Moesten we wat vluchten annuleren en omboeken en mochten we het de volgende dag opnieuw proberen.quote:
O, wat een gedoe.quote:Op zaterdag 26 september 2020 10:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moesten we wat vluchten annuleren en omboeken en mochten we het de volgende dag opnieuw proberen.
quote:Op zaterdag 26 september 2020 10:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Oud-journalist hè? Dat merk je gelijk.
Ja maar we vroegen ons wel af waarom we niet eerder erop zijn aangesproken. Ze konden ons wel doelgericht uit de rij halen. Anders hadden we nog snel iets kunnen regelen in de drie uur dat we ons op het vliegveld hebben verveeld.quote:Op zaterdag 26 september 2020 10:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar dat is wel opgelost?
Geheel kosteloos?quote:Op zaterdag 26 september 2020 10:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moesten we wat vluchten annuleren en omboeken en mochten we het de volgende dag opnieuw proberen.
Idd, ik ga jouw voetsporen in, zie mijn "En toen?" vraag. Je bent waarschijnlijk trots nu.quote:Op zaterdag 26 september 2020 10:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Oud-journalist hè? Dat merk je gelijk.
Ik ben sowieso trots op je.quote:Op zaterdag 26 september 2020 11:01 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Geheel kosteloos?
[..]
Idd, ik ga jouw voetsporen in, zie mijn "En toen?" vraag. Je bent waarschijnlijk trots nu.
Heb je ze gevraagd waarom last minute?quote:Op zaterdag 26 september 2020 11:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar we vroegen ons wel af waarom we niet eerder erop zijn aangesproken. Ze konden ons wel doelgericht uit de rij halen. Anders hadden we nog snel iets kunnen regelen in de drie uur dat we ons op het vliegveld hebben verveeld.
quote:Op zaterdag 26 september 2020 11:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben sowieso trots op je.
Dat doe je goed mien jong.quote:Op zaterdag 26 september 2020 11:02 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Heb je ze gevraagd waarom last minute?
Budda, kijk, nog zo'n hoogstaande vraag van mij!![]()
quote:Op zaterdag 26 september 2020 11:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat doe je goed mien jong.
Nee het ging nogal chaotisch. Wel lopen chagrijnen bij de balie en toen hebben ze wel goedkopere tickets kunnen regelen want ze vonden het best erg voor ons. De volgende ochtend wisten ze ook meteen wie we waren.quote:Op zaterdag 26 september 2020 11:02 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Heb je ze gevraagd waarom last minute?
Budda, kijk, nog zo'n hoogstaande vraag van mij!![]()
Nou echt. Volgens mij was het net voor de laatste ticketcontrole.quote:Op zaterdag 26 september 2020 11:03 schreef Gruj0 het volgende:
Wel kut, heb je 3 uur op het vliegveld, komen ze je last minute uit de rij halen.
Kijk nu uit op een azuur blauwe zeequote:Op zaterdag 26 september 2020 11:04 schreef Gruj0 het volgende:
@:bitterbal, ga je vandaag nog iets anders zien dan het scherm van je mobiel?
Was dat hier of in het buitenland?quote:Op zaterdag 26 september 2020 11:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou echt. Volgens mij was het net voor de laatste ticketcontrole.
quote:Op zaterdag 26 september 2020 11:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kijk nu uit op een azuur blauwe zee
Nicequote:Op zaterdag 26 september 2020 11:05 schreef bitterbal het volgende:
Beach bar gevonden met bob marley muziek
Met meer mensen bereik je altijd meer. Wanneer je in je eentje stennis moet schoppen kom je vaak met lege handen te staan.quote:Op zaterdag 26 september 2020 11:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee het ging nogal chaotisch. Wel lopen chagrijnen bij de balie en toen hebben ze wel goedkopere tickets kunnen regelen want ze vonden het best erg voor ons. De volgende ochtend wisten ze ook meteen wie we waren.
Hier nog. Dat was wel goed, anders hadden we in Moskou gestaan van wtfquote:Op zaterdag 26 september 2020 11:06 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Was dat hier of in het buitenland?
De reis ging naar Rusland?quote:Op zaterdag 26 september 2020 11:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hier nog. Dat was wel goed, anders hadden we in Moskou gestaan van wtf
Ehm, waar is de eigenaresse van de blouse?quote:Op zaterdag 26 september 2020 11:10 schreef UitStraling het volgende:
Wakker worden in een verkeerde blouse die niet prettig ruikt
Straat of vier/vijf verderop.quote:Op zaterdag 26 september 2020 11:13 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ehm, waar is de eigenaresse van de blouse?
Waarom post je dit soort infoquote:Op zaterdag 26 september 2020 11:10 schreef UitStraling het volgende:
Wakker worden in een verkeerde blouse die niet prettig ruikt
Ligt ze daar levenloos in een greppel?quote:Op zaterdag 26 september 2020 11:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Straat of vier/vijf verderop.
soppige bitterbal..?quote:Op zaterdag 26 september 2020 11:17 schreef bitterbal het volgende:
Volgens mij komt er nog meer regen
Greppel is wel een juiste omschrijving,quote:Op zaterdag 26 september 2020 11:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ligt ze daar levenloos in een greppel?
Het is geen zomer meer.quote:Op zaterdag 26 september 2020 11:17 schreef bitterbal het volgende:
Volgens mij komt er nog meer regen
Van die kleurpotjes halen.quote:Op zaterdag 26 september 2020 11:23 schreef bitterbal het volgende:
Jongens k wil thuis ook die kleur zee
Verhuis daarheen danquote:Op zaterdag 26 september 2020 11:23 schreef bitterbal het volgende:
Jongens k wil thuis ook die kleur zee
Zij wordt nu wakker in jouw broek zeker?quote:Op zaterdag 26 september 2020 11:15 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Straat of vier/vijf verderop.
Of sokkenquote:Op zaterdag 26 september 2020 11:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zij wordt nu wakker in jouw broek zeker?
Mijn shirt was dikker en minder doorweekt, ga ik nog wel even terug halenquote:Op zaterdag 26 september 2020 11:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zij wordt nu wakker in jouw broek zeker?
quote:Op zaterdag 26 september 2020 11:29 schreef Karzai het volgende:
De rest van de dag kookprogramma;s en voetbal kijken![]()
![]()
![]()
![]()
Estée?quote:Op zaterdag 26 september 2020 11:29 schreef Karzai het volgende:
De rest van de dag kookprogramma;s en voetbal kijken![]()
![]()
![]()
![]()
Ja zonder de taal? Lijkt mij lastig hier. Heb ook niet het idee dat ze erg goed zijn in engelsquote:
Zonder de onmetelijke charme van James Martin is daar weinig meer aan.quote:Op zaterdag 26 september 2020 11:32 schreef Karzai het volgende:
kijk nu saturday kitchen live op bbc, beetje koffietijd programma
Begin je daar een winkeltje met bitterballen, braadworst, paling en hagelslag.quote:Op zaterdag 26 september 2020 11:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja zonder de taal? Lijkt mij lastig hier. Heb ook niet het idee dat ze erg goed zijn in engels
In Athene heb je callcenters en shared services centers waar je als Nederlandstalige aan de slag kuntquote:Op zaterdag 26 september 2020 11:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja zonder de taal? Lijkt mij lastig hier. Heb ook niet het idee dat ze erg goed zijn in engels
Bal’s Broodje Bal.quote:Op zaterdag 26 september 2020 11:38 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Begin je daar een winkeltje met bitterballen, braadworst, paling en hagelslag.
Athene is wel een erg vieze stad om te wonen.quote:Op zaterdag 26 september 2020 11:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
In Athene heb je callcenters en shared services centers waar je als Nederlandstalige aan de slag kunt
Ik ben er nooit geweest, maar het lijkt me geen leuke stadquote:Op zaterdag 26 september 2020 11:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Athene is wel een erg vieze stad om te wonen.
ze lieten net rick steijn zien en nu die grappige kok uit de jaren tachtig, wel vermakelijk die recepten van veertig jaar geledenquote:Op zaterdag 26 september 2020 11:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zonder de onmetelijke charme van James Martin is daar weinig meer aan.
Ga je anders altijd naar Azië op vakantie?quote:Op zaterdag 26 september 2020 11:40 schreef bitterbal het volgende:
Ze worden steeds gekker. 5 euro voor zo'n flesje cola
Grauw, chagrijnig zoals alleen Grieken (en Portugezen) dat kunnen zijn en elke steen is gewoon zompig van de diesel uit de straten en de haven van Athene, gore plek is het.quote:Op zaterdag 26 september 2020 11:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben er nooit geweest, maar het lijkt me geen leuke stad
Wat zijn dat eigenlijk?quote:Op zaterdag 26 september 2020 11:42 schreef CherryLips het volgende:
Sweatpants zijn echt een uitvinding.
Ja laatste 5 jaar welquote:Op zaterdag 26 september 2020 11:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ga je anders altijd naar Azië op vakantie?
Ik heb nog een heel oud Brits kookboek uit de jaren 20 van een oma, wel eens wat uit klaargemaakt, ze aten toen echt een stuk vetter en zoeter.quote:Op zaterdag 26 september 2020 11:42 schreef Karzai het volgende:
[..]
ze lieten net rick steijn zien en nu die grappige kok uit de jaren tachtig, wel vermakelijk die recepten van veertig jaar geleden
Zal toch niet overal zo zijn?quote:Op zaterdag 26 september 2020 11:40 schreef bitterbal het volgende:
Ze worden steeds gekker. 5 euro voor zo'n flesje cola
Ik moet er een beetje aan wennen dat de jaren 80 veertig jaar geleden is.quote:Op zaterdag 26 september 2020 11:42 schreef Karzai het volgende:
[..]
ze lieten net rick steijn zien en nu die grappige kok uit de jaren tachtig, wel vermakelijk die recepten van veertig jaar geleden
quote:Op zaterdag 26 september 2020 11:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
"Niet dralen en lallen, je moet bitter's ballen"
quote:Op zaterdag 26 september 2020 11:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ontdek je die nu pas in je leven?
5 euro, idd.quote:Op zaterdag 26 september 2020 11:53 schreef bitterbal het volgende:
Da
[..]
Geen idee. Oplichterij is het wel
Golddigger extremisquote:Op zaterdag 26 september 2020 11:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jackie Kennedy Onassis wist wel hoe ze haar kostje bij elkaar kon pijpen.
Denk wel de meest bedrogen vrouw ter wereld ooit maar dat zag je niet terug in haar elegantie.quote:
Stukken hersenen haastig bij elkaar zoekende.quote:Op zaterdag 26 september 2020 12:00 schreef Budapestenaar het volgende:
Moet bij haar steeds denken aan de Zapruder-film
Ja, dat iddquote:Op zaterdag 26 september 2020 12:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Stukken hersenen haastig bij elkaar zoekende.
Grieks?quote:Op zaterdag 26 september 2020 12:02 schreef Karzai het volgende:
[..]
beetje de kim kardashian uit de jaren zestig, voor social media
Leuk voor een aantal jaar als je jong bent en aan t begin van je carrière staat..quote:Op zaterdag 26 september 2020 10:35 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Ik zou ook willen varen. Maar voor zo'n papiertje zal het nu wel te laat voor zijn.![]()
Blijft afschuwelijkquote:Op zaterdag 26 september 2020 12:00 schreef Budapestenaar het volgende:
Moet bij haar steeds denken aan de Zapruder-film
Constant langs de huisarts door jeuk van haar vreemdgaande man.quote:Op zaterdag 26 september 2020 12:12 schreef Budapestenaar het volgende:
Tragisch leven had die vrouw, ondanks alle glitter en glamour.
psst..quote:Op zaterdag 26 september 2020 12:09 schreef bitterbal het volgende:
Ah oke. Ver voor mijn tijd allemaal :p
Watquote:Op zaterdag 26 september 2020 12:19 schreef UitStraling het volgende:
Zozeer zelfs dat Lyndon B. Johnson vaak met zijn (enorme) lul uit zijn broek liep in het Witte Huis om zijn voorganger te persifleren![]()
Gekke mensen die Amerikanen.
Mythe.quote:Op zaterdag 26 september 2020 12:19 schreef UitStraling het volgende:
Zozeer zelfs dat Lyndon B. Johnson vaak met zijn (enorme) lul uit zijn broek liep in het Witte Huis om zijn voorganger te persifleren![]()
Gekke mensen die Amerikanen.
Paar dooie kinderen nog.quote:Op zaterdag 26 september 2020 12:12 schreef Budapestenaar het volgende:
Tragisch leven had die vrouw, ondanks alle glitter en glamour.
Never meet your heroes they have feet of clay.quote:Op zaterdag 26 september 2020 12:22 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Mythe.
Zie Robert Dallek: Flawed Giant.
Psychisch gestoorde Ieren.quote:Op zaterdag 26 september 2020 12:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jup, die hele Kennedy-clan is omgeven door ellende.
Oraal is geen seks bij Amerikanen dus zou 'em eruit hangen bij het aankloppenquote:Op zaterdag 26 september 2020 12:26 schreef Karzai het volgende:
Maar het is burendag, zal ik zo eens bij die leuke Amerikaanse boven mij aankloppen met een flesje wijn?
Even je Johnson laten wapperen.quote:Op zaterdag 26 september 2020 12:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oraal is geen seks bij Amerikanen dus zou 'em eruit hangen bij het aankloppen
quote:Op zaterdag 26 september 2020 12:29 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Even je Johnson laten wapperen.
Dat klinkt lekkerquote:Op zaterdag 26 september 2020 12:29 schreef bitterbal het volgende:
Zo gegeten jongens![]()
Gebakken champions met kilo knoflook en tsasiki
quote:Op zaterdag 26 september 2020 12:29 schreef bitterbal het volgende:
Zo gegeten jongens![]()
Gebakken champions met kilo knoflook en tsasiki
yes this is what we do every year on neighboursday in Hollandquote:Op zaterdag 26 september 2020 12:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oraal is geen seks bij Amerikanen dus zou 'em eruit hangen bij het aankloppen
Zwaar leven. Hij mag pas met pensioen als hij 35 is.quote:Op zaterdag 26 september 2020 12:32 schreef bitterbal het volgende:
K ga stuk. De obers hier kneuzen echt een beetje rond. 1 presteert het zelfs om met een paraplu rond te lopen omdat hij niet nat wil worden.
Eerstequote:Op zaterdag 26 september 2020 12:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat klinkt lekkerWas dit je eerste of je tweede lunch?
Neequote:Op zaterdag 26 september 2020 12:40 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heeft je hotel nog een koffie-uurtje, met taart en koekjes?
nee echt vriendelijke man en ging ook totaal niet diep volgens mij? Ik denk trouwens dat die beveiligers aan de QR code kunnen zien wie getest moet wordenquote:
Kun je ook nog bij de Amerikaanse buurvouw doen, stukjes ui in haar ogen smeren, Dutch traditionquote:Op zaterdag 26 september 2020 12:37 schreef Karzai het volgende:
anders vieze vingers stukjes ui in je ogen
quote:Op zaterdag 26 september 2020 12:41 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
nee echt vriendelijke man en ging ook totaal niet diep volgens mij? Ik denk trouwens dat die beveiligers aan de QR code kunnen zien wie getest moet worden
En vanavond Double Dutch en morgenvroeg de Dutch Oven om het compleet te maken?quote:Op zaterdag 26 september 2020 12:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kun je ook nog bij de Amerikaanse buurvouw doen, stukjes ui in haar ogen smeren, Dutch tradition
Ok, hierdoor weet ik nu wat een lefty cappuccino is.quote:Op zaterdag 26 september 2020 12:57 schreef Fogel het volgende:
[..]
En vanavond Double Dutch en morgenvroeg de Dutch Oven om het compleet te maken?
Nee maar niet elke Nederlander word getestquote:Op zaterdag 26 september 2020 12:51 schreef liesje1979 het volgende:
M[quote][ afbeelding ] Op zaterdag 26 september 2020 12:45 schreef bitterbal het volgende:
Ja das het het hele nut van die codes :p
[..]
[/quote maar dan is het dus niet random
Door de warmhoudbakken, dat is vaak een massa van feestende bacteriën, zeker in een land als Griekenland.quote:
Leugens zelfs kapsalon kan je opwarmen @Dr_Flashquote:Op zaterdag 26 september 2020 13:16 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Door de warmhoudbakken, dat is vaak een massa van feestende bacteriën, zeker in een land als Griekenland.
Nee ik weet het niet, lul maar watquote:Op zaterdag 26 september 2020 13:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kan dat? Het is serieus maar 1 plek links onder
Ohquote:Op zaterdag 26 september 2020 13:26 schreef Karzai het volgende:
[..]
Nee ik weet het niet, lul maar wat
busjequote:Op zaterdag 26 september 2020 13:28 schreef bitterbal het volgende:
nog een kwartier wachten op busje of lopen
Klinkt niet als een blindedarmontsteking, dat is dus al wat.quote:Op zaterdag 26 september 2020 13:25 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kan dat? Het is serieus maar 1 plek links onder
Oh mee maar dat zou veel pijnlijker zijn denk k ;pquote:Op zaterdag 26 september 2020 13:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Klinkt niet als een blindedarmontsteking, dat is dus al wat.
jij natuurlijk slalommen om elke hobbel te ontwijken pakkenquote:Op zaterdag 26 september 2020 13:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh mee maar dat zou veel pijnlijker zijn denk k ;p
Heb een keer mijn nichtje je op de scooter naar ziekenhuis gebracht met 1. Ze wilde geen taxi. Eigenwijs. Huilen dat kind bij elke hobbel
quote:Op zaterdag 26 september 2020 13:42 schreef mschol het volgende:
[..]
jij natuurlijk slalommen om elke hobbel te ontwijken pakken
Ja dat doet zeer ja, keer mijn vriendin miden in de nacht naar de OK gebracht met de auto, die voelde serieus elk kiezelsteentje.quote:Op zaterdag 26 september 2020 13:40 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Oh mee maar dat zou veel pijnlijker zijn denk k ;p
Heb een keer mijn nichtje je op de scooter naar ziekenhuis gebracht met 1. Ze wilde geen taxi. Eigenwijs. Huilen dat kind bij elke hobbel
ja mijn nichtje ook.quote:Op zaterdag 26 september 2020 13:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja dat doet zeer ja, keer mijn vriendin miden in de nacht naar de OK gebracht met de auto, die voelde serieus elk kiezelsteentje.
Pffd gelukkig maar. 😅quote:Op zaterdag 26 september 2020 13:49 schreef CherryLips het volgende:
Bij diverticulitis krijgt u buikpijn, meestal links onder in de buik.
De ontsteking gaat meestal vanzelf over.
Laxeermiddelen en antibiotica helpen niet om sneller te herstellen.
Als u pijn heeft, kunt u paracetamol gebruiken.
Gebruik geen NSAID’s, zoals diclofenac , naproxen of ibuprofen .
Je gaat het redden.
Het is dan ook een apenland op mensenrechtengebied.quote:Op zaterdag 26 september 2020 14:01 schreef bitterbal het volgende:
dit is toch zon raar verhaal
https://www.ad.nl/reizen/(...)ripadvisor~af1f930d/
maar je denkt eigenlijk dat er meer aan de hand is. In een van de thaise fb groepen stond dit verhaal ook geschreven door een kennis van de verdachte.quote:Op zaterdag 26 september 2020 14:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Het is dan ook een apenland op mensenrechtengebied.
Zal toch niet.quote:Op zaterdag 26 september 2020 14:20 schreef Budapestenaar het volgende:
Jezus, wat is het druk in de stadZelfs rond de feestdagen is het niet zo druk. Ik denk dat mensen echt rekening houden met een lockdown komende week
Keihard tegen haar kut aantrappen, de hoer.quote:Op zaterdag 26 september 2020 14:25 schreef Budapestenaar het volgende:
En dan heb je even snel een blikje tomatenpuree nodig. Staat een vrouw voor je echt vijf minuten afwisselend naar die kutblikkies en haar boodschappenlijstje te staren. En toen ze eindelijk haar keuze kon maken (huismerk, kleinste blikje) keek ze om met met zo’n nep verontschuldigend lachje. “O sorry, stond je te wachten?”
Dit had ik kunnen zijn.quote:Op zaterdag 26 september 2020 14:25 schreef Budapestenaar het volgende:
En dan heb je even snel een blikje tomatenpuree nodig. Staat een vrouw voor je echt vijf minuten afwisselend naar die kutblikkies en haar boodschappenlijstje te staren. En toen ze eindelijk haar keuze kon maken (huismerk, kleinste blikje) keek ze om met met zo’n nep verontschuldigend lachje. “O sorry, stond je te wachten?”
quote:Op zaterdag 26 september 2020 14:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Keihard tegen haar kut aantrappen, de hoer.
Hoiquote:Op zaterdag 26 september 2020 14:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit had ik kunnen zijn.![]()
Minus het lachje dan, ik heb het serieus niet door als ik in de weg sta tijdens mijn overwegingen.
Ik had bij deze dame sterk het gevoel dat ze het dondersgoed wist. Type kribbige lerares Duits op een middelbare school.quote:Op zaterdag 26 september 2020 14:26 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dit had ik kunnen zijn.![]()
Minus het lachje dan, ik heb het serieus niet door als ik in de weg sta tijdens mijn overwegingen.
En dat, bij een "mag ik er even bij" spring ik meteen een meter een kant op.quote:Op zaterdag 26 september 2020 14:28 schreef Molo het volgende:
[..]
Hoi
Plus je hebt ook een mond gekregen om het mee te vragen denk ik dan
Die ene breezer?quote:
Moet nu hieraan denkenquote:Op zaterdag 26 september 2020 14:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik had bij deze dame sterk het gevoel dat ze het dondersgoed wist. Type kribbige lerares Duits op een middelbare school.
Lockdown 2.0 is aanstaande maar nu met viruswaanzinnigen.quote:Op zaterdag 26 september 2020 14:29 schreef bitterbal het volgende:
woops
10 MINUTEN GELEDEN
RIVM meldt 38 nieuwe coronadoden
Bij het RIVM zijn tot 10.00 uur vanmorgen 38 nieuwe patiënten gemeld die aan de gevolgen van een coronabesmetting zijn overleden. Gisteren waren dat er 16. De ziekenhuizen hebben 29 nieuwe opnames aan het RIVM doorgegeven. Dat zijn er 7 minder dan gisteren.
Tot 10.00 uur kwamen er 2718 meldingen van nieuwe coronabesmettingen bij het RIVM. Gisteren meldde het RIVM 2781 nieuwe besmettingen.
Door achterstanden bij de GGD worden doden en ziekenhuisopnames niet altijd direct doorgegeven. Sommige opnames en overlijdens waren dan ook niet de afgelopen dag, maar zijn de afgelopen dag pas gemeld bij het RIVM. Het aantal gemelde doden en ziekenhuisopnames loopt daardoor vaak achter.
