wordt 10e of 9e denk ik.quote:Op zondag 27 september 2020 14:24 schreef potjecreme het volgende: Gaat Albon in de punten eindigen?
Moet lukken. Kmag kan hij wel op eigen kracht voorbij.quote:
Blijft wel vreemd dat ze 365 dagen per jaar met die auto bezig zijn, maar zoveel gebreken heeft.quote:Op zondag 27 september 2020 14:25 schreef Newone82 het volgende:
Max is de hele race al met zijn engineer bezig om de ERS (batterij) goed te krijgen. Blijkbaar is er niet genoeg energie aan het begin van het rechte stuk, zodat ie eerder clipt.
Alles leuk en aardig natuurlijk: Maar dat moet je gewoon voor elkaar hebben en niet nog tijdens de race moeten debuggen. Die MERCs hebben dat wel gewoon tip-top natuurlijk.
Hij heeft amper iemand hoeven inhalen, amper verkeer ook.quote:Op zondag 27 september 2020 14:21 schreef wdn het volgende:
[..]
Nee. De Mercedes is gewoon goed in vrije lucht.
Die extra secondes zijn ook tijd die het kost om in te halen.
Ik zou voor Gasly gaan.quote:Op zondag 27 september 2020 14:26 schreef Mansjester het volgende:
Wie zit er volgens jullie in de tweede Red Bull auto?
Ik zou voor Perez gaan
Schumacher, al gaat Ferrari daar niet mee akkoordquote:Op zondag 27 september 2020 14:26 schreef Mansjester het volgende:
Ik zou voor Perez gaan
Albonquote:Op zondag 27 september 2020 14:26 schreef Mansjester het volgende:
Ik zou voor Perez gaan
Albonquote:Op zondag 27 september 2020 14:26 schreef Mansjester het volgende:
Ik zou voor Perez gaan
Heb je niks aan minimaal 1e anderhalve seizoenquote:Op zondag 27 september 2020 14:27 schreef Mothzor het volgende:
[..]
Schumacher, al gaat Ferrari daar niet mee akkoord
lol wat ?quote:Op zondag 27 september 2020 14:26 schreef Mansjester het volgende:
Ik zou voor Perez gaan
Dat wordt echt genot.quote:Op zondag 27 september 2020 14:26 schreef heywoodu het volgende:
Ik had helemaal gemist dat ze er twee in Bahrein rijden en dan de tweede op die rare lay-out, handjevol bochten, ronden onder de minuut en 87 ronden in de race
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |