quote:Op zondag 27 september 2020 21:04 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb zelfs bewijs haha met een vreselijke zanger naast me op de foto.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Inmiddels gewoon een vriendinquote:
Ik kan niet lachen om Gordon en Joling. Wel om deze parodiequote:Op zondag 27 september 2020 21:18 schreef kwiwi het volgende:
Nou ik hoef Gordon niet zo nodig te kussen hoorMaar die programma's samen met Gerard Joling
Ik kijk ze nog wel eens terug op dvd en lig dan steeds weer dubbel
Wat ik er op zich wel leuk aan vind is dat ze soms zo duidelijk veel lol hebben met elkaar. Al geloof ik dat het ook soms wel eens heel erg botste.quote:Op zondag 27 september 2020 21:18 schreef kwiwi het volgende:
Nou ik hoef Gordon niet zo nodig te kussen hoorMaar die programma's samen met Gerard Joling
Ik kijk ze nog wel eens terug op dvd en lig dan steeds weer dubbel
Heb je al iets geboekt of reis je op de bonnefooi?quote:Op zondag 27 september 2020 21:24 schreef liesje1979 het volgende:
Morgen weer verder reizen dus ik informeren over de bussen enzo. Was geen directe verbinding maar dat verwachtte ik ook niet, Kom ik net terug vertelt de hotel meneer dat de bus om 14:30 gaat. Naar weet ik veel waar. Ik zei, oh maar ik kan ook wel vroeger hoor. Maar dit is de enige bus die kant op. Per dag.
en hoelang is die rit:?quote:Op zondag 27 september 2020 21:24 schreef liesje1979 het volgende:
Morgen weer verder reizen dus ik informeren over de bussen enzo. Was geen directe verbinding maar dat verwachtte ik ook niet, Kom ik net terug vertelt de hotel meneer dat de bus om 14:30 gaat. Naar weet ik veel waar. Ik zei, oh maar ik kan ook wel vroeger hoor. Maar dit is de enige bus die kant op. Per dag.
ga je niet toch nog ff stiekem Albaantje inquote:Op zondag 27 september 2020 21:24 schreef liesje1979 het volgende:
Heb hotelletje. Heb alle hotels wel geboekt. Maar verwachtte al dat dit een pittige zou zijn.quote:Op zondag 27 september 2020 21:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb je al iets geboekt of reis je op de bonnefooi?
Paul de Leeuw is idd al heel lang niet leuk meerquote:Op zondag 27 september 2020 21:25 schreef Koen66 het volgende:
mweh, zat laatste jaren dat ze samenwerkten weinig nieuws in, vond ze eerder wel hilarisch, Gordon en Joling. Werd een beetje herhaling van zetten. Iets dat bv Paul de Leeuw al eind jaren 90 begon te doen, dus die is al HEEL lang niet leuk
quote:Op zondag 27 september 2020 21:26 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Heb hotelletje. Heb alle hotels wel geboekt. Maar verwachtte al dat dit een pittige zou zijn.
Nee al moet ik heel eerlijk zeggen dat de verleiding enorm is. Maar ben het niet van plan, Kan het bijna ruiken vanaf hier.quote:Op zondag 27 september 2020 21:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ga je niet toch nog ff stiekem Albaantje in
Als het goed is kan ik daar overstappen. Hoop ik.quote:Op zondag 27 september 2020 21:27 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]En gaat die bus dan naar je volgende bestemming? Of moet je nog ergens overstappen?
Edit: ah, overstappen
Avontuurquote:Op zondag 27 september 2020 21:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Als het goed is kan ik daar overstappen. Hoop ik.
k duim voor jequote:Op zondag 27 september 2020 21:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Als het goed is kan ik daar overstappen. Hoop ik.
hebben de Grieken in die omgeving wat weg van Albaniërs?quote:Op zondag 27 september 2020 21:28 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee al moet ik heel eerlijk zeggen dat de verleiding enorm is. Maar ben het niet van plan, Kan het bijna ruiken vanaf hier.
Ja dat was echt zo'n haat-liefde verhouding.quote:Op zondag 27 september 2020 21:25 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Wat ik er op zich wel leuk aan vind is dat ze soms zo duidelijk veel lol hebben met elkaar. Al geloof ik dat het ook soms wel eens heel erg botste.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |