abonnement Unibet Coolblue
pi_195278884
Wat vinden jullie de beste afleveringen van de x-files seizoen en aflevering aub !!

^O^
  zondag 27 september 2020 @ 07:15:26 #2
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_195279242
Oh! Die ene dat Mulder en Scully de aliens op het spoor zijn en dat ze net voordat ze het bewijs in handen krijgen die man die zoveel sigaretten (niet op)rookt er een stokje voor steekt.
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
pi_195283976
quote:
1s.gif Op zondag 27 september 2020 07:15 schreef Tyr80 het volgende:
Oh! Die ene dat Mulder en Scully de aliens op het spoor zijn en dat ze net voordat ze het bewijs in handen krijgen die man die zoveel sigaretten (niet op)rookt er een stokje voor steekt.
The cigarette smoking man !!
  zondag 27 september 2020 @ 13:39:07 #4
159092 Tyr80
Nani ka hoka ni?
pi_195284374
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 13:25 schreef kikker_kermit_plons het volgende:

[..]

The cigarette smoking man !!
Ik dacht cancerman...?
"We aren't people, we are text." - Japanman Sakyusan -
  maandag 28 september 2020 @ 08:56:55 #5
492440 IW2B
I Want To Believe
pi_195298867
quote:
1s.gif Op zondag 27 september 2020 13:39 schreef Tyr80 het volgende:

[..]

Ik dacht cancerman...?
Officieel is het CSM (Cigarette Smoking Man), echter word hij ook wel Cancerman genoemd. Hij is overigens de biologische vader van Mulder.

Maar goed ontopic, lastig; ik hou vooral van de Monsters of the Week afleveringen. De mythologie afleveringen daarna...

Kan niet specifiek één opnoemen dus doe maar een kort lijstje (in willekeurige volgorde):

Chinga, The Host en Squeeze (Tooms is voor mij de beste antagonist van de X-Files) en van de laatste nieuwe 2 seizoenen vind ik Familiar echt goed.
"The truth is out there, but so are lies." - Dana Scully
pi_195298901
Tooms was wel heel cool ja. Ik vond die aflevering dat ze op de Zuidpool zaten en de wetenschappers waarmee ze waren zwarte vlekjes onder de oksels kregen en gek worden ook heel spannend, maar misschien is dat een beetje willekeur.

In elk geval vond ik de vroege seizoenen erg leuk, daarna verloor ik een beetje interesse. Ooit zal ik ze allemaal nog eens zien :)
-nee-
  maandag 28 september 2020 @ 10:53:29 #7
492440 IW2B
I Want To Believe
pi_195300511
quote:
14s.gif Op maandag 28 september 2020 09:00 schreef Marsenal het volgende:
Tooms was wel heel cool ja. Ik vond die aflevering dat ze op de Zuidpool zaten en de wetenschappers waarmee ze waren zwarte vlekjes onder de oksels kregen en gek worden ook heel spannend, maar misschien is dat een beetje willekeur.

In elk geval vond ik de vroege seizoenen erg leuk, daarna verloor ik een beetje interesse. Ooit zal ik ze allemaal nog eens zien :)
Bedoel je de afleveringen Tunguska en Terma? Met de buitenaardse 'Black Oil'?

Zijn inderdaad goede afleveringen. Vind de Black Oil verhaallijn (volgens mij totaal 8 of 9 afleveringen die daartoe behoren) het beste verhaallijn van de mythologie series.

Ik heb alles op VHS en DVD. Wil nog eens alles op Blu-Ray halen gezien die kwaliteit erg hoog is. Alleen jammer weer dat het in sommige versies 'gecropped' is van het origineel. Daarnaast vind ik het nog te duur en zijn er geen blu-ray met Nederlandse ondertitels. Kan zelf wel zonder kijken maar mijn kinderen kijken ook altijd mee en hun engels is nog niet goed genoeg.

Kijken elke week wel paar afleveringen en als we alles gezien hebben beginnen we weer opnieuw haha...

[ Bericht 0% gewijzigd door IW2B op 28-09-2020 10:55:13 (Typos) ]
"The truth is out there, but so are lies." - Dana Scully
pi_195300551
quote:
1s.gif Op maandag 28 september 2020 10:53 schreef IW2B het volgende:

[..]

Bedoel je de afleveringen Tunguska en Terma? Met de buitenaardse 'Black Oil'?

Zijn inderdaad goede afleveringen. Vind de Black Oil verhaallijn (volgens mij totaal 8 of 9 afleveringen die daartoe behoren) het beste verhaallijn van de mythologie series.

Ik heb alles op VHS en DVD. Wil nog eens alles op Blu-Ray halen gezien die kwaliteit erg hoog is. Alleen jammer weer dat het in sommige versies 'gecropped' is van het origineel. Daarnaast vind ik het nog te duur en zijn er geen blu-ray met Nederlandse ondertitels. Kan zelf wel zonder kijken maar mijn kinderen kijken ook altijd mee en hun engels is nog niet goed genoeg.

Kijken elke week wel paar afleveringen en als we alles gezien hebben beginnen we weer opnieuw haha...
Aflevering heette 'Ice', was geen onderdeel van een bredere verhaallijn. :)
-nee-
pi_195300608
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')