Het leek vanavond weer een beetje 'the good old times'. http://www.voorspel.nu zat weer exact goed. Dankzij alle Fok!kers natuurlijk! Nu geloof ik niet in toeval...
quote:Mee eens.
Op 08 december 2000 02:05 schreef Miracle het volgende:
Bianca moet nu eerst weg hoor, dan pas is Koos zum beurt.
EERST BIANCA!!!!
Ik mocht Bianca eerst ook niet maar verdenk d'r steeds meer van oprecht te zijn... Ja ik krijg het bijna niet uit mijn strot. Om dezelfde reden gaat ook Robin het redden.
Koos echter met z'n nasale stemgeluid werkt me al drie maanden op m'n zenuwen. Neem daarbij in aanmerking dat die vent niet vooruit is te branden en dat ie zich nog steeds 'verbaasd' dat ie er nog in zit:
en nog een keer
Koos is niet echt. Hij probeert het wel maar wat mij betreft mogen ze 'm bij de volgende exit gelijk afvoeren riching het bejaardentehuis en ik wil nooit maar dan nooit meer iets van die kerel horen. Nog een keer
quote:Mevrouwtje big tits, no brains....
Op 08 december 2000 01:56 schreef katjaschuurman het volgende:
Ok Arcee. Ik heb je 'geholpen' met Ferwwwwwdi. Nu is het mijn beurt: Koos d'r uit! Ben het nu zatHet leek vanavond weer een beetje 'the good old times'. http://www.voorspel.nu zat weer exact goed. Dankzij alle Fok!kers natuurlijk! Nu geloof ik niet in toeval...
U is waarschijnlijk in den oorlog. U bedoelde BIANCA
Deze twee mensen hebben toch geen persoonlijkheid. Zijn volledig vergroeid met het meubilair.
Maar ik moet kiezen. Dan nu toch maar eerst Koos gelijk richting de bejaardesoos. En Deesje op kerstavond. Is ze toch nog met kerst alleen.
Shit, was ik bijna ook die macho(vrouwenhater)kwal van een Georgie bijna vergeten. (Die opmerking van hem: 'vrienden heb je maar een paar' vrouwen zijn er zat
of iets in die trant. Leuk voor Kim).
Eigenlijk mag alleen Robin (en heel misschien Hieke) nog blijven zitten, maar ja dan is het programma ook afgelopen
[Dit bericht is gewijzigd door tiki op 08-12-2000 09:39]
Eerst was het nog een vrolijke vent en nu zit er inderdaad een watjepatatje. Eruit met die vent!
Jompels,
Slaapmeisje
Een beetje voorover zittend met een blik in de ogen van, moet ik in die camera kijken, mag ik al beginnen, nou daar gaat ie, Lieve mensen........
Want Koos heeft meer leven in de nagel van zijn pink dan die pinda in zijn hele lichaam
quote:Hoe "jong" ben jij eigenlijk, "man-met-nick-Katjaschuurman" ?
Op 08 december 2000 02:18 schreef katjaschuurman het volgende:
<snip>
Koos is niet echt. Hij probeert het wel maar wat mij betreft mogen ze 'm bij de volgende exit gelijk afvoeren riching het bejaardentehuis en ik wil nooit maar dan nooit meer iets van die kerel horen. Nog een keer
quote:Geestelijk ben ik 18
Op 08 december 2000 11:10 schreef Moor het volgende:
Hoe "jong" ben jij eigenlijk, "man-met-nick-Katjaschuurman" ?
quote:Miracle! Vriend
Op 08 december 2000 02:05 schreef Miracle het volgende:
Bianca moet nu eerst weg hoor, dan pas is Koos zum beurt.
quote:*PalinG heeft het goed gezien
Op 08 december 2000 04:50 schreef PalinG het volgende:
* PalinG denkt mede namens Tink te spreken als hij roeptBianca ERUIT !!!
quote:Helemaal mee eens!
Op 08 december 2000 10:34 schreef Slaapmeisje het volgende:
Ik had nooit verwacht van mezelf dat ik dit zou vragen, maar mag alsjealsjealsjeblieft Georgie Porgie Pudding Pie eruit?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |