abonnement Unibet Coolblue
  Jaap van Dissel-award 2022 zaterdag 26 september 2020 @ 00:55:35 #1
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_195261097
quote:
25 doden bij vliegtuigongeluk in Oekraïne

Bij de crash van een militair transportvliegtuig vrijdag in de regio Charkov, in het oosten van Oekraïne, zijn 25 mensen om het leven gekomen. Dat meldt de Civiele Bescherming in Kiev. Twee anderen overleefden het ongeval.



De Antonov AN-26 stortte neer bij het naderen van de landingsbaan. Aan boord van het toestel bevonden zich naast de bemanningsleden ook studenten van de universiteit van de luchtmacht in Charkov. Wellicht ging het om een trainingsvlucht.

Volgens de autoriteiten zaten er 27 mensen in het vliegtuig: zeven bemanningsleden en twintig studenten. Eerst was er sprake van 28 inzittenden, maar één student kwam waarschijnlijk niet opdagen voor de trainingsvlucht. De twee inzittenden die het ongeval overleefden konden zichzelf naar eigen zeggen redden door uit het vliegtuig te springen toen het neerstortte.



Over de oorzaak van de crash bestaat nog geen duidelijkheid. “We zijn geschokt”, zei de vice-minister van Binnenlandse Zaken Anton Gerashchenko tegen persbureau AFP. “Het is momenteel onmogelijk om de oorzaak vast te stellen. Volgens gouverneur Alexej Kuchera was er echter een probleem met een van de motoren van het vliegtuig. Veel militair materiaal in Oekraïne is erg verouderd.

De regio Charkov ligt op 40 kilometer van de Russische grens, maar bevindt zich niet in oorlogsgebied.
https://m.hln.be/nieuws/b(...)n-oekraine~ad54d7a2/


twitter


twitter
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_195262010
quote:
Eerst was er sprake van 28 inzittenden, maar één student kwam waarschijnlijk niet opdagen voor de trainingsvlucht.
Nou die wist er dus meer van...
pindazakje
  zaterdag 26 september 2020 @ 07:41:13 #3
142400 RedFever007
Schoenbekooievaar beste ooieva
pi_195262176
De onderste steen moet boven komen!

Altijd weer die Russen :r
pi_195269880
De Russische separatisten met hun BUKs zeker weer!!!!1!!1!

Stuur Bellingcat er op af!
Scratch a liberal and you will find a fascist
  zaterdag 26 september 2020 @ 18:39:22 #5
308523 the-eye
I'm a Live Wire
pi_195271066

Tering, 25 jonge levens in één keer weggevaagd ;(

edit: er lijkt wat onduidelijkheid over het aantal doden ik lees 26 maar ook 22. Hoedanook, supertriest dit

[ Bericht 8% gewijzigd door the-eye op 26-09-2020 18:44:56 ]
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')