Ook prima hoor, wil alleen maar aangeven dat het even vragen ook een prima optie is.quote:Op zaterdag 26 september 2020 14:31 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik probeerde gewoon geduldig even te wachten
aan wie?quote:Op zaterdag 26 september 2020 14:33 schreef Budapestenaar het volgende:
As we speak staat er hier eentje te brullen dat hij de oorlog verklaart.
Is het een zanger/zangeres zonder werk?quote:Op zaterdag 26 september 2020 14:33 schreef Budapestenaar het volgende:
As we speak staat er hier eentje te brullen dat hij de oorlog verklaart.
Willeke Alberti, meen ik.quote:Op zaterdag 26 september 2020 14:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Is het een zanger/zangeres zonder werk?
Dat werd uiteindelijk anderhalve fles wijn en een whiskyquote:
Oh ik dacht dat je post een klacht bevatte, heb ik niet goed gelezen dan denk ikquote:Op zaterdag 26 september 2020 14:31 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik probeerde gewoon geduldig even te wachten
Pehehehehe.quote:Op zaterdag 26 september 2020 14:36 schreef Molo het volgende:
[..]
Dat werd uiteindelijk anderhalve fles wijn en een whisky
Iets teveel voor mij
Willyquote:Op zaterdag 26 september 2020 14:36 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Willeke Alberti, meen ik.
Ik sta hooguit lang te aarzelen bij de banketafdeling. Maar vandaag lagen er geen versgebakken gevulde koekenquote:Op zaterdag 26 september 2020 14:34 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ook prima hoor, wil alleen maar aangeven dat het even vragen ook een prima optie is.
Je zal een type als mij treffen tijdens een ingrediëntenuitzoekmissie.
Ziekjes aan het worden?quote:Op zaterdag 26 september 2020 14:37 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Pehehehehe.![]()
Ik sliep gisteren voor twaalven. Duidelijk niet helemaal fit.
Ja, dat ik te lang geduldig moest wachtenquote:Op zaterdag 26 september 2020 14:37 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh ik dacht dat je post een klacht bevatte, heb ik niet goed gelezen dan denk ik
Awwwwquote:Op zaterdag 26 september 2020 14:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, dat ik te lang geduldig moest wachten
Je weet het niet zeker? Hangt er een labeltje aan? Dat is meestal een indicatiequote:Op zaterdag 26 september 2020 14:37 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb denk ik een nieuwe broek.
Menstruatiegeneuzel vooral, om de zoveel tijd vloert dat me ofzo tegenwoordig.quote:Op zaterdag 26 september 2020 14:39 schreef Molo het volgende:
[..]
Ziekjes aan het worden?
Ik ben voorlopig nog wel brak, oud lijk dit dat, maar worth it
Maandelijks?quote:Op zaterdag 26 september 2020 14:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Menstruatiegeneuzel vooral, om de zoveel tijd vloert dat me ofzo tegenwoordig.
nee joh. hoezo zou je daar nou te oudvoor zijn?quote:Op zaterdag 26 september 2020 14:42 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik wil een nieuw paar schoenen, maar twijfel of ik niet te oud ben voor Converse gympies
Als ik wat nieuws wil proberen, ben ik zo een kwartier bezig met ingrediënten lezen. Niet eens wegens aarzelen ofzo.quote:Op zaterdag 26 september 2020 14:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik sta hooguit lang te aarzelen bij de banketafdeling. Maar vandaag lagen er geen versgebakken gevulde koeken
Nooit.quote:Op zaterdag 26 september 2020 14:42 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik wil een nieuw paar schoenen, maar twijfel of ik niet te oud ben voor Converse gympies
Neuh, meer eens in het half jaar. Anticonceptie/hormoonspiraal doet zijn werk wel.quote:
Nah, gewoon doen.quote:Op zaterdag 26 september 2020 14:42 schreef Budapestenaar het volgende:
Ja daar herken ik het rooie feest in aantocht tegenwoordig meestal aanquote:Op zaterdag 26 september 2020 14:41 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Menstruatiegeneuzel vooral, om de zoveel tijd vloert dat me ofzo tegenwoordig.
De migraine vind ik nog wel het irritantst.quote:Op zaterdag 26 september 2020 14:45 schreef Molo het volgende:
[..]
Ja daar herken ik het rooie feest in aantocht tegenwoordig meestal aan![]()
Super onhandig
Och, nog paar jaar, dan ga ik de overgang in
42.quote:Op zaterdag 26 september 2020 14:42 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee joh. hoezo zou je daar nou te oudvoor zijn?
Oh, ja dat klinkt helemaal matigquote:Op zaterdag 26 september 2020 14:46 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De migraine vind ik nog wel het irritantst.
Skinny jeans boven de Converse gympen, leren jasje aan en met een snaakse blik mooie vrouwen checkenquote:
Dan moet ik eerst skinny wordenquote:Op zaterdag 26 september 2020 14:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Skinny jeans boven de Converse gympen, leren jasje aan en met een snaakse blik mooie vrouwen checken
Gewoon een skinny in een plussizewinkel kopenquote:Op zaterdag 26 september 2020 14:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan moet ik eerst skinny worden
Lekkerjongequote:Op zaterdag 26 september 2020 13:23 schreef Karzai het volgende:
[..]
Leugens zelfs kapsalon kan je opwarmen @:Dr_flash
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_linkquote:Op zaterdag 26 september 2020 14:50 schreef Budapestenaar het volgende:
26 pagina’s sneakers in maat 47. Wat ben ik blij dat de tijden voorbij zijn dat ik in een schoenenwinkel kon kiezen uit één paar schoenen
Ah welnee ik draag ook skinny broeken. Ik heb geen kont en geen heupen, dan kan dat.quote:Op zaterdag 26 september 2020 14:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 26 september 2020 14:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Skinny jeans boven de Converse gympen, leren jasje aan en met een snaakse blik mooie vrouwen checken
Ik stond gisteren per ongeluk bij de extra grote maten van C&A.quote:Op zaterdag 26 september 2020 14:51 schreef Molo het volgende:
[..]
Gewoon een skinny in een plussizewinkel kopen
https://imgflip.com/tag/skinny+jeansquote:Op zaterdag 26 september 2020 14:50 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Niet altijd hoor, da's dus twee keer in het jaar ofzo. Mijn linkereierstok is gewoon dramatisch ofzo, ik heb ook meer last van die kant, steken enzo.quote:Op zaterdag 26 september 2020 14:47 schreef Molo het volgende:
[..]
Oh, ja dat klinkt helemaal matig
Heb je die ook met Mirena nog?
Zat er nog iemand op de tweede golf te wachten?quote:Bij het RIVM zijn tot 10.00 uur vanmorgen 38 nieuwe patiënten gemeld die aan de gevolgen van een coronabesmetting zijn overleden; dat is het hoogste aantal sinds half mei. De afgelopen zeven dagen registreerde het RIVM gemiddeld 13 doden per dag, tegen 3 doden per dag een week eerder.
jeps nou ja dit jaar ook nog wel een 3e golf hoor :pquote:Op zaterdag 26 september 2020 14:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zat er nog iemand op de tweede golf te wachten?Hij is er.
De Nova Scotia Duck Tolling Retriever. Die kende ik nog nietquote:Op zaterdag 26 september 2020 14:51 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Mja, die zitten bij mij snel ongemakkelijk krapquote:Op zaterdag 26 september 2020 14:52 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ah welnee ik draag ook skinny broeken. Ik heb geen kont en geen heupen, dan kan dat.
quote:Op zaterdag 26 september 2020 14:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
https://imgflip.com/tag/skinny+jeans
Stretchquote:Op zaterdag 26 september 2020 14:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, die zitten bij mij snel ongemakkelijk krap
Vier kilo geleden droeg ik ze af en toe wel.
Jong ben ik allang niet meer.quote:Op zaterdag 26 september 2020 12:09 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Leuk voor een aantal jaar als je jong bent en aan t begin van je carrière staat..
Al mijn jeans zijn wel stretch. 98% katoen en 2% elastaanquote:Op zaterdag 26 september 2020 14:57 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Stretch![]()
Maar skinny jeans doe ik niet aan, dat vind ik porem bij mijn figuur.
Ja maar volgens Los zijn de IC's leeg en gaan er alleen kasplantjes dood.quote:Op zaterdag 26 september 2020 14:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zat er nog iemand op de tweede golf te wachten?Hij is er.
Vind die skinny dingen er altijd zo matig uitzien, en met mijn kuiten passen die dingen toch nietquote:Op zaterdag 26 september 2020 14:56 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Mja, die zitten bij mij snel ongemakkelijk krap
Vier kilo geleden droeg ik ze af en toe wel.
En Los heeft een groot brein dus dan moet het wel zo zijnquote:Op zaterdag 26 september 2020 15:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar volgens Los zijn de IC's leeg en gaan er alleen kasplantjes dood.
Los is niet goed wijsquote:Op zaterdag 26 september 2020 15:03 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar volgens Los zijn de IC's leeg en gaan er alleen kasplantjes dood.
Ik vind het jammer dat Adidas geen Forest Grove meer heeftquote:Op zaterdag 26 september 2020 15:05 schreef Budapestenaar het volgende:
Aah, Adidas heeft nu een manier gevonden om schoenen van plastic te verkopen als iets exclusiefs: vegan schoenen![]()
https://www.zalando.nl/ad(...)electedsizes=47,47.5
Toch heb ik schoenen van PU waar je echt moeite moet doen om het verschil te zien.quote:Op zaterdag 26 september 2020 15:05 schreef Budapestenaar het volgende:
Aah, Adidas heeft nu een manier gevonden om schoenen van plastic te verkopen als iets exclusiefs: vegan schoenen![]()
https://www.zalando.nl/ad(...)electedsizes=47,47.5
Fijn gevoel!quote:Op zaterdag 26 september 2020 14:52 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik stond gisteren per ongeluk bij de extra grote maten van C&A.
Alles was te groot![]()
Wat een kutwinkel is dat trouwens geworden.
Niks vergelijkbaars?quote:Op zaterdag 26 september 2020 15:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat Adidas geen Forest Grove meer heeft
Klinkt wel fantastischquote:Op zaterdag 26 september 2020 14:53 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Niet altijd hoor, da's dus twee keer in het jaar ofzo. Mijn linkereierstok is gewoon dramatisch ofzo, ik heb ook meer last van die kant, steken enzo.
Bij de herenkleding zag alles er tamelijk goedkoop en plastic fantastic uitquote:Op zaterdag 26 september 2020 15:10 schreef Molo het volgende:
[..]
Fijn gevoel!
En echt? Ik heb tijdje geleden nog een spijkerbroek gekocht daar en vond het toen wel prima. Maar is ook alweer een jaar terug ofzo denk ik bij nader inzien
Wat is/was dat?quote:Op zaterdag 26 september 2020 15:08 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik vind het jammer dat Adidas geen Forest Grove meer heeft
Een kind krijgen.quote:Op zaterdag 26 september 2020 15:12 schreef Molo het volgende:
[..]
Klinkt wel fantastisch![]()
Is daar nog iets aan te doen ofzo?
Nog niet gevonden in ieder geval.quote:
Klinkt wel als passend bij de gemiddelde C&A klant tegenwoordigquote:Op zaterdag 26 september 2020 15:12 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Bij de herenkleding zag alles er tamelijk goedkoop en plastic fantastic uit
Pijnstillers klinkt minder drastischquote:
Ja, ok, symptoombestrijding kan gewoon.quote:Op zaterdag 26 september 2020 15:14 schreef Molo het volgende:
[..]
Pijnstillers klinkt minder drastisch
Schoenenquote:
Een dak :p.quote:Op zaterdag 26 september 2020 15:16 schreef DaMart het volgende:
Zo even geshopt.
Nieuw gras, pallets, planken en een dak gekocht.
Ik ben extreem plakkerig en knuffelig rond menstruatie. Dat hebben mensen in mijn omgeving maar te accepterenquote:Op zaterdag 26 september 2020 15:14 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ja, ok, symptoombestrijding kan gewoon.Maar echt oplossen niet dus.
waarom koop je pallets? gemiddeld bedrijf geeft ze weg..quote:Op zaterdag 26 september 2020 15:16 schreef DaMart het volgende:
Zo even geshopt.
Nieuw gras, pallets, planken en een dak gekocht.
Een dak jaquote:
Ja maar die zijn 87 keer te grootquote:Op zaterdag 26 september 2020 15:17 schreef mschol het volgende:
[..]
waarom koop je pallets? gemiddeld bedrijf geeft ze weg..
Vind ze gewoon lekker lopenquote:
Dan heb pellets ipv pallets gekocht dusquote:
Ik jank om alles.quote:Op zaterdag 26 september 2020 15:17 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik ben extreem plakkerig en knuffelig rond menstruatie. Dat hebben mensen in mijn omgeving maar te accepteren
Ik kom er nu aan!!!quote:Op zaterdag 26 september 2020 15:19 schreef bitterbal het volgende:
Dit was bij die bob marley zaak
https://imgur.com/gallery/pp3C4E9/comment/1953141915
Dat ziet er tropisch uitquote:Op zaterdag 26 september 2020 15:19 schreef bitterbal het volgende:
Dit was bij die bob marley zaak
https://imgur.com/gallery/pp3C4E9/comment/1953141915
Nee, het zijn echt pallets, maar in maat 1:87. Ik shop alleen vrijwillig in een boekwinkel of modelspoorwinkelquote:Op zaterdag 26 september 2020 15:19 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan heb pellets ipv pallets gekocht dus
Hier heb ik net lekker een paar uurtjes in de zon kunnen lopen hoorquote:Op zaterdag 26 september 2020 15:23 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja he :p maar ja daarna kwam weer regen
Modeltreinbaan ofzo?quote:Op zaterdag 26 september 2020 15:22 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee, het zijn echt pallets, maar in maat 1:87. Ik shop alleen vrijwillig in een boekwinkel of modelspoorwinkel.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |