abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 29 september 2020 @ 07:44:47 #181
464681 hollandia02
"The Young Boy"
pi_195319565
https://coronadashboard.r(...)itief-geteste-mensen

Wat is hier aan de hand?

(Check "Het verloop van tijd" in deze week")
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace
pi_195319594
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 07:44 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Toch is inmiddels aangetoond dat adequate vitamine d3 gehaltes je kans op besmetting verlagen, net als de kans om ernstig ziek te worden.
Het is vast niet zo dat mensen zo massaal allemaal lagere Vitamine D3-gehaltes hebben vanaf eind augustus. Ik neem aan dat dat even duurt.

Ik neem al langere tijd mijn D3-pilletjes, ook omdat ik veel binnen zit en bij mij ooit een D3-waarde is geconstateerd die "net niet te laag" was.
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_195319683
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 07:44 schreef Jaeger85 het volgende:

[..]

Toch is inmiddels aangetoond dat adequate vitamine d3 gehaltes je kans op besmetting verlagen, net als de kans om ernstig ziek te worden.
Kans op besmetting? Dus dan krijg je het virus gewoon niet?
Heb je daar een bron voor?
Go hard or go home
pi_195319717
Ik denk dat je sowieso je micro's op orde moet hebben, net als je macro's want dat maakt je gezonder.
Vit D is geen magic pill tegen corona. Daarnaast is vit D vet oplosbaar. Voordat je als een André Hazes jr op nuchtere maag al je supplementen naar binnenwerkt. Meeste mensen doen eigenlijk maar wat.
Dus ook 10.000 IU naar binnenwerken is complete bullshit.
Go hard or go home
  dinsdag 29 september 2020 @ 08:22:51 #185
37248 BertV
Klei indiaan
pi_195319790
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 08:10 schreef Noek het volgende:
Ik denk dat je sowieso je micro's op orde moet hebben, net als je macro's want dat maakt je gezonder.
Vit D is geen magic pill tegen corona. Daarnaast is vit D vet oplosbaar. Voordat je als een André Hazes jr op nuchtere maag al je supplementen naar binnenwerkt. Meeste mensen doen eigenlijk maar wat.
Het is compleet mijn eigen schuld, maar ik ben veel slechter gaan eten / drinken sinds corona.
Of het het ontbreken van regelmaat is, minder fietsen (woon-werk) verveling, stress... waarschijnlijk een combi.
Handgemaakt | Doggerlandvluchteling
pi_195319799
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 08:10 schreef Noek het volgende:
Zou een voorbeeld moeten nemen aan z'n vader. Die deed ook nooit iets op een nuchtere maag.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_195319809
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 08:22 schreef BertV het volgende:

[..]

Het is compleet mijn eigen schuld, maar ik ben veel slechter gaan eten / drinken sinds corona.
Of het het ontbreken van regelmaat is, minder fietsen (woon-werk) verveling, stress... waarschijnlijk een combi.
Hier 11 kilo afgevallen sinds corona, kan beide kanten op werken, is maar hoe je er zelf in staat.
  dinsdag 29 september 2020 @ 08:25:57 #188
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_195319811
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 08:24 schreef Monolith het volgende:

[..]

Zou een voorbeeld moeten nemen aan z'n vader. Die deed ook nooit iets op een nuchtere maag.
:D
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
pi_195319824
quote:

[..]

Get your shit together en ga voor jezelf zorgen. Gezonder lijf is ook vaak een gezondere geest.
Denk dat een okay'e levenstijl het beste medicijn tegen corona is. Al ga je maar elke dag een ronde lopen buiten of fietsen, veel gekleurd eten tot je nemen en dan doe je het al prima.

[ Bericht 0% gewijzigd door Noek op 29-09-2020 08:33:22 ]
Go hard or go home
pi_195319827
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 08:24 schreef Monolith het volgende:

[..]

:D
Go hard or go home
pi_195319831
quote:

[..]

Dat had ik de eerste 2/3 maanden ook, ik had er echt moeite mee een vast patroon te ontwikkelen. Mijn vrouw werkte ook thuis en wisselden we elkaar af qua op ons kleintje letten. Dat was net in de periode dat mn dochter naar 1 slaap overging, dus ik was ineens 5u 's morgens aan 't werk tot 11u 's morgens en 's avonds na 8u weer. Heb mezelf echt moeten dwingen een stapje terug te zetten.

Ik heb mezelf moeten dwingen een beetje een regelmaat aan te brengen. Daar heb ik best ff moeite mee gehad eerlijk gezegd. Sterker, als ik mezelf niet tegenhou zit ik binnen een week weer in dat patroon, zeker vanwege de toegenomen druk/stress op werk.
pi_195319832
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 08:03 schreef Noek het volgende:

[..]

Kans op besmetting? Dus dan krijg je het virus gewoon niet?
Heb je daar een bron voor?
quote:
Studies kun je vinden in de beschrijving.
pi_195319886
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 september 2020 08:26 schreef Noek het volgende:

[..]

Get your shit together en ga voor jezelf zorgen. Gezonder lijf is ook vaak een gezondere geest.
Denk dat een okay'e levenstijl het beste medicijn tegen corona is. Al ga je maar elke dag een ronde lopen buiten of fietsen, veel gekleurde eten tot je nemen en dan doe je het al prima.
Dat gekleurde eten zul je voor veel mensen moeten verduidelijken :D
M&M’s, paprikachips, winegums, dropstaafjes, roze koeken
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_195319899
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 08:35 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Dat gekleurde eten zul je voor veel mensen moeten verduidelijken :D
M&M’s, paprikachips, winegums, dropstaafjes, roze koeken
Skittles en Jelly Beans! *O*
Go hard or go home
pi_195319901
quote:

[..]

Ik ben juist veel regelmatiger en gezonder gaan leven sinds corona. De lunch was toch meestal m'n meest ongezonde maaltijd aangezien die vaak in bedrijfskantines was. De vrijheid van het thuiswerken zorgt ervoor dat ik eigenlijk na ontbijt en lunch altijd wel even een stukje kan wandelen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
  dinsdag 29 september 2020 @ 08:40:54 #196
171727 StateOfMind
Ancient Astronaut
pi_195319928
Hopelijk beseffen 'de mensen' dat wat we over 3 weken te horen krijgen volledig afhankelijk is van hoe we ons gaan gedragen de komende 3 weken.
Want als de regels nog steeds massaal genegeerd gaan worden, dan zullen we te horen krijgen dat we weer terug gaan naar de 'intelligente lockdown' van destijds. En misschien nog wel strenger.

Hopelijk is dat besef er, maar persoonlijk heb ik daar een hard hoofd in.
Perhaps you've seen it, maybe in a dream.
A murky, forgotten land.
  Redactie Games dinsdag 29 september 2020 @ 08:46:50 #197
181272 crew  Noppie2000
pi_195319996
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 08:40 schreef StateOfMind het volgende:
Hopelijk beseffen 'de mensen' dat wat we over 3 weken te horen krijgen volledig afhankelijk is van hoe we ons gaan gedragen de komende 3 weken.
Want als de regels nog steeds massaal genegeerd gaan worden, dan zullen we te horen krijgen dat we weer terug gaan naar de 'intelligente lockdown' van destijds. En misschien nog wel strenger.

Dat 7 miljoen mensen gister de persco keken is in ieder geval positief. Boodschap komt duidelijk bij meer mensen aan dat het niet goed gaat. Ben hoopvol, maar heb zeker niet het idee dat de drie weken genoeg zullen zijn.
pi_195320017
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 08:46 schreef Noppie2000 het volgende:

[..]

Dat 7 miljoen mensen gister de persco keken is in ieder geval positief. Boodschap komt duidelijk bij meer mensen aan dat het niet goed gaat. Ben hoopvol, maar heb zeker niet het idee dat de drie weken genoeg zullen zijn.
Natuurlijk niet.. dit gaat sowieso verlengd worden en waar mogelijk nog strenger worden.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_195320019
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 08:40 schreef StateOfMind het volgende:

Ik hoop het ook, hoewel het natuurlijk wel zo is dat de doelpalen telkens verplaatsen. Burgemeesters vallen nu over elkaar heen om additionele maatregelen te nemen, terwijl Rutte en de Jonge het hadden over de 3 grote steden. Nu komt daar Eindhoven bij, en elke burgemeester die nu denkt: "Ff lekker profileren!" komt daar nog bij.

Het is nou eenmaal belangrijk om draagvlak te maken voor maatregelen, en dat doe je niet door zo te communiceren.

Ik ben er bang voor dat een groep mensen juist flink zal gaan ageren tegen de maatregelen. Voetbalsupporters zullen vinden dat ze zich prima aan de maatregelen hebben gehouden, dus voor hun zal 't voelen alsof ze er nu bij genaaid worden. En dan heb ik 't nog niet eens over de horeca, zeker buiten de 3 grote steden in de Randstad.
pi_195320053
quote:
Boodschap komt duidelijk bij meer mensen aan dat het niet goed gaat.
Er zijn anders een hele hoop mensen die zeggen WTF er liggen er maar een paar op de IC hoezo gaat het niet goed?
Wat is dit voor bullshit allemaal aan de griep gaan er meer dood!!!!

Dat soort mensen dus. Daar heb ik een hekel aan. Zijn doorgaans dezelfde mensen die geen enkel besef hebben hoe exponentiele groei in elkaar steekt. Oftewel domme achterlijke mensen. Oftewel het gros van Nederland.
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_195320068
Ah, gelukkig word ik wakker met het nieuws dat verschillende OMT-leden eigenlijk andere maatregelen hadden willen zien. Kunnen die mensen echt niet gewoon hun mond houden? Ik dacht dat er een soort vertrouwelijkheid op die sessies zat voor deelnemers, maar volgens mij ziet ieder lid een potentieel moment of fame!
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_195320073
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 08:52 schreef TheVulture het volgende:
Ah, gelukkig word ik wakker met het nieuws dat verschillende OMT-leden eigenlijk andere maatregelen hadden willen zien.
Heb je een linkje? :@
vosss is de naam,
pi_195320088
quote:

[..]

Nee op zijn minst zullen ze de maatregelen van vandaag gaan verlengen, maar een versoepeling zal echt niet gebeuren, omdat we dan in het beste geval net in een dalende trend zitten...
pi_195320094
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 08:52 schreef TheVulture het volgende:
Ah, gelukkig word ik wakker met het nieuws dat verschillende OMT-leden eigenlijk andere maatregelen hadden willen zien. Kunnen die mensen echt niet gewoon hun mond houden? Ik dacht dat er een soort vertrouwelijkheid op die sessies zat voor deelnemers, maar volgens mij ziet ieder lid een potentieel moment of fame!
Meest kwalijke nog is dat er dus blijkbaar een hoop verschillende meningen binnen dit orgaan zijn. Dat doet afbreuk aan het vertrouwen dat je in zo'n OMT gaat hebben.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_195320098
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 september 2020 08:51 schreef vosss het volgende:

[..]

Er zijn anders een hele hoop mensen die zeggen WTF er liggen er maar een paar op de IC hoezo gaat het niet goed?

Dat soort mensen dus. Daar heb ik een hekel aan. Zijn doorgaans dezelfde mensen die geen enkel besef hebben hoe exponentiele groei in elkaar steekt. Oftewel domme achterlijke mensen. Oftewel het gros van Nederland.
Idiocracy in the making.
  dinsdag 29 september 2020 @ 08:54:36 #206
201761 phpmystyle
Ordinary guy from Moscow
pi_195320099
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 september 2020 08:51 schreef vosss het volgende:

[..]

Haha aldus onze fabrieksoperator _O_
"Fifty years ago the Leningrad street taught me a rule - if a fight is inevitable, you have to throw the first punch."
Vladimir Putin
“To forgive the terrorists is up to God, but to send them there is up to me.”
Vladimir Putin
pi_195320101
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 september 2020 08:52 schreef vosss het volgende:

[..]

https://nos.nl/artikel/23(...)jke-maatregelen.html
pi_195320123
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 september 2020 08:54 schreef phpmystyle het volgende:

[..]

Haha aldus onze fabrieksoperator _O_
Dat ik fabrieksoperator ben maakt niks uit he.

Ik sta daar eigenlijk puur en alleen maar vanwege gemakzucht. Dat ik ver onder mijn niveau werk maakt me geen flikker uit; die ploegendiensten bevallen me prima.
vosss is de naam,
pi_195320126
Goedemorgen.
Iedereen goed geslapen? O+
Welkom in een nieuwe dag in deze carrousel.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_195320128
quote:
7s.gif Op dinsdag 29 september 2020 08:52 schreef vosss het volgende:

[..]

Onder andere deze:

https://nos.nl/artikel/23(...)jke-maatregelen.html
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')