abonnement bol.com Unibet Coolblue
  maandag 28 september 2020 @ 21:56:00 #26
476022 PzKpfw
Ongestoord Zeiken
pi_195315835
quote:
88s.gif Op zondag 27 september 2020 20:53 schreef Natalie het volgende:

[..]

Puffen ipv kerstliedjes, dus :)
Spannend, hoor!
Gezellig Persfeest.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op 't randje en erover.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
pi_195316342
quote:
1s.gif Op zondag 27 september 2020 18:27 schreef roos94 het volgende:
24 december uitgerekend *O* Het worden dus hoe dan ook bijzondere feestdagen.
:o

Kerstkindje maken dan. Niks mis mee. :)
pi_195323865
Ik vraag me af hoe dat Nieuwjaarsconcert er gaat uit zien, zonder publiek denk ik dan maar ;(
"You can call me Susan if it makes you happy"
pi_195392213
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 21:56 schreef PzKpfw het volgende:

[..]

Gezellig Persfeest.
Oh, dat is een leuke woordspeling! :)
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_195677542
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 15:05 schreef Leonos het volgende:
Ga jij deze kerst en sinterklaas naar familie?
Met kerst heb ik avonddienst, dus nee. Dagen ervoor en erna ook.
Met sinterklaas zouden we wel iets doen met opa's oma's peetooms en peettantes, maar ivm corona gaat dat niet door. Doen natuurljk wel iets als gezin.

Met oud op nieuw ga ik met het gezin naar een hotel in het bos (als het door mag en kan gaan).
We houden niet van het geknal.
Dus we vieren rustig op een hotel kamer oud op nieuw voor de tv met een oliebol en een glas champagne, en kijken uit over het mooie bos.
  User die altijd boos en kwaad is 2022 zondag 18 oktober 2020 @ 18:35:46 #31
491163 Viesdik
pi_195718198
quote:
1s.gif Op zondag 18 oktober 2020 17:10 schreef halfway het volgende:

[..]

Want?
Beetje aftasten of er een grens wordt getrokken
pi_195736400
Mijn familie bestaat uit mijn broer, moeder en ik. Met de eerstgenoemde is er amper contact. Een paar keer per week een 9-Gag grapje appen en dat is het (en als hij komt verander ik in de VN tussen die twee). Met mijn moeder ben ik erg close. Dus ik ga naar haar toe. Gewoon op de fiets en als ik gezond ben.

Elk jaar verzin ik een knutsel voor kerst. Verder niks bijzonders.

Sinterklaas heb ik helaas jaren niet gevierd en O&N vier ik altijd alleen
We cannot solve our problems with the same thinking we used when we created them
pi_195932733
Kerst hebben we nog niet gepland, maar sinterklaas doen we nu via zoom/teams. Ipv elk persoon een lootje hebben we nu per gezin een lootje. En dan sturen we de pakjes en gedichten op in een pakketje :)
pi_195932921
quote:
1s.gif Op donderdag 29 oktober 2020 20:31 schreef Aure het volgende:
Kerst hebben we nog niet gepland, maar sinterklaas doen we nu via zoom/teams. Ipv elk persoon een lootje hebben we nu per gezin een lootje. En dan sturen we de pakjes en gedichten op in een pakketje :)
Kan best gezellig zijn natuurlijk :)

Wij vieren het met 7 in totaal (3 eigen gezin, schoonouders en schoonfamilie). Eigenlijk 1 persoon teveel volgens de regels, maar men vatte ze nie.
pi_195933025
Wij zouden uitkomen op 8 volwassenen, dus wel echt teveel. Dan maar op deze manier. Denk dat het wel leuk wordt!

Met werk doen we ook een secret santa op afstand. Daar trekken we dan wel per persoon een lootje, dan vul je bij je lootje alleen hobby's en interesses in (gewoon veel over jezelf vertellen :P) en degene die jou heeft moet een brievenbuspakketje samenstellen op basis van die gegevens en aan de hand van een bepaald bedrag. Gedichtje er bij, uitpakken via zoom. Ik weet niet, het heeft voor een keer wel wat :P
pi_195935646
Vrijwel hetzelfde als voorgaande jaren: Sinterklaas en 2e kerstdag skippen.
Enige verschil is dat we 1e kerstdag nu ook films kunnen kijken *O*
So we just called him Fred too
pi_195939138
We zijn tot de conclusie gekomen dat we onze ouders toch wel even willen zien, mits iedereen gezond is. Hoe we dat precies gaan doen, dat weten we nog niet.

Sowieso ben ik wel van plan om iedereen pakjes te sturen voor onder hun kerstboom. Erbij zijn is misschien moeilijk, maar cadeaus kunnen we regelen.
"A flower would never force itself to bloom in the cold winter. So why would we?"
- Jonna Jinton
pi_195977095
quote:
1s.gif Op zondag 27 september 2020 18:27 schreef roos94 het volgende:
24 december uitgerekend *O* Het worden dus hoe dan ook bijzondere feestdagen.
*O* *O* *O*
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')