abonnement Unibet Coolblue
pi_195305483
De laatste cijfers wekken de indruk dat het virus opeens flink om zich heen grijpt, ondanks dat er al maatregelen liggen om het een halt toe te dwingen. Maar zou het ook zo kunnen zijn dat de nieuwe besmettingen niet nieuw zijn? Dat eigenlijk de halve bevolking al in aanraking is geweest met het virus en dat het bleef sluimeren tot het juiste moment.

De stijging van het aantal positief geteste personen is vooral sinds half augustus merkbaar. Dit is voor velen het einde van de vakantieperiode, dus weer vroeg opstaan en het (eventueel) stressvolle werk weer oppakken. Dit samen met het kouder en korter worden van de dagen heeft een negatieve invloed op de weerstand, het juiste moment voor een sluimerend virus om op te vlammen. Daarnaast zijn nieuwe besmettingen natuurlijk nog steeds mogelijk.

Het is maar een gedachte, gebaseerd op het feit dat er meedere virussen zijn die kunnen sluimeren.
pi_195305726
Geen idee, vraag het aan een expert
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
pi_195305966
Het punt is dat ik nog nergens gelezen heb dat hier onderzoek naar gedaan is en of dit tot een van de mogelijkheden behoort.
pi_195306140
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 15:17 schreef DemonRage het volgende:
Het punt is dat ik nog nergens gelezen heb dat hier onderzoek naar gedaan is en of dit tot een van de mogelijkheden behoort.
Dat zal een reden hebben tenzij jij DE oplossing hebt gevonden.
Reason is not automatic, those who deny it cannot be conquered by it, Ayn Rand
Discuseren met domme mensen verlies ik omdat ik niet genoeg ervaring heb met dom lullen.
  maandag 28 september 2020 @ 15:42:16 #5
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_195306587
quote:
3s.gif Op maandag 28 september 2020 14:55 schreef DemonRage het volgende:
Het is maar een gedachte, gebaseerd op het feit dat er meedere virussen zijn die kunnen sluimeren.
Welke virussen zijn dat dan precies?
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_195307329
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 15:42 schreef Megumi het volgende:

[..]

Welke virussen zijn dat dan precies?
Bijvoorbeeld het herpes virus (die van de koortslip) sluimert als je ermee besmet bent.
  maandag 28 september 2020 @ 16:33:34 #7
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_195307762
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 16:15 schreef DemonRage het volgende:

[..]

Bijvoorbeeld het herpes virus (die van de koortslip) sluimert als je ermee besmet bent.
Ah. Weer wat geleerd. Maar denk niet dat dit ook voor corona op gaat.
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')