abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_8014785
Ik zie het nu pas in. Vandaag heb ik me er eindelijk voor open gesteld. Dat ik dat nooit eerder heb gedaan!

Nu zie ik pas de cirkels, de banden en de diepere betekenissen. Het is allemaal stukken logischer.

Ik denk dat ik het wel eens eerder vergeten ben.
  maandag 20 januari 2003 @ 21:51:18 #2
15329 gizmo4ever
Eens kijken hoe lang de ondert
pi_8014820
quote:
Het is allemaal stukken logischer
jaja, behalve wat je net zei dan
pi_8014829
quote:
Op maandag 20 januari 2003 21:51 schreef gizmo4ever het volgende:

[..]

jaja, behalve wat je net zei dan

Voor jou misschien niet.
pi_8014873
Ik zie het licht!!!!

Het is...

EEN LAMP!

pi_8014882
Ik snap dit topic niet, mag 'ie dicht?
pi_8014890
heppie beursdeej toe joe heppie beursdeej toe joe
A command line lets you get intimate with your computer, data and protocols. GUIs are like wearing full body condoms.
  maandag 20 januari 2003 @ 21:55:25 #7
15067 Sinaasappel
Hennie stoel O+
pi_8014893
Imi is een beetje vaag
maar wel grappig
Booonnie bonnie bonnie kom je buiten spelen!!! Bonnie kom je gauw op straat? Bonnie kheb nog kauwgom om te delen :{ Bonnie Ik heb een echte pop die praat, die herinnering raak je niet kwijt..... waar is ie gebleven die tijd? ;( :D ;)
pi_8014926
en poep is bruin
[i][b]'Tis maar fok!'[/b][/i]
pi_8014935
mijn kast is wit
pi_8014956
Mensen die reageren zonder na te denken
Playlist | Studio Brussel (NL 102.1 FM / BE 100.9 FM)
  maandag 20 januari 2003 @ 21:58:59 #11
15067 Sinaasappel
Hennie stoel O+
pi_8014970
quote:
Op maandag 20 januari 2003 21:58 schreef Herfst het volgende:
Mensen die reageren zonder na te denken
denken wat is dat? kun je dat eten?
Booonnie bonnie bonnie kom je buiten spelen!!! Bonnie kom je gauw op straat? Bonnie kheb nog kauwgom om te delen :{ Bonnie Ik heb een echte pop die praat, die herinnering raak je niet kwijt..... waar is ie gebleven die tijd? ;( :D ;)
pi_8015045
quote:
offtopic: ja, vooral met een baseball-bat in je poepgaatje.

ontopic: follow the light, Imi!

www.seriewoordenaar.nl. Et voila...
pi_8015054
quote:
Op maandag 20 januari 2003 21:58 schreef Sinaasappel het volgende:

[..]

Denken is een klein groen plantje in zuid oost azie die alleen groeit ten tijde van de moesson regens. In de paartijd trekt het plantje zich uit de grond om zichzelf te vergrijpen aan een vrouwtjes denken, die vervolgens weer het mannetjes denken opeet. Dit zorgt voor voedsel voor het nieuwe kleine denken. Dit plantje is helaas niet verkrijgbaar in nederland wegens de giftige stof die het afscheid tijdens de slaap. Meerdere junks zagen namelijk de gunstige effecten hiervan in.

En nu weer ontopic.

Appelflappen zijn lekker he!

maandag 20 januari 2003 @ 22:03:58 #14
28662 roobje
Invisible Pink Unicorn
pi_8015088
quote:
Op maandag 20 januari 2003 22:02 schreef frank_woei het volgende:

[..]

Denken is een klein groen plantje in zuid oost azie die alleen groeit ten tijde van de moesson regens. In de paartijd trekt het plantje zich uit de grond om zichzelf te vergrijpen aan een vrouwtjes denken, die vervolgens weer het mannetjes denken opeet. Dit zorgt voor voedsel voor het nieuwe kleine denken. Dit plantje is helaas niet verkrijgbaar in nederland wegens de giftige stof die het afscheid tijdens de slaap. Meerdere junks zagen namelijk de gunstige effecten hiervan in.

En nu weer ontopic.

Appelflappen zijn lekker he!

hehehe..
"Religion. A daughter of Hope and Fear, explaining to Ignorance the nature of the Unknowable."
Ambroce Bierce
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 20 januari 2003 @ 22:07:50 #15
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_8015173
slotje op verzoek van topicopener
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')