Ohquote:Op maandag 28 september 2020 14:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat werd dan meestal mondjesmaat uitgelekt, nu staat er gelijk een heel document klaar
[ afbeelding ]
Ja om 19.00 uur.quote:
Ik ken echt nog 0 besmette mensen.quote:Op maandag 28 september 2020 14:21 schreef Amarantha het volgende:
Vroeg nog of ik het goed hoorde maar hij zei ja echt 60 besmettingen.
Tering. Hoe groot is die familie dan ookquote:Op maandag 28 september 2020 14:21 schreef Amarantha het volgende:
Iemand op het werk zei vandaag tegen mij dat in zijn familie (hier in Emmen) al 60 besmettingen zijn. Whut?
Daarom opende ik 'm maar.quote:
Ja dat zei ik ook al.quote:Op maandag 28 september 2020 14:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Tering. Hoe groot is die familie dan ook
wel jammer dat landen niet een beetje naar elkaar kijken als ze regels maken.quote:Op maandag 28 september 2020 14:22 schreef bitterbal het volgende:
nou ja het moet maar met die maatregelen
Dit document is inhoudelijk wel echt ruk en schat ik niet in afkomstig van enig beleidsmaker van de overheid iigquote:Op maandag 28 september 2020 14:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat werd dan meestal mondjesmaat uitgelekt, nu staat er gelijk een heel document klaar
[ afbeelding ]
Iedereen is daar een broer?quote:Op maandag 28 september 2020 14:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja dat zei ik ook al.Schijnbaar kamp.
Zelfs op m'n creatiefst kom ik niet aan zoveel levende lui in mijn familie, maar als het zo'n boerengezin met 8 koters per gezin in meerdere generaties is, wellicht. En als die elkaar besmetten... Ik zie mogelijkheden.quote:Op maandag 28 september 2020 14:21 schreef Amarantha het volgende:
Iemand op het werk zei vandaag tegen mij dat in zijn familie (hier in Emmen) al 60 besmettingen zijn. Whut?
Ik weet er 1 zeker, verder vooral ongeteste gevallen.quote:Op maandag 28 september 2020 14:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik ken echt nog 0 besmette mensen.
Ik wil dit ook graag zo houden.
Hier afgelopen week echt ineens een stortvloed.quote:Op maandag 28 september 2020 14:21 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Ik ken echt nog 0 besmette mensen.
Ik wil dit ook graag zo houden.
Ja daarom, ook geen bronvermelding of iets, snap ook niet dat het AD dit overneemt, of nou ja, snap dat ergens wel met hoe het AD tegenwoordig isquote:Op maandag 28 september 2020 14:23 schreef Molo het volgende:
[..]
Dit document is inhoudelijk wel echt ruk en schat ik niet in afkomstig van enig beleidsmaker van de overheid iig
Oh, zelfde idee en lekker dicht op elkaar allemaal.quote:Op maandag 28 september 2020 14:22 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja dat zei ik ook al.Schijnbaar kamp.
Yep, voor dat laatstequote:Op maandag 28 september 2020 14:24 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja daarom, ook geen bronvermelding of iets, snap ook niet dat het AD dit overneemt, of nou ja, snap dat ergens wel met hoe het AD tegenwoordig is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |