abonnement Unibet Coolblue
pi_195269303
Ik wist even niet 123 een goede titel te bedenken, dus mag aangepast worden.
Het volgende...ik heb meerdere dingen op marktplaats staan. O.a een dekbedovertrek nieuw in de verpakking met de prijssticker van 119.99 en gevraagd om naar waarde te bieden. Ik krijg daar een bod van 20 euro op. En een jas in nieuwstaat want maar 1 week gedragen, nieuwprijs was rond de 80 euro en daar krijg ik een bod op van 5 euro. Ik ga daar niet mee akkoord maar ben wel benieuwd wat jullie realistische prijzen zouden vinden...Ik vind het een beetje moeilijk merk ik. De dingen die ik op marktplaats heb staan liggen hier niet in de weg maar ik probeer voor de decembermaand wat geld binnen te harken om cadeautjes te kunnen kopen voor de kinderen.
pi_195269346
Marktplaats. :') Op een plek komen waar alleen tokkies zich bevinden en dan realistische biedingen verwachten :')
BLACK LIVES MATTER
Mannenvoetbal heeft een fascismeprobleem
Nazis deserve to be beaten. Tolerance of intolerance is cowardice *O*
[img]https://i.imgur.com/jDiUACq.png[/img]
pi_195269812
Tip: stel in "bieden vanaf".
Of bieden helemaal niet toestaan.

Heb je geen last meer van tokkies die de hele dag niets beters te doen dan te trollen in de hoop een koopje te scoren.

Voor je eigen gemoedsrust kun je spullen met een beperkte waarde beter gelijk naar de kringloop of het Leger des Heils o.i.d. brengen.
pi_195270253
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2020 16:47 schreef Mikeytt het volgende:
Marktplaats. :') Op een plek komen waar alleen tokkies zich bevinden en dan realistische biedingen verwachten :')
Oh is echt zo erg ja? Weet je toevallig andere sites die ik beter kan gebruiken om dingen aan te bieden?
  Spellchecker zaterdag 26 september 2020 @ 17:40:01 #5
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_195270304
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2020 17:36 schreef krijtlijk het volgende:

[..]

Oh is echt zo erg ja? Weet je toevallig andere sites die ik beter kan gebruiken om dingen aan te bieden?
Op Fok! ?
Kijk eens bij V&A.
pi_195270335
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2020 16:47 schreef Mikeytt het volgende:
Marktplaats. :') Op een plek komen waar alleen tokkies zich bevinden en dan realistische biedingen verwachten :')
Oh is echt zo erg ja? Weet je toevallig andere sites die ik beter kan gebruiken om dingen aan te bieden?
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2020 17:10 schreef spinazieruiker het volgende:
Tip: stel in "bieden vanaf".
Of bieden helemaal niet toestaan.

Heb je geen last meer van tokkies die de hele dag niets beters te doen dan te trollen in de hoop een koopje te scoren.

Voor je eigen gemoedsrust kun je spullen met een beperkte waarde beter gelijk naar de kringloop of het Leger des Heils o.i.d. brengen.
Ik denk dat ik dat bij sommige producten dat idd maar ga instellen. Heb er ook idd wat prullaria op staan, maar zit op dit moment alle dagen thuis, dus vind marktplaats wel even een leuke bezigheid. En als ik een bloempot voor een euro kan verkopen dan heb ik weer een euro die ik voorheen niet had.
pi_195270641
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2020 17:36 schreef krijtlijk het volgende:

[..]

Oh is echt zo erg ja? Weet je toevallig andere sites die ik beter kan gebruiken om dingen aan te bieden?
V&A op FOK! of een verkoopgroep op Facebook geen optie?

De Marketplace op Facebook zou ik dan weer vermijden, want dat zit vol met mensen die hun afspraken niet nakomen.
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_195273664
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 september 2020 16:44 schreef krijtlijk het volgende:

O.a een dekbedovertrek nieuw in de verpakking met de prijssticker van 119.99 en gevraagd om naar waarde te bieden.
Met of zonder richtprijs? In dat laatste geval (dus als je prijs op "bieden" staat) krijg je inderdaad sneller gekke biedingen.
pi_195273850
Een dekbedovertrek van 120 euro? Is die van zijde ofzo? Er zijn genoeg mooie overtrekken nieuw te koop voor 20 euro en als het geen effen kleur is, is het erg smaak afhankelijk, dus ik zou al blij zijn met een bod van 20 euro.

En kleding is ook smaak afhankelijk en je kunt bij jou niet meerdere maten en modellen passen en vergelijken.
  zaterdag 26 september 2020 @ 21:40:54 #10
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_195274402
Heel veel producten zijn nieuw hartstikke duur. Bied je ze tweedehands aan, krijg je er bijna niets meer voor.

Denk aan meubels, lampen, kleding, etc

/design even buiten beschouwing gelaten.
  Redactie Frontpage zaterdag 26 september 2020 @ 21:59:46 #11
407027 crew  LTVDK
Kazaamdavu
pi_195274903
quote:
1s.gif Op zaterdag 26 september 2020 17:40 schreef maily het volgende:

[..]

Op Fok! ?
Kijk eens bij V&A.
Vorig jaar hier op V&A een hele rits spullen neergezet na een opruimronde, ging allemaal vlekkeloos en soepel, wat een genot in vergelijk met MP _O_
Op maandag 24 augustus 2015 11:34 schreef Yasmin23 het volgende:
Als je maar genoeg moeite doet past alles.
_____
TV / Het post-apocalyptische/dystopische film topic
pi_195274991
TS, wat heb je zelf voor die dingen betaald? Want nieuwprijs is leuk, maar als jij ze al tweedehands hebt gekocht worden ze straks derdehands, dus veel minder waard..
dag
pi_195275076
die prijssticker is leuk alleen wat zegt dat over de waarde.
't gebeurd gewoon dat mensen gebruikte producten als nieuw verkopen op marktplaats :') netjes in de verpakking stoppen
ik geloof niet dat je een hoog bod kunt verwachten op Marktplaats voor deze producten.
dan zal je op een rommelmarkt moeten staan.
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
pi_195275141
Er van uit gaande dat alles nieuw werd gekocht tegen de genoemde prijzen en in ZGAN staat is: bedgeval 95/100 met verzending, jas 60 met verzending. :)
pi_195275328
heb dezelfde ervaring op Marktplaats.
biedingen van 5 of 10 euro voor iets wat 60 euro waard is.
de reactie op de afwijzing is bijna altijd gelijk: "Dan zoek ik verder".

soms verkoop ik iets onder de waarde. dan zie ik het product even later opnieuw op Marktplaats en doet de koper zijn best om het met winst door te verkopen. :')
Roses are red, violets are blue. Invalid character '}' at line 32
  zaterdag 26 september 2020 @ 22:48:32 #16
223594 krijtlijk
beetje bleekjes
pi_195276300
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2020 21:16 schreef kitano het volgende:
Een dekbedovertrek van 120 euro? Is die van zijde ofzo? Er zijn genoeg mooie overtrekken nieuw te koop voor 20 euro en als het geen effen kleur is, is het erg smaak afhankelijk, dus ik zou al blij zijn met een bod van 20 euro.

En kleding is ook smaak afhankelijk en je kunt bij jou niet meerdere maten en modellen passen en vergelijken.
Nee niet eens, 100% katoen. Mijn partner heeft blijkbaar een dure smaak en niet goed gekeken of hij de juiste maat had, heb hem al eerder terug naar de winkel gestuurd omdat hij geen idee heeft welk formaat zijn bed is. Maar Marktplaats staat vol met dit merk, dus denk ook echt dat mensen hier specifiek op zoeken.
  zaterdag 26 september 2020 @ 22:50:20 #17
223594 krijtlijk
beetje bleekjes
pi_195276342
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2020 22:07 schreef spectrumanalyser het volgende:
die prijssticker is leuk alleen wat zegt dat over de waarde.
't gebeurd gewoon dat mensen gebruikte producten als nieuw verkopen op marktplaats :') netjes in de verpakking stoppen
ik geloof niet dat je een hoog bod kunt verwachten op Marktplaats voor deze producten.
dan zal je op een rommelmarkt moeten staan.
Als ik een dekbedovertrek uit de verpakking haal dan krijg deze er lang van zijn leven nooit meer terug in. Dus deze is echt ongebruikt
  zaterdag 26 september 2020 @ 22:55:25 #18
223594 krijtlijk
beetje bleekjes
pi_195276483
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2020 22:09 schreef Gruj0 het volgende:
Er van uit gaande dat alles nieuw werd gekocht tegen de genoemde prijzen en in ZGAN staat is: bedgeval 95/100 met verzending, jas 60 met verzending. :)
Zou leuk zijn als iemand er dat er voor wil betalen, maar dat had ik nog niet eens in gedachten. Ik zou het bedgeval evt wel voor 50 euro willen verkopen en de degene die 5 euro heeft geboden op de jas heb ik een berichtje gedaan dat deze voor 30 euro weg mag. Naar mijn idee geen hele gekke bedragen...
  zaterdag 26 september 2020 @ 23:27:10 #19
223594 krijtlijk
beetje bleekjes
pi_195277182
Het kan ook anders blijkbaar. Net een leuk bod gehad op iets wat in de toekomst misschien een collecters item kan worden. Geld staat al op mijn rekening en pakketje staat klaar.
pi_195277228
Sinds marktplaats in handen is gevallen van eBay is het er snel op achteruit gegaan.

Ironisch genoeg is ebay.nl dan wel weer een goed alternatief.
pi_195278503
Verkopers kunnen er ook wat van.
Bijvoorbeeld een onredelijke prijs vragen of een deal afbreken als er plots een hogere bieder is.

Marktplaats is niet meer dan een platform dat kopers en verkopers met elkaar in contact brengt zonder dat daar verplichtingen aan zitten.
Als je de ruimte van bieders wil beperken dan moet je dat niet doen met loze kreten ("bieden naar waarde", "onzinbiedingen worden direct verwijderd") maar door een minimumprijs in te stellen.
En als je niet wil onderhandelen dan moet je geen dingen te koop aanbieden.
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
pi_195280449
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 01:30 schreef jeroen25 het volgende:
Verkopers kunnen er ook wat van.
Bijvoorbeeld een onredelijke prijs vragen of een deal afbreken als er plots een hogere bieder is.

Marktplaats is niet meer dan een platform dat kopers en verkopers met elkaar in contact brengt zonder dat daar verplichtingen aan zitten.
Als je de ruimte van bieders wil beperken dan moet je dat niet doen met loze kreten ("bieden naar waarde", "onzinbiedingen worden direct verwijderd") maar door een minimumprijs in te stellen.
En als je niet wil onderhandelen dan moet je geen dingen te koop aanbieden.
Ze wil juist wel onderhandelen maar sommige mensen bieden buitensporig laag.
  zondag 27 september 2020 @ 20:33:54 #23
223594 krijtlijk
beetje bleekjes
pi_195293161
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 01:30 schreef jeroen25 het volgende:
Verkopers kunnen er ook wat van.
Bijvoorbeeld een onredelijke prijs vragen of een deal afbreken als er plots een hogere bieder is.

Marktplaats is niet meer dan een platform dat kopers en verkopers met elkaar in contact brengt zonder dat daar verplichtingen aan zitten.
Als je de ruimte van bieders wil beperken dan moet je dat niet doen met loze kreten ("bieden naar waarde", "onzinbiedingen worden direct verwijderd") maar door een minimumprijs in te stellen.
En als je niet wil onderhandelen dan moet je geen dingen te koop aanbieden.
Ik wil best onderhandelen, maar als ik zie dat een dezelfde retro tafel verkocht wordt voor 150 euro dan ga ik niet akkoord met een bod van 5 euro.
  maandag 28 september 2020 @ 01:26:58 #24
488458 mr.klojo
bananen zijn tof
pi_195297222
quote:
0s.gif Op zaterdag 26 september 2020 17:41 schreef krijtlijk het volgende:

[..]

Oh is echt zo erg ja? Weet je toevallig andere sites die ik beter kan gebruiken om dingen aan te bieden?
[..]

Ik denk dat ik dat bij sommige producten dat idd maar ga instellen. Heb er ook idd wat prullaria op staan, maar zit op dit moment alle dagen thuis, dus vind marktplaats wel even een leuke bezigheid. En als ik een bloempot voor een euro kan verkopen dan heb ik weer een euro die ik voorheen niet had.
Voor een euro gooi ik zo'n bloepot weg, beter dan dat er een schooier naar me huis komt om die op te halen en dan later inbreekt ofzo haha
pi_195302108
quote:
0s.gif Op zondag 27 september 2020 20:33 schreef krijtlijk het volgende:

[..]

Ik wil best onderhandelen, maar als ik zie dat een dezelfde retro tafel verkocht wordt voor 150 euro dan ga ik niet akkoord met een bod van 5 euro.
Heb je het merk en nieuwprijs erbij gezet?
Ik weet dat ik ooit een nette eettafel zag teab zonder toelichting, daar 150 euro voor bood en een tirade kreeg van de verkoper om dat het blijkbaar om een duur merk ging en hij minstens 1500 euro wilde hebben.

Het merk zal het wellicht waard zijn, maar voor mijn beurs in nog geen 1500 jaar :')
Als hij dat gewoon erbij had gezet had ik niet eens geboden.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')