abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 20 januari 2003 @ 21:39:55 #1
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_8014573
Nu heb ik sinds kort een hele kleine mobile ,die ik vaak achteloos in mijn broekzak laat glijden.... plotsklaps besefte ik me vanmiddag ,dat dit wel eens serieuze gevolgen zou kunnen hebben..... Mobiles zijn bij een gebruik van meer dan 3 uur per maand al fors risicoverhogend mbt kanker, maar een mobile in de buurt van je zaakje kan natuurlijk ook niet gezond zijn.

Er staat me nog vers in het geheugen dat militairen die veel met Hawk radars werkten gigantisch veel kankergevallen, onvruchtbaarheid en andere ellende voorkwam, ook iets waar men de risico's altijd baggataliseerde.... Nu heb ik op mijn wish-list nog een fors aantal kinderen staan, die allen nog in de pre-inseminatie fase zijn, dus dan loop ik volgens mij grote risico's.. ... wie weet of ook hier al onderzoek naar gedaan is? Ik ga dat ding echt niet meer in mijn broekzak doen voortaan, dat weet ik wel, hoe verleidelijk het ook is.

(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_8014627
ja hallo een radar is toch niet te vergelijken met een mobieltje??

dat soort radars/antenne's die bij defensie gebruikt worden zijn toch van een iets ander kaliber, daar moet je idd ook niet naast gaan staan

maar er was toch onderzoek geweest naar de straling van mobiele telefoons?

Smoke me a kipper, I'll be back for breakfast.
pi_8014646
quote:
Op maandag 20 januari 2003 21:39 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Ik ga dat ding echt niet meer in mijn broekzak doen voortaan, dat weet ik wel, hoe verleidelijk het ook is.
Het trilalarm is toch best de moeite waard hoor. Probeer het eens zou ik zeggen
  maandag 20 januari 2003 @ 21:43:31 #4
20682 firstwollie
opblaaskrokodil
pi_8014654
is allemaal massahysterie, straling is aanvaardbaar
Member of the Dark Projekt
Anal intruder!
  maandag 20 januari 2003 @ 21:44:37 #5
24752 mandatory
Wat moet je nou?
pi_8014674
!
Bladiebla...
pi_8014691
Ik denk niet dat het zo heel veel uitmaakt hoor, gewoon een lekker oppepper als je gebeld wordt op tril alarm.

Pas er wel op dat je mobile niet uit je broekzak valt, heeft mijn vriendje ook gehad.

Billie Holiday is Lady Day!
  maandag 20 januari 2003 @ 21:45:40 #7
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_8014699
quote:
Op maandag 20 januari 2003 21:43 schreef firstwollie het volgende:
is allemaal massahysterie, straling is aanvaardbaar
Er is nogal een verschil tussen de straling bij je hoofd en straling bij die arme onschuldige wezentjes die daaronder rondzwemmen, ,die kunnen echt niet veel hebben, om gemutileerd te worden hoor...
(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_8014741
Een beetje een greenpeace-achtige angst. Die roepen ook al altijd wat voor gevolgen iets heeft voordat het bewezen is!
Djespuwr
pi_8014768
quote:
Op maandag 20 januari 2003 21:45 schreef BloodhoundFromHell het volgende:

[..]

Er is nogal een verschil tussen de straling bij je hoofd en straling bij die arme onschuldige wezentjes die daaronder rondzwemmen, ,die kunnen echt niet veel hebben, om gemutileerd te worden hoor...

ja maar ze staan toch op non-actief

en zullen dat misschien wel blijven

maandag 20 januari 2003 @ 21:49:50 #10
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_8014789
quote:
Op maandag 20 januari 2003 21:47 schreef Bikkelmannetje het volgende:
Een beetje een greenpeace-achtige angst. Die roepen ook al altijd wat voor gevolgen iets heeft voordat het bewezen is!
Beter dan VVD oogkleppen... Roepen dat er niks aan de hand is en pas wat doen als er een ramp is gebeurd.

[offtopic --- ss16 , morgen bennik in Goes!]

(__/)
(='.'=)
(")_(")
pi_8014818
quote:
Op maandag 20 januari 2003 21:49 schreef BloodhoundFromHell het volgende:

[..]

Beter dan VVD oogkleppen... Roepen dat er niks aan de hand is en pas wat doen als er een ramp is gebeurd.

[offtopic --- ss16 , morgen bennik in Goes!]

[offtopic---ik weet het, waarom ben je nie onine?]
Billie Holiday is Lady Day!
  maandag 20 januari 2003 @ 21:52:54 #12
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_8014848
quote:
Op maandag 20 januari 2003 21:51 schreef Sweetsixteen16 het volgende:

[..]

[offtopic---ik weet het, waarom ben je nie onine?]

[offopic] geen msn hier [/offtopic]
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  maandag 20 januari 2003 @ 21:56:23 #13
44854 dr-snuggles
vlieg naar de regenboog toe
pi_8014912
Langdurig bloot worden gesteld aan straling (radio straling, radar straling...) is altijd schadelijk. Dat is ook bewezen. Er is alleen nog niks bekend over de ernst van de situatie.

Ook is beweze dat de wekere delen van ons lichaam (organen, geslachtsdelen, hersenen) gevoeliger voor straling dan de rest van het lichaam. Je kunt je mobieltje dus eigenlijk beter op een andere plaats dragen.

Ik denk daar ook vaakn iet aan en stop hem dan gewoon in mijn broekzak, maar ik kan hem beter aan mijn broekriem hangen ofzo.

