mag van mij tot a.s. donderdag ff bijkomen na alle inspanningen. Daarna wordt het party! Jammer Koos!

ex-Graz stalker
pi_557205
quote:
Op 15 december 2000 01:12 schreef Thorka het volgende:
Ik zal jullie een nieuwtje vertellen:

1e eruit: Desiree
2e eruit: Georgie
3e eruit: Hieke
4e eruit: Bianca
5e eruit: Robin

WINNAAR: KOOS

Jammer dus voor het merendeel van de tieners in dit topic, die het nog nodig hebben om te schoppen tegen een ouder persoon.
En Katja, het is heel fijn voor je dat je er zo trots op bent precies in de doelgroep van Fok te vallen. Ik persoonlijk hou daar niet van, het kracht putten uit bij een groepje te horen. Koos heeft dit ook niet en daarom is hij voor mij nr. 1.


Maar thorka toch, wat een rare voorspellingen allemaal: denk je werkelijk dat men die zeur laat winnen? Welnee! Sure, Dees gooit voor de eerste exit ook hoge ogen, maar Koos winnen? Nooit, redt-ie gewoon niet. Hij is daar toch echt te saai voor, een enkele Fok!er daargelaten.
Ennuh, niet alleen tieners vinden hem saai, ik ben zelf allang geen tiener meer... Er zullen een hoop leeftijdsgenoten hem ook weg willen hebben, omdat-ie geen reclame is voor veertigers. (Ik ben zelf een dertiger by the way)
  zaterdag 16 december 2000 @ 03:41:39 #59
8236 INSTIJL
AAARRGGGHHHH!!!!
pi_557220
Er is maar 1 morele winnaar en dat is Ed!!
De rest gun ik het niemand.
  zaterdag 16 december 2000 @ 03:50:33 #60
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_557239
quote:
Op 16 december 2000 03:41 schreef INSTIJL het volgende:
Er is maar 1 morele winnaar en dat is Ed!!
De rest gun ik het niemand.
Maak je bankrekening leeg en stuur het bedrag naar Ed zou ik zeggen. Die lambrizering in die club kan nog wel een likje bordeaux gebruiken.
Ben te zaai voor een signature
pi_557254
Ed is inderdaad somethang different. Zonde dat het normalo publiek hem heeft weggebeld (alsof ik dat geloof). Maar weer effe on topic: Koos die lieve oude man met de ziekte van de paus, weet wel van manieren. Ook al stelt hij qua personality geen ene reet voor; hij is in ieder geval nog een beetje mens in de zin van mens zijn. Alles is relatief dus ook dit. Wat zijn op dit moment zijn tegenkrachten? Het totale NIX, het lege feestmongolenfenomeen de lege dop )sinds kort verkocht) het blonde gat van Nederland en de lost & found tweeling die nog steeds op Godot wachten.

Toegegeven: veel is het niet maar beter niks dan helemaal niks.

Je weet het vaak soms nooit

pi_557259
quote:
Op 15 december 2000 11:35 schreef katjaschuurman het volgende:
Lieffie, je snapt het niet. Het groepje hoort bij mij. Ik niet bij het groepje
Juist ja. En hoeveel dochters heb je, man-met-nick-katjaschuurman ?
pi_557716
quote:
Op 16 december 2000 04:01 schreef Moor het volgende:
Juist ja. En hoeveel dochters heb je, man-met-nick-katjaschuurman ?
Hoe bedoel je man-met-nick-moor?
ex-Graz stalker
pi_597725
En omhoog met de sucker!!!
ex-Graz stalker
  vrijdag 29 december 2000 @ 02:27:45 #65
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_597742
Maar hoeveel dochters heb je nu werkelijk man-met-nick-katjaschuurman?

(Tja, JIJ schopt hem vanuit de krochten omhoge, dus er moet welhaast een Freudiaans verlangen in schuilen.....)

[Dit bericht is gewijzigd door Roache_ op 29-12-2000 02:29]

Ben te zaai voor een signature
pi_597778
quote:
Op 29 december 2000 02:27 schreef Roache_ het volgende:
Maar hoeveel dochters heb je nu werkelijk man-met-nick-katjaschuurman?

