En nu stiekem zeker wel een bord vol vleesspiesjes ...quote:Op maandag 28 september 2020 18:20 schreef bitterbal het volgende:
Moest mijn mobiel bij het buffet schijnen om te kijken wat er is
Ja niemand die het zietquote:Op maandag 28 september 2020 18:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En nu stiekem zeker wel een bord vol vleesspiesjes ...
Die zijn altijd als wij de kleine naar bed brengen. Maar ik heb de spoilers al gelezen.quote:Op maandag 28 september 2020 18:21 schreef Amarantha het volgende:
Zitten we allemaal al klaar voor de persconferentie?
quote:Op maandag 28 september 2020 18:16 schreef bitterbal het volgende:
ben k toch nog een beetje in thailand
Ik lees het straks welquote:Op maandag 28 september 2020 18:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die zijn altijd als wij de kleine naar bed brengen. Maar ik heb de spoilers al gelezen.
Nee moet straks om 19.00 uur een too good to go pakket ophalen bij de AH. Lijkt wel alsof er elke keer een belangrijke persco is als ik die bestelquote:Op maandag 28 september 2020 18:21 schreef Amarantha het volgende:
Zitten we allemaal al klaar voor de persconferentie?
gewoon de kleine eerder op bed leggen. Die heeft toch nog geen tijdsbesef of wel??quote:Op maandag 28 september 2020 18:23 schreef DaMart het volgende:
[..]
Die zijn altijd als wij de kleine naar bed brengen. Maar ik heb de spoilers al gelezen.
Rauw want de oven doet het ook niet.quote:Op maandag 28 september 2020 18:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En nu stiekem zeker wel een bord vol vleesspiesjes ...
Alsof onze kuddeverslinder dat wat boeit, die eet het zelfs als het hart nog kloptquote:Op maandag 28 september 2020 18:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Rauw want de oven doet het ook niet.
Hij is goed in tijdrekken... en hij kan ook nog niet naar bed, want we hebben nog geen toetje opquote:Op maandag 28 september 2020 18:25 schreef Bos81 het volgende:
[..]
gewoon de kleine eerder op bed leggen. Die heeft toch nog geen tijdsbesef of wel??![]()
![]()
quote:Op maandag 28 september 2020 18:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alsof onze kuddeverslinder dat wat boeit, die eet het zelfs als het hart nog klopt
Benieuwd naar de foto'squote:Op maandag 28 september 2020 18:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee moet straks om 19.00 uur een too good to go pakket ophalen bij de AH. Lijkt wel alsof er elke keer een belangrijke persco is als ik die bestel![]()
Kahl Drogoquote:Op maandag 28 september 2020 18:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Alsof onze kuddeverslinder dat wat boeit, die eet het zelfs als het hart nog klopt
Ben je ook alleenstaande moeder?quote:Op maandag 28 september 2020 18:48 schreef kwiwi het volgende:
Nieuwe auto heeft al een lekke bandMaar Gergely zei ik bel de dealer wel even.. "Zeg die auto heeft een lekke band, kom je 'm ophalen om te repareren of zullen we gewoon naar een garage in de buurt gaan en de rekening naar je door laten sturen?"
"Ehh.. doe het laatste maar".Dat had ik zelf zo niet gedurfd
Ben te aardig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |