abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 29 september 2020 @ 17:59:36 #251
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_195329085
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 17:53 schreef Aurelius het volgende:
[ twitter ]
Paniek en pijn. Heftig :{ De dude met de camera lijkt me trouwens dood. Hij wordt zeker weten geraakt en valt stil en zegt daarna ook niks meer.

Ik had trouwens begrepen dat Artsakh echt zwaar gefortificeerd is met allerlei bunkers en artillerie en dus bepaald geen "walk in the park".

Dit soort beelden maakt me trouwens ook altijd erg boos richting entitled feministen. Geen woord over de horror die mannen hebben moeten doormaken en nog doormaken in dit soort conflicten.
  dinsdag 29 september 2020 @ 18:02:45 #252
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_195329154
quote:
1s.gif Op dinsdag 29 september 2020 17:48 schreef polderturk het volgende:

[..]

Azerbeidzanen vinden dat Armeniërs de bezetting moeten stoppen en Armeniërs willen dat hoe dan ook niet doen.

Weet je wat de beste oplossing is?

- Verregaande autonomie voor de Armeniërs in Karabakh
- De miljoen Azerbeidzanen die zijn verjaagd mogen terugkeren naar de gebieden waaruit ze zijn verjaagd (dit zijn gebieden rondom Karabakh

De Armeniërs in Karabakh kunnen dan meeprofiteren van het oliegeld. De grenzen tussen Turkije, Armenië en Azerbaijan gaan weer open. Hierdoor kan er weer handel gedreven worden en kan Armenië daarvan meeprofiteren. Armeniërs staan bekend als goede handelaren, dus ze kunnen goed hiervan profiteren.
Dat zou een goede oplossing zijn, alleen iets zegt me dat de Armenen daar te trots voor zijn en Aliyev ook. Toegeven is iets waar trotse mensen nooit zo goed in zijn...
  dinsdag 29 september 2020 @ 18:13:17 #253
464681 hollandia02
"The Young Boy"
pi_195329350
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 16:16 schreef icecreamfarmer_NL het volgende:

[..]

Sowieso. Al was het maar omdat bijna heel het leger in Brabant zit.
Als je daar over nadenkt lijkt het erop dat we eerder een invasie vanuit de Belgen verwachten dan vanuit het oosten.
Bizar inderdaad ja als je er zo over nadenkt haha.

Woensdrecht, Roosendaal, Breda, Gilze-Rijen, Volkel, Oirschot, Eindhoven
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace
  dinsdag 29 september 2020 @ 18:14:46 #254
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_195329385
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 18:13 schreef hollandia02 het volgende:

[..]

Bizar inderdaad ja als je er zo over nadenkt haha.

Woensdrecht, Roosendaal, Breda, Gilze-Rijen, Volkel, Oirschot, Eindhoven
Nou ja, het is misschien meer dat we de Belgen wel kunnen stoppen en dat we weten dat we toch wel kansloos zijn tegen de Moffen...
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 29 september 2020 @ 18:16:06 #255
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_195329415
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 18:13 schreef hollandia02 het volgende:

[..]

Bizar inderdaad ja als je er zo over nadenkt haha.

Woensdrecht, Roosendaal, Breda, Gilze-Rijen, Volkel, Oirschot, Eindhoven
Gelukkig blijft de marine in Den Helder :T
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_195329444
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 08:19 schreef Ciclon het volgende:

[..]

Je moet niet kijken naar de naam of taal van het land, maar naar genetica. Turken zijn gemiddeld slechts 10% centraal Aziaat. Bulgaren minder dan 5%. Wat dus inhoud dat beide volkeren native zijn aan de plek waar zij zich nu bevinden en dat zij de naam van het land en/of de taal toebedeel hebben gekregen van een klein groepje elitairen.
Klopt, echte Turken lijken op Mongolen/Chinezen (zie foto). Ze worden beschreven in eeuwenoude hadith-boeken:

Allah's Messenger (ﷺ) said, "The Hour will not be established until you fight with the Turks; people with small eyes, red faces, and flat noses. Their faces will look like shields coated with leather. The Hour will not be established till you fight with people whose shoes are made of hair."
https://sunnah.com/bukhari/56/141
Deze voorspelling is uiteindelijk uitgekomen, de Mongoolse (Turkse) invasie van de islamitische wereld.

  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 29 september 2020 @ 18:18:54 #257
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_195329467
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 18:17 schreef Shaggy_2000 het volgende:

[..]

Klopt, echte Turken lijken op Mongolen/Chinezen (zie foto). Ze worden beschreven in eeuwenoude hadith-boeken:

Allah's Messenger (ﷺ) said, "The Hour will not be established until you fight with the Turks; people with small eyes, red faces, and flat noses. Their faces will look like shields coated with leather. The Hour will not be established till you fight with people whose shoes are made of hair."
https://sunnah.com/bukhari/56/141
Deze voorspelling is uiteindelijk uitgekomen, de Mongoolse (Turkse) invasie van de islamitische wereld.

[ afbeelding ]
Dit is toch Genghis Khan?
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  dinsdag 29 september 2020 @ 18:19:12 #258
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_195329477
Nieuwe Armeense kwestie incoming?

twitter
pi_195329491
quote:
84s.gif Op dinsdag 29 september 2020 18:18 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Dit is toch Genghis Khan?
Weet niet zeker of dit Genghis is of Hulagu. Het is in ieder geval een Mongool ;)
  dinsdag 29 september 2020 @ 18:21:57 #260
464681 hollandia02
"The Young Boy"
pi_195329524
quote:
84s.gif Op dinsdag 29 september 2020 18:18 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

Dit is toch Genghis Khan?
quote:
De belangrijkste migratiegolf in de Turkse geschiedenis is misschien wel die van het Mongoolse rijk van Dzjengis Khan. Turkse volkeren maakten een belangrijk deel uit van dit rijk; zo vormden de Oeigoeren de ambtenarij, omdat zij in hun eigen rijk succesvolle wetgeving en een eigen schrift hadden ingevoerd. Het Oeigoerse schrift werd vrijwel letterlijk overgenomen voor het Mongools, en is later ook door de Mantsjoe gebruikt, waardoor het tegenwoordig nog terug te vinden is op Chinees geld en in de Verboden Stad. Hoewel de legers van Dzjengis Khan veel Turkse dynastieën in Centraal-Azië en het Midden-Oosten ten val brachten, konden de Turkse volkeren de macht weer snel toe-eigenen omdat het merendeel van de soldaten van Dzjengis Khan Turkse talen sprak. Turkse dynastieën die ontstonden uit het Mongoolse rijk waren onder andere de Timoeriden en de Gouden Horde.
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace
  dinsdag 29 september 2020 @ 18:22:24 #261
464681 hollandia02
"The Young Boy"
pi_195329534
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 september 2020 18:19 schreef Shaggy_2000 het volgende:

[..]

Weet niet zeker of dit Genghis is of Hulagu. Het is in ieder geval een Mongool ;)
Ja is Genghis
In Rotterdam verdienen ze het, in Den Haag verdelen ze het en in Amsterdam smijten ze het over de balk.
Jules Deelder, may he rest in peace
  Jaap van Dissel-award 2022 dinsdag 29 september 2020 @ 18:25:50 #262
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_195329582
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 18:19 schreef Richestorags het volgende:
Nieuwe Armeense kwestie incoming?

[ twitter ]
Dat kan nog leuk worden straks in de 2e kamer :') FvD vs Denk :P

Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  dinsdag 29 september 2020 @ 18:51:53 #263
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_195329996
https://www.telegraaf.nl/(...)eld-nagorno-karabach

Turkije gaat een genocide 2.0 uitvoeren in Armenië
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_195330400
quote:
0s.gif Op maandag 28 september 2020 14:23 schreef andatura het volgende:
vinden jullie het niet heel erg zorgelijk dat Turkije nu op meerdere fronten betrokken is bij relatief grote oorlogen/conflicten? Wederom ongeacht wat je van de verschillende partijen vindt, is het wel 1 van de krachten die de regio normaalgesproken ''in balans'' houdt. Als Turkije straks moe gevochten is wie gaat dan de balans behouden?
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 09:51 schreef andatura het volgende:
Oprechte interessevraag: hoe denken jullie hierover? De invloed van Turkije gaat natuurlijk (veel) verder dan alleen dit conflict en tot nogtoe lijken ze aardig goed in het zijn van een tegengewicht ten opzichte van andere krachten in de regio (over hun methodes kan je van mening verschillen, redelijk effectief lijkt 't wel).
Turkije is de opvolger van het Oost-Romeinse Rijk (Rūm) dat genoemd wordt in de Koran.

After the Fall of Constantinople, having conquered Imperium Romanum (the Byzantine Empire), Sultan Mehmed the Conqueror took the title Kaysar-i Rûm, claiming succession to the Roman imperium.

De Turkse Republiek is een seculiere staat gesticht door Mustafa Kemal Atatürk. Keizer Erdogan is geen Islamist, ondanks dat hij wel zo geportretteerd wordt door zowel zijn fanboys als zijn vijanden.

Wat staat er op de website van het Ministerie van Buitenlandse Zaken van Turkije inzake hun buitenlands beleid:

Policy of ZERO PROBLEMS with our Neighbors
The discourse of “zero problem with neighbors” is a slogan summarizing Turkey’s expectations with regards to her relations with neighboring countries. Turkey wants to eliminate all the problems from her relations with neighbors or at least to minimize them as much as possible.
http://www.mfa.gov.tr/pol(...)our-neighbors.en.mfa


Turks are making too many enemies:
Problems with Greece, Armenia, France, Syria, Iraq, Russia, Egypt, Libya, Saudia Arabia, Kurdistan, UAE.
They used to have good relationships with Iran, and it's getting worse because of their indifferences in Syria.
Turkey must reconsider its external policies.

Turkije of beter gezegd Rūm, is momenteel agressief bezig op meerdere fronten. Het toneel wordt gereedgemaakt voor het uitkomen van deze voorspelling van Profeet Mohammed (vrede zij met hem):
“Constantinople will be conquered with the coming of the Hour.”

The great Scholar of Hadith Sheikh Ahmed Shakir stated that, the “Conquest of Constantinople, which was prophesied in the hadith-books will be in a near or far future which only Allah Almighty knows.

“As for the Turkish conquest that was before our time (1453), it was a prelude to the greatest conquest. Then it came out of the hands of the Muslims, since the Turkish government announced that it is a non-Islamic and a non-religious government.”
https://millichronicle.co(...)-islamic-scriptures/

TLDR; er zal een toekomstige oorlog komen waarbij moslims korte metten gaan maken met Erdogan's leger (?) en ze zullen Constantinopel (juiste benaming voor Istanboel) gaan veroveren. Daarna verschijnt de Anti-Christ.
pi_195330701
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 18:51 schreef michaelmoore het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)eld-nagorno-karabach

Turkije gaat een genocide 2.0 uitvoeren in Armenië
Turkije heeft alleen wapens geleverd, en iedereen zeurt over Turkse steun. Israel levert ook wapens aan Azerbeidzan en geen kip die erover zeurt. Bovendien levert Rusland wapens aan Armenië. Daar hoor je ook niks over. Dat verhaal over het Turkse vliegtuig blijkt een broodje aap verhaal te zijn.
  dinsdag 29 september 2020 @ 19:43:06 #266
323876 michaelmoore
I want to live a hundred years
pi_195330732
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 19:41 schreef polderturk het volgende:

[..]

Turkije heeft alleen wapens geleverd, en iedereen zeurt over Turkse steun. Israel levert ook wapens aan Azerbeidzan en geen kip die erover zeurt. Bovendien levert Rusland wapens aan Armenië. Daar hoor je ook niks over. Dat verhaal over het Turkse vliegtuig blijkt een broodje aap verhaal te zijn.
Ik eweet het niet , het zijn rare jongens hoor die Turken


wordt oorlog Turkije tegen Russia , oorlog om olie

[ Bericht 2% gewijzigd door michaelmoore op 29-09-2020 19:48:48 ]
When people do counterfeiting , they go to jail , when public servants do that they get re-elected
pi_195330863
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 09:26 schreef polderturk het volgende:
De vernietigende kracht van die kleine bommetjes is toch wel opmerkelijk.

Zie hoe die tank met een bommetje van 25 kg helemaal uit elkaar spat.

Plaats wat Armeense video's dan kan je zien hoe de Azeri's ervan langs krijgen.
Sowieso ben jij een zielig figuur als je dit soort mensenlijden wat vastgelegd wordt op beeld, rondstrooit op internet.

Vertel, heb je 5000¤ gelapt om stoer te doen vanaf de zijlijn?

Die inslag komt waarschijnlijk niet eens van de drone, de drone heeft het doel gelaserd.
  dinsdag 29 september 2020 @ 20:08:48 #268
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_195331237
Je zou denken dat Armenië volstrekt kansloos is gezien de enorme verschillen in economisch, militair en bevolking opzicht. Alles ongeveer vijf keer zo klein.
pi_195331308
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 17:53 schreef Aurelius het volgende:
[ twitter ]
Die krijsende militair lijkt wel een geval van wat ze in WO 1 shellshock noemden. Of zou hij gewond zijn?
pi_195331646
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 08:19 schreef Ciclon het volgende:

[..]

Je moet niet kijken naar de naam of taal van het land, maar naar genetica. Turken zijn gemiddeld slechts 10% centraal Aziaat. Bulgaren minder dan 5%. Wat dus inhoud dat beide volkeren native zijn aan de plek waar zij zich nu bevinden en dat zij de naam van het land en/of de taal toebedeel hebben gekregen van een klein groepje elitairen.
_O- Wat een amateuristische bullshit, zeg. Waar the f heb jij het überhaupt over? Kijken naar genetica? Voor wat precies? De legitimiteit van een etniciteit is niet gebaseerd op DNA. We leven niet in 1940 Nazi-Duitsland. :D Het zit wat dat betreft allemaal toch iets ingewikkelder in elkaar. Taal en identiteit zijn namelijk dé doorslaggevende factoren in hoe een volk zich van een ander onderscheidt. Genetica speelt daarbij (indirect) een rol, maar genetica op zichzelf heeft 0 waarde. Was dat wel zo geweest, dan had er over de hele wereld wat geschoven moeten worden met ID-plaatjes.

Je slaat overigens ook totaal de plank mis wat betreft de genetische oorsprong van de hedendaagse Oghuz-Turken. Maar dat is verder geen onderwerp voor dit topic. Mocht je de discussie toch willen aangaan, dan nodig ik je uit om er een nieuw topic over te openen. :D

[ Bericht 6% gewijzigd door Bortecinem op 29-09-2020 20:42:04 ]
pi_195331767
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 18:17 schreef Shaggy_2000 het volgende:

[..]

Klopt, echte Turken lijken op Mongolen/Chinezen (zie foto). Ze worden beschreven in eeuwenoude hadith-boeken:

Allah's Messenger (ﷺ) said, "The Hour will not be established until you fight with the Turks; people with small eyes, red faces, and flat noses. Their faces will look like shields coated with leather. The Hour will not be established till you fight with people whose shoes are made of hair."
https://sunnah.com/bukhari/56/141
Deze voorspelling is uiteindelijk uitgekomen, de Mongoolse (Turkse) invasie van de islamitische wereld.

[ afbeelding ]
Ik weet niet wat grappiger is, een voorspelling van een profeet als bron aanvoeren, of het onderscheid niet kunnen maken tussen Mongoolse en Turkse volkeren.

Dit topic is een lost case. :W
pi_195332012
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 20:08 schreef mcmlxiv het volgende:
Je zou denken dat Armenië volstrekt kansloos is gezien de enorme verschillen in economisch, militair en bevolking opzicht. Alles ongeveer vijf keer zo klein.
Als Armenië er alleen voor zou staan, wordt het wel een uitdaging. Vergeet echter niet dat Rusland aan de kant van Armenië staat. Armenië zit in de Collectieve Veiligheidsverdragorganisatie, een militair bondgenootschap van Rusland en vijf andere staten. Daarnaast is Rusland permanent militair in Armenië aanwezig. Er zijn gevechtsvliegtuigen gestationeerd op twee vliegbases in Armenië. Daarnaast zijn duizenden Russische grondtroepen in Armenië aanwezig. Bovendien zou Rusland bij gevechten tussen Armenië en Azerbeidzjan eerder deze zomer tussen de 280 en 400 ton aan munitie en militair materiaal hebben geschonken aan Armenië.
  Moderator dinsdag 29 september 2020 @ 20:53:30 #273
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_195332126
waarom gaat dit nu ineens weer los dan?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  dinsdag 29 september 2020 @ 20:58:53 #274
486162 EenAndereWeg
houd 1,5 meter afstand
pi_195332222
quote:
83s.gif Op dinsdag 29 september 2020 20:53 schreef sp3c het volgende:
waarom gaat dit nu ineens weer los dan?
Armenië bezet een lap grond van Azerbeidzjan. Azerbeidzjan vindt dat niet leuk en wilt het terug veroveren.
houd ANDERHALVE METER afstand
pi_195332235
quote:
83s.gif Op dinsdag 29 september 2020 20:53 schreef sp3c het volgende:
waarom gaat dit nu ineens weer los dan?
Mischien een ideetje van Erdogan?
Ich glaube, dass es manchmal nicht genügend Steine gibt und
Ich bin mir sicher, dass auch schöne Augen weinen
  Moderator dinsdag 29 september 2020 @ 21:00:54 #276
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_195332259
quote:
3s.gif Op dinsdag 29 september 2020 20:58 schreef EenAndereWeg het volgende:

[..]

Armenië bezet een lap grond van Azerbeidzjan. Azerbeidzjan vindt dat niet leuk en wilt het terug veroveren.
ja das al tientallen jaren een puntje

waarom nu ineens knokken?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  dinsdag 29 september 2020 @ 21:03:14 #277
486162 EenAndereWeg
houd 1,5 meter afstand
pi_195332311
quote:
83s.gif Op dinsdag 29 september 2020 21:00 schreef sp3c het volgende:

[..]

ja das al tientallen jaren een puntje

waarom nu ineens knokken?
Ze waren al maanden over het weer aan het schieten ten noorden van het bezette gebied dacht ik.
houd ANDERHALVE METER afstand
pi_195332331
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 18:51 schreef michaelmoore het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)eld-nagorno-karabach

Turkije gaat een genocide 2.0 uitvoeren in Armenië
*O*
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_195332358
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 september 2020 21:04 schreef Slayage het volgende:

[..]

*O*
Je bent van mening dat dit een goede zaak is? Waarom? :{
pi_195332366
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 18:19 schreef Richestorags het volgende:
Nieuwe Armeense kwestie incoming?

[ twitter ]
Harald heeft een gekke kijk op de wereld is ons bekend.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  Moderator dinsdag 29 september 2020 @ 21:09:02 #281
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_195332402
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 21:03 schreef EenAndereWeg het volgende:

[..]

Ze waren al maanden over het weer aan het schieten ten noorden van het bezette gebied dacht ik.
gebeurt ook al jaren toch?

dit is wel een extreme escalatie voor mijn gevoel
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_195332405
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 17:59 schreef Richestorags het volgende:

Dit soort beelden maakt me trouwens ook altijd erg boos richting entitled feministen. Geen woord over de horror die mannen hebben moeten doormaken en nog doormaken in dit soort conflicten.
Wat is de link met feministen?
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  dinsdag 29 september 2020 @ 21:10:32 #283
486162 EenAndereWeg
houd 1,5 meter afstand
pi_195332433
quote:
83s.gif Op dinsdag 29 september 2020 21:09 schreef sp3c het volgende:

[..]

gebeurt ook al jaren toch?

dit is wel een extreme escalatie voor mijn gevoel
Ik denk dat het geduld op was. Niets meer en minder.
houd ANDERHALVE METER afstand
pi_195332440
quote:
83s.gif Op dinsdag 29 september 2020 21:09 schreef sp3c het volgende:

[..]

gebeurt ook al jaren toch?

dit is wel een extreme escalatie voor mijn gevoel
Met doe berichten (als het waar is) dat er Syriërs vorige week zijn ingevlogen, maakt het wel duidelijk dat het een vooropgezet plan was van de Turken en azeris
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_195332460
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 21:06 schreef SuperKaas het volgende:

[..]

Je bent van mening dat dit een goede zaak is? Waarom? :{
Lachwekkende tweets neem ik niet zo serieus en reageer ik ook niet serieus op ;)
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_195332488
quote:
83s.gif Op dinsdag 29 september 2020 20:53 schreef sp3c het volgende:
waarom gaat dit nu ineens weer los dan?
Wereld is met andere dingen bezig. Europa verdeeld, Amerika in verkiezingstijd hoewel bieden wel een anti Turkse tweet geeft geplaatst
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_195332534
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 20:08 schreef mcmlxiv het volgende:
Je zou denken dat Armenië volstrekt kansloos is gezien de enorme verschillen in economisch, militair en bevolking opzicht. Alles ongeveer vijf keer zo klein.
Als het een 1 op 1 gevecht zou zijn misschien, maar ook dit conflict is natuurlijk potentieel binnen no time opgepakt door de internationale gemeenschap
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_195332554
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 19:49 schreef Gruj0 het volgende:

[..]

Plaats wat Armeense video's dan kan je zien hoe de Azeri's ervan langs krijgen.
Sowieso ben jij een zielig figuur als je dit soort mensenlijden wat vastgelegd wordt op beeld, rondstrooit op internet.

Vertel, heb je 5000¤ gelapt om stoer te doen vanaf de zijlijn?

Die inslag komt waarschijnlijk niet eens van de drone, de drone heeft het doel gelaserd.
Social media is een gegeven vandaag de dag ook in oorlog, dat we daar iets mee doen is niet meer dan normaal. Als het niet jouw smaak is prima
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_195332585
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 00:00 schreef Shaggy_2000 het volgende:

[..]

Demografie van Armenië ziet er problematisch uit.

[ afbeelding ]
Ja tegenwoordig duiken ze onder in kerken in Nederland toch? Er zijn zelfs 100 duizenden Armeniërs in Turkije om hun brood te verdienen
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_195332673
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 16:47 schreef Richestorags het volgende:
Het zou me niet eens verbazen als dit klopt...Hoeveel gratis drones zou ome Erdo hebben geleverd?

[ twitter ]
Gratis? Erdo heeft euro's nodig jongen...
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_195332737
..
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 17:53 schreef Aurelius het volgende:
[ twitter ]
Dit soort beelden gaan er in als zoete broodjes in het westen natuurlijk. Kijk ons Armeniërs weer afgemaakt worden door de Turken :')
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  dinsdag 29 september 2020 @ 21:50:46 #292
403588 mcmlxiv
Extremist volgens extremisten
pi_195333162
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 september 2020 21:15 schreef Slayage het volgende:

[..]

Als het een 1 op 1 gevecht zou zijn misschien, maar ook dit conflict is natuurlijk potentieel binnen no time opgepakt door de internationale gemeenschap
Turks - Russische oorlog by proxy dus
  dinsdag 29 september 2020 @ 22:24:11 #293
82396 nils7
De forumkrokodil
pi_195333864
Net nu ik dacht dat Corona oorlogen een beetje heeft uitgebannen...
N/A
Disclaimer: ik ben geen expert maar shitposter, dit is geen advies en aan deze post zijn geen rechten te ontlenen
pi_195333988
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 21:50 schreef mcmlxiv het volgende:

[..]

Turks - Russische oorlog by proxy dus
İk vond de Russen verwacht stil. Terwijl erdo oorlogstaal uitslaat. Maar ik begrijp dat de Russen in Armenië zitten en niet in nagorno karabag en de defensie afspraken tussen de Russen en Armeniërs hebben betrekking op Armenië niet nagorno karabag, dus niet direct Russische aangelegenheid, maar Putin zou Putin niet zijn als hij ook hier weer een slaatje uit weet te slaan
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_195334004
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 22:24 schreef nils7 het volgende:
Net nu ik dacht dat Corona oorlogen een beetje heeft uitgebannen...
"Only the dead have seen the end of war" corona bracht wat respijt
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
pi_195334530
quote:
10s.gif Op dinsdag 29 september 2020 22:30 schreef Slayage het volgende:

[..]

İk vond de Russen verwacht stil. Terwijl erdo oorlogstaal uitslaat. Maar ik begrijp dat de Russen in Armenië zitten en niet in nagorno karabag en de defensie afspraken tussen de Russen en Armeniërs hebben betrekking op Armenië niet nagorno karabag, dus niet direct Russische aangelegenheid, maar Putin zou Putin niet zijn als hij ook hier weer een slaatje uit weet te slaan
Dat doet Poetin zeker want meer invloed. Net als met Wit-Rusland nu Loekasjenko met hangende pootjes bij Poetin heeft gemeld.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_195334584
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 18:19 schreef Richestorags het volgende:
Nieuwe Armeense kwestie incoming?

[ twitter ]
Het is ook opvallend dat de Turken hier op Fok lopen te kwijlen over berichten dat er weer zoveel Armenen omgekomen zijn.
Ô mon citoyens vous serez unis.
pi_195334848
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 22:59 schreef HSG het volgende:

[..]

Het is ook opvallend dat de Turken hier op Fok lopen te kwijlen over berichten dat er weer zoveel Armenen omgekomen zijn.
¿
pi_195334971
twitter


Escalatie
  dinsdag 29 september 2020 @ 23:25:23 #300
486162 EenAndereWeg
houd 1,5 meter afstand
pi_195335037
quote:
0s.gif Op dinsdag 29 september 2020 23:21 schreef vigen98 het volgende:
[ twitter ]

Escalatie
Pfoeh het geluid van de dood ligt op de loer. Al die inslaande bommen..... :o
houd ANDERHALVE METER afstand
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')