(Ik wil gewoon niet dat die ouwe zeverende incontinente demente kwijl-opa gaat winnen. Aangezien ie op http://www.voorspel.nu bovenaan staat vrees ik het ergste)

ex-Graz stalker
  vrijdag 29 december 2000 @ 02:53:29 #67
374 beelzebub
master of disaster
pi_597801
quote:
Op 15 december 2000 01:06 schreef Thorka het volgende:
Ik zal jullie een nieuwtje vertellen:

1e eruit: Desiree
2e eruit: Georgie
3e eruit: Hieke
4e eruit: Bianca
5e eruit: Robin

WINNAAR: KOOS


Sommige mensen hebben kijk op de zaak OF heel veel macht

Maar Koos mag van mij ook winnen. Roept toch de minste anti-gevoelens bij me op.

  vrijdag 29 december 2000 @ 03:00:21 #68
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_597822
Dat vreselijke -icoontje moet maar eens afgeschaft worden vind ik. Waarom? Omdat je de vraag daarnee ontwijkt en er nog mee dreigt weg te komen, man-met-nick-katjaschurman, hoeveel dochters heb jij??
Dat lullige emoticonnetje met z'n domme vraagteken geeft mij het gevoel voor lul te staan, terwijl ik gewoon vraag hoeveel dochters je hebt. (Okee, ik vroeg dat niet, maar ik herhaalde de vraag, ben inderdaad ook erg benieuwd). Dus als je al reageert neem ik niet genoegen met een antwoord waaruit blijkt dat je baalt dat Koos hoog in de peiling staat of zoiets, maar alleen maar met : Geen dochters, 1 dochter, twee dochters, drie dochters enzovoorts. Je ontwijkt nu de vraagstelling een beetje boel.
Ben te zaai voor een signature
  vrijdag 29 december 2000 @ 03:03:11 #69
4613 Roache_
Troika hier, Troika daar
pi_597835
quote:
Op 29 december 2000 02:53 schreef beelzebub het volgende:
Sommige mensen hebben kijk op de zaak OF heel veel macht

Maar Koos mag van mij ook winnen. Roept toch de minste anti-gevoelens bij me op.


Buiten het feit dat er verschillende exits omgekeerd genoemd staan wil ik deze persoon ook graag nomineren voor orakel van het jaar. Het is inderdaad een hele klus om de 5 laatst overgebleven kandidaten in een wllekeurige volgorde te plaatsen en het dan nét niet goed te hebben.
Ben te zaai voor een signature
pi_597930
quote:
Op 29 december 2000 03:00 schreef Roache_ het volgende:
Dat vreselijke -icoontje moet maar eens afgeschaft worden vind ik. Waarom? Omdat je de vraag daarnee ontwijkt en er nog mee dreigt weg te komen, man-met-nick-katjaschurman, hoeveel dochters heb jij??
0 dochters dan maar...ik snap het allemaal niet meer
..ben niet getrouwd
..heb geen vriendin
..heb geen kinderen
..ben geestelijk 18

maar om ff on-topic te blijven: KOOS MAG NIET WINNEN!!

(extra aanvulling)

[Dit bericht is gewijzigd door katjaschuurman op 29-12-2000 03:38]

ex-Graz stalker
  vrijdag 29 december 2000 @ 13:22:34 #71
7991 Yvetje
just a teenage dirtbag......
pi_598778
KOOS MAG NIET WINNEN!!! zeker weten, die vent voert werkelijk geen ene **** uit. Als hij wint dan kijk ik nooit meer van mij leven naar een reality-soap (erewoord!)
http://www.expage.com/yvettek
pi_598827
KOOS mag zeker winnen. Als er een persoon is die niks uitvoert behalve wat branieschoppen is dat Robin wel. KOOS is fysiek misschien niet veel bezig maar zorgt wel voor humoren menselijkheid.
Alleen het feit dat hij het al zo lang met van die Veronica boys en girls volhoudt is een pluim waard.
In KOOS zit diepgang en levenservaring, wat te merken was in zijn gesprek met Dirk. Nu hij enkel met teletubbies in huis zit kan hij zijn wijsheden enkel aan de kippen kwijt, voor een gesprek heb je nu eenmaal minstens twee mensen nodig.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')