Gierend sars weerquote:Op vrijdag 25 september 2020 20:58 schreef FranticDJ het volgende:
Stront waait van de dijken jongens!
Er gebeuren hier wel gekkere dingenquote:Op vrijdag 25 september 2020 20:58 schreef FranticDJ het volgende:
Stront waait van de dijken jongens!
Yes. Ik leg de los operatie stil.quote:
niet liegenquote:Op vrijdag 25 september 2020 21:01 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Hier ist nog droog en lekker.
UitStraling zou zeggen: jij bent droog en lekker?quote:Op vrijdag 25 september 2020 21:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
niet liegen
hier is het pas droog en lekker
Nee die zou zeggen 'ik kan je ook lekker nat maken' huehue.quote:Op vrijdag 25 september 2020 21:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
UitStraling zou zeggen: jij bent droog en lekker?
UitStraling zou zeggen "Je moeder is droog en lekker!"quote:Op vrijdag 25 september 2020 21:02 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
UitStraling zou zeggen: jij bent droog en lekker?
quote:Op vrijdag 25 september 2020 21:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Nee die zou zeggen 'ik kan je ook lekker nat maken' huehue.
hoe is 't flesgod?quote:Op vrijdag 25 september 2020 21:03 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
UitStraling zou zeggen "Je moeder is droog en lekker!"
Ja lijkt me vrij duidelijk dat het nu niet echt het weer is om een beetje aan te klooienquote:Op vrijdag 25 september 2020 21:01 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Yes. Ik leg de los operatie stil.
Komt die voorman: ja hoe hard waait het? onze windmeters zijn al maanden stuk.
'8, stoten van 9 en oplopend'
oh. wij moeten bij 6 al stoppen.
Roept ie die kraandrijver op. Die antwoordt: ja m'n giek stuitert al een tijdje op en neer op die wind. Nou dat is echt geen aanwijzing dat je ermee moet kappen verder hoor
Ja iemand moest hem maken, ik offer me gewoon op.quote:
pretty OK, Relatively amazing.quote:
iets te veel het idee dat ze met speelgoed en poppentuig bezig zijn.quote:Op vrijdag 25 september 2020 21:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja lijkt me vrij duidelijk dat het nu niet echt het weer is om een beetje aan te klooien
truewaarquote:Op vrijdag 25 september 2020 21:04 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja iemand moest hem maken, ik offer me gewoon op.
ohja je had piepdienst toch?quote:Op vrijdag 25 september 2020 21:05 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
pretty OK, Relatively amazing.
Afgelopen 60 uur zijn een behoorlijke hel geweest, maar damage control doet zijn werk nu. Komende week waarschijnlijk nog wel even een paar ruwe tijden. Maar mijn directe doodvonnis lijkt voorlopig afgewend.
Je zou toch denken dat windstoten van 100 km/h+ wel zouden opvallenquote:Op vrijdag 25 september 2020 21:05 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
iets te veel het idee dat ze met speelgoed en poppentuig bezig zijn.
Net ook extra trossen gezet. Die boot gaat nog steeds een partij tekeer voor de kant. En het is geen golfslag/deining van zee.
... en knapperig en vet?quote:Op vrijdag 25 september 2020 21:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
niet liegen
Paar likjes en het is nat en lekker.quote:Op vrijdag 25 september 2020 21:01 schreef bitterbal het volgende:
[..]
niet liegen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |