Moesten we wat vluchten annuleren en omboeken en mochten we het de volgende dag opnieuw proberen.quote:
O, wat een gedoe.quote:Op zaterdag 26 september 2020 10:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moesten we wat vluchten annuleren en omboeken en mochten we het de volgende dag opnieuw proberen.
quote:Op zaterdag 26 september 2020 10:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Oud-journalist hè? Dat merk je gelijk.
Ja maar we vroegen ons wel af waarom we niet eerder erop zijn aangesproken. Ze konden ons wel doelgericht uit de rij halen. Anders hadden we nog snel iets kunnen regelen in de drie uur dat we ons op het vliegveld hebben verveeld.quote:Op zaterdag 26 september 2020 10:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Maar dat is wel opgelost?
Geheel kosteloos?quote:Op zaterdag 26 september 2020 10:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Moesten we wat vluchten annuleren en omboeken en mochten we het de volgende dag opnieuw proberen.
Idd, ik ga jouw voetsporen in, zie mijn "En toen?" vraag. Je bent waarschijnlijk trots nu.quote:Op zaterdag 26 september 2020 10:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Oud-journalist hè? Dat merk je gelijk.
Ik ben sowieso trots op je.quote:Op zaterdag 26 september 2020 11:01 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Geheel kosteloos?
[..]
Idd, ik ga jouw voetsporen in, zie mijn "En toen?" vraag. Je bent waarschijnlijk trots nu.
Heb je ze gevraagd waarom last minute?quote:Op zaterdag 26 september 2020 11:01 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar we vroegen ons wel af waarom we niet eerder erop zijn aangesproken. Ze konden ons wel doelgericht uit de rij halen. Anders hadden we nog snel iets kunnen regelen in de drie uur dat we ons op het vliegveld hebben verveeld.
quote:Op zaterdag 26 september 2020 11:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik ben sowieso trots op je.
Dat doe je goed mien jong.quote:Op zaterdag 26 september 2020 11:02 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Heb je ze gevraagd waarom last minute?
Budda, kijk, nog zo'n hoogstaande vraag van mij!![]()
quote:Op zaterdag 26 september 2020 11:03 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat doe je goed mien jong.
Nee het ging nogal chaotisch. Wel lopen chagrijnen bij de balie en toen hebben ze wel goedkopere tickets kunnen regelen want ze vonden het best erg voor ons. De volgende ochtend wisten ze ook meteen wie we waren.quote:Op zaterdag 26 september 2020 11:02 schreef Gruj0 het volgende:
[..]
Heb je ze gevraagd waarom last minute?
Budda, kijk, nog zo'n hoogstaande vraag van mij!![]()
Nou echt. Volgens mij was het net voor de laatste ticketcontrole.quote:Op zaterdag 26 september 2020 11:03 schreef Gruj0 het volgende:
Wel kut, heb je 3 uur op het vliegveld, komen ze je last minute uit de rij halen.
Kijk nu uit op een azuur blauwe zeequote:Op zaterdag 26 september 2020 11:04 schreef Gruj0 het volgende:
@:bitterbal, ga je vandaag nog iets anders zien dan het scherm van je mobiel?
Was dat hier of in het buitenland?quote:Op zaterdag 26 september 2020 11:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou echt. Volgens mij was het net voor de laatste ticketcontrole.
quote:Op zaterdag 26 september 2020 11:06 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Kijk nu uit op een azuur blauwe zee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |