Anne F. was ook maar een dommie dat ze die Duitsers niet aan hoorde komen.quote:Op maandag 28 september 2020 21:41 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Uit onze geschiedenis is dat zeker niet overdreven gezien de meeste van ons de Tweede Wereld oorlog niet hebben meegemaakt. Al heb ik hier oudjes over horen spreken dat hun ervaringen met de tweede wereld oorlog niet zo erg was dat de corona nu. Duitsers kun je zien, horen en er voor verstoppen. Corona is een onzichtbare vijand die elk moment kan toeslaan en als zo'n oudje dat zegt, dan begrijp ik hem wel.
Dat ze niet zo moeten zeuren. Als het andersom was geweest, hadden ze andersom gezeurd.quote:Op maandag 28 september 2020 21:42 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ik zie op twitter veel mensen klagen dat het niet uit te leggen is dat de efteling wel kan, en stadions niet.
Wat vinden jullie daarvan?
De pandemie is nog maar net begonnen.quote:Op maandag 28 september 2020 21:32 schreef summer2bird het volgende:
[..]
Die van mij wel
Alles is kutter. Eenzamer.
Alles geeft stress.
En het wordt nog langer niet normaal
Whut? dat klinkt niet goedquote:Op maandag 28 september 2020 21:35 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Echt... al die ellende, wat een drama. En dan net ook nog een belletje van de brandweer krijgen dat ons bedrijf in de fik staat! Hartkloppingen zijn weggeebt en ik kan alleen maar tranen van het lachen wegvegen hier om al die reacties!
Gelukkig is het maar 3 kwartier rijden voordat we weten hoe ernstig!quote:Op maandag 28 september 2020 21:42 schreef Tijger_m het volgende:
[..]
Oh, sorry, dat is wel heel erg shit
Boven de 200K officieel, 300K inclusief oversterfte ongeveer en er komen weer rond 45.000 nieuwe gevallen per dag bij want ze hebben de curve weer naar boven weten te krijgen.quote:Op maandag 28 september 2020 21:38 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Land of the Brave & Stupid. Ik hoor die toupet nog roepen; "we will probably stay under 100.000 deaths, and that would be a great job.".. ze zitten nu? boven de 200k?
In de nieuwe regels wordt er niet aangekaart dat je niet met je kleinkinderen kan zijn.quote:Op maandag 28 september 2020 21:38 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
En waar slaat deze reactie op?
Ik bedoel gewoon te zeggen dat iedereen daar zelf een keuze in moet maken. Maar sommigen op dit forum doen net alsof het een zwaar misdrijf is als mensen gewoon met hun kleinkinderen naar opa en oma gaan. Als zij dat willen - bijvoorbeeld om de redenen die ik noemde - moeten ze dat lekker zelf weten.
Ik woon alleen, in de eerste weken van Corona was dat behoorlijk heftig, zeker als je werk, prive en de rest binnen dezelfde muren afspelen.quote:Op maandag 28 september 2020 21:43 schreef capricia het volgende:
Als je alleen leeft, kan ik me voorstellen dat het heel anders kan voelen.
Dat heeft Rutte toch duidelijk uitgelegd? 'Doorstroomlocaties.'quote:Op maandag 28 september 2020 21:42 schreef Vlaggenroof het volgende:
Ik zie op twitter veel mensen klagen dat het niet uit te leggen is dat de efteling wel kan, en stadions niet.
In de Efteling kan je je toch veel meer verspreiden dan in een stadion?quote:Op maandag 28 september 2020 21:42 schreef Vlaggenroof het volgende:
Whut?quote:Op maandag 28 september 2020 21:35 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Echt... al die ellende, wat een drama. En dan net ook nog een belletje van de brandweer krijgen dat ons bedrijf in de fik staat! Hartkloppingen zijn weggeebt en ik kan alleen maar tranen van het lachen wegvegen hier om al die reacties!
Het is niet echt iets wat je er nu bij kunt hebben nee. Maar goed, staan 2 wagens, dus als ingrijpen noodzakelijk is, zullen ze dat wel doen. Lijkt erop dat het in een behuizing van een afzuiger brandt... We houden hoop.quote:
Jeetje, heftig, sterkte man!quote:Op maandag 28 september 2020 21:35 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Helpen virtuele hugs ook?quote:Op maandag 28 september 2020 21:44 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Gelukkig is het maar 3 kwartier rijden voordat we weten hoe ernstig!![]()
Maar goed.... always look at....
Dat moeten dan toch aardig dementerende oudjes zijn geweest.quote:Op maandag 28 september 2020 21:41 schreef MakkieR het volgende:
[..]
Uit onze geschiedenis is dat zeker niet overdreven gezien de meeste van ons de Tweede Wereld oorlog niet hebben meegemaakt. Al heb ik hier oudjes over horen spreken dat hun ervaringen met de tweede wereld oorlog niet zo erg was dat de corona nu. Duitsers kun je zien, horen en er voor verstoppen. Corona is een onzichtbare vijand die elk moment kan toeslaan en als zo'n oudje dat zegt, dan begrijp ik hem wel.
Ik vind het een rare redenatie. Als ik moet kiezen tussen een virus dat weliswaar onzichtbaar maar in de meeste gevallen niet dodelijk is versus een goed georganseerde, zwaar bewapende bezettingsmacht die doelbewuste vernietiging van bevolkingsgroepen nastreeft? Dat virus, graag.quote:Op maandag 28 september 2020 21:43 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Anne F. was ook maar een dommie dat ze die Duitsers niet aan hoorde komen.
Ambieer je toevallig het stadsdichterschap van Haarlem?
Ja, gelul wel eigenlijk. Kan in stadions die voor 80 procent leeg zijn ook prima natuurlijk.quote:Op maandag 28 september 2020 21:44 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat heeft Rutte toch duidelijk uitgelegd? 'Doorstroomlocaties.'
Mensen blijven excuses zoeken, ik had niet minder van ze verwacht.quote:Op maandag 28 september 2020 21:42 schreef Vlaggenroof het volgende:
Yupsquote:Op maandag 28 september 2020 21:38 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Land of the Brave & Stupid. Ik hoor die toupet nog roepen; "we will probably stay under 100.000 deaths, and that would be a great job.".. ze zitten nu? boven de 200k?
Veel sterkte!quote:Op maandag 28 september 2020 21:46 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Het is niet echt iets wat je er nu bij kunt hebben nee. Maar goed, staan 2 wagens, dus als ingrijpen noodzakelijk is, zullen ze dat wel doen. Lijkt erop dat het in een behuizing van een afzuiger brandt... We houden hoop.
Dat wordt thuiswerken dan.quote:Op maandag 28 september 2020 21:35 schreef Mammietje het volgende:
[..]
Die lockdown, ja. Dat was een complete aardbeving. Echt ongekend heftig qua gevoel. Beklemmend.quote:Op maandag 28 september 2020 21:44 schreef _serial_ het volgende:
[..]
Ik woon alleen, in de eerste weken van Corona was dat behoorlijk heftig, zeker als je werk, prive en de rest binnen dezelfde muren afspelen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |