abonnement Unibet Coolblue
pi_195279544
De 37-jarige eigenaar en oprichter van een van de grootste dansscholen in Groningen is aangehouden op verdenking van misbruik. Er zijn elf aangiftes tegen de man binnen gekomen, van wie tien minderjarig. Dat zegt een woordvoerder van het Openbaar Ministerie tegen het Dagblad van het Noorden. „Het onderzoek is in volle gang.”

De man werd al op 8 september opgepakt, bericht de krant. De verdachte zit zeker nog 90 dagen vast. Meer slachtoffers worden door docenten van de school zelf niet uitgesloten.

Het nieuws rond het Groningen Dance Center komt als een schok. „De klap is zo groot omdat docenten, dansers en oudergroepen van de school een lange historie hebben opgebouwd en veel hebben beleefd. De lessen zijn altijd van hoog niveau en de school heeft lokaal, nationaal en internationaal wedstrijdniveau hoog gepresteerd. Gezamenlijke weekenden naar deze kampioenschappen, de eindpresentaties en vele workshops hebben ons tot een hechte familie gemaakt”, schrijft de school in een brief aan de dansers.

De lessen gaan voorlopig door onder nieuwe leiding. „Ons doel is om bij elkaar te blijven als dansfamilie en als centrum, om danstalent te ontdekken en te ontwikkelen. Voor ons staat vast dat de huidige eigenaar geen rol meer speelt. We vragen jullie vertrouwen en steun om met ons een nieuwe toekomst tegemoet te gaan in een veilige omgeving.”

Bron; https://www.telegraaf.nl/(...)minderjarige-meisjes

Is dit een gevalletje de kat op het spek binden?

Of is het een eng clubje " Gezamenlijke weekenden naar deze kampioenschappen, de eindpresentaties en vele workshops hebben ons tot een hechte familie gemaakt " ?
http://epicshirtsandgadgets.spreadshirt.nl/
Epic Beard Man is in My web Shop ;-]
  zondag 27 september 2020 @ 08:43:42 #2
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_195279602
Minderjarig betekent nog geen 18. Als die meiden ouder dan 15 waren kan hem niets ten laste worden gelegd want hij heeft er, neem ik aan, niet voor betaald

quote:
Er zijn elf aangiftes tegen de man binnen gekomen, van wie tien minderjarig.
Dus één was volwassen maar doet aangifte van misbruik. Ik weet het niet hoor, ik moet het allemaal nog maar zien of hier daadwerkelijk strafbare feiten zijn gepleegd

[ Bericht 27% gewijzigd door the-eye op 27-09-2020 08:54:51 ]
  zondag 27 september 2020 @ 08:45:20 #3
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_195279613
Mensen die minderjarigen willen misbruiken zullen nou eenmaal toetrekken naar posities waarin ze met minderjarigen in aanraking komen. Dat gaan dansscholen zijn, (andere) sportverenigingen, kerken, scholen, bso's, muzieklessen en wat je al niet meer kan bedenken. Dat maakt het clubje zelf nog niet eng, maar in een hechte groep met gezamenlijke weekenden zullen zich meer kansen voordoen.

Uiteindelijk is het beste wat je kan doen zoveel mogelijk voorkomen dat een volwassene alleen is met kinderen, maar ook dat is niet zaligmakend. Op sommige plekken wordt het door meerdere volwassenen samen gecoördineerd. Dus het trieste feit des levens is dat dit nou eenmaal altijd voor zal komen.

Wat bedoel je precies met 'de kat op het spek binden' in dit geval?
pi_195279617
Ik vind mannen die in een (jonge) meiden/kinderen omgeving werken altijd vreemd.

Bij mijn dochtertje werkt 1 man op het KDV. Blijf het apart vinden...

Mijn manco? Wellicht wel, maar kan er niets aan doen. Doe er verder ook niets mee overigens.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 27-09-2020 08:46:22 ]
  zondag 27 september 2020 @ 08:51:31 #5
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_195279656
quote:
80s.gif Op zondag 27 september 2020 08:45 schreef F.Sinatra het volgende:
Ik vind mannen die in een (jonge) meiden/kinderen omgeving werken altijd vreemd.

Bij mijn dochtertje werkt 1 man op het KDV. Blijf het apart vinden...

Mijn manco? Wellicht wel, maar kan er niets aan doen. Doe er verder ook niets mee overigens.
Dus zie je dan ook liever geen leraren op een lagere school?
Voor mij geldt namelijk dat die beter met mij overweg konden dan juffen
pi_195279663
quote:
80s.gif Op zondag 27 september 2020 08:45 schreef F.Sinatra het volgende:
Ik vind mannen die in een (jonge) meiden/kinderen omgeving werken altijd vreemd.

Bij mijn dochtertje werkt 1 man op het KDV. Blijf het apart vinden...

Mijn manco? Wellicht wel, maar kan er niets aan doen. Doe er verder ook niets mee overigens.
gevolg is wel, dat er bijvoorbeeld nu een gigantisch tekort is aan mannen die basisonderwijs willen geven. de angst zit er goed in, geen man die zich nog aan zon baantje wil wagen, want iedereen kijkt je met scheven ogen aan.
  zondag 27 september 2020 @ 08:54:33 #7
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_195279681
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 08:52 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

gevolg is wel, dat er bijvoorbeeld nu een gigantisch tekort is aan mannen die basisonderwijs willen geven. de angst zit er goed in, geen man die zich nog aan zon baantje wil wagen, want iedereen kijkt je met scheven ogen aan.
Terwijl degenen die er zitten om je kind te neuken, toch wel blijven.
pi_195279691
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 08:54 schreef PiyeReloaded het volgende:

[..]

Terwijl degenen die er zitten om je kind te neuken, toch wel blijven.
een enkeling, denk ik. die durven ook niet meer, lijkt me.
  zondag 27 september 2020 @ 08:57:51 #9
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_195279708
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 08:55 schreef pokkerdepok het volgende:

[..]

een enkeling, denk ik. die durven ook niet meer, lijkt me.
Is inderdaad een enkeling. Maar ik denk echt niet dat die daardoor niet meer durven.
  zondag 27 september 2020 @ 08:58:25 #10
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_195279711
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 08:43 schreef the-eye het volgende:
Minderjarig betekent nog geen 18. Als die meiden ouder dan 15 waren kan hem niets ten laste worden gelegd want hij heeft er, neem ik aan, niet voor betaald
[..]

Dus één was volwassen maar doet aangifte van misbruik. Ik weet het niet hoor, ik moet het allemaal nog maar zien of hier daadwerkelijk strafbare feiten zijn gepleegd
Hij heeft wel mogelijk een machtspositie, maar een en ander zal nog moeten blijken.

Dat geldt eigenlijk altijd zolang iemand slechts verdachte is natuurlijk ;)
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  zondag 27 september 2020 @ 08:59:27 #11
311938 Kopiko
We were so happy...
pi_195279715
Hopelijk gaat hij de dans niet ontspringen.
pi_195279720
quote:
1s.gif Op zondag 27 september 2020 08:45 schreef PiyeReloaded het volgende:

Uiteindelijk is het beste wat je kan doen zoveel mogelijk voorkomen dat een volwassene alleen is met kinderen, maar ook dat is niet zaligmakend. Op sommige plekken wordt het door meerdere volwassenen samen gecoördineerd. Dus het trieste feit des levens is dat dit nou eenmaal altijd voor zal komen.

Ik denk dat je nog iets anders kan doen. Jongeren /kinderen een veilig klimaat bieden waarin ze zich vrij voelen om hierover te praten met ouders (of anderen). Als ouder af en toe eens hier op een open manier naar vragen, om te checken of het goed gaat op zo'n dansschool (of welke andere plek dan ook maar). Een kind aangeven dat ze altijd terecht kunnen bij hun ouders. En een kind dan ook serieus nemen. Niet zijn vertrouwen schaden. En misschien is jouw eigen kind dan niet het slachtoffer (want : weerbaar, en dus geen prooi), maar misschien heeft zo'n kind wel een idee wat er speelt bij andere kinderen.

Het vergt wel een zeer volwassen houding maar ik geloof dat je op deze manier de kinderen kunt beschermen. Niet wegkijken.
Somebody that I used to know
  zondag 27 september 2020 @ 09:02:21 #13
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_195279741
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 08:58 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Hij heeft wel mogelijk een machtspositie, maar een en ander zal nog moeten blijken.

Dat geldt eigenlijk altijd zolang iemand slechts verdachte is natuurlijk ;)
Het is niet netjes (om het even beleefd te zeggen) maar zo kunnen we alles wel een machtspositie gaan noemen. Die meiden/kinderen komen daar vrijwillig dat vind ik toch iets anders dan een leraar op een school waar ze niet onder uit kunnen
  zondag 27 september 2020 @ 09:03:03 #14
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_195279746
quote:
1s.gif Op zondag 27 september 2020 09:00 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Ik denk dat je nog iets anders kan doen. Jongeren /kinderen een veilig klimaat bieden waarin ze zich vrij voelen om hierover te praten met ouders (of anderen). Als ouder af en toe eens hier op een open manier naar vragen, om te checken of het goed gaat op zo'n dansschool (of welke andere plek dan ook maar). Een kind aangeven dat ze altijd terecht kunnen bij hun ouders. En een kind dan ook serieus nemen. Niet zijn vertrouwen schaden. En misschien is jouw eigen kind dan niet het slachtoffer (want : weerbaar, en dus geen prooi), maar misschien heeft zo'n kind wel een idee wat er speelt bij andere kinderen.

Het vergt wel een zeer volwassen houding maar ik geloof dat je op deze manier de kinderen kunt beschermen. Niet wegkijken.
Klopt. Heel goede aanvulling!
pi_195279750
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 08:51 schreef the-eye het volgende:

[..]

Dus zie je dan ook liever geen leraren op een lagere school?
Voor mij geldt namelijk dat die beter met mij overweg konden dan juffen
Ik zeg in mijn post dat ik er niets mee doe verder. Dus mijn kind gaat er ook gewoon heen. Het is iets in m'n hoofd....

Ik vind het overigens wel een verschil <5 vs >5 ofzo.
Maar goed laten we deze discussie maar beter stoppen.
pi_195279755
Dus.. Weet niet of jullie kinderen hebben, maar sta je open voor dit soort eventuele verhalen? Heb je door wat er speelt in het leven van je kind? Stel je daar anders eens wat meer voor open. Misschien speelt het dichterbij dan je denkt.
Somebody that I used to know
  zondag 27 september 2020 @ 09:04:49 #17
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_195279769
quote:
1s.gif Op zondag 27 september 2020 09:00 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Ik denk dat je nog iets anders kan doen. Jongeren /kinderen een veilig klimaat bieden waarin ze zich vrij voelen om hierover te praten met ouders (of anderen). Als ouder af en toe eens hier op een open manier naar vragen, om te checken of het goed gaat op zo'n dansschool (of welke andere plek dan ook maar). Een kind aangeven dat ze altijd terecht kunnen bij hun ouders. En een kind dan ook serieus nemen. Niet zijn vertrouwen schaden. En misschien is jouw eigen kind dan niet het slachtoffer (want : weerbaar, en dus geen prooi), maar misschien heeft zo'n kind wel een idee wat er speelt bij andere kinderen.

Het vergt wel een zeer volwassen houding maar ik geloof dat je op deze manier de kinderen kunt beschermen. Niet wegkijken.
Ja, zet je kinderen op om andere kinderen en leraren in een kwaad daglicht te zetten door ze te laten oordelen over zaken waar ze helemaal nog geen kijk op hebben :')
pi_195279781
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 09:04 schreef the-eye het volgende:

[..]

Ja, zet je kinderen op om andere kinderen en leraren in een kwaad daglicht te zetten door ze te laten oordelen over zaken waar ze helemaal nog geen kijk op hebben :')
Helemaal niet. Ik heb het over signalen opvangen. Een kind hoeft er geen lading aan te geven.

En ik heb het ook over open vragen, niet over vissen of sturend vragen. Als er niets speelt, is het ook goed.
Somebody that I used to know
  zondag 27 september 2020 @ 09:08:15 #19
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_195279799
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 09:02 schreef the-eye het volgende:

[..]

Het is niet netjes (om het even beleefd te zeggen) maar zo kunnen we alles wel een machtspositie gaan noemen. Die meiden/kinderen komen daar vrijwillig dat vind ik toch iets anders dan een leraar op een school waar ze niet onder uit kunnen
Bij nader inzien moet ik ook concluderen dat dit in principe geen machtspositie is volgens de wet inderdaad :)

Tenzij hij bijvoorbeeld heeft beloofd ze te helpen in hun carrière of op andere manier misbruik heeft gemaakt van zijn functie... maar dat zijn aannames.

[ Bericht 8% gewijzigd door Drekkoning op 27-09-2020 09:14:29 ]
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_195279888
quote:
80s.gif Op zondag 27 september 2020 08:45 schreef F.Sinatra het volgende:
Ik vind mannen die in een (jonge) meiden/kinderen omgeving werken altijd vreemd.

Bij mijn dochtertje werkt 1 man op het KDV. Blijf het apart vinden...

Mijn manco? Wellicht wel, maar kan er niets aan doen. Doe er verder ook niets mee overigens.
Ik vind het eng dat er mensen zijn dir het vreemd vinden dat er mannen zijn die met kinderen (willen) werken, en dat jij daar blijkbaar al direct rare gedachten bij krijgt.
Alle voetbalclubs kunnen met jouw enge gedachten hun deuren wel sluiten: de meeste teamleiders, coaches en trainers zijn van het mannelijk geslacht.Hetzelfde geldt voor heel veel andere verenigingen.
  zondag 27 september 2020 @ 09:17:50 #21
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_195279897
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 09:06 schreef Postbus100 het volgende:

[..]

Helemaal niet. Ik heb het over signalen opvangen. Een kind hoeft er geen lading aan te geven.

En ik heb het ook over open vragen, niet over vissen of sturend vragen. Als er niets speelt, is het ook goed.
Ik ben hier heel sceptisch over. ik heb door de jaren heen mensen zie lobbyen om leraren, zowel van school- als sportleraren, te beschuldigen waarvan ik zeker wist dat het gelul was. In sommige gevallen had ik een veel inniger en langduriger contact met zo iemand en werkelijk nog nooit iets in die richting had gemerkt. In een ander geval was het tussen zo iemand en mij water en vuur en zou ik zo iemand van vanalles kunnen beschuldigen behalve van dat soort zaken
Mensen zijn rare wezens waarvan sommigen er niet voor terugdeinzen om als iets niet naar hun zin gaat met dit soort shit aan de gang te gaan. Ik ben dus heel terughoudend als het om dit soort zaken gaat
pi_195279972
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 09:17 schreef the-eye het volgende:

[..]

Ik ben hier heel sceptisch over. ik heb door de jaren heen mensen zie lobbyen om leraren, zowel van school- als sportleraren, te beschuldigen waarvan ik zeker wist dat het gelul was. In sommige gevallen had ik een veel inniger en langduriger contact met zo iemand en werkelijk nog nooit iets in die richting had gemerkt. In een ander geval was het tussen zo iemand en mij water en vuur en zou ik zo iemand van vanalles kunnen beschuldigen behalve van dat soort zaken
Mensen zijn rare wezens waarvan sommigen er niet voor terugdeinzen om als iets niet naar hun zin gaat met dit soort shit aan de gang te gaan. Ik ben dus heel terughoudend als het om dit soort zaken gaat
Ja die kant kan het ook op gegaan zijn ja.

Een ongewenst persoon uit de club verwijderen door leugens, smaad en laster.
http://epicshirtsandgadgets.spreadshirt.nl/
Epic Beard Man is in My web Shop ;-]
pi_195280000
quote:
1s.gif Op zondag 27 september 2020 09:16 schreef Ivo1985 het volgende:

[..]

Ik vind het eng dat er mensen zijn dir het vreemd vinden dat er mannen zijn die met kinderen (willen) werken, en dat jij daar blijkbaar al direct rare gedachten bij krijgt.
Alle voetbalclubs kunnen met jouw enge gedachten hun deuren wel sluiten: de meeste teamleiders, coaches en trainers zijn van het mannelijk geslacht.Hetzelfde geldt voor heel veel andere verenigingen.
Mogelijk ben jij te jong om te weten wat de impact bij veel mensen was, toen bekend werd wat Robbert M geflikt had...
pi_195280019
quote:
19s.gif Op zondag 27 september 2020 09:24 schreef Circle.Of.Filth het volgende:

[..]

Ja die kant kan het ook op gegaan zijn ja.

Een ongewenst persoon uit de club verwijderen door leugens, smaad en laster.
Ik geloof niet dat het in dit geval aan de orde was.
  zondag 27 september 2020 @ 09:28:35 #25
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_195280034
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 09:26 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Mogelijk ben jij te jong om te weten wat de impact bij veel mensen was, toen bekend werd wat Robbert M geflikt had...
Jij bent denk ik oud genoeg om je de bolderkar affaire te herinneren

[ Bericht 4% gewijzigd door the-eye op 27-09-2020 09:34:44 ]
pi_195280048
quote:
1s.gif Op zondag 27 september 2020 09:16 schreef Ivo1985 het volgende:

[..]

Ik vind het eng dat er mensen zijn dir het vreemd vinden dat er mannen zijn die met kinderen (willen) werken, en dat jij daar blijkbaar al direct rare gedachten bij krijgt.
Alle voetbalclubs kunnen met jouw enge gedachten hun deuren wel sluiten: de meeste teamleiders, coaches en trainers zijn van het mannelijk geslacht.Hetzelfde geldt voor heel veel andere verenigingen.
Dat is balen voor je dan. Je kunt de nuance in m'n posts lezen. Geloof maar dat er héél veel ouders dit gevoel hebben overigens.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 27-09-2020 09:33:47 ]
  zondag 27 september 2020 @ 09:30:55 #27
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_195280068
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 09:27 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Ik geloof niet dat het in dit geval aan de orde was.
Hoe weet je dat dan? Alleen al het feit dat een meerderjarige aangifte doet maakt mij sceptisch en ben ik geneigd te denken dat spijt van iets voor sommigen het gebeurde in misbruik doet veranderen
  zondag 27 september 2020 @ 09:40:51 #28
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_195280216
quote:
80s.gif Op zondag 27 september 2020 08:45 schreef F.Sinatra het volgende:
Ik vind mannen die in een (jonge) meiden/kinderen omgeving werken altijd vreemd.

Bij mijn dochtertje werkt 1 man op het KDV. Blijf het apart vinden...

Mijn manco? Wellicht wel, maar kan er niets aan doen. Doe er verder ook niets mee overigens.
Je weet dat vrouwen ook kunnen misbruiken?
Van mishandeling tot seksueel misbruik?

En dat mannen ook gewoon kunnen willen zorgen voor? Het een fijne baan kunnen vinden zonder rare dingen erbij?
Het leuk kunnen vinden met kinderen te werken?

Of er mannen of vrouwen werken maakt niet zoveel uit.
Of er goede maatregelen zijn om misbruik te voorkomen en als het dan toch zou plaats vinden snel te stoppen maakt wel uit.

Ik vind het echt heel jammer dat er een zeker stigma is mbt mannen die in de kinderzorg werken.
Het is onnodig en beledigend.
Een goed controle systeem en een veilige omgeving waarin kinderen zich kunnen uiten is ten alle tijden essentieel. Ook als er alleen maar vrouwen werken.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_195280257
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 09:17 schreef the-eye het volgende:

[..]

Ik ben hier heel sceptisch over. ik heb door de jaren heen mensen zie lobbyen om leraren, zowel van school- als sportleraren, te beschuldigen waarvan ik zeker wist dat het gelul was. In sommige gevallen had ik een veel inniger en langduriger contact met zo iemand en werkelijk nog nooit iets in die richting had gemerkt. In een ander geval was het tussen zo iemand en mij water en vuur en zou ik zo iemand van vanalles kunnen beschuldigen behalve van dat soort zaken
Mensen zijn rare wezens waarvan sommigen er niet voor terugdeinzen om als iets niet naar hun zin gaat met dit soort shit aan de gang te gaan. Ik ben dus heel terughoudend als het om dit soort zaken gaat
Kan ik me voorstellen. Ben ik het ook wel mee eens.

Ik praat vanuit de andere kant. Ik heb als kind (nog vrij onschuldige) dingen gezien /meegemaakt, maar ik kon het nergens kwijt. Mijn ouders stonden er niet open voor. Nog steeds niet, 15+ jaar later. Het komt niet in hun hoofd op dat op een christelijke school dingen niet in de haak waren. Die man had van mij niet ontslagen hoeven worden, maar het had wel benoemd mogen worden, zo van: he, we weten ervan en doe dat nooit meer.

Daar staat tegenover dat ik me als kind ook wel eens heb uitgesproken over een pianoleraar die vervelend over me heen hing bij de lessen (ook nog steeds niets aan de hand). Daar hebben mijn ouders wel prettig op gereageerd. Ze hebben gevraagd of ik naar een andere docent wilde. Toen had ik als kind een keuze en had ik het idee dat ik beschermd werd (of ik nou bleef of overstapte van docent).
Somebody that I used to know
pi_195280295
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 08:43 schreef the-eye het volgende:
Minderjarig betekent nog geen 18. Als die meiden ouder dan 15 waren kan hem niets ten laste worden gelegd want hij heeft er, neem ik aan, niet voor betaald
[..]

Dus één was volwassen maar doet aangifte van misbruik. Ik weet het niet hoor, ik moet het allemaal nog maar zien of hier daadwerkelijk strafbare feiten zijn gepleegd
Wat? :')

Dus als deze vent 10 minderjarige meisjes van 16 jaar heeft misbruikt, dan heeft hij geen strafbare feiten gepleegd?
pi_195280299
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 09:40 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Je weet dat vrouwen ook kunnen misbruiken?
Van mishandeling tot seksueel misbruik?

En dat mannen ook gewoon kunnen willen zorgen voor? Het een fijne baan kunnen vinden zonder rare dingen erbij?
Het leuk kunnen vinden met kinderen te werken?

Of er mannen of vrouwen werken maakt niet zoveel uit.
Of er goede maatregelen zijn om misbruik te voorkomen en als het dan toch zou plaats vinden snel te stoppen maakt wel uit.

Ik vind het echt heel jammer dat er een zeker stigma is mbt mannen die in de kinderzorg werken.
Het is onnodig en beledigend.
Een goed controle systeem en een veilige omgeving waarin kinderen zich kunnen uiten is ten alle tijden essentieel. Ook als er alleen maar vrouwen werken.
Ja, alleen is 95% man.

https://www.rtlnieuws.nl/(...)act-epstein-misbruik
pi_195280355
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 09:28 schreef the-eye het volgende:

[..]

Jij bent denk ik oud genoeg om je de bolderkar affaire te herinneren
Nee, was toen negen. Heb hem even opgezocht, zie de relevantie niet.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Bolderkar-affaire
  zondag 27 september 2020 @ 09:50:38 #33
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_195280357
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 09:30 schreef the-eye het volgende:

[..]

Hoe weet je dat dan? Alleen al het feit dat een meerderjarige aangifte doet maakt mij sceptisch en ben ik geneigd te denken dat spijt van iets voor sommigen het gebeurde in misbruik doet veranderen
?

Dus omdat 1 aangifte over een meerderjarige gaat kan het geen misbruik zijn?
Iemand die 18+ is kan niet misbruikt zijn?

Dat er 11 aanklachten zijn zegt niets?
Alsof het doodnormaal is dat ‘spijt’ tot een rechtszaak leidt? Er helemaal geen hele protocollen zijn die dat er juist uitvissen?

Je denkt dat die 11 de koppen bij elkaar hebben gestoken om deze arme onschuldige man een loer te draaien?
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  zondag 27 september 2020 @ 09:52:42 #34
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_195280384
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 09:50 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Nee, was toen negen. Heb hem even opgezocht, zie de relevantie niet.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Bolderkar-affaire
Is er ook niet.

Dat ging over zeer omstreden onderzoeksmethoden die daarna gelukkig nooit meer zijn toegepast
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  zondag 27 september 2020 @ 09:53:07 #35
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_195280391
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 09:46 schreef feitcepsrep het volgende:

[..]

Wat? :')

Dus als deze vent 10 minderjarige meisjes van 16 jaar heeft misbruikt, dan heeft hij geen strafbare feiten gepleegd?
Volgens mij is sex tussen een 16 jarige en een 37 jarige alleen strafbaar als er voor betaald wordt hoor. We kunnen het een gevaarlijk tintje geven door het woord misbruik te gebruiken maar wat maakt het dan precies misbruik?
  zondag 27 september 2020 @ 09:56:43 #36
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_195280452
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 09:53 schreef the-eye het volgende:

[..]

Volgens mij is sex tussen een 16 jarige en een 37 jarige alleen strafbaar als er voor betaald wordt hoor. We kunnen het een gevaarlijk tintje geven door het woord misbruik te gebruiken maar wat maakt het dan precies misbruik?
Nou, er zijn wel meer zaken die dat strafbaar maken.

Zoals het eerder genoemde misbruik maken van een overwichtspositie. Of iemand tegen zijn of haar zin betasten. Of iemand verkrachten.

Die feiten zijn nu nog niet bekend, maar de getuigenissen zullen er niet om liegen gezien het feit dat hem iets ten laste is gelegd.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_195280468
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 09:53 schreef the-eye het volgende:

[..]

Volgens mij is sex tussen een 16 jarige en een 37 jarige alleen strafbaar als er voor betaald wordt hoor. We kunnen het een gevaarlijk tintje geven door het woord misbruik te gebruiken maar wat maakt het dan precies misbruik?
Gast, gaat het wel helemaal lekker met je? :')

Iemand misbruiken is altijd strafbaar, ongeacht de leeftijd. Zou wat zijn zeg, iemand tegen haar wil in het bed in krijgen maar ermee wegkomen omdat ze ouder is dan 15 jaar :')
pi_195280470
quote:
1s.gif Op zondag 27 september 2020 09:16 schreef Ivo1985 het volgende:

[..]

Ik vind het eng dat er mensen zijn dir het vreemd vinden dat er mannen zijn die met kinderen (willen) werken, en dat jij daar blijkbaar al direct rare gedachten bij krijgt.
Alle voetbalclubs kunnen met jouw enge gedachten hun deuren wel sluiten: de meeste teamleiders, coaches en trainers zijn van het mannelijk geslacht.Hetzelfde geldt voor heel veel andere verenigingen.
Toch maken de leden van het mannelijk geslacht welke met minderjarigen werken, veel mensen doof voor de nood. Want ze weten dat men met doven geen normaal gesprek kan voeren op een normale zachte toon.
pi_195280491
quote:
1s.gif Op zondag 27 september 2020 09:16 schreef Ivo1985 het volgende:

[..]

Ik vind het eng dat er mensen zijn dir het vreemd vinden dat er mannen zijn die met kinderen (willen) werken, en dat jij daar blijkbaar al direct rare gedachten bij krijgt.
Alle voetbalclubs kunnen met jouw enge gedachten hun deuren wel sluiten: de meeste teamleiders, coaches en trainers zijn van het mannelijk geslacht.Hetzelfde geldt voor heel veel andere verenigingen.
Ik vind deze post vooral heel eng.
pi_195280512
quote:
80s.gif Op zondag 27 september 2020 08:45 schreef F.Sinatra het volgende:
Ik vind mannen die in een (jonge) meiden/kinderen omgeving werken altijd vreemd.

Bij mijn dochtertje werkt 1 man op het KDV. Blijf het apart vinden...

Mijn manco? Wellicht wel, maar kan er niets aan doen. Doe er verder ook niets mee overigens.
Helemaal mee eens. Wmb is er niks zo onnatuurlijk als een man die met kleine kinderen wilt werken. Mijn kinderen gaan dus niet naar een peuterschool of basisschool waar mannen werken.
  zondag 27 september 2020 @ 10:00:15 #41
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_195280517
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 09:50 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Nee, was toen negen. Heb hem even opgezocht, zie de relevantie niet.

https://nl.wikipedia.org/wiki/Bolderkar-affaire
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 09:52 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Is er ook niet.

Dat ging over zeer omstreden onderzoeksmethoden die daarna gelukkig nooit meer zijn toegepast
Die relevantie is er in zoverre dat ootje over Robert M begint terwijl dat over baby's ging. Lijkt me wel even iets anders dan jonge meiden van een dansschool :') Als we dat soort dingen op één lijn gaan zetten is het niet zo raar dat ik er iets in gooi waarvan we geleerd zouden moeten hebben heel voorzichtig te zijn met sensatie scheppen
pi_195280520
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 08:51 schreef the-eye het volgende:

[..]

Dus zie je dan ook liever geen leraren op een lagere school?
Voor mij geldt namelijk dat die beter met mij overweg konden dan juffen
Die maatschappij hebben wij wel gecreëerd dat alle witte cis-mannen pedo's zijn.
Ô mon citoyens vous serez unis.
  zondag 27 september 2020 @ 10:02:32 #43
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_195280544
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 10:00 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. Wmb is er niks zo onnatuurlijk als een man die met kleine kinderen wilt werken. Mijn kinderen gaan dus niet naar een peuterschool of basisschool waar mannen werken.
Maar die vrouwen die daar werken, horen die eigenlijk niet achter het aanrecht dan??
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  zondag 27 september 2020 @ 10:03:09 #44
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_195280557
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 09:57 schreef feitcepsrep het volgende:

[..]

Gast, gaat het wel helemaal lekker met je? :')

Iemand misbruiken is altijd strafbaar, ongeacht de leeftijd. Zou wat zijn zeg, iemand tegen haar wil in het bed in krijgen maar ermee wegkomen omdat ze ouder is dan 15 jaar :')
Volgen mij noemden we dat verkrachting en daar lees ik hier niets over. Misbruik houdt in (correct me if iḿ wrong) dat er handelingen plaats vinden met een kind. Ergens later spijt van hebben maakt iets geen misbruik
  zondag 27 september 2020 @ 10:04:18 #45
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_195280576
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 09:53 schreef the-eye het volgende:

[..]

Volgens mij is sex tussen een 16 jarige en een 37 jarige alleen strafbaar als er voor betaald wordt hoor. We kunnen het een gevaarlijk tintje geven door het woord misbruik te gebruiken maar wat maakt het dan precies misbruik?
Je doet een hoop aannames.
Dat die meiden 16+ waren, dat ze zelf wilde...

Het krijgt niet voor niets het label misbruik, meneer zit niet zomaar vast.
Dat betekent dat het op z’n minst nogal betwijfelbaar is of het wel zo vrijwillig was. Zeker als alle aangiften gedaan zijn door 16+.

Hoe denk jij dat politie om gaat met dit soort zaken?
Ben je je er bewust van dat politie in ruim 40% van de meldingen adviseert geen aangifte te doen na de eerste gesprekken?
Niet omdat ze denken dat het nep is, maar omdat ze weten dat de kans op veroordeling erg klein is, er vrij hard bewijs moet zijn? Wat terecht is en zuur tegelijkertijd.

Dat dit soort zaken nooit gaat over mensen doen ongefundeerd aangifte? Dat er gesprekken en verhoren zijn voordat de aangifte opgenomen wordt?

Als justitie het oppakt mag je er gerust van uitgaan dat er rook is.
Of er ook echt vuur is moet nog blijken. Maar dat het iig in het grijze gebied zit in een mate die maakt dat er serieus naar gekeken moet worden mag je echt wel als kennis geving aannemen
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_195280587
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 10:03 schreef the-eye het volgende:

[..]

Volgen mij noemden we dat verkrachting en daar lees ik hier niets over. Misbruik houdt in (correct me if iḿ wrong) dat er handelingen plaats vinden met een kind
Naja bij deze de correctie: Misbruik staat los van leeftijd.
pi_195280604
quote:
83s.gif Op zondag 27 september 2020 10:02 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Maar die vrouwen die daar werken, horen die eigenlijk niet achter het aanrecht dan??
TIL: als je anti-pedofiel bent ben je conservatief. Ofzoiets 😂😂😂
  zondag 27 september 2020 @ 10:10:46 #48
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_195280686
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 10:03 schreef the-eye het volgende:

[..]

Volgen mij noemden we dat verkrachting en daar lees ik hier niets over. Misbruik houdt in (correct me if iḿ wrong) dat er handelingen plaats vinden met een kind. Ergens later spijt van hebben maakt iets geen misbruik
Stand corrected.

Druk, dwang, manipulatie. Ongeacht leeftijd

Hoe kom je erbij dat het vast wel om achteraf spijt gaat?
Je doet net alsof dat veel voorkomt, dat arme mannen zomaar voor ze wilde graag, maar achteraf kreeg ze spijt veroordeeld worden.

Nee dus.
Iemand moet wel heel erg leep zijn om dat voor elkaar te krijgen.
En dan gaat de zaak zelf niet over achteraf spijt, maar over verdomd goede en bewuste leugens die er wat anders van maken. Waar niet doorheen geprikt wordt in maanden van verhoren en door de mallemolen gehaald worden. Door mensen die getraind zijn in door lulverhaaltjes heen prikken.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  zondag 27 september 2020 @ 10:11:41 #49
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_195280708
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 10:04 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Je doet een hoop aannames.
Dat die meiden 16+ waren, dat ze zelf wilde...

Het krijgt niet voor niets het label misbruik, meneer zit niet zomaar vast.
Dat betekent dat het op z’n minst nogal betwijfelbaar is of het wel zo vrijwillig was. Zeker als alle aangiften gedaan zijn door 16+.

Hoe denk jij dat politie om gaat met dit soort zaken?
Ben je je er bewust van dat politie in ruim 40% van de meldingen adviseert geen aangifte te doen na de eerste gesprekken?
Niet omdat ze denken dat het nep is, maar omdat ze weten dat de kans op veroordeling erg klein is, er vrij hard bewijs moet zijn? Wat terecht is en zuur tegelijkertijd.

Dat dit soort zaken nooit gaat over mensen doen ongefundeerd aangifte? Dat er gesprekken en verhoren zijn voordat de aangifte opgenomen wordt?

Als justitie het oppakt mag je er gerust van uitgaan dat er rook is.
Of er ook echt vuur is moet nog blijken. Maar dat het iig in het grijze gebied zit in een mate die maakt dat er serieus naar gekeken moet worden mag je echt wel als kennis geving aannemen
Nogmaal, als die meiden het niet wilden heet het verkrachting. Omdat iets niet sjiek is (een 37 jarige met een 16 jarige) moeten we niet onze afkeuring laten blijken door het misbruik te noemen want dat is het niet. In een machtspositie van een dansleraar over meiden van 16+ geloof ik geen barst. Je mag blij z\ijn als ze een beetje naar je luisteren :')
Jij hebt blijkbaar een blind vertrouwen in de politie, ik heb dat niet.
  zondag 27 september 2020 @ 10:11:45 #50
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_195280710
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 10:05 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

TIL: als je anti-pedofiel bent ben je conservatief. Ofzoiets 😂😂😂
Dat zei ik niet hoor ;). Maar als je een man in het lager onderwijs per definitie verdacht vind zit je wel vast in een conservatief denkpatroon ja.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_195280750
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 10:11 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Dat zei ik niet hoor ;). Maar als je een man in het lager onderwijs per definitie verdacht vind zit je wel vast in een conservatief denkpatroon ja.
Dat mag je vinden. Ik moet overigens nuanceren dat ik een homoseksuele man wel prima vind om te werken met kinderen.
pi_195280787
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 10:11 schreef the-eye het volgende:

[..]

Nogmaal, als die meiden het niet wilden heet het verkrachting. Omdat iets niet sjiek is (een 37 jarige met een 16 jarige) moeten we niet onze afkeuring laten blijken door het misbruik te noemen want dat is het niet. In een machtspositie van een dansleraar over meiden van 16+ geloof ik geen barst. Je mag blij z\ijn als ze een beetje naar je luisteren :')
Jij hebt blijkbaar een blind vertrouwen in de politie, ik heb dat niet.
:N
  zondag 27 september 2020 @ 10:15:45 #53
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_195280809
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 10:14 schreef feitcepsrep het volgende:

[..]

:N
Ja wat bedoel je dan? Wees eens duidelijker
Er was er 1 meerderjarig (dus 18+). Ze mogen dus op die leeftijd wel met 200 over de Autobahn scheuren maar als het over lichamelijke integriteiit gaat zijn het ineens wezentjes die zelf geen beslissingen kunnen nemen en is sex met zo iemand misbruik. :')

[ Bericht 8% gewijzigd door the-eye op 27-09-2020 10:22:32 ]
  zondag 27 september 2020 @ 10:16:10 #54
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_195280820
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 10:13 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Dat mag je vinden. Ik moet overigens nuanceren dat ik een homoseksuele man wel prima vind om te werken met kinderen.
Want die zijn kunnen geen pedoseksueel natuurlijk?
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_195280841
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 10:11 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Dat zei ik niet hoor ;). Maar als je een man in het lager onderwijs per definitie verdacht vind zit je wel vast in een conservatief denkpatroon ja.
Lager onderwijs vind ik zelf wat anders dan een KDV overigens.
  zondag 27 september 2020 @ 10:19:09 #56
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_195280876
quote:
80s.gif Op zondag 27 september 2020 10:17 schreef F.Sinatra het volgende:

[..]

Lager onderwijs vind ik zelf wat anders dan een KDV overigens.
Ook dat lijkt voort te komen uit een wat ouderwetse rolverdeling waarbij vrouwen alles doen qua kinderen en mannen alleen maar stoere dingen en geld verdienen.
Oid.

Zo zijn er ook genoeg vrouwen die het vreselijk vinden om met kinderen te werken. En mannen die het wel heel leuk vinden. Het is allemaal niet zo zwart wit ;)
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_195280939
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 10:15 schreef the-eye het volgende:

[..]

Ja wat bedoel je dan? Wees eens duidelijker
Er was er 1 meerderjarig. Ze mogen dus op die leeftijd wel met 200 over de Autobahn scheuren maar als het over lichamelijke integriteiit gaat zijn het ineens wezentjes die zelf geen beslissingen kunnen nemen
Sorry, maar mensen zoals jij zijn niet meer te redden.
pi_195280945
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 10:19 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Ook dat lijkt voort te komen uit een wat ouderwetse rolverdeling waarbij vrouwen alles doen qua kinderen en mannen alleen maar stoere dingen en geld verdienen.
Oid.

Zo zijn er ook genoeg vrouwen die het vreselijk vinden om met kinderen te werken. En mannen die het wel heel leuk vinden. Het is allemaal niet zo zwart wit ;)
En die laatste groep moet je niet vertrouwen lol
  zondag 27 september 2020 @ 10:23:28 #59
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_195280955
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 10:22 schreef feitcepsrep het volgende:

[..]

Sorry, maar mensen zoals jij zijn niet meer te redden.
Geen argumenten dus :W
pi_195280957
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 10:19 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Ook dat lijkt voort te komen uit een wat ouderwetse rolverdeling waarbij vrouwen alles doen qua kinderen en mannen alleen maar stoere dingen en geld verdienen.
Oid.

Zo zijn er ook genoeg vrouwen die het vreselijk vinden om met kinderen te werken. En mannen die het wel heel leuk vinden. Het is allemaal niet zo zwart wit ;)
Daarom zei ik; 'mijn eigen manco? Wellicht!' ;)
  zondag 27 september 2020 @ 10:27:25 #61
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_195281038
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 10:23 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

En die laatste groep moet je niet vertrouwen lol
Ja, stel eens dat iemand andere dingen leuk vindt dan het standaard rolpatroon, lol. :')
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  zondag 27 september 2020 @ 10:28:17 #62
217808 gniffie
Ven der Vurt is baas!
pi_195281054
Willem E.

:') ranzig clubje, iedereen die hem support en aan hem doneert faciliteert deze pedo bende
"Plausibel zeg ik gewoon. Ik zeg gewoon eerlijk, plausibel"
  zondag 27 september 2020 @ 10:28:21 #63
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_195281055
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 10:11 schreef the-eye het volgende:

[..]

Nogmaal, als die meiden het niet wilden heet het verkrachting. Omdat iets niet sjiek is (een 37 jarige met een 16 jarige) moeten we niet onze afkeuring laten blijken door het misbruik te noemen want dat is het niet.
Jij hebt blijkbaar een blind vertrouwen in de politie, ik heb dat niet.
Nee

Helaas is dat niet zo.
Verdiep je eens in wanneer iets juridisch onder verkrachting valt en wanneer onder aanranding/misbruik ed.
Dat zijn zeer nauwe definities.

Er zijn vele zaken die ook jij als verkrachting zou zien die juridisch enkel aangepakt kunnen worden als misbruik of aanranding.

En ik heb geen blind vertrouwen in politie, ik weet hoe ze werken mbt dit soort onderwerpen en dat is (helaas niet te voorkomen) in het nadeel van slachtoffers.

Je mag er gerust van uitgaan dat als er 11 aangiften zijn en de vermeende dader zo stevig in voor arrest moet dat er wel wat meer aan de hand is dan 16+ meisjes vonden het oh zo lekker, maar zijn boos dat hij niet hun grote liefde bleek te zijn.

Zoals gezegd, dan is er rook en stevig ook.
Of er werkelijk vuur is kan ik niets over zeggen, wel dat er stevige redenen zijn het erg serieus te onderzoeken.

En dat is dan ook wat er gebeurd. Die meiden en hun directe omgeving worden verdomd stevig aan de tand gevoeld.
Dat is kut, maar noodzakelijk.

Zo’n procedure starten is geen kattenpis, is echt loeizwaar voor vermeende slachtoffers.
Al die meiden zullen geen fouten en gaten moeten laten zien in hun verhalen.
Die ze niet maar 1 keer tot in detail door moeten werken onafhankelijk van elkaar. Maar dat 1001 keer moeten doen. Terwijl er op onregelmatigheden wordt gelet.

En dan moet het ook nog eens onder juridisch bewijs vallen voordat er veroordeeld wordt.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_195281065
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 10:23 schreef the-eye het volgende:

[..]

Geen argumenten dus :W
Ik heb je al aan 2 kanten onder de tafel gepraat waarna voor iedereen duidelijk naar boven kwam wat voor een verknipt persoon je bent.

Dus zwaai jezelf lekker uit. :)
  zondag 27 september 2020 @ 10:28:59 #65
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_195281066
quote:
80s.gif Op zondag 27 september 2020 10:23 schreef F.Sinatra het volgende:

[..]

Daarom zei ik; 'mijn eigen manco? Wellicht!' ;)
Maar laat je dan wel je kinderen bij vriendjes spelen want die zullen misschien een vader thuis hebben
pi_195281103
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 10:27 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Ja, stel eens dat iemand andere dingen leuk vindt dan het standaard rolpatroon, lol. :')
Bepaalde dingen zijn niet ‘leuk’ zoals jij dat noemt. Zoals pedofilie.
  zondag 27 september 2020 @ 10:33:48 #67
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_195281136
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 10:31 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Bepaalde dingen zijn niet ‘leuk’ zoals jij dat noemt. Zoals pedofilie.
Dat heb ik ook nooit beweerd :)
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  zondag 27 september 2020 @ 10:38:18 #68
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_195281210
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 10:10 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Stand corrected.

Druk, dwang, manipulatie. Ongeacht leeftijd

Hoe kom je erbij dat het vast wel om achteraf spijt gaat?
Je doet net alsof dat veel voorkomt, dat arme mannen zomaar voor ze wilde graag, maar achteraf kreeg ze spijt veroordeeld worden.

Nee dus.
Iemand moet wel heel erg leep zijn om dat voor elkaar te krijgen.
En dan gaat de zaak zelf niet over achteraf spijt, maar over verdomd goede en bewuste leugens die er wat anders van maken. Waar niet doorheen geprikt wordt in maanden van verhoren en door de mallemolen gehaald worden. Door mensen die getraind zijn in door lulverhaaltjes heen prikken.
Ik heb het nog even opgezocht en misbruik is dus als het over een langere periode gebeurt. Het zal mijn naïviteit zijn dat ik me niet kan voorstellen dat iemand van 16+ zich dat laat gebeuren. Ik dacht dat om het misbruik te kunnen noemen iemand onder de 15 moest zijn
pi_195281278
Ok, dit topic krijgt een vreemde wending...
  zondag 27 september 2020 @ 10:42:16 #70
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_195281283
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 10:38 schreef the-eye het volgende:

[..]

Ik heb het nog even opgezocht en misbruik is dus als het over een langere periode gebeurt. Het zal mijn naïviteit zijn dat ik me niet kan voorstellen dat iemand van 16+ zich dat laat gebeuren. Ik dacht dat om het misbruik te kunnen noemen iemand onder de 15 moest zijn
Maargoed, het is natuurlijk helemaal niet gezegd dat het hier om 16+ gaat überhaupt.

Daarnaast is er al een rechter aan te pas gekomen dus ga er maar vanuit dat er daadwerkelijk verdenking van strafbare feiten is nav de getuigenissen.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  zondag 27 september 2020 @ 10:44:29 #71
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_195281311
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 10:04 schreef feitcepsrep het volgende:

[..]

Naja bij deze de correctie: Misbruik staat los van leeftijd.
Okee dat had ik dus bij het verkeerde eind
Vind het wel een grijs gebied hoor, Op het moment dat je een vrouw probeert te versieren ben je al bezig iemand te manipuleren.
  zondag 27 september 2020 @ 10:45:52 #72
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_195281327
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 10:44 schreef the-eye het volgende:

[..]

Okee dat had ik dus bij het verkeerde eind
Vind het wel een grijs gebied hoor, Op het moment dat je een vrouw probeert te versieren ben je al bezig iemand te manipuleren.
Manipuleren is alweer iets anders dan misbruik maken van een overwichtpositie. En dat is overigens ook niet strafbaar bij volwassen vrouwen.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  zondag 27 september 2020 @ 10:46:05 #73
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_195281329
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 10:42 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Maargoed, het is natuurlijk helemaal niet gezegd dat het hier om 16+ gaat überhaupt.

Daarnaast is er al een rechter aan te pas gekomen dus ga er maar vanuit dat er daadwerkelijk verdenking van strafbare feiten is nav de getuigenissen.
Ik had dan de term kindermisbruik verwacht, maar goed, we zullen het uiteindelijk wel horen
  Jaap van Dissel-award 2022 zondag 27 september 2020 @ 10:50:43 #74
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_195281383
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 08:43 schreef the-eye het volgende:
Minderjarig betekent nog geen 18. Als die meiden ouder dan 15 waren kan hem niets ten laste worden gelegd want hij heeft er, neem ik aan, niet voor betaald
[..]

Dus één was volwassen maar doet aangifte van misbruik. Ik weet het niet hoor, ik moet het allemaal nog maar zien of hier daadwerkelijk strafbare feiten zijn gepleegd
:')

Leeftijd maakt geen reet uit. Al is ze 80. Dit is en blijft verkrachtiging.
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
  zondag 27 september 2020 @ 10:56:37 #75
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_195281450
quote:
84s.gif Op zondag 27 september 2020 10:50 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

:')

Leeftijd maakt geen reet uit. Al is ze 80. Dit is en blijft verkrachtiging.
Zijn punt was geloof ik dat er niet expliciet verkrachting wordt genoemd in het nieuwsartikel, en dat er daarom sprake is een ander feit oid.
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  zondag 27 september 2020 @ 11:03:47 #76
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_195281533
quote:
84s.gif Op zondag 27 september 2020 10:50 schreef Nikonlover het volgende:

[..]

:')

Leeftijd maakt geen reet uit. Al is ze 80. Dit is en blijft verkrachtiging.
Komt spuit 11 ook nog effe. :')
het gaat om misbruik niet om verkrachting
pi_195281564
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 10:28 schreef the-eye het volgende:

[..]

Maar laat je dan wel je kinderen bij vriendjes spelen want die zullen misschien een vader thuis hebben
Jouw uitspraken in dit topic zijn in zoverre bijzonder te noemen dat ik me niet geroepen voel me de maat te laten nemen door jou eerlijk gezegd.
pi_195281596
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 10:00 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Helemaal mee eens. Wmb is er niks zo onnatuurlijk als een man die met kleine kinderen wilt werken. Mijn kinderen gaan dus niet naar een peuterschool of basisschool waar mannen werken.
Ook op de middelbare school genoeg vieze oude mannetjes. Gewoon geen mannen meer tot de pabo toelaten.
  zondag 27 september 2020 @ 11:12:15 #79
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_195281642
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 10:38 schreef the-eye het volgende:

[..]

Ik heb het nog even opgezocht en misbruik is dus als het over een langere periode gebeurt. Het zal mijn naïviteit zijn dat ik me niet kan voorstellen dat iemand van 16+ zich dat laat gebeuren. Ik dacht dat om het misbruik te kunnen noemen iemand onder de 15 moest zijn
Dat is dus niet zo.

Juridische verkrachting heeft een zeer nauwe definitie. Niet voor niets staat de harde nee en ‘geweld’ onder discussie.

Helaas laten vele mensen hele nare dingen toe zonder direct geweld.
Ook bij andere misdrijven is dat zo.

Geestelijke druk/dreiging kan heftig zijn. Onderschat dat niet.
Zelfs ruim volwassen mensen zijn daar vatbaar voor, laat staan jongelingen.

Dit soort zaken gaan best vaak over deed wat doms, wilde niet meer, wordt onder serieuze druk gezet voor meer.

En dat is waar de grens wordt overschreden, niet bij deed wat doms, maar bij de druk erna.
Bv (weet niet of dat hier het geval is!) ik heb foto’s van je/weet zus en zo van je. Dus doe wat ik wil, anders maak ik het openbaar en maak je kapot.

Juridisch geen verkrachting. Het vermeende slachtoffer deed ‘mee’ om ellende te voorkomen.
Was bang en is onder zware druk gezet.

Weet vrij zeker dat jij zo’n vb ook niet als vrijwillig ziet.
Maar juridisch valt het niet onder verkrachting.

Nogmaals, ik weet niet wat hier precies aan de orde is.
Het enige wat ik zeker weet is dat als het over 16+ gaat er meer aan de hand moet zijn dan wilde graag seks op dat moment.

Zeker boven die leeftijdsgrens geld dat er bewijs moet zijn voor best vergaande manipulatie en druk om het misbruik te noemen zelfs.

Al met al geld dat vermeende slachtoffers vaker aan het kortste eind trekken dan andersom.
Dat is niet anders, het is belangrijk dat valse beschuldigingen eruit gevist worden en er serieus bewijs moet zijn om iemand te kunnen veroordelen.
En bij dit soort misdaden is hard bewijs vaak gewoon lastig.

Maar dat leidt in de praktijk niet tot meer valse veroordelingen, maar tot meer daders die fluitend weglopen.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  zondag 27 september 2020 @ 11:15:35 #80
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_195281686
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 11:12 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Dat is dus niet zo.

Juridische verkrachting heeft een zeer nauwe definitie. Niet voor niets staat de harde nee en ‘geweld’ onder discussie.

Helaas laten vele mensen hele nare dingen toe zonder direct geweld.
Ook bij andere misdrijven is dat zo.

Geestelijke druk/dreiging kan heftig zijn. Onderschat dat niet.
Zelfs ruim volwassen mensen zijn daar vatbaar voor, laat staan jongelingen.

Dit soort zaken gaan best vaak over deed wat doms, wilde niet meer, wordt onder serieuze druk gezet voor meer.

En dat is waar de grens wordt overschreden, niet bij deed wat doms, maar bij de druk erna.
Bv (weet niet of dat hier het geval is!) ik heb foto’s van je/weet zus en zo van je. Dus doe wat ik wil, anders maak ik het openbaar en maak je kapot.

Juridisch geen verkrachting. Het vermeende slachtoffer deed ‘mee’ om ellende te voorkomen.
Was bang en is onder zware druk gezet.

Weet vrij zeker dat jij zo’n vb ook niet als vrijwillig ziet.
Maar juridisch valt het niet onder verkrachting.

Nogmaals, ik weet niet wat hier precies aan de orde is.
Het enige wat ik zeker weet is dat als het over 16+ gaat er meer aan de hand moet zijn dan wilde graag seks op dat moment.

Zeker boven die leeftijdsgrens geld dat er bewijs moet zijn voor best vergaande manipulatie en druk om het misbruik te noemen zelfs.

Al met al geld dat vermeende slachtoffers vaker aan het kortste eind trekken dan andersom.
Dat is niet anders, het is belangrijk dat valse beschuldigingen eruit gevist worden en er serieus bewijs moet zijn om iemand te kunnen veroordelen.
En bij dit soort misdaden is hard bewijs vaak gewoon lastig.

Maar dat leidt in de praktijk niet tot meer valse veroordelingen, maar tot meer daders die fluitend weglopen.
ja okee
maar als ik op misbruik zoek kom ik toch echt tegen dat het over een langere periode gaat ( en leeftijd los van alles staat). Ik begrijp eruit dat een eenmalig misbruik dus niet zou bestaan?
  zondag 27 september 2020 @ 11:31:26 #81
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_195281874
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 11:15 schreef the-eye het volgende:

[..]

ja okee
maar als ik op misbruik zoek kom ik toch echt tegen dat het over een langere periode gaat. Ik begrijp eruit dat een eenmalig misbruik dus niet zou bestaan?
Natuurlijk bestaat eenmalig ook.
Maar dat valt vaker onder de definitie aanranding/verkrachting.

De juridische definities lopen in elkaar over, wat het soms lastig maakt het een definitie te geven (en geef de verkeerde en een vermeende dader loopt fluitend weg).

Bij misbruik is er meestal sprake van een (niet direct) strafbare voorgeschiedenis.

Random vb.
Dader praat met slachtoffer, haalt ze over om naaktfoto’s te sturen. Druk is discutabel, maar nog niet strafbaar.
Dan volgt chantage, als je zus of zo niet doet maak ik het openbaar.
Je ouders zullen boos zijn, je raakt je baan kwijt, dat soort gedoe.

Dat is misbruik. Als dader zeg je dingen te weten/te kunnen doen die de ander voldoende vreest om maar toe te geven aan je.
Als dader voer je (ernstige) druk uit om de ander te dwingen te doen wat jij wil.

Je leuk aankleden of net doen alsof je meer bent dan je bent vallen niet onder misbruik.
Er moet serieuze druk zijn om het juridisch onder misbruik te laten vallen.
Waarbij gebruik wordt gemaakt van angst voor gevolgen als je als slachtoffer er niet in mee gaat.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_195281893
Ook achterlijk dat ze die site niet meteen veranderd hebben. Hij is wel heel makkelijk te traceren.
  zondag 27 september 2020 @ 11:52:36 #83
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_195282172
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 11:32 schreef ootjekatootje het volgende:
Ook achterlijk dat ze die site niet meteen veranderd hebben. Hij is wel heel makkelijk te traceren.
Moet je werkelijk alles veranderen en onzichtbaar maken omdat 1 iemand mogelijk iets fouts heeft gedaan?
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_195282266
Waar zijn de vaders van de kinderen in dit verhaal? Er zijn landen waar je voor minder je ballen verliest. Kom op zeg. Dit laat je je kind toch niet gebeuren. Hij was voor mij. Komt niet meer goed met zo een figuur. Morgen loopt hij weer vrij rond en gaat op jacht naar een nieuwe prooi..
  zondag 27 september 2020 @ 12:00:54 #85
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_195282306
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 11:57 schreef Kolibri2014 het volgende:
Waar zijn de vaders van de kinderen in dit verhaal? Er zijn landen waar je voor minder je ballen verliest. Kom op zeg. Dit laat je je kind toch niet gebeuren. Hij was voor mij. Komt niet meer goed met zo een figuur. Morgen loopt hij weer vrij rond en gaat op jacht naar een nieuwe prooi..
Tuurlijk :')
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_195282319
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 12:00 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Tuurlijk :')
Ja tuurlijk ja. Met je zielige smiley. Dat is nu net het probleem. Softies.
  zondag 27 september 2020 @ 12:04:51 #87
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_195282354
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 11:57 schreef Kolibri2014 het volgende:
Waar zijn de vaders van de kinderen in dit verhaal? Er zijn landen waar je voor minder je ballen verliest. Kom op zeg. Dit laat je je kind toch niet gebeuren. Hij was voor mij. Komt niet meer goed met zo een figuur. Morgen loopt hij weer vrij rond en gaat op jacht naar een nieuwe prooi..
Ah, het andere uiterste...

Fakkels en hooivorken, fuck bewijs
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
  zondag 27 september 2020 @ 12:07:49 #88
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_195282390
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 11:57 schreef Kolibri2014 het volgende:
Waar zijn de vaders van de kinderen in dit verhaal? Er zijn landen waar je voor minder je ballen verliest. Kom op zeg. Dit laat je je kind toch niet gebeuren. Hij was voor mij. Komt niet meer goed met zo een figuur. Morgen loopt hij weer vrij rond en gaat op jacht naar een nieuwe prooi..
Hoe graag je je kind ten alle tijden voor volle 100% wil geloven is het toch wel zaak de uitkomst van een onderzoek af te wachten. Verder schiet het voor een kind weinig op als haar pa in de bak zit. Enig idee wat dat voor uitwerking/gevolgen voor haar gaat hebben? Of is je eigen ego belangrijker dan het welzijn van je kind?
Leuk gevoel als je in je cel zit terwijl je weet dat je dochter thuis ligt te huilen in haar bed en haar vader er niet is om haar te troosten
pi_195282394
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 12:04 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

Ah, het andere uiterste...

Fakkels en hooivorken, fuck bewijs
Indien bewezen uiteraard. Dan was hij voor mij vroeg of laat. Je laat zo een overlaat toch niet aan je kinderen zitten. Dat gaat tegen elke man zijn gevoelens is en zeker als vader. Komt hij bij mij in ieder geval niet mee weg.
  zondag 27 september 2020 @ 12:08:32 #90
478185 PiyeReloaded
Still the king of Kush
pi_195282402
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 10:13 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Dat mag je vinden. Ik moet overigens nuanceren dat ik een homoseksuele man wel prima vind om te werken met kinderen.
Dat is vreemd, want kleine jongetjes worden vaker misbruikt door niet-familieleden dan kleine meisjes.
  zondag 27 september 2020 @ 12:08:41 #91
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_195282405
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 12:01 schreef Kolibri2014 het volgende:

[..]

Ja tuurlijk ja. Met je zielige smiley. Dat is nu net het probleem. Softies.
Ik hoor iedereen altijd zeggen wat jij zegt. Uit een soort van verplichte stoerheid. Toch zie ik het bijna nooit iemand uitvoeren :)
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
pi_195282410
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 11:09 schreef Lijpe_Zwaan het volgende:

[..]

Ook op de middelbare school genoeg vieze oude mannetjes. Gewoon geen mannen meer tot de pabo toelaten.
Eens.
  zondag 27 september 2020 @ 12:09:54 #93
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_195282423
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 10:13 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Dat mag je vinden. Ik moet overigens nuanceren dat ik een homoseksuele man wel prima vind om te werken met kinderen.
Robert M. is homo :') Die wil je echt niet bij je kinderen
pi_195282436
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 12:08 schreef Drekkoning het volgende:

[..]

Ik hoor iedereen altijd zeggen wat jij zegt. Uit een soort van verplichte stoerheid. Toch zie ik het bijna nooit iemand uitvoeren :)
Klopt. Vandaar de softies.
pi_195282465
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 12:07 schreef the-eye het volgende:

[..]

Hoe graag je je kind ten alle tijden voor volle 100% wil geloven is het toch wel zaak de uitkomst van een onderzoek af te wachten. Verder schiet het voor een kind weinig op als haar pa in de bak zit. Enig idee wat dat voor uitwerking/gevolgen voor haar gaat hebben? Of is je eigen ego belangrijker dan het welzijn van je kind?
Hij zal zijn gepaste straf krijgen. Dat zal ik je verzekeren. Tokkie of niet. Dat is maar het label wat jij er op plakt. En ja ik ga daar graag voor zitten. Jij draait de wereld om
  zondag 27 september 2020 @ 12:14:12 #96
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_195282512
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 12:11 schreef Kolibri2014 het volgende:

[..]

Hij zal zijn gepaste straf krijgen. Dat zal ik je verzekeren. Tokkie of niet. Dat is maar het label wat jij er op plakt. En ja ik ga daar graag voor zitten. Jij draait de wereld om
Ik had iets weggehaald en toegevoegd. (Dat tokkie was nou weer niet nodig)

Hoe denk je dat je, je voelt als je in je cel zit op het moment dat je dochter haar vader het hardste nodig heeft in heel haar leven?

[ Bericht 5% gewijzigd door the-eye op 27-09-2020 12:19:32 ]
  zondag 27 september 2020 @ 12:16:24 #97
467592 Cause_Mayhem
I will eat your soul
pi_195282558
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 12:08 schreef Kolibri2014 het volgende:

[..]

Indien bewezen uiteraard. Dan was hij voor mij vroeg of laat. Je laat zo een overlaat toch niet aan je kinderen zitten. Dat gaat tegen elke man zijn gevoelens is en zeker als vader. Komt hij bij mij in ieder geval niet mee weg.
En dan?

In de bak zitten? Gaat vast beter zijn voor je gezin.
Je dochter heeft dan niet alleen misbruik meegemaakt maar degene die haar had moeten steunen en haar er doorheen had moeten helpen gaat na nog een zware rechtszaak die het hele gezin nogmaals door de mallemolen haalt de gevangenis in en kan er niet zijn voor haar.

Nee echt, daar schiet die dochter (of zoon) wat mee op zeg.
Het was nog niet erg genoeg, kunnen nog wel wat trauma’s bij.
Our task must be to free ourselves by widening our circle of compassion to embrace all living creatures and the whole of nature and its beauty.
pi_195282566
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 12:14 schreef the-eye het volgende:

[..]

Ik had iets weggehaald en toegevoegd. (Dat tokkie was nou weer niet nodig)

Hoe denk je dat je, je voelt als je in je cel zit op het moment dat je dochter haar vader het hardste nodig heeft in heel haar leven?
Dat haar vader voor haar is opgekomen. En daar zit je goed want respect krijg je niet als kindermisbruiker. Wel als optreder daar tegen. Ik heb het nog steeds tegen 100% bewijslast en niet tegen een verdachte.
pi_195282598
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 12:16 schreef Cause_Mayhem het volgende:

[..]

En dan?

In de bak zitten? Gaat vast beter zijn voor je gezin.
Je dochter heeft dan niet alleen misbruik meegemaakt maar degene die haar had moeten steunen en haar er doorheen had moeten helpen gaat na nog een zware rechtszaak die het hele gezin nogmaals door de mallemolen haalt de gevangenis in en kan er niet zijn voor haar.

Nee echt, daar schiet die dochter (of zoon) wat mee op zeg.
Het was nog niet erg genoeg, kunnen nog wel wat trauma’s bij.
Noem mij raar maarja, ik heb het daar voor over ja. Voor zeker. Hij gaat voor de bijl.
  zondag 27 september 2020 @ 12:19:17 #100
473519 Drekkoning
Is het al juno?
pi_195282607
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 12:10 schreef Kolibri2014 het volgende:

[..]

Klopt. Vandaar de softies.
Heeft niks met softie te maken. In zo een situatie zou mijn gezin me meer dan ooit nodig hebben.

Papa in de bak heeft niemand iets aan. Wraakacties gaan ook niet de pijn weghalen. Het is gewoon dom.

En het overgrote deel van de mensen die zo stellig beweert zo iemand iets aan te doen doet uiteindelijk niks. Statistisch gezien hoor jij daar waarschijnlijk bij. Hopelijk kom je er nooit achter :)
Lege bekers in het gras
Modder op mijn schoenen
Verlang naar het moment
Dat we even niks meer moeten
  zondag 27 september 2020 @ 12:20:23 #101
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_195282631
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 12:17 schreef Kolibri2014 het volgende:

[..]

Dat haar vader voor haar is opgekomen. En daar zit je goed want respect krijg je niet als kindermisbruiker. Wel als optreder daar tegen. Ik heb het nog steeds tegen 100% bewijslast en niet tegen een verdachte.
Haar vader is niet voor haar opgekomen. haar vader is er niet toen ze hem het hardste nodig had.
Je honger naar wraak, dus je eigen ego, boven het belang van je kind stellen is niets nobels aan
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')