abonnement Unibet Coolblue
pi_195282289
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 11:54 schreef Oversight het volgende:

[..]

:{w Tuurlijk, een computer die uit staat kan immers toch ook brood bakken, stofzuigen, je bed opmaken, en de was doen, als je dan toch conclusies gaat trekken waarom dan stoppen bij de eerste die in je opkomt?
[..]
:{ Vaag figuur ben je.

quote:
:') Nope, ik denk dat het verschil tussen de tijd dat je hem toch wel gebruikt en aan hebt, v.s tijd nu extra met slaapstand goed geregeld, ... verwaarloosbaar is.
:? Praktijk is dat je een computer / laptop dan altijd aan moet zetten als je de hotspot wil gebruiken en hij moet uiteraard ook niet in de standby schieten want dan werkt het hotspot niet. Het is een leuke oplossing als je een paar dagen in een hotel zit en je kids willen meeliften op de internetverbinding.

:) Verder stelde je een repeater van ¤20 voor en ik kan je uit ervaring melden dat het rommel is. Daarnaast consumeert het de helft van je WiFi verbinding aangezien zo'n repeater alles 2x moet doen (zenden / ontvangen met router + zenden ontvangen met je mobiele device) via dezelfde bandbreedte. Je ping wordt ook hoger, wat nadelig is met gamen.
  zondag 27 september 2020 @ 12:03:39 #52
19194 Oversight
◢◤
pi_195282342
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 11:59 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

:{ Vaag figuur ben je.
[..]
:') rare conclusies trek jij .... "dus" ?
quote:
:? Praktijk is dat je een computer / laptop dan altijd aan moet zetten als je de hotspot wil gebruiken en hij moet uiteraard ook niet in de standby schieten want dan werkt het hotspot niet. Het is een leuke oplossing als je een paar dagen in een hotel zit en je kids willen meeliften op de internetverbinding.
:D Welnee, je computer kan gewoon uit slaapstand komen als de ipad daarom vraagt, of welk intern apparaat dan ook, en terug in slaap vallen als er een x aantal minuten geen verkeer meer is, eitje.
◢◤
pi_195282348
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 10:43 schreef yvette1982 het volgende:

[..]

Maar op mijn werkkamer heb ik vaste internetaansluiting op zolder, dat werkt top. Ik zit nu puur met WiFi probleem in de kamer van mijn dochter op de 1e etage die niet op haar iPad kan spelen omdat er nagenoeg geen internet is.
Dan zet je op zolder een TP link accespoint neer, de kabel ligt er al. Kost je hooguit 2 tientjes.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_195282353
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 12:03 schreef Oversight het volgende:

[..]

:') rare conclusies trek jij .... "dus" ?
[..]

:D Welnee, je computer kan gewoon uit slaapstand komen als de ipad daarom vraagt, of welk intern apparaat dan ook, en terug in slaap vallen als er een x aantal minuten geen verkeer meer is, eitje.
:{ Dat hoop je. Halfbakken oplossingen.
  Moderator zondag 27 september 2020 @ 12:05:00 #55
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195282356
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 11:16 schreef Spanky78 het volgende:
Ik heb een setje orbi routers. Dat werkt uitstekend. Geen gezeik met kabels en installeren en snelheid is uitstekend. Kost wel paar honderd euro.
Ik heb de Orbi's ook, set van 2 en ik heb dekking in het hele huis met de maximale 5Ghz snelheid, ik connect nu op mijn laptop met 780/780, en wij hebben een groot huis. De satelliet die boven staat haalt het einde van de tuin ook nog eens met gemak.

Maar daar hangt een prijskaartje aan, voor de TS zou ik zeggen, neem contact op met KPN, die hebben nog wel eens acties en oplossingen voor vaste klanten met repeaters of boosters.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  zondag 27 september 2020 @ 12:05:55 #56
19194 Oversight
◢◤
pi_195282370
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 11:59 schreef TheFreshPrince het volgende:

:) Verder stelde je een repeater van ¤20 voor en ik kan je uit ervaring melden dat het rommel is. Daarnaast consumeert het de helft van je WiFi verbinding aangezien zo'n repeater alles 2x moet doen (zenden / ontvangen met router + zenden ontvangen met je mobiele device) via dezelfde bandbreedte. Je ping wordt ook hoger, wat nadelig is met gamen.
:D en ik kan je uit ervaring melden dat ie prima functioneert voor het doel waarvoor deze TS hem vraagt.

O+ Een dochter, op een ipad, hoeveel denk je nodig te hebben, echt die heeft zat aan 100 en dat haalt ie met zn ogen dicht.
◢◤
pi_195282379
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 10:43 schreef yvette1982 het volgende:

[..]

Maar op mijn werkkamer heb ik vaste internetaansluiting op zolder, dat werkt top. Ik zit nu puur met WiFi probleem in de kamer van mijn dochter op de 1e etage die niet op haar iPad kan spelen omdat er nagenoeg geen internet is.
Dan zet je op zolder een TP link accespoint neer, de kabel ligt er al.
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_195282403
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 12:05 schreef Oversight het volgende:

[..]

:D en ik kan je uit ervaring melden dat ie prima functioneert voor het doel waarvoor deze TS hem vraagt.

O+ Een dochter, op een ipad, hoeveel denk je nodig te hebben, echt die heeft zat aan 100 en dat haalt ie met zn ogen dicht.
:) Ik heb er even over nagedacht en ik denk dat het een goed idee is. Prutoplossingen zijn het helemaal in 2020. Vooral niet iets kiezen dat het probleem oplost maar gewoon lekker houtje-touwtje. Bedankt voor je geweldige adviezen in DIG, we waarderen je vele bijdragen.
  zondag 27 september 2020 @ 12:10:55 #59
19194 Oversight
◢◤
pi_195282442
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 12:08 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

:) Ik heb er even over nagedacht en ik denk dat het een goed idee is. Prutoplossingen zijn het helemaal in 2020. Vooral niet iets kiezen dat het probleem oplost maar gewoon lekker houtje-touwtje.
*O* Doel + middelen = oplossing.
◢◤
pi_195282553
quote:
17s.gif Op zondag 27 september 2020 12:10 schreef Oversight het volgende:

[..]

*O* Doel + middelen = oplossing.
:) Doel + geen budget + geen middelen = halve oplossing.

:) Dat vat het beter samen.
pi_195282578
quote:
4s.gif Op zondag 27 september 2020 10:31 schreef vosss het volgende:
Dat is dus GEEN aanrader voor iemand die een 200Mbit abonnement heeft!!!!!

HELA NIET ZO BOOS WORDEN HE!!!!
IEDEREEN PROBEERT ELKAAR TE HELPEN JAAAAAA
pindazakje
  zondag 27 september 2020 @ 12:19:04 #62
19194 Oversight
◢◤
pi_195282604
quote:
7s.gif Op zondag 27 september 2020 12:16 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

:) Doel + geen budget + geen middelen = halve oplossing.

:) Dat vat het beter samen.
:D je bent er bijna !

:9 Doel + geen budget + geen middelen = halve oplossing.
◢◤
pi_195282764
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 12:05 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Ik heb de Orbi's ook, set van 2 en ik heb dekking in het hele huis met de maximale 5Ghz snelheid, ik connect nu op mijn laptop met 780/780, en wij hebben een groot huis. De satelliet die boven staat haalt het einde van de tuin ook nog eens met gemak.

Maar daar hangt een prijskaartje aan, voor de TS zou ik zeggen, neem contact op met KPN, die hebben nog wel eens acties en oplossingen voor vaste klanten met repeaters of boosters.
Niet heel
Goedkoop, wel
Goed en makkelijk.
Whatever...
  Moderator zondag 27 september 2020 @ 12:30:51 #64
54278 crew  Tijger_m
42
pi_195282818
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 12:28 schreef Spanky78 het volgende:

[..]

Niet heel Goedkoop, wel Goed en makkelijk.
Eens maar ik kan niet in iemands portemonnee kijken en een Orbi set is prijzig. Ik hou dat toch altijd wel in het achterhoofd.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_195282899
Als ze coax in dr kamer heeft is MoCa ook nog een oplossing

https://www.kabelshop.nl/(...)ver-coax-p24998.html
Do not go gentle into that good night
Old age should burn and rave at close of day;
Rage, rage against the dying of the light.
pi_195282912
quote:
87s.gif Op zondag 27 september 2020 12:17 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

HELA NIET ZO BOOS WORDEN HE!!!!
IEDEREEN PROBEERT ELKAAR TE HELPEN JAAAAAA
_O_
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
  zondag 27 september 2020 @ 12:35:49 #67
19194 Oversight
◢◤
pi_195282917
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 12:30 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Eens maar ik kan niet in iemands portemonnee kijken en een Orbi set is prijzig. Ik hou dat toch altijd wel in het achterhoofd.
*O* Daarom is het zo fijn als je ook de OP goed leest, dan weet je dat het om een schattige dochter met een ipad op een kinderkamer gaat.

*) ... ik kan het elke mod aanraden.

:X * Oversight mompelt iets over "kijk, zo doe je dat"

;)

:*
◢◤
pi_195283477
Gewoon KPN bellen die heeft van die WiFi versterkers en die werken prima. Bij storingen kan je dan gwn KPN bellen ipv dat je zelf aan de slag moet.
Hee. Zeg nou zelf, ik ben toch gewoon een hartstikke lekker ding? TOch?
pi_195286950
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 13:04 schreef Chinless het volgende:
Gewoon KPN bellen die heeft van die WiFi versterkers en die werken prima. Bij storingen kan je dan gwn KPN bellen ipv dat je zelf aan de slag moet.
Dit ja. Je kan ook zelf de wifi test doen op de site. Bij slecht bereik kan je kiezen voor bv gratis extra wifi punten. Dienen wel met kabel te worden aangesloten, bv tussen je tv kastje of achter andere kabel.
:]
  zaterdag 3 oktober 2020 @ 12:07:39 #70
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_195403303
quote:
7s.gif Op zondag 27 september 2020 10:08 schreef vosss het volgende:
Powerline adapter
Zit daar nog iets van afstanden of muren bij die de boel moeizamer maken?
Want zodra ik uit de huiskamer ga, valt de wi-fi behoorlijk weg.

Ik zou dus een adapter in de huiskamer zetten dan, en een 2 kamers verder?
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_195403447
Bel KPN, afdeling opzeggingen en zeg dat je wil overstappen naar ziggo omdat je daar bij een nieuw abonnement 3 gratis draadloze WiFi boosters aangeboden krijgt.

Ik denk dat KPN dan aanbiedt dat je bij hun ook wifiboosters krijgt om je als klant te behouden.

Dit heb ik van de week andersom bij Ziggo gedaan en ik kreeg de WiFi boosters gratis toegestuurd.

Die WiFi boosters werken erg goed trouwens.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')