abonnement Unibet Coolblue
pi_195302412
Hoihoi,

Graag zou ik jullie inzicht willen hebben. Is onderstaande flirtgedrag of typische houding van mannengedrag?

Ken je van die rockzangers die hun ene been op obstakel leggen zoals een geluidsbox???
Ik heb dat als ik met man sta te praten en ineens zijn ene been op een hoger obstakel legt en vervolgens zijn bovenlichaam naar mij toe draait. Uiteraard staat hij in mijn buurt, waarvan een keer erg dicht bij.

Is dit teken van interesse naar mij toe? Een voorbode van zoenen?
Hij is geen zanger ;-)
Of dient hij gewoon even zijn been te strekken?

Bedankt.

Gr.
  maandag 28 september 2020 @ 12:38:00 #2
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_195302426
Gewoon even z'n plakzak aan het ontplakken.
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
pi_195302555
quote:
1s.gif Op maandag 28 september 2020 12:37 schreef Zonnebloem90 het volgende:
Hoihoi,

Graag zou ik jullie inzicht willen hebben. Is onderstaande flirtgedrag of typische houding van mannengedrag?

Ken je van die rockzangers die hun ene been op obstakel leggen zoals een geluidsbox???
Ik heb dat als ik met man sta te praten en ineens zijn ene been op een hoger obstakel legt en vervolgens zijn bovenlichaam naar mij toe draait. Uiteraard staat hij in mijn buurt, waarvan een keer erg dicht bij.

Is dit teken van interesse naar mij toe? Een voorbode van zoenen?
Hij is geen zanger ;-)
Of dient hij gewoon even zijn been te strekken?

Bedankt.

Gr.
Belangrijker, en sneller, lijkt het me om te kijken naar wat jij zou willen dat het betekent. En dat jij daar je gedrag op aanpast. In plaats van te gissen met online vreemdelingen, kun je zo in de praktijk actief testen of jullie hetzelfde willen.

Wat houdt je tegen om het zelf te ontdekken?
pi_195302747
quote:
Gewoon even z'n plakzak aan het ontplakken.
Met of zonder aantrekkingskracht??

quote:
Belangrijker, en sneller, lijkt het me om te kijken naar wat jij zou willen dat het betekent. En dat jij daar je gedrag op aanpast.
Ik vroeg of voorbode is van zoenen,... ik kan moeilijk tussen zijn benen gaan staan als hij even zijn slapend been wilt strekken...
  Mooiste FOK!fotoboek van de vrouwen 2022 maandag 28 september 2020 @ 12:53:01 #5
165264 Puzzie
C'est La Fucking Vie
pi_195302758
Jeetje wat vergezocht.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_195302819
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 12:44 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Belangrijker, en sneller, lijkt het me om te kijken naar wat jij zou willen dat het betekent. En dat jij daar je gedrag op aanpast. In plaats van te gissen met online vreemdelingen, kun je zo in de praktijk actief testen of jullie hetzelfde willen.

Wat houdt je tegen om het zelf te ontdekken?
hebben ze daar ook al asielprocedures voor?
pi_195302827
Als dat geen neuken wordt.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_195302850
Dat je daar over na gaat denken... dat je überhaupt precies kunt beschrijven in welke houding iemand staat.
  maandag 28 september 2020 @ 12:58:08 #9
486266 herverwijderd
het leed is al geschied
pi_195302858
Is waarschijnlijk zijn oude oorlogswond die opspeelt.
  maandag 28 september 2020 @ 13:02:34 #10
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_195302957
Gedrag staat vrijwel nooit alleen.
Een voet ergens op zeggen kan vanalles betekenen. Van meer contact maken tot het eigen lijf ontlasten (andere houding).

Pas in een totaal plaatje komt het samen.
Denk niet teveel, voel wat meer.

Het is belachelijk lastig om zulke details te duiden via tekst, wij kennen de verdere context niet, hebben dat totaal plaatje niet.

Voelde je een spanning/klik?
Vraag je dan niet zo af wat dat been omhoog zetten betekende, maar vraag je af waarom je niet op dat gevoel in bent gegaan.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_195303067
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 12:52 schreef Zonnebloem90 het volgende:

[..]

Ik vroeg of voorbode is van zoenen,... ik kan moeilijk tussen zijn benen gaan staan als hij even zijn slapend been wilt strekken...
Heb je wel gelijk duidelijkheid. Maar goed, je kan ook grappend vragen of hij toenadering tot zoenen zoekt of dat zijn been slaapt. Knipoog erbij et voila.
pi_195303101
quote:
1s.gif Op maandag 28 september 2020 12:56 schreef Godfried_met_den_baard het volgende:

[..]

hebben ze daar ook al asielprocedures voor?
Hebben we hier niet allemaal een vragenformulier en een lingeriefotoshoot moeten overleggen om toegelaten te worden tot deze geweldige website?
pi_195303409
quote:
Het is belachelijk lastig om zulke details te duiden via tekst, wij kennen de verdere context niet, hebben dat totaal plaatje niet.

Voelde je een spanning/klik?
Klopt helemaal, vandaar eerst mijn globale vraag.
Het is dat wij alleen waren, enkele keer was er iemand in de buurt.
Nog niet zozeer opgemerkt of hij dat vaker doet wanneer er meerdere mensen erbij zijn.
Kan tic zijn of moet zijn kunstbeen goed doen.... kan voor hem normaal gedrag zijn en voor andere man misschien ook wel

Laatste tijd zijn we wel dichter naar elkaar toegegroeid.
We lachen meer en kunnen het beter met elkaar vinden.
pi_195303423
Klinkt beetje gay :P
  maandag 28 september 2020 @ 13:26:51 #15
308499 Dven
Den Bolle Gaar
pi_195303451
quote:
1s.gif Op maandag 28 september 2020 13:25 schreef Amee het volgende:
Klinkt beetje gay :P
Een beetje gay is okay
"For the man sound of body and serene of mind, there is no such thing as bad weather; Every day has its beauty. And storms which whip the blood, do make it pulse more vigorously."
  Spellchecker maandag 28 september 2020 @ 13:38:03 #16
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_195303653
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 13:25 schreef Zonnebloem90 het volgende:

[..]

Klopt helemaal, vandaar eerst mijn globale vraag.
Het is dat wij alleen waren, enkele keer was er iemand in de buurt.
Nog niet zozeer opgemerkt of hij dat vaker doet wanneer er meerdere mensen erbij zijn.
Kan tic zijn of moet zijn kunstbeen goed doen.... kan voor hem normaal gedrag zijn en voor andere man misschien ook wel

Laatste tijd zijn we wel dichter naar elkaar toegegroeid.
We lachen meer en kunnen het beter met elkaar vinden.
:D

Maar jullie kennen elkaar dus al een tijdje. Doet hij dat met zijn been elke keer als jullie samen zijn? Is het altijd hetzelfde been?
pi_195303710
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 13:38 schreef maily het volgende:

[..]

:D

Maar jullie kennen elkaar dus al een tijdje. Doet hij dat met zijn been elke keer als jullie samen zijn? Is het altijd hetzelfde been?
Zou dat nog verschil uitmaken in boodschap, links of rechts? En de hoogte van het obstakel?
  Spellchecker maandag 28 september 2020 @ 13:41:46 #18
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_195303732
quote:
89s.gif Op maandag 28 september 2020 13:40 schreef mootie het volgende:

[..]

Zou dat nog verschil uitmaken in boodschap, links of rechts? En de hoogte van het obstakel?
Weet ik niet. Ik probeer het te visualiseren :+
pi_195303888
Bovenlichaam in de richting van degene met wie je praat is vrij gebruikelijk toch? Is nektechnisch doorgaans wel zo praktisch om iemand aan te kijken. :T

En sommige mensen wurmen zich nu eenmaal in allerlei vreemde houdingen en leunen en hangen overal tegenaan. En met een kunstbeen kan ik me voorstellen dat het aangenaam is om net wat minder op dat been te staan wilt staan zonder gelijk helemaal te gaan zitten. Dus dan neemt iemand het misschien ook voor lief dat jij dicht bij dat obstakel staat, zonder dat er flirtbedoelingen zijn.
pi_195303899
quote:
Maar jullie kennen elkaar dus al een tijdje. Doet hij dat met zijn been elke keer als jullie samen zijn? Is het altijd hetzelfde been?
Laatste paar keer opgevallen, wanneer we aleen en dicht bij elkaar staan. Eerdere momenten was er meer volk bij, waarbij ik het niet heb gezien. Die ene keer dat er meer volk kwam in buurt, liet hij meteen been zakken. Niet steeds zelfde been. Been aan mijn kant gaat omhoog en bovenlichaam naar mijn kant. Dan blijft hij tijdje zo in stoere houding staan.


Iedereen heeft ander gedrag....
Ik zal er wel als een zoutzak bij staan en wellicht verkeerd signaal afgeven...
pi_195303949
Dacht dat er misschien nieuw flirtgedrag op de markt is, waarvan ik de weet nig niet van heb... ;-)
Blij dat jullie meedenken... :-D
pi_195304096
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 13:50 schreef Zonnebloem90 het volgende:

[..]

Laatste paar keer opgevallen, wanneer we aleen en dicht bij elkaar staan. Eerdere momenten was er meer volk bij, waarbij ik het niet heb gezien. Die ene keer dat er meer volk kwam in buurt, liet hij meteen been zakken. Niet steeds zelfde been. Been aan mijn kant gaat omhoog en bovenlichaam naar mijn kant. Dan blijft hij tijdje zo in stoere houding staan.
Voor de volledige context is het niet alleen handig om te weten of hij het ook bij andere mensen doet en niet alleen naar jou, al dan niet in het bijzijn van anderen.

quote:
Iedereen heeft ander gedrag....
Ik zal er wel als een zoutzak bij staan en wellicht verkeerd signaal afgeven...
Wat jammer dat je zelf niet wat meer daar aan doet dan. Een goede houding is beter voor de gezondheid, een goedkoop doch onbetaalbaar sieraad voor een ieders figuur.
  maandag 28 september 2020 @ 14:25:18 #23
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_195304785
Ehhh... whut?
soooo, da's mooi!
  Spellchecker maandag 28 september 2020 @ 14:56:34 #24
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_195305518
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 14:00 schreef Scary_Mary het volgende:

[..]

Voor de volledige context is het niet alleen handig om te weten of hij het ook bij andere mensen doet en niet alleen naar jou, al dan niet in het bijzijn van anderen.
[..]

Wat jammer dat je zelf niet wat meer daar aan doet dan. Een goede houding is beter voor de gezondheid, een goedkoop doch onbetaalbaar sieraad voor een ieders figuur.
pi_195305617
Was het een


Of eerder een



?
"Whatever you feel like: Life’s not one color, nor are you my only reader" - Ausonius, Epigrammata 25
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')