abonnement Unibet Coolblue
pi_195284412
De laatste tijd heb ik geëxperimenteerd met bepaalde foefjes (nee geen vagina's).

Experimenten bij mondverzorging: *)

• Non-elektrisch tandarts set gekocht voor ¤ 14,99. Hier heb ik gebitsreiniging mee gedaan. Iets wat normaal wel eens buiten de zorgverzekering valt... Het bevalt zeer goed.

• Gratis waterflosser. Iedereen heeft er wel een namelijk de douchekop. Gewoon richten in je bakkes en zorgen dat de stralen tussen je tanden vloeien. *)

Experimenten douche

• Zeepresten oplossen in het doucheputje met om de 2 weken een vaatwasser tablet in het putje stoppen.

• Bacteriën in het doucheputje oplossen met baking soda en schoonmaak azijn.

• Wonderspons een inkeping maken voor het vaatwasser tablet en dan cirkelbeweging maken en dan met lauw water de douchewand schoonvegen.

• Scheermes schoonmaken met nevelstraal douchekop (douchekop met meerdere standen nodig). Hiermee gaat de scheermes langer mee!

Experimenten wasmachine

• Bij gebruik van oliën en vetten scheutje dreft toevoegen voor afbraak van de oliën en vetten. Ook de manchet goed navegen met keukenrol of een oude krant.

• Voor reiniging van de wasmachine tijdens de kookstand een vaatwastablet erin. Zo zorg je ervoor dat de wasmachine leidingen goed schoon blijven.

Heeft iemand nog van deze tips? Post ze dan in dit topic. GAME ON! _O_
pi_195285887
Dreft in de wasmachine :D hell no dat ga ik niet proberen
pi_195286149
quote:
1s.gif Op zondag 27 september 2020 14:35 schreef lemmethinkaboutit het volgende:
Dreft in de wasmachine :D hell no dat ga ik niet proberen
Je moet ook niet een grote scheut erbij doen 1 of 2 druppels is genoeg o|O
pi_195286192
quote:
• Voor reiniging van de wasmachine tijdens de kookstand een vaatwastablet erin. Zo zorg je ervoor dat de wasmachine leidingen goed schoon blijven.
Dit doe ik ook.
  Spellchecker zondag 27 september 2020 @ 14:55:03 #5
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
  zondag 27 september 2020 @ 14:59:05 #6
149959 SQ
snelle trees
pi_195286535
--> SOP.

Maar eh, tanden poetsen is natuurlijk geen vervanging voor de tandarts en je douchekop is geen vervanging voor flossen he :P

Verder zie ik de kostenbesparing niet in veel van deze tips maar vooruit, laten we het een kans geven.
disclaimer
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')