Programming today is a race between software engineers striving to build bigger and better idiot-proof programs, [br]and the Universe trying to produce bigger and better idiots. [br]So far, the Universe is winning.
pi_8014918
VVD oogkleppen: pas iets roepen als het bewezen is! Zure regen is bijv. ook grotendeels verzonnen!
Djespuwr
pi_8014955
Dat vind ik trouwens wel handig aan workerjeans, die hebben meestal zo'n duimstokzak aan het been en daar past me handy altijd mooi in.

Broekzak is voor mij heel erg ongemakkelijk eigenlijk, heb me daar eens vies pijn mee gedaan toen ik me cabine insprong

maandag 20 januari 2003 @ 22:03:07 #16
16466 BloodhoundFromHell
---------------------
pi_8015070
quote:
Op maandag 20 januari 2003 21:56 schreef Bikkelmannetje het volgende:
VVD oogkleppen: pas iets roepen als het bewezen is! Zure regen is bijv. ook grotendeels verzonnen!
daarom is de partij dus een slechte partij.... In de politiek moet je een vooruitziende blik hebben, de VVD kijkt slechts naar het verleden... Soms moet je problemen zien aankomen... Als jij op een stoep loopt en er ligt een stoeptegel KUN je er omheen lopen, je kan er ook tegenaanlopen, het is immers nog niet bewezen dat je je bezeert... struisvogelpolitiek heet dat.
(__/)
(='.'=)
(")_(")
  maandag 20 januari 2003 @ 22:10:29 #17
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_8015235
er zijn al zo veel onderzoeken geweest daar naar.
En steets komt er uit dat het niets doet. Dus wees
niet bang!!! gewoon in je broekzakje doen. En je zelf
vaak bellen. Blijven ze in top form
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_8015406
quote:
Op maandag 20 januari 2003 22:03 schreef BloodhoundFromHell het volgende:
Als jij op een stoep loopt en er ligt een stoeptegel KUN je er omheen lopen, je kan er ook tegenaanlopen.
Of je gebruikt die stoeptegels tezamen met alle anderen om overheen te lopen
  maandag 20 januari 2003 @ 22:20:35 #19
37252 Miwe
Wat mot je?
pi_8015431
Al die onderzoeken die tot nu toe geweest zijn, zijn natuurlijk alleen maar korte-termijn-onderzoeken, want mobieltjes zijn er nog niet zo lang. We weten pas wat de lange-termijn-gevolgen van mobiel-naast-mrHappy-dragen is over 20 jaar ofzo. En dan kan het wel eens te laat zijn voor kleine BHFH-tje
pi_8017349
quote:
Op maandag 20 januari 2003 21:39 schreef BloodhoundFromHell het volgende:

.....Nu heb ik op mijn wish-list nog een fors aantal kinderen staan, die allen nog in de pre-inseminatie fase zijn....

't zou een enorme aanfluiting zijn voor de mensheid, lets hope not...
pi_8017516
quote:
Op maandag 20 januari 2003 22:03 schreef BloodhoundFromHell het volgende:

[..]

daarom is de partij dus een slechte partij.... In de politiek moet je een vooruitziende blik hebben, de VVD kijkt slechts naar het verleden... Soms moet je problemen zien aankomen... Als jij op een stoep loopt en er ligt een stoeptegel KUN je er omheen lopen, je kan er ook tegenaanlopen, het is immers nog niet bewezen dat je je bezeert... struisvogelpolitiek heet dat.

typische BHFH lulkoek

als ik tegen jou zeg dat je moet vluchten omdat er een metoriet op je huis valt morgen, doe je dat dan of wacht je tot een deskundig iemand met bewijs komt

ik doe het laatste

From wishes to eternity
  dinsdag 21 januari 2003 @ 00:43:04 #22
42327 Goofup
Goofy skates regular?!
pi_8018892
quote:
Op maandag 20 januari 2003 23:30 schreef Mrln het volgende:

[..]

't zou een enorme aanfluiting zijn voor de mensheid, lets hope not...

kom.. daan we hem massaal bellen! 06-0800BHFH
Op dinsdag 17 april 2007 14:13 schreef Gia het volgende over haar kinderen:
al zitten die op het vmbo, ze denken in ieder geval logischer dan goofup.
pi_8020865

Volgens mij kan het absoluut geen kwaad om deze dingen in je broekzak te vervoeren hoor.. mwah, misschien tenzij hij 'verstrikt' raakt in het andere aanwezige mobile.

Misschien hebben ze nog wat tips voor je op http://www.enchantedlearning.com

now get busy! am i paranoid? YES you're paranoid!
  dinsdag 21 januari 2003 @ 08:33:03 #24
12499 Hooghoudt
Spassig und überraschend
pi_8020964
Je kan hem het beste thuis laten liggen, in een met lood afgeschermde kamer. Als iedereen dat nou eens zou doen, zou ik niet te pas en te onpas lastig gevallen worden met de nutteloze gesprekken die in openbare gelegenheden gevoerd worden. (Hoewel het leuk is om terug te gaan praten. )
Nicht ärgern, nur wundern!
  dinsdag 21 januari 2003 @ 08:41:13 #25
7921 X-Ray
is opgekankerd
pi_8020989
quote:
Op maandag 20 januari 2003 21:45 schreef BloodhoundFromHell het volgende:

[..]

die arme onschuldige wezentjes die daaronder rondzwemmen

Nou dag he allemaal
Niet te veel huilen he?
Gegen die Mauer und Abschießen