abonnement Unibet Coolblue
pi_195315951
Ik begrijp jullie heel goed wat jullie nu doormaken in deze tijd. Jullie vrijheid is ook in het voorjaar echt verminderd door een intelligente lockdown in maat/april en ook door vele coronamaatregelen. En na intelligente lockdown konden jullie beperkt naar scholen om verder te studeren, en vooral misten jullie ook contacten met jouw vrienden en medestudenten. In de zomer konden jullie gewoon op vakantie naar zonnige vakantiebestemmingen met jouw vriend(innen) en ik kan me echt voorstellen hoe het leuk voor jullie was om even weg uit zo drukke Nederland te gaan. Dat is volgens mij heel goed voor jullie dat deden om even leuke dingen doen zoals biertjes drinken met zijn allen of lekker zonnen op het strand.

Vanaf afgelopen augustus konden jullie weer naar hogescholen of universiteit om weer te gaan studeren, zoals jullie medestudenten weer op te zoeken met kennismakingsweken en enzovoort. Aan andere kant begrijp ik ook dat jullie de coronaregels zat zijn want we vinden allemaal dat vrijheid een groot goed is. Jullie hebben net als wij ook recht op genieten van het leven die we maar 1 keer hebben op deze aarde. En juist gelukkig zijn is het belangrijkst in deze tijd, vooral moed en hoop houden is ook heel belangrijk in deze moeilijke tijd. Je bent niet alleen op deze wereld. Ik snap dat je ook soms hierdoor wel eenzaam voelt waar je ook bijna geen contact kunt opzoeken vanwege het coronavirus. Je beseft ook dat het leven echt heel waardevol is dat je een keer kunt leven, zodat het ook soms goed of slecht gaat.

Wees gelukkig en voorzichtig met alles...
Humor, serieus en vrolijk!
pi_195316048
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 22:00 schreef Ven1972 het volgende:
Vanaf afgelopen augustus konden jullie weer naar hogescholen of universiteit om weer te gaan studeren, zoals jullie medestudenten weer op te zoeken met kennismakingsweken en enzovoort.
Maat, je hebt totaal geen idee van waar je over praat :')
pi_195316068
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 22:04 schreef jameshond7 het volgende:

[..]

Maat, je hebt totaal geen idee van waar je over praat :')
Nou ja, weet ik, maar ik doe dit om jongeren en studenten op te vrolijken.
Humor, serieus en vrolijk!
pi_195316080
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 22:05 schreef Ven1972 het volgende:

[..]

Nou ja, weet ik, maar ik doe dit om jongeren en studenten op te vrolijken.
_O-
Ik moest wel lachen dus het is je gelukt ^O^
pi_195316111
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 22:05 schreef jameshond7 het volgende:

[..]

_O-
Ik moest wel lachen dus het is je gelukt ^O^
Ja echt wel, jongeren trekt mij nog wel aan.
Humor, serieus en vrolijk!
pi_195316597
Even alle gekheid op een stokje, het is inderdaad soms even lastig, vooral als je bedenkt dat dit een van de leukste periodes uit je leven zou moeten zijn. De diploma uitreiking via Zoom was toch wel de grootste teleurstelling voor velen.

Het is jammer dat alle studenten nu een soort zondebok voor de verspreiding van het virus zijn geworden, door een aantal verenigingen waardoor dat beeld is ontstaan. In mijn omgeving is dit juist helemaal anders, vanaf het begin heeft iedereen het serieus genomen. Zoveel mogelijk buiten borrelen op anderhalve meter afstand, houden aan het maximaal aantal bezoekers in huis, in quarantaine gaan en testen wanneer dat nodig is.

Ik zie juist veel ouderen die overal lak aan hebben en zich ontzettend asociaal gedragen, hartstikke verkouden en hoestend (zonder hand/elleboog voor de mond) rondlopen, mondkapjes afdoen in het ov, in de supermarkt zo dichtbij je staan dat ze in je nek hijgen, zich nergens iets van aantrekken.

Maar goed, dat terzijde. Bedankt voor de aardige woorden.
pi_195317194
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 22:28 schreef Zopiclon het volgende:
Even alle gekheid op een stokje, het is inderdaad soms even lastig, vooral als je bedenkt dat dit een van de leukste periodes uit je leven zou moeten zijn. De diploma uitreiking via Zoom was toch wel de grootste teleurstelling voor velen.

Het is jammer dat alle studenten nu een soort zondebok voor de verspreiding van het virus zijn geworden, door een aantal verenigingen waardoor dat beeld is ontstaan. In mijn omgeving is dit juist helemaal anders, vanaf het begin heeft iedereen het serieus genomen. Zoveel mogelijk buiten borrelen op anderhalve meter afstand, houden aan het maximaal aantal bezoekers in huis, in quarantaine gaan en testen wanneer dat nodig is.

Ik zie juist veel ouderen die overal lak aan hebben en zich ontzettend asociaal gedragen, hartstikke verkouden en hoestend (zonder hand/elleboog voor de mond) rondlopen, mondkapjes afdoen in het ov, in de supermarkt zo dichtbij je staan dat ze in je nek hijgen, zich nergens iets van aantrekken.

Maar goed, dat terzijde. Bedankt voor de aardige woorden.
Thanx. Natuurlijk is niet leuk voor alle studenten die als zondebok gezien wordt voor verspreiden van het virus. Maar je kan ook niks aan doen. Ik ook niet.
Humor, serieus en vrolijk